Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Mazda 6 2014

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#19
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Pai Ford a avut doua motoare de 2.2 , unul al lor, facut initial pentru dube (pe bune) si unul PSA, cu arbori de echilibrare si alte'fineturi. Poate era alalalt, nu ala de dube.

#20
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,558
  • Înscris: 15.06.2007

View Postcloschkutza, on 11 aprilie 2013 - 12:37, said:

Nu scade chiar la 10-12.000 euro insa pe acolo se invarte una echipare medie, din fericire pentru cei care cauta sa-si ia o masina buna, relativ noua, la un pret foarte ok.
Datorita faptului ca nu au siglele potrivite pe bot marcile japoneze se devalorizeaza destul de repede, in 3 ani ajung la ~50% din valoarea de nou si asta fara sa aiba rulaje mai mari de 60-70.000km.

Motoare diesel de 2.2 mai sunt si de la alti producatori (Kia, Hyundai, de exemplu). Pentru cineva caruia ii plac masinile produse de firmele in cauza si are de unde sa plateasca o masina de cel putin 25.000 euro, nu cred ca e problema foarte mare sa plateasca impozit de ~800 lei pe an.
pai acelasi impozit il va plati si unul care o ia la mana a 2-a sau a 3-a, la jumate de pret, sau o treime.
Ca de aia pic pretul la avioanele gen, BMW 760i, sau Mercedes 63 AMG. Cand sunt vechi (sa zicem 5 ani) ce-i care si le-ar putea permite, nu-si permit taxele si impozitele pe ele. Asa ca pretul pica.
Ia vezi cat de bine isi tine pretul un Touareg, W12 sau un V10TDI? Ai sanse sa-l gasesti mai ieftin decat unul cu motor mai mic.

#21
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Nu ca ai sanse dar chiar il gasesti si culmea e ca la multe masini dintr-astea, diferenta de pret acopera si impozitul si consumul in plus. Nu mai zic de starea lor.
Nu mai zic de marci mai exotice gen Infiniti pe care le iei pe nimic.

#22
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postundercoverbrother, on 11 aprilie 2013 - 13:56, said:

Pai Ford a avut doua motoare de 2.2 , unul al lor, facut initial pentru dube (pe bune) si unul PSA, cu arbori de echilibrare si alte'fineturi. Poate era alalalt, nu ala de dube.
Motorul in discutie este al Mazda, este dezvoltat intregral de ei, inca de pe generatia trecuta de Mazda 6.
DW12B este motor PSA si nu are nici o treaba cu Mazda, este si era folosit de Ford (printre altii).
Motorul de duba n-are nici o legatura cu discutia de fata.


View Posttfmercedez, on 11 aprilie 2013 - 14:26, said:

pai acelasi impozit il va plati si unul care o ia la mana a 2-a sau a 3-a, la jumate de pret, sau o treime.
Ca de aia pic pretul la avioanele gen, BMW 760i, sau Mercedes 63 AMG. Cand sunt vechi (sa zicem 5 ani) ce-i care si le-ar putea permite, nu-si permit taxele si impozitele pe ele. Asa ca pretul pica.
Ia vezi cat de bine isi tine pretul un Touareg, W12 sau un V10TDI? Ai sanse sa-l gasesti mai ieftin decat unul cu motor mai mic.
Pretul japonezelor nu pica in Romania din cauza cilindreei de 2.2 de la diesel, hai sa fim seriosi. Eu cand mi-am luat masina ma uitam si la Mazda 6 si erau masini vechi de 3 ani la 12-13.000 euro care costasera noi undeva la 25-26.000.
Chiar si eu am luat masina la jumatate din pretul ei de nou, dupa 2.5 ani si 30.000km.
Motivul real il reprezinta siglele de pe capota.
In alta ordine de idei, daca nu-ti permiti sa achiti impozitul de 800lei/an la o masina de clasa medie cu motor de 2200cmc n-o sa-ti permiti probabil nici restul de cheltuieli conexe si poate este mai bine sa renunti la idee, sa cauti ceva mai compatibil cu posibilitatile financiare.

Edited by closchkutza, 11 April 2013 - 14:53.


#23
Tipiric

Tipiric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,072
  • Înscris: 02.12.2007
Hai sa fim seriosi, cilindreea de peste 2.2 dar pana in 2.6 nu e de speriat la taxe, poate doar la taxa de timbru daca masina e mai veche.
Impozitul pe un an la cilindreea aia inseamna consumul pe o luna la orice masina inclusiv ci motor sun 2.0.

O.T.: Mie Mazda 6 imi pare mai degraba Infiniti style.

#24
borreddog

borreddog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 628
  • Înscris: 28.03.2005
nu stiu care-i faza cu motorinarele de 2.2. poate e careva sa ne explice dragostea pentru aceasta cilindree a asiaticilor in general.

noua Mazda arata intr-un mare fel. zilele astea are insa un maaaare concurent. C klasse 200 CDI la 22900+TVA in echipare Avantgarde.

altfel, cu modelul asta le-a luat fata lu' Legacy, Accord si Avensis.

#25
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postborreddog, on 11 aprilie 2013 - 15:33, said:

nu stiu care-i faza cu motorinarele de 2.2. poate e careva sa ne explice dragostea pentru aceasta cilindree a asiaticilor in general.
Nu doar asiaticele merg pe motoare diesel de 2.2, sunt exemple destule si in Europa.

View Postborreddog, on 11 aprilie 2013 - 15:33, said:

noua Mazda arata intr-un mare fel. zilele astea are insa un maaaare concurent. C klasse 200 CDI la 22900+TVA in echipare Avantgarde.
Mie configuratorul de pe site-ul lor imi indica un pret de 30.000 euro, fara culoare metalizata sau alte optiuni, fara TVA, pentru varianta mentionata de tine.

View Postborreddog, on 11 aprilie 2013 - 15:33, said:

altfel, cu modelul asta le-a luat fata lu' Legacy, Accord si Avensis.
Poti sa continui lista cu Passat, exeo, etc.

Edited by closchkutza, 11 April 2013 - 16:16.


#26
borreddog

borreddog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 628
  • Înscris: 28.03.2005
http://www.mercedes-...:ClasaC0dobanda

uite aici.

cat despre Passat si exeo sau mondeo in lista, eu am mentionat doar masinile ce-si merita banii in opinia mea. nu am zis ca-s proaste, ci doar scumpe pentru ce ofera. cam ca anumite femei.

Edited by borreddog, 11 April 2013 - 17:11.


#27
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View Postborreddog, on 11 aprilie 2013 - 17:06, said:

Eh, hai, ca are concurenta doar pana la sfarsitul lunii asteia. Posted Image
Din chestia aia nu inteleg exact daca are doar linia de design de la Avantgarde+dotarile listate sau toata echiparea Avantgarde.

View Postborreddog, on 11 aprilie 2013 - 17:06, said:

cat despre Passat si exeo sau mondeo in lista, eu am mentionat doar masinile ce-si merita banii in opinia mea. nu am zis ca-s proaste, ci doar scumpe pentru ce ofera. cam ca anumite femei.
Pai isi merita banii masinile mentionate de tine(avensis, accord, legacy) sau nu-si merita? Pe mine m-a derutat putin formularea.

Edited by closchkutza, 11 April 2013 - 18:22.


#28
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
Motoarele prezente pe noua Mazda 6 sunt de conceptie proprie si fac parte din asa numita serie SKYACTIV, cel benzinar e SKYACTIV-G 2.0 iar cel diesel e SKYACTIV-D 2.2

Interesant e faptul ca raportul de compresie e identic la cele doua motoare, 14:1 mare pentru un benzinar dar mic pentru un diesel...  daca nu ma insel, ambele motoare indeplinesc cerintele pentru Euro 6 Posted Image

View Postborreddog, on 11 aprilie 2013 - 15:33, said:

noua Mazda arata intr-un mare fel. zilele astea are insa un maaaare concurent. C klasse 200 CDI la 22900+TVA in echipare Avantgarde.


daca nu esti interesat neaparat de marca vei alege Mazda...  incearca locurile din spate din ambele masini   Posted Image

Edited by rexkroki, 11 April 2013 - 18:47.


#29
borreddog

borreddog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 628
  • Înscris: 28.03.2005

View Postrexkroki, on 11 aprilie 2013 - 18:46, said:

daca nu esti interesat neaparat de marca vei alege Mazda...  incearca locurile din spate din ambele masini   Posted Image

nu cred ca ar face cineva asta...adica sa ai aprox aceeasi suma, aprox aceleasi dotari si alegi Mazda si nu Mercedes. oricat de fan ai fi.


View Postcloschkutza, on 11 aprilie 2013 - 18:22, said:

Pai isi merita banii masinile mentionate de tine(avensis, accord, legacy) sau nu-si merita? Pe mine m-a derutat putin formularea.
m-am exprimat aiurea. Avensis, accord, legacy isi merita banii pentru ce ofera, aceleasi echipari / performante la europene fiind mult mai scumpe. coreenele vin puternic din urma dar vad ca au saltat si preturile...am un prieten care a dat 23k pe un i40 pe motorina, echipare medie. enorm.

revenind la Mazda 6 ca de ea e vorba, arata beton si le-a cam luat fata la toti in segment cu designul...

Edited by borreddog, 12 April 2013 - 10:31.


#30
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postcloschkutza, on 11 aprilie 2013 - 14:51, said:


Pretul japonezelor nu pica in Romania din cauza cilindreei de 2.2 de la diesel, hai sa fim seriosi. Eu cand mi-am luat masina ma uitam si la Mazda 6 si erau masini vechi de 3 ani la 12-13.000 euro care costasera noi undeva la 25-26.000.
Chiar si eu am luat masina la jumatate din pretul ei de nou, dupa 2.5 ani si 30.000km.
Motivul real il reprezinta siglele de pe capota.


Toate masinile se devalorizeaza rapid la inceput,pe un BMW ActiveHybrid 7L 2010,13k km se cere in repr. Bmw din de. 50k euro.Masina respectiva a avut un pret initial de 131k euro.


#31
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Ai si tu dreptate..:)

#32
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006

View Postborreddog, on 12 aprilie 2013 - 10:29, said:

nu cred ca ar face cineva asta...adica sa ai aprox aceeasi suma, aprox aceleasi dotari si alegi Mazda si nu Mercedes. oricat de fan ai fi.

Daca in mod curent ai pasageri si pe locurile din spate, Mazda e mai practica, are loc mult mai mare pentru picioarele celor din spate. Mercedes C-Klasse sta destul de rau la acest capitol, la drum lung e destul de incomod pentru cei cu picioare ceva mai lungi.  :)

#33
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Am vazut-o!!! Realmente frumoasa. Doar am vazut-o trecand dar ca aparitie eclipseaza foarte multe modele. Referitor la motorizare, cred ca-i sade bine cu benzina.

#34
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
In US vorbeau despre un motor 2.5 benzina care suna excelent. Poate va fi disponibil si la noi.

#35
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Mazda 3 se pare ca va arata intr-un mare fel. Va fi mai ceva ca asta, mai ales sedanul.

La ce'aratari isi fac veacul prin clasa compacta, nici hatchul nu va fi la coada.

#36
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

View PostBlue_Ivy, on 12 aprilie 2013 - 22:18, said:

In US vorbeau despre un motor 2.5 benzina care suna excelent. Poate va fi disponibil si la noi.
Uite-te pe prima pagina sa vezi ca e deja disponibil.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate