Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Oferta Romtelecom Business in special pentru IMM-uri
Ultima postare: apr 23 2013 00:54, Inițiat de
danutzu22
, apr 22 2013 18:30
·
0
#1
Publicat: 22 aprilie 2013 - 18:30
Romtelecom nu se dezminte, umbla cu cioara vopsita.
In ultimul an Romtelecom a relansat pe piata vechile servicii dar "impachetate" diferit. Nu pot sa neg ca o parte din serviciile Romtelecom sunt "atractative" in reclama. Pentru un IMM, indiferent de activitate ofertele din pagina de mai jos teoretic sunt bine structurate, http://www.romteleco...vocenet-office/ Serviciul de date e relativ OK, partea de email este excelenta(suport total de la Gmail) partea de hosting e OK pentru un IMM. Partea extraordinara este insa la serviciul de voce. Voi lua in discutie pachetul maxim, VoceNet Office Extra. Pe partea de voce sunt incluse: - 1700 de minute in alte retele nationale fixe si international in UE fix, SUA si Canada fix si mobil - 600 de minute in alte retele nationale mobile Daca e sa calculez brut valoarea minutelor incluse conform tarifelor pentru ceea ce depaseste traficul inclus valoarea finala ar fi 59,4 euro(minute catre destinatii mobile nationale non-Cosmote) plus minim 42,5 euro (minute catre destinatii fixe nationale) si un maxim de 169,4 euro (minute catre International UE Fix, SUA & Canada Fix si Mobil). In concluzie o oferta buna de la Romtelecom, pentru un abonament voce-date in valoare de 29,9 euro am trafic de voce inclus de cel putin 101,9 euro conform tarifelor de lista. Numai ca "grecul" nu se dezminte. Conform contractului propus si impus grecul si-a lasat o portita de scapare si eventual de a stoarce clientul de ceva "banuti" in plus. Articol 9. "g) RT poate suspenda accesul Clientului la anumite numere nationale si/sau internationale in cazuri bine justificate (ex. abuz in apelarea numerelor cu tarif special). Totodata, in cazul in care RT are o suspiciune de activitate frauduloasa/abuziva a Clientului (de ex. pe baza analizei profilului de trafic: trafic permanent, catre destinatii distincte, etc), RT isi rezerva dreptul: (i) de a suspenda furnizarea Serviciului sau de a rezilia Contractul de plin drept, cu daune- interese, fara a fi necesara interventia instantei sau orice alta formalitate prealabila, printr-o simpla notificare trimisa Clientului; si/sau (ii) de a refuza furnizarea unui nou Serviciu Clientului sau de a conditiona furnizarea acestuia de constituirea unei garantii/plati in avans/plati intermediare; si/ sau (iii) de a retrage orice forma de beneficii oferite Clientului. h) Abonamentele cu minute nelimitate nu pot fi folosite pentru desfasurarea activitatilor de tip call center/telesales/telemarketig. In cazul in care este detectata utilizarea serviciilor in astfel de activitati Romtelecom isi rezerva dreptul de a modifica planul tarifar al clientului . Romtelecom va notifica in prealabila aceasta modificare dand posibiliatea clientului ca in termen de 10 zile sa accepte oferta de migrare pe noul plan tarifar sau sa rezilieze prezentul contract in mod amiabil fara clauze de penalizare. " Romtelecom "se face" ca da mii de minute gratis. Clientul trebuie "sa se simta" si sa faca bine sa nu le consume.Un apel, doua,trei pe luna e acceptabil pentru Romtelecom dar cu conditia sa fie aceeasi destinatie. Pachetele de servicii VoceNet Office sunt teapa pentru clientii care nu pot face plangere la protectia consumatorului. Fișiere atașate |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi