Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mazda 6 2014
#20
Posted 11 April 2013 - 14:26
closchkutza, on 11 aprilie 2013 - 12:37, said:
Nu scade chiar la 10-12.000 euro insa pe acolo se invarte una echipare medie, din fericire pentru cei care cauta sa-si ia o masina buna, relativ noua, la un pret foarte ok. Datorita faptului ca nu au siglele potrivite pe bot marcile japoneze se devalorizeaza destul de repede, in 3 ani ajung la ~50% din valoarea de nou si asta fara sa aiba rulaje mai mari de 60-70.000km. Motoare diesel de 2.2 mai sunt si de la alti producatori (Kia, Hyundai, de exemplu). Pentru cineva caruia ii plac masinile produse de firmele in cauza si are de unde sa plateasca o masina de cel putin 25.000 euro, nu cred ca e problema foarte mare sa plateasca impozit de ~800 lei pe an. Ca de aia pic pretul la avioanele gen, BMW 760i, sau Mercedes 63 AMG. Cand sunt vechi (sa zicem 5 ani) ce-i care si le-ar putea permite, nu-si permit taxele si impozitele pe ele. Asa ca pretul pica. Ia vezi cat de bine isi tine pretul un Touareg, W12 sau un V10TDI? Ai sanse sa-l gasesti mai ieftin decat unul cu motor mai mic. |
#22
Posted 11 April 2013 - 14:51
undercoverbrother, on 11 aprilie 2013 - 13:56, said:
Pai Ford a avut doua motoare de 2.2 , unul al lor, facut initial pentru dube (pe bune) si unul PSA, cu arbori de echilibrare si alte'fineturi. Poate era alalalt, nu ala de dube. DW12B este motor PSA si nu are nici o treaba cu Mazda, este si era folosit de Ford (printre altii). Motorul de duba n-are nici o legatura cu discutia de fata. tfmercedez, on 11 aprilie 2013 - 14:26, said:
pai acelasi impozit il va plati si unul care o ia la mana a 2-a sau a 3-a, la jumate de pret, sau o treime. Ca de aia pic pretul la avioanele gen, BMW 760i, sau Mercedes 63 AMG. Cand sunt vechi (sa zicem 5 ani) ce-i care si le-ar putea permite, nu-si permit taxele si impozitele pe ele. Asa ca pretul pica. Ia vezi cat de bine isi tine pretul un Touareg, W12 sau un V10TDI? Ai sanse sa-l gasesti mai ieftin decat unul cu motor mai mic. Chiar si eu am luat masina la jumatate din pretul ei de nou, dupa 2.5 ani si 30.000km. Motivul real il reprezinta siglele de pe capota. In alta ordine de idei, daca nu-ti permiti sa achiti impozitul de 800lei/an la o masina de clasa medie cu motor de 2200cmc n-o sa-ti permiti probabil nici restul de cheltuieli conexe si poate este mai bine sa renunti la idee, sa cauti ceva mai compatibil cu posibilitatile financiare. Edited by closchkutza, 11 April 2013 - 14:53. |
#23
Posted 11 April 2013 - 15:27
Hai sa fim seriosi, cilindreea de peste 2.2 dar pana in 2.6 nu e de speriat la taxe, poate doar la taxa de timbru daca masina e mai veche.
Impozitul pe un an la cilindreea aia inseamna consumul pe o luna la orice masina inclusiv ci motor sun 2.0. O.T.: Mie Mazda 6 imi pare mai degraba Infiniti style. |
#24
Posted 11 April 2013 - 15:33
nu stiu care-i faza cu motorinarele de 2.2. poate e careva sa ne explice dragostea pentru aceasta cilindree a asiaticilor in general.
noua Mazda arata intr-un mare fel. zilele astea are insa un maaaare concurent. C klasse 200 CDI la 22900+TVA in echipare Avantgarde. altfel, cu modelul asta le-a luat fata lu' Legacy, Accord si Avensis. |
#25
Posted 11 April 2013 - 16:05
borreddog, on 11 aprilie 2013 - 15:33, said:
nu stiu care-i faza cu motorinarele de 2.2. poate e careva sa ne explice dragostea pentru aceasta cilindree a asiaticilor in general. borreddog, on 11 aprilie 2013 - 15:33, said:
noua Mazda arata intr-un mare fel. zilele astea are insa un maaaare concurent. C klasse 200 CDI la 22900+TVA in echipare Avantgarde. borreddog, on 11 aprilie 2013 - 15:33, said:
altfel, cu modelul asta le-a luat fata lu' Legacy, Accord si Avensis. Edited by closchkutza, 11 April 2013 - 16:16. |
#26
Posted 11 April 2013 - 17:06
http://www.mercedes-...:ClasaC0dobanda
uite aici. cat despre Passat si exeo sau mondeo in lista, eu am mentionat doar masinile ce-si merita banii in opinia mea. nu am zis ca-s proaste, ci doar scumpe pentru ce ofera. cam ca anumite femei. Edited by borreddog, 11 April 2013 - 17:11. |
#27
Posted 11 April 2013 - 18:22
borreddog, on 11 aprilie 2013 - 17:06, said:
Eh, hai, ca are concurenta doar pana la sfarsitul lunii asteia. Din chestia aia nu inteleg exact daca are doar linia de design de la Avantgarde+dotarile listate sau toata echiparea Avantgarde. borreddog, on 11 aprilie 2013 - 17:06, said:
cat despre Passat si exeo sau mondeo in lista, eu am mentionat doar masinile ce-si merita banii in opinia mea. nu am zis ca-s proaste, ci doar scumpe pentru ce ofera. cam ca anumite femei. Edited by closchkutza, 11 April 2013 - 18:22. |
#28
Posted 11 April 2013 - 18:46
Motoarele prezente pe noua Mazda 6 sunt de conceptie proprie si fac parte din asa numita serie SKYACTIV, cel benzinar e SKYACTIV-G 2.0 iar cel diesel e SKYACTIV-D 2.2
Interesant e faptul ca raportul de compresie e identic la cele doua motoare, 14:1 mare pentru un benzinar dar mic pentru un diesel... daca nu ma insel, ambele motoare indeplinesc cerintele pentru Euro 6 borreddog, on 11 aprilie 2013 - 15:33, said:
noua Mazda arata intr-un mare fel. zilele astea are insa un maaaare concurent. C klasse 200 CDI la 22900+TVA in echipare Avantgarde. daca nu esti interesat neaparat de marca vei alege Mazda... incearca locurile din spate din ambele masini Edited by rexkroki, 11 April 2013 - 18:47. |
|
#29
Posted 12 April 2013 - 10:29
rexkroki, on 11 aprilie 2013 - 18:46, said:
daca nu esti interesat neaparat de marca vei alege Mazda... incearca locurile din spate din ambele masini nu cred ca ar face cineva asta...adica sa ai aprox aceeasi suma, aprox aceleasi dotari si alegi Mazda si nu Mercedes. oricat de fan ai fi. closchkutza, on 11 aprilie 2013 - 18:22, said:
Pai isi merita banii masinile mentionate de tine(avensis, accord, legacy) sau nu-si merita? Pe mine m-a derutat putin formularea. revenind la Mazda 6 ca de ea e vorba, arata beton si le-a cam luat fata la toti in segment cu designul... Edited by borreddog, 12 April 2013 - 10:31. |
#30
Posted 12 April 2013 - 10:39
closchkutza, on 11 aprilie 2013 - 14:51, said: Pretul japonezelor nu pica in Romania din cauza cilindreei de 2.2 de la diesel, hai sa fim seriosi. Eu cand mi-am luat masina ma uitam si la Mazda 6 si erau masini vechi de 3 ani la 12-13.000 euro care costasera noi undeva la 25-26.000. Chiar si eu am luat masina la jumatate din pretul ei de nou, dupa 2.5 ani si 30.000km. Motivul real il reprezinta siglele de pe capota. Toate masinile se devalorizeaza rapid la inceput,pe un BMW ActiveHybrid 7L 2010,13k km se cere in repr. Bmw din de. 50k euro.Masina respectiva a avut un pret initial de 131k euro. |
#32
Posted 12 April 2013 - 16:48
borreddog, on 12 aprilie 2013 - 10:29, said: Daca in mod curent ai pasageri si pe locurile din spate, Mazda e mai practica, are loc mult mai mare pentru picioarele celor din spate. Mercedes C-Klasse sta destul de rau la acest capitol, la drum lung e destul de incomod pentru cei cu picioare ceva mai lungi. |
#33
Posted 12 April 2013 - 20:35
Am vazut-o!!! Realmente frumoasa. Doar am vazut-o trecand dar ca aparitie eclipseaza foarte multe modele. Referitor la motorizare, cred ca-i sade bine cu benzina.
|
|
#34
Posted 12 April 2013 - 22:18
In US vorbeau despre un motor 2.5 benzina care suna excelent. Poate va fi disponibil si la noi.
|
#35
Posted 13 April 2013 - 12:03
Mazda 3 se pare ca va arata intr-un mare fel. Va fi mai ceva ca asta, mai ales sedanul.
La ce'aratari isi fac veacul prin clasa compacta, nici hatchul nu va fi la coada. |
#36
Posted 13 April 2013 - 21:55
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users