Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Mazda 6 2014

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#1
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Noua Mazda 6. Cred ca cei de la Mazda au facut o treaba foarte buna, masina are o personalitate aparte si cu siguranta va atrage multe priviri. Lasam imaginile sa vorbeasca:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ExLlVq48Nfk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files



#2
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 09.05.2006
E chiar 2013. Din ianuarie 2013 se vinde in Romania. Cam tardiv deschis topicul asta.

#3
v1rus

v1rus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 880
  • Înscris: 31.07.2012
Japonezii fac numai lucruri bune :D

#4
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007
Botul ala, la prima clipire ma duce cu gandul la o corcire intre botul de Mercedes CLA si farurile de BMW seria 3. Si spatele , aduce a Insignia, sau ceva Hyundai.  Dar arata dragut.

Scoru' , cat ii scoru'?

Edited by tfmercedez, 10 April 2013 - 14:53.


#5
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
E destul de diferita in realitate si nu seamana deloc cu modelele mentionate. Arata f bine si desi e mare e printre putinele modele de'clasa medie care arata zvelt. Linia laterala e f misto si nu prea se vede bine in poze. Nu-i Maseratti dar parca are ceva de depaaaaaaaarte din el.

#6
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Farurile seamana si de departe si aproape cu alea de BMW seria 3. Trec pe langa Mazda 6 expus pe Splaiul Unirii cam la 2-3 zile.

#7
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Seamana prin prisma faptului ca sunt inguste insa implementarea efectiva este destul de diferita.
Attached File  Mazda-6_Sedan_2013_1600x1200_wallpaper_6f.jpg   252.09K   37 downloadsAttached File  BMW-3-Series_2012_1600x1200_wallpaper_0e.jpg   354.21K   56 downloads

Oricum, masina arata foarte bine si este una din putinele exemplare care arata mai bine live decat in poze.
In realitate masina pare intr-adevar foarte zvelta, destul de lata si joasa (nu neaparat ca si garda ci ca inaltime overall), asta intr-un moment in care masinile parca devin parca mai butucanoase.

Ca tot zicea cineva de linia laterala:
Attached File  Mazda-6_Sedan_2013_1600x1200_wallpaper_4b.jpg   321.02K   61 downloads

Ca pret este pozitionata cum era si pana acum, in limitele normale ale clasei medii, cam la fel cu restul suratelor japoneze din aceasta clasa: incepe un pic peste 20.000 euro, pe la 23.000-24.000 ai o versiune dotata si motorizata decent si apoi urca spre 30.000 pentru variantele de top.

In opinia mea este una dintre cele mai aratoase masini din clasa medie ce se vand la acest moment (exclud aici compactele executive).

Edited by closchkutza, 10 April 2013 - 15:54.


#8
Alin_Daniel

Alin_Daniel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 09.04.2013
Ce mai...arata bine design-ul sa vedem ce vor face si pe celelalte segmente.

#9
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Ca ziceai de garda. Are ditamai garda pt clasa medie si asta fara sa para un cocostarc. Ma refer burta masinii la modul general, nu la unul sau doua puncte mai joase caredau garda din specificatiile tehnice.

Legat de linia laterala ma refeream la ea la modul in care se vede laterala vazuta din fata. Daca la alte masini laterala reprezinta un plan sau ceva regulat oricum, asta e sculptata.

Da, e cea mai atractiva din clasa medie.

#10
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Pare genul de masina facuta de italieni. Daca in loc de Mazda ar scrie Alfa Romeo n-ar fi nimeni mirat. Frumoasa masina, multi o vor cumpara cu inima. Pe langa cutia de Passat sau Skoda Octavia (preferatele romanilor) e Ferrari. Plus ca SH dupa 2-3 ani probabil va costa ~10-12.000 euro.

#11
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Ca ziceam mai sus de preturi: varianta a doua de echipare, Emotion (care are deja toate chestiile normale pentru clasa din care face parte) cu motorul benzinar de 145cp este 23,790 € pe cand aceeasi varianta cu motorizarea diesel de 150cp este 25,790 €.
Cele mai scumpe variante sunt Revolution cu motorul de 2.5 benzina cutie automata, la pretul de 31,390 € si aceeasi varianta de echipare insa cu dieselul de 175cp cuplat la cutie automata la pretul de 33,190 €.


Variantele de motorizare ale masinii sunt urmatoarele:
- Benzina:

a. 2.0i (1998cmc) - 145cp la 6000rpm/210Nm la 4000 rpm cuplat la cutie manuala, 6 rapoarte
Performante:
0-100km in 9.5 sec;
Top speed: 209km/h
Consum uban: 7.1l/100km
Consum extra-urban: 4.6l/100km
Consum mixt: 5.5l/100km
Emisii CO2: 129g/km

b. 2.0i (1998cmc) - 165cpm la 6000rpm/210Nm la 4000rpm cuplat la o cutie manuala, 6 rapoarte;
Performante:
0-100 in 9.1 sec;
Top speed: 216km/h
Consum urban: 7.5
Consum extra-urban: 4.9l/100km
Consum mixt: 5.9l/100km
Emisii CO2: 135g/km

c. 2.0i (1998cmc) - 165cp la 6000rpm/210Nm la 4000rpm cuplat la o cutie automata, 6 rapoarte;
Performante:
0-100 in 10.1 sec;
Top speed: 209km/h
Consum urban: 7.7
Consum extra-urban: 5.0l/100km
Consum mixt: 6.0l/100km
Emisii CO2: 139g/km

d. 2.5i (2488cmc) - 192cp la 5700rpm/256Nm la 3250rpm cuplat la o cutie automata, 6 rapoarte;
Performante:
0-100 in 7.8 sec;
Top speed: 223km/h
Consum urban: 8.5
Consum extra-urban: 5.0l/100km
Consum mixt: 6.3l/100km
Emisii CO2: 148g/km

- Diesel

a. CD150(2191cmc) - 150cp la 4500rpm/380Nm intre 1800 si 2600rpm, cuplat la o cutie manuala, 6 rapoarte
Performante:
0-100 in 9.0 sec;
Top speed: 211km/h
Consum urban: 5.1
Consum extra-urban: 3.6l/100km
Consum mixt: 4.2l/100km
Emisii CO2: 108g/km

b. CD150 (2191cmc) - 150cp la 4500rpm/380Nm intre 1800 si 2600rpm, cuplat la o cutie automata, 6 rapoarte
Performante:
0-100 in 9.8 sec;
Top speed: 204km/h
Consum urban: 5.9
Consum extra-urban: 4.2l/100km
Consum mixt: 4.8l/100km
Emisii CO2: 127g/km

c. CD175 (2191cmc) - 175cp la 4500rpm/420Nm la 2000rpm, cuplat la o cutie manuala, 6 rapoarte
Performante:
0-100 in 7.9 sec;
Top speed: 223km/h
Consum urban: 5.5
Consum extra-urban: 3.9l/100km
Consum mixt: 4.3l/100km
Emisii CO2: 119g/km

d. CD175 (2191cmc) - 175cp la 4500rpm/420Nm la 2000rpm, cuplat la o cutie automata, 6 rapoarte
Performante:
0-100 in 8.4 sec;
Top speed: 216km/h
Consum urban: 6.0
Consum extra-urban: 4.2l/100km
Consum mixt: 4.8l/100km
Emisii CO2: 127g/km

Interesant este ca despre nici o varianta nu se poate spune ca este lesinata.

Edited by closchkutza, 10 April 2013 - 18:43.


#12
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
c. CD175 (2191cmc) - 175cp la 4500rpm/420Nm la 2000rpm, cuplat la o cutie manuala, 6 rapoarte
Performante:
0-100 in 7.9 sec;
Top speed: 223km/h
Consum urban: 5.5
Consum extra-urban: 3.9l/100km
Consum mixt: 4.3l/100km
Emisii CO2: 119g/km

Aici chiar putem vorbi de o motorizare excelenta. Nu mai zic de consum.

#13
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
E o masina care chiar merita atentia, "pipaita" pe viu la salonul auto de la Geneva din anul acesta. :)

#14
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Eu ma tot impiedic de ea de ceva timp intr-o galerie comerciala. Nu stiam ca e avanpremiera.

#15
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,551
  • Înscris: 15.06.2007

View PostBlue_Ivy, on 10 aprilie 2013 - 17:20, said:

Pare genul de masina facuta de italieni. Daca in loc de Mazda ar scrie Alfa Romeo n-ar fi nimeni mirat. Frumoasa masina, multi o vor cumpara cu inima. Pe langa cutia de Passat sau Skoda Octavia (preferatele romanilor) e Ferrari. Plus ca SH dupa 2-3 ani probabil va costa ~10-12.000 euro.
N-as baga mana in foc, sa scada asa de drastic pretul. Probabil ca la pretul ala va fi versiunea cheala ..cu cel mai mic motor benzinar

View PostBlue_Ivy, on 10 aprilie 2013 - 19:02, said:

c. CD175 (2191cmc) - 175cp la 4500rpm/420Nm la 2000rpm, cuplat la o cutie manuala, 6 rapoarte
Performante:
0-100 in 7.9 sec;
Top speed: 223km/h
Consum urban: 5.5
Consum extra-urban: 3.9l/100km
Consum mixt: 4.3l/100km
Emisii CO2: 119g/km

Aici chiar putem vorbi de o motorizare excelenta. Nu mai zic de consum.
Si nu puteau sa faca motorul ala de 1999cmc, si 160-165CP?  Si mai barbereau 5g de CO2/km.
Cam peste tot in lume taxele si impozitele iau ca referinta cilindreea, si pragul cel mai uzual este cel de 2000cmc.  Se pare ca la astia si impreuna cu MB l-i se rupe de baremurile de impozitare/taxare. Mai era Toyota cu motoare de 2,2 Diesel parca.

#16
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Nu scade chiar la 10-12.000 euro insa pe acolo se invarte una echipare medie, din fericire pentru cei care cauta sa-si ia o masina buna, relativ noua, la un pret foarte ok.
Datorita faptului ca nu au siglele potrivite pe bot marcile japoneze se devalorizeaza destul de repede, in 3 ani ajung la ~50% din valoarea de nou si asta fara sa aiba rulaje mai mari de 60-70.000km.

Motoare diesel de 2.2 mai sunt si de la alti producatori (Kia, Hyundai, de exemplu). Pentru cineva caruia ii plac masinile produse de firmele in cauza si are de unde sa plateasca o masina de cel putin 25.000 euro, nu cred ca e problema foarte mare sa plateasca impozit de ~800 lei pe an.

Edited by closchkutza, 11 April 2013 - 12:38.


#17
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Nu puteau sa-l faca de 2000 ca nici pe asta de 2.2 nu cred ca-l fac e. Probabil ca pe viitor il vormlua si pe cel de 163.
Sau il fac ei?

#18
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Motorul diesel este creatia Mazda. Ei nu au avut nici pe generatia trecuta motorul de la Ford, DW12B.

Edited by closchkutza, 11 April 2013 - 13:10.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate