Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia...

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5662 replies to this topic

#2395
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

 Write&Run, on 21 aprilie 2018 - 15:26, said:

Posted Image  LA Times e porcarie si eletrek nu?
Evident.
https://en.wikipedia...nfirmation_bias

Subventiile agresive nu reprezinta o solutie. Asa am ajuns sa ne umplem orasele de dieseluri... ;)

Edited by TS030, 21 April 2018 - 17:10.


#2396
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
nu ma pot abtine..dar numai asa le pot da dreptate haterilor electricelor Posted Image vorbeste si de petrom deci..

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y8pJCuRt0qg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by 41ex, 21 April 2018 - 18:36.


#2397
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007

 TS030, on 21 aprilie 2018 - 17:08, said:

Subventiile agresive nu reprezinta o solutie. Asa am ajuns sa ne umplem orasele de dieseluri... Posted Image

Deeeeep... veeeeery deeeep... Posted Image

#2398
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014
Meanwhile... cosmarul celor care adora fumul si iubita lor teava de esapament, se adevereste incet incet, masina electrica devine <SOLUTIA>.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s5DUd5tgRRo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2399
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Nope, nu devine nicio solutie atata timp cat e cu portbagajul plin de baterii de laptop. :) Nici macar BMW i8 nu ma poate face "sa visez". Sorry about the harsh reality checkup... :)
.

#2400
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Parerea ta nu are absolut nici o valoare pentru ca tu nu ai apucat inca sa conduci o masina electrica.
E ca si cand vorbim despre cat de mult ne place sau nu o mancare fara ca macar sa fi gustat din ea ..

Fa un drive test cu una, si apoi vino si spune-ne si noua cum e cu bateriile de laptop in portbagaj, cat de electrocasnic e condusul, etc.

Pe langa asta, singura firma care foloseste baterii in formatul industrial, standard, 16850, e Tesla. Restul folosesc baterii in format pouch, nonstandardizate.

A si nici una nu are bateriile in portbagaj. Dar tu nu ai cum sa stii asta, ca nu prea ai avut contact cu masiniile electrice.

#2401
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Afirmatia ta nu are absolut nicio logica. E ca si cum ai spune ca nu poti vorbi despre un sinucigas daca tu n-ai incercat inca. Wtf? Ce are condusul cu tehnologia despre care eu raman la parerea ca nu e viabila? Am spus care-s conditiile ca electricele "sa prinda" si sa fie adoptate masiv de cumparatori. Nu cred ca trebuie sa repet.

Faptul ca marja lor e minima arata ca lumea inca vede lucrurile clar. Sunt scumpe si proaste in momentul asta. O sa vedem daca situatia se schimba. Dar ACUM asta este realitatea, oricat de orbi am vrea noi sa fim, sau oricat ne place "sa visam" :)))

#2402
bzalex

bzalex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,800
  • Înscris: 02.05.2008
Pai poti sa vorbesti despre un sinucigas, dar nu cred ca poti sa intelegi cu adevarat un sinucigas pana cand nu ai trecut prin momente cel putin asemanatoare.

Iar despre condus, pai asta e totul la masina electrica! Este unul din principalele motive pentru care oamenii isi iau masini electrice. Daca pot trai cu limitarile tehnologiei si isi pot justifica lor insusi pretul(subiectiv pe baza confortului sau obiectiv pe baza TCO) si desigur daca au si banii necesari, o cumpara. Cine a condus o data o masina electrica, dar una rezonabila nu Renault cvadriciclu, ramane cucerit de confortul condusului(si de performante daca e o masina din clasa superioara).

Tu chiar crezi ca cine si-a luat masina electrica a luat-o pentru CO2? Or fi si din astia, dar cred ca sunt putini.

Daca ai vazut 'Who killed the ekectric car', poti sa iti dau seama ca oamenii respectivi erau entuziasmati de EV1. Si sa nu imi spui ca plangeau dupa ele pentru ca urmau sa produca mai mult CO2 de acum incolo sau ca activistii verzu le-au spalat creierul.
GM a avut foarte mult de suferit dupa aceea. Este motivul principal pentru care Tesla este asa de bine primita in state si Bolt are asa vanzari slabe. Oamenii inca sunt scarbiti de gestul de a le distruge masinile. Sunt multi care s-au jurat atunci ca nu o sa mai cumpere o masina produsa de GM niciodata ...

Edited by bzalex, 22 April 2018 - 10:06.


#2403
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007
Evident ca cine e de acord cu limitarile pe care le ai, cu pretul dublu fata de o masina similara cu combustie, oamenii aia isi cumpara masinile, normal, nicio problema. E liber fiecare sa-si dea banii pe ce vrea. Eu nu am spus ca vreau sa nu-si mai ia nimeni asa ceva. Sincer sa fiu, nu imi pasa. Eu oricum o sa iau Diesel sau Benzina atata timp cat n-o sa existe o alternativa reala. Masina nu justifica investitii aiurea pentru mofturi.

#2404
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 Write&Run, on 22 aprilie 2018 - 11:46, said:

Evident ca cine e de acord cu limitarile pe care le ai, cu pretul dublu fata de o masina similara cu combustie

Poti exemplifica? Care e cea mai ieftina masina cu 400CP? Sau care e concurenta pentru Model S, Model X?

#2405
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008

 Write&Run, on 22 aprilie 2018 - 11:46, said:

Eu oricum o sa iau Diesel sau Benzina atata timp cat n-o sa existe o alternativa reala. Masina nu justifica investitii aiurea pentru mofturi.
Sincer, pentru unul care a ales cel mai prost motor ever, si anume 1.6 TDI cu injectoare de lut, muult sub concurenta (de ex. Renault sau Opel le da clasa cu 1.6 dCI de 130 CP si 1.6 CDTI de 136 CP) as fi mai ponderat cand este vorba de tehnologii pe care nu le cunosti si care sunt la ani- lumina in fata diesel-ului.

#2406
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007

 figo1988, on 22 aprilie 2018 - 12:15, said:

Poti exemplifica? Care e cea mai ieftina masina cu 400CP? Sau care e concurenta pentru Model S, Model X?

Da de ce sa exemplific cu masina de 400 de CP? Posted Image Totusi: https://configurator...tID=daionewebde Asta asa... la o cautare rapida.Linkul nu merge. Ma refeream la Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé care e 61000 si are motorul de 367 CP. Cu 78.000 poti lua Mercedes-AMG C 63 Coupé cu motorul de 4L si 476 CP. Cu scula asta esti mai ieftin decat electrocasnicele lui Musk. Si e masina cu care nu umbli dupa prize sa te faci de mandra minune.

Dar, mai ales, preferatul meu, myyyy precious! Posted Image
Pentru cei mai saraci cu duhul, amintesc ca modelul Mustang 2018 poate fi luat cu motorul de 5.0 L de 450 CP, la pretul de 44000 de eur. CU TAXE! FARA SUBVENTII! Posted Image Eat this!

As mai aminti ca poti lua asa ceva mai ieftin decat model S Posted Image

[ https://www.netcarshow.com/Mercedes-Benz-AMG_GT_S-2018-1280-0a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.netcarshow.com/Mercedes-Benz-AMG_GT_S-2018-1280-07.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

 edi10000, on 22 aprilie 2018 - 12:20, said:

Sincer, pentru unul care a ales cel mai prost motor ever, si anume 1.6 TDI cu injectoare de lut, muult sub concurenta (de ex. Renault sau Opel le da clasa cu 1.6 dCI de 130 CP si 1.6 CDTI de 136 CP) as fi mai ponderat cand este vorba de tehnologii pe care nu le cunosti si care sunt la ani- lumina in fata diesel-ului.

Cel mai prost motor ever pentru ce? Posted Image Din cate stiu eu e cel mai vandut motor Diesel din lume. Dar na, tu esti mai destept decat toti clientii VW care sunt fraieri dom'le. Se incapataneaza sa dea banii pe prostii. Posted Image

Edited by Write&Run, 22 April 2018 - 12:56.


#2407
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 Write&Run, on 22 aprilie 2018 - 12:32, said:

Da de ce sa exemplific cu masina de 400 de CP? Posted Image Totusi: https://configurator...tID=daionewebde Asta asa... la o cautare rapida.Linkul nu merge. Ma refeream la Mercedes-AMG C 43 4MATIC Coupé care e 61000 si are motorul de 367 CP. Cu 78.000 poti lua Mercedes-AMG C 63 Coupé cu motorul de 4L si 476 CP. Cu scula asta esti mai ieftin decat electrocasnicele lui Musk. Si e masina cu care nu umbli dupa prize sa te faci de mandra minune.

Te referi la asta? :) Am mers sambata pana la mare, consum mediu 12.7l/100km, Bucuresti - Constanta si retur. Nu mai zic de consumul in oras ca nu are sens.

Atat C43 cat si C63 sunt mai mici la interior decat Model S si mai lente decat modelul de top. Singurul loc unde castiga este la capitolul senzatie sportiva, datorita evacuarii, a suspensiei rigide etc. In schimb nu au nici o sansa cu un Model S la capitolul acceleratie/reprize si costuri de operare.

 Write&Run, on 22 aprilie 2018 - 12:32, said:

Dar, mai ales, preferatul meu, myyyy precious! Posted Image
Pentru cei mai saraci cu duhul, amintesc ca modelul Mustang 2018 poate fi luat cu motorul de 5.0 L de 450 CP, la pretul de 44000 de eur. CU TAXE! FARA SUBVENTII! Posted Image Eat this!

Du-te si configureaza unul si mai discutam. :) Cred ca nu iti dai seama ce inseamna sa mergi zi de zi cu un motor de 5l V8 cu cutie manuala.

 Write&Run, on 22 aprilie 2018 - 12:32, said:

As mai aminti ca poti lua asa ceva mai ieftin decat model S Posted Image

[ https://www.netcarshow.com/Mercedes-Benz-AMG_GT_S-2018-1280-0a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.netcarshow.com/Mercedes-Benz-AMG_GT_S-2018-1280-07.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Model S P100D e mai ieftin si mai rapid in linie dreapta decat AMG-ul. Masini complet diferite totusi.

#2408
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,033
  • Înscris: 29.06.2011
Pentru cine are electrica sau plug-in hybrid  http://opiniabuzau.r...isme-electrice/

#2409
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Se zvonește că și Tesla poartă discuții pentru aderarea la rețeaua Ionity dezvoltată de Ford, VW, Mercedes și BMW. Daca discuțiile se vor concretiza, intrebarea este ce vor face cu rețeaua Tesla existentă ?

https://electrek.co/...arging-network/

Edited by Ford4, 23 April 2018 - 14:20.


#2410
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017

 bzalex, on 21 aprilie 2018 - 11:40, said:

Sa nu uitam ca umar la umar sta Nissan, care a vandut tot cam 300.000 dar la un pret de aproape jumatate. Deci eu zic ca sta mai bine ca Nissan. Si Nissan e un producator consacrat.
dar nissan nu sta in acele masini, pt nissan reprezinta 0.01% din masinile vandute, pt Tesla reprezinta 100% din vandute si implicit din sursa de profit

 _-AppleS-_, on 22 aprilie 2018 - 07:44, said:

Meanwhile... cosmarul celor care adora fumul si iubita lor teava de esapament, se adevereste incet incet, masina electrica devine <SOLUTIA>.
deci tu ai o masina electrica? pt ca nu adori fumul?
nu prea are sens... topicul vorbeste despre solutia "acum", "nu inca".
Candva e posibil sa avem si masini zburatoare, pana atunci, din cate am vazut, toti care scriu aici sint detinatori de masini cu tevi de esapament.
Fara exceptie.

 bzalex, on 22 aprilie 2018 - 09:26, said:

Pe langa asta, singura firma care foloseste baterii in formatul industrial, standard, 16850, e Tesla.
nah... le-au redenumit de mult, sint cu cativa mm mai inalte. mai actualizeaza-ti informatiile. nu sint 16850

 bzalex, on 22 aprilie 2018 - 10:04, said:

Daca ai vazut 'Who killed the ekectric car', poti sa iti dau seama ca oamenii respectivi erau entuziasmati de EV1. Si sa nu imi spui ca plangeau dupa ele pentru ca urmau sa produca mai mult CO2 de acum incolo sau ca activistii verzu le-au spalat creierul.
GM a avut foarte mult de suferit dupa aceea. Este motivul principal pentru care Tesla este asa de bine primita in state si Bolt are asa vanzari slabe. Oamenii inca sunt scarbiti de gestul de a le distruge masinile. Sunt multi care s-au jurat atunci ca nu o sa mai cumpere o masina produsa de GM niciodata ...
aici ai dreptate, insa doar partial, asa este, oamenii erau entuziasmati de EV1 si plangeau dupa ele (efectiv, plangeau, nu e o exagerare) si asta in 1997. Deci cu vreo 10-15 de ani inainte sa aflam de Tesla.
Insa apoi incep partile unde gresesti:
- Bolt e un hibrid, masina electrica de la chevrolet se cheama Volt
- nu asta e motivul pt care Bolt si Volt au vanzari slabe, si nici nu putem spune ca au vanzari slabe. Stau in parcari si nu se vand? Are Chevrolet o problema cu asta, e in faliment? Nu.
- nu are cum sa fie asta motivul, pt ca nu a existat in 1997 doar EV1 de la chevrolet ci si Toyota Rav si alte modele de la Honda etc
- Volt s-ar vinde excelent daca s-ar dori, dar pt o piata de doar 0.1% din vanzrile Chevrolet, de ce s-ar agita asa tare?

 Write&Run, on 22 aprilie 2018 - 11:46, said:

Sincer sa fiu, nu imi pasa.
ne pasa un pic la toti, pt ca platim din banii nostri subventiile pt jucariile unor bogatasi care isi permit o masina de 100.000 sau chiar spre 200.000 (tesla X)

 Ford4, on 23 aprilie 2018 - 14:16, said:

Se zvonește că și Tesla poartă discuții pentru aderarea la rețeaua Ionity dezvoltată de Ford, VW, Mercedes și BMW. Daca discuțiile se vor concretiza, intrebarea este ce vor face cu rețeaua Tesla existentă ?

https://electrek.co/...arging-network/
ar fi prima lor miscare inteligenta si de bun simt. Pana acum au incercat un monopol fara sens. Cum ar fi sa nu poti baga benzina in Dacia decat la statii de benzina dacia...

#2411
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

 Ford4, on 23 aprilie 2018 - 14:16, said:

Se zvonește că și Tesla poartă discuții pentru aderarea la rețeaua Ionity dezvoltată de Ford, VW, Mercedes și BMW. Daca discuțiile se vor concretiza, intrebarea este ce vor face cu rețeaua Tesla existentă ?

https://electrek.co/...arging-network/
Deocamdata par zvonuri de PR.
In Europa cred ca vor trebui sa treaca la CCS.
Nu prea ai cum sa stii ce evolutie va avea reteaua proprie. In Germania daca statul german da subventii pentru statiile Ionity (cum se zvoneste) atunci n-o sa fie economic pentru ei sa sustina statiile proprii (cel putin nu pentru Model 3, pentru Model S/X e alta discutie). La fel, alta necunoscuta e cu interpretarea statie publica pe teren privat in acceptiunea germana (care vor ca toate masinile sa poata alimenta la superchargere).

#2412
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

 unbrutus, on 23 aprilie 2018 - 14:39, said:


ar fi prima lor miscare inteligenta si de bun simt. Pana acum au incercat un monopol fara sens. Cum ar fi sa nu poti baga benzina in Dacia decat la statii de benzina dacia...


Întrebarea mea a fost cu totul alta. Dar parcă te rugasem să încerci să mă eviți mai ales că bati câmpii in cu totul alte direcții. Daca intru în ciuful tău, iar o sa începi să te plângi de atacuri la persoană. Nu ar fi mai bine sa ne ignorăm reciproc, mai ales că pe mine nu mă interesează autobuzele tale electrice ? :)

 Hansolo, on 23 aprilie 2018 - 14:48, said:


Deocamdata par zvonuri de PR.
In Europa cred ca vor trebui sa treaca la CCS.
Nu prea ai cum sa stii ce evolutie va avea reteaua proprie. In Germania daca statul german da subventii pentru statiile Ionity (cum se zvoneste) atunci n-o sa fie economic pentru ei sa sustina statiile proprii (cel putin nu pentru Model 3, pentru Model S/X e alta discutie). La fel, alta necunoscuta e cu interpretarea statie publica pe teren privat in acceptiunea germana (care vor ca toate masinile sa poata alimenta la superchargere).

Pare ciudat sa fie lăsați să adere la această rețea și să aibă și chargerele proprii fiindcă ele sunt destul de multe și în Europa și chiar daca nu-si va mai extinde rețeaua, tot ar avea un avantaj față de concurență. Nu știu dacă pot să dea acces și altor mărci, dar vorba ta pot fi zvonuri de PR.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate