Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aliexpress.com - Pareri / Sugestii / Reclamatii (2013 - 2018)
Last Updated: Nov 18 2018 21:30, Started by
wide
, Apr 03 2013 07:10
·
0
#10045
Posted 14 December 2017 - 08:46
Mua-ha-ha, au reusit imposibilul, dupa reclamatiile trimise online de catre mine ieri. Interesanta sincronizare.
11.12.2017 21:12 In prelucrare - BSI Bucuresti 13.12.2017 22:59 In prelucrare - Tranzit xxx 14.12.2017 01:48 In prelucrare - Tranzit xxx 14.12.2017 07:21 In prelucrare - xxx OPDC 14.12.2017 08:02 Predat la factor - xxx OPDC Order amount: $ 11.49 Quote [email protected] Buna ziua, Datele pe care ni le-ati transmis le-am indrumat catre Compartimentul Reclamatii. Numarul de inregistrare pentru reclamatii este dat de catre acest compartiment. La reclamatia dumneavoastra o sa primiti un raspuns prin email sau scris, la finalizarea cazului dumneavoastra, de la Compartimentul Reclamatii care se ocupa de cercetare, nu din tichetele pe care le deschideti la noi, conform procedurii interne de lucru. Daca doriti sa adaugati completari, puteti transmite un mesaj la adresa de e-mail: [email protected] Edited by Steetch, 14 December 2017 - 08:54. |
#10046
Posted 14 December 2017 - 09:36
Destination Country - Tracking Consuming: 631 ms
2017-12-08 23:46 Bucuresti BSI (c, m, e), In prelucrare 2017-12-08 13:29 Bucuresti BSI (c, m, e), Sosit in Romania Origin Country - Tracking Consuming: 395 ms 2017-11-27 11:51 Arrival at Destination Post (Country: RO) 2017-11-22 22:12 Despatched to overseas (Country code: RO) Prelucrare de 6 zile |
#10047
Posted 14 December 2017 - 10:04
Am trimis reclamatii la toate cele 3 mailuri din paginile anterioare, Postasul Digital mi-a spus ca adresa incompleta ar fi motivul trimiterii inapoi, totusi am dreptul sa cer o dovada, e prima data cand mi se intampla.
Tricoul nu e brand, e firma Giordano Nu fac comenzi sa le vand pe olx, fac pentru mine si sa fac cadouri, iar unele le mai si castig, nu ca as vrea acel produs dar gratis parca mai merge... |
#10048
Posted 14 December 2017 - 10:23
Proful, on 14 decembrie 2017 - 10:04, said: Am trimis reclamatii la toate cele 3 mailuri din paginile anterioare, Postasul Digital mi-a spus ca adresa incompleta ar fi motivul trimiterii inapoi, totusi am dreptul sa cer o dovada, e prima data cand mi se intampla. Tricoul nu e brand, e firma Giordano Nu fac comenzi sa le vand pe olx, fac pentru mine si sa fac cadouri, iar unele le mai si castig, nu ca as vrea acel produs dar gratis parca mai merge... Am avut si eu un tracking cu acelasi mesaj, dar, in cele din urmă coletul mi-a ajuns acasă. Posibil o eroare de sistem. |
#10049
Posted 14 December 2017 - 11:58
Daca am colet in prelucrare la OPDC, vine la posta din cartier / acasa sau la vama?
|
#10050
Posted 14 December 2017 - 13:31
Oare eu sunt singurul care am memorat tot cardul si il scriu cand comand fara sa ma mai uit pe el ?
|
#10052
Posted 14 December 2017 - 13:39
TruculMagic, nu esti singurul.... si eu platesc destul de des cu cardul si de cele mai multe ori nici nu mai verific datele de pe el, mai rau e cand incerc sa platesc la POS si nu imi mai amintesc pin-ul
MihaiV1, on 14 decembrie 2017 - 11:58, said:
Daca am colet in prelucrare la OPDC, vine la posta din cartier / acasa sau la vama? Edited by tigerheart, 14 December 2017 - 13:38. |
#10053
Posted 14 December 2017 - 13:56
A fost de 2 ori prelucrat la BSI, nu era vorba ca sunt trimise la vama?
|
#10054
Posted 14 December 2017 - 13:58
Poti pune statusurile aici? Poti sterge ora, important e sa ramana ordinea statusurilor.
|
|
#10055
Posted 14 December 2017 - 14:02
Am ridicat coletul astazi de la OP5.
Dovada ca tot Ghiseul 4 este si cel de la Etajul 1 (OP cu eMag). IMG_2305.JPG 225.26K 56 downloads Edited by N4S, 14 December 2017 - 14:03. |
#10056
Posted 14 December 2017 - 14:55
wrong post
Edited by craz, 14 December 2017 - 14:56. |
#10057
Posted 14 December 2017 - 15:24
Husa telefon, vama.
Attached FilesEdited by khristy36, 14 December 2017 - 15:25. |
#10059
Posted 14 December 2017 - 15:33
Daca apare statusul "In prelucrare" de minim 2 ori consecutiv atunci ajunge la vama. La tine nu e consecutiv din cate vad.
|
|
#10061
Posted 14 December 2017 - 15:51
#10062
Posted 14 December 2017 - 15:57
tigerheart, on 14 decembrie 2017 - 15:33, said:
Daca apare statusul "In prelucrare" de minim 2 ori consecutiv atunci ajunge la vama. La tine nu e consecutiv din cate vad. Data (ZZ.LL.AAAA) Ora (HH:MM) Starea trimiterii 29.11.2017 08:45 Sosit in Romania - BSI Bucuresti 30.11.2017 01:04 In prelucrare - BSI Bucuresti 02.12.2017 14:45 Primit de la expeditor - BSI Bucuresti 05.12.2017 17:58 In prelucrare - BSI Bucuresti 05.12.2017 19:48 In prelucrare - Tranzit Bucuresti 06.12.2017 01:37 In prelucrare - Tranzit Bucuresti 06.12.2017 06:55 In prelucrare - Pitesti OPDC 06.12.2017 08:16 Predat la factor - Pitesti OPDC 06.12.2017 17:04 In prelucrare - Pitesti OPDC 06.12.2017 17:04 In prelucrare - Pitesti OPDC 06.12.2017 17:05 In prelucrare - Pitesti OPDC 07.12.2017 11:20 Programat pentru predare incepand cu aceasta data - Pitesti 7 - Ghiseu 1 gh 07.12.2017 11:20 In prelucrare - Pitesti 7 - Ghiseu 1 gh 07.12.2017 12:18 Predat la destinatar |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users