Aliexpress.com - Pareri / Sugestii / Reclamatii (2013 - 2018)
Last Updated: Nov 18 2018 21:30, Started by
wide
, Apr 03 2013 07:10
·
0
#10028
Posted 13 December 2017 - 17:26
Macar era ceva de valoare? Poti incerca sa trimiti un mail la adresele puse de Steetch, sa ceri o explicatie.
|
#10029
Posted 13 December 2017 - 17:45
Se vede clar ca nu e tranzit nici la valcea nici la Craiova, deci nu e vorba de aviz, e vorba ca si-au gasit de cine sa-si bata joc.
|
#10030
Posted 13 December 2017 - 17:57
Avizata si camera mea la OP 5, Ghiseul 4 pentru maine. Dupa 6 zile lucratoare (8 cu tot cu week-end), dupa a 4-a prelucrare.
Cum ar trebui sa printez detaliile comenzii pentru a face dovada la vama? Intreb pentru ca pe pc imi apare o suma, iar pe aplicatia mobile alta suma. Asa apare pe mobil, fiind suma reala platita dupa aplicarea tuturor cupoanelor, $69.52 IMG_2298.PNG 141.43K 61 downloads Si asa imi apare pe desktop, cu suma de $79.52, adica fara cuponul Aliexpress Global de $10 aplicat. Screen Shot 2017-12-13 at 18.10.23.png 111.04K 55 downloads Edited by N4S, 13 December 2017 - 18:15. |
#10031
Posted 13 December 2017 - 18:35
Deasupra numelui vanzatorului ai un Tab, Financial, dai click acolo si faci print si la aia, te duci cu ambele si arati cat s-a platit final de pe card, la suma aia vei fi taxat cu tva 19% + 8 lei taxa postala.
|
#10032
Posted 13 December 2017 - 19:19
#10033
Posted 13 December 2017 - 19:50
xtremealex15, on 13 decembrie 2017 - 19:19, said: Quote Ştiri > Informare de presă - trafic poştal internaţional Bucureşti, 13 decembrie 2017 – Compania Naţională Poşta Română aduce la cunoştinţă clienţilor săi faptul că, în următoarea perioadă, traficul poştal intenaţional, atât fluxul de import cât şi cel de export, va fi afectat de o serie de factori specifici: condiţii meteo nefavorabile, cantităţi foarte mari de trimiteri, precum şi aglomerarea curselor de transport aerian. Aceste aspecte ar putea genera întârzieri în ceea ce priveşte timpii de circulaţie în traficul internaţional. Estimăm că această situaţie s-ar putea manifesta în perioada 13 decembrie 2017 – 31 ianuarie 2018. Dorim să ne asigurăm clienţii şi partenerii comerciali că Poşta Română îşi va respecta toate obligaţiile impuse prin lege şi asumate în relaţia cu clienţii şi va gestiona cât mai eficient posibil situaţia. Orice reclamaţie legată de calitatea serviciilor poştale prestate de Poşta Română poate fi trimisă pe adresa de mail [email protected]. De asemenea, clienţii au la dispoziţie numerele de telefon: 021 9393, 021 9393 111. Ma pis cu bolta pe 13 decembrie - 31 ianuarie, pachetele noastre (sa fiu solidar, sa nu zic mele) sunt de mult in tara. Edited by Steetch, 13 December 2017 - 19:52. |
#10034
Posted 13 December 2017 - 19:50
Era de valoare maxima, un tricou polo de 4$, ma tot gandesc ce poate fi? adresa incompleta, o fi plouat pe el? chiar nu se vedea nici macar nr meu de telefon? ce motiv sa existe sa trimiti un tricou inapoi
tigerheart, on 13 decembrie 2017 - 17:26, said:
Macar era ceva de valoare? Poti incerca sa trimiti un mail la adresele puse de Steetch, sa ceri o explicatie. |
#10035
Posted 13 December 2017 - 20:15
Colet sosit in 15 zile prin China Post Small ( ~ 5$ ) . Mai am un colet venit prin Singapore Post ( ~ 6 ) , care a facut 8 zile din China in RO, iar de o saptamana este la BSI.
Eu cred ca mai mult timp pierd cand le tot proceseaza... |
#10036
Posted 13 December 2017 - 21:11
|
#10037
Posted 13 December 2017 - 21:21
Probabil te-au trecut pe black list, la cate sute de comenzi ai , fac pariu ca esti nr.1 la comenzi din tara. (Proful)
Daca nu ai mai face comenzi, programul si-ar reveni la normal (decembrie - ianuarie) si nici eu nu ar mai munci atata Edited by TruculMagic, 13 December 2017 - 21:21. |
#10038
Posted 13 December 2017 - 21:41
Proful, on 13 decembrie 2017 - 19:50, said:
Era de valoare maxima, un tricou polo de 4$, ma tot gandesc ce poate fi? adresa incompleta, o fi plouat pe el? chiar nu se vedea nici macar nr meu de telefon? ce motiv sa existe sa trimiti un tricou inapoi Era ceva de marca, adidas, Nike etc. ? Daca le detecteaza in vama cam fac urat la ele. Am vazut un caz cu cineva la vama cand l-au intrebat: "il refuzati si il trimitem inapoi sau va dam amenda pentru import produse contrafacute" ? Era un tricou cu marcaj de Adidas venit din China. Edited by craz, 13 December 2017 - 21:42. |
#10039
Posted 13 December 2017 - 21:51
Cel pe care l-am primit eu si mi l-au gresit, avea insemne staliniste si mi-a venit acasa
|
#10040
Posted 13 December 2017 - 21:52
TruculMagic, on 13 decembrie 2017 - 21:21, said:
Daca nu ai mai face comenzi, programul si-ar reveni la normal (decembrie - ianuarie) si nici eu nu ar mai munci atata Asta ultima e epică! Aș mai spune că trebuie să facă multe comenzi nu pt olx! Ci pentru că are neamul mare și el e unchiul ăla generos. |
#10041
Posted 14 December 2017 - 00:45
Proful, on 13 decembrie 2017 - 17:22, said:
08.12.2017 10:49 Returnat catre expeditor 08.12.2017 10:49 In prelucrare - BSI Bucuresti 08.12.2017 16:08 Primit de la expeditor - BSI Bucuresti 08.12.2017 16:08 In prelucrare - BSI Bucuresti 08.12.2017 17:54 In prelucrare - BSI Bucuresti 08.12.2017 17:54 In prelucrare - BSI Bucuresti 09.12.2017 14:58 In prelucrare - BSI Bucuresti 09.12.2017 14:58 In prelucrare - BSI Bucuresti 09.12.2017 15:25 In prelucrare - BSI Bucuresti 11.12.2017 04:41 Expediat din Romania - BSI Bucuresti Sa inteleg ca a fost trimis inapoi? ce naiba au, au inebunit toti? Da, asa intelegem toti, daca nu faceti sesizari o sa ne mosmondeasca pe toti cum vor ei, vad ca-n tara trimit coletele la vama si nu la oficiul postal. Cereti sa se regleze lucrurile, coletele voastre cu valori mici trebuie puse in reclamatii, daca voua va convine sa bateti drumuri aiurea e treaba voastra, la anul tot aici ne vedem de craciun daca nu facem ceva. Felicitari Steetch!!! @N4S: E necesar sa arati valoarea de pe telefon la OP5, te intreaba ce ai in colet si daca nu e coada il vor desface ca sa confirme, daca e coada le platesti tva si 8 lei. Eu am mai luat colete cu valori mari si am platit tva si 8 lei, le-am aratat valoarea din comanda, nu am starea necesara ca sa modific facturi ca nu comand 100 de produse lunar, le iau pentru mine si sunt constient de toate platile. Edited by 1987, 14 December 2017 - 00:52. |
|
#10042
Posted 14 December 2017 - 01:14
@Proful, merci fain.
@1987, deja am printat si detaliile comenzii de pe ali, cat si extrasul de cont. Am si aplicatia unde ii pot arata in cazul in care este nevoie. Mai bine putin mai prevazator, decat sa fac drumul de 2 ori. Ultima data cand am fost era un tip ce venise a doua oara pentru ca in prima zi nu a avut ceva printat. |
#10043
Posted 14 December 2017 - 05:44
Comandă din 02-12 primită acasă ieri....
Attached Files |
#10044
Posted 14 December 2017 - 07:00
La exact 7 zile de la intrarea in BSI un colet ajunge azi la OP... Ce a mai fost prelucrat zilele astea banuiesc ca iau din vama saptama viitoare. In rest liniste.... Banuiesc ca acum au ajuns la grosul comenzilor.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users