Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia...
Last Updated: Sep 04 2018 20:32, Started by
Ahasverus
, Mar 08 2013 23:44
·
0
#2377
Posted 20 April 2018 - 13:53
#2378
Posted 20 April 2018 - 14:42
Poate sa ma ajute cineva referitor la modul de corelalre a cuplului cu greutatea ce poate fi transportata? Adica daca am un motor electric cu un cuplu de 33 ft-lbf care ar putea fi greutatea transportata pe plan drept?
Multumesc |
#2379
Posted 20 April 2018 - 15:26
xtrix, on 20 aprilie 2018 - 14:42, said:
Poate sa ma ajute cineva referitor la modul de corelalre a cuplului cu greutatea ce poate fi transportata? Adica daca am un motor electric cu un cuplu de 33 ft-lbf care ar putea fi greutatea transportata pe plan drept? Multumesc Relevanta e puterea. Deci, la valoarea cuplului, ti-ar mai trebui turatia. Sau direct puterea. |
#2380
Posted 20 April 2018 - 15:56
#2381
Posted 20 April 2018 - 16:49
Un document tehnic interesant de comparare a hibridelor plug-in, cu comparare NEDC vs EPA vs WLTP (ca ma miram cum erau trecute cifrele alea fanteziste la NEDC) https://www.theicct....r_280717_vF.pdf
for example, the Porsche Cayenne PHEV with 3.0L engine displacement, available both in Europe and the United States. The electric range of this vehicle, according to NEDC, is given in the EU as 38 km, whereas in the U.S. it is 20 miles (~32 km) before real-world adjustment and only 14 miles (~22.5 km) after real-world adjustment (i.e., on the U.S. consumer information label). Edited by Hansolo, 20 April 2018 - 16:50. |
#2382
Posted 20 April 2018 - 18:47
xtrix, on 20 aprilie 2018 - 15:56, said: Puterea ~240W Eu am pus întrebarea pentru a sugera ca nu cuplul este important la un motor. Pentru a da un răspuns la întrebarea ta, ar trebui mult mai multe detalii (ce eficienta are sistemul de transmisie, ce coeficient aerodinamic are vehiculul cu care transporți, dacă sunt limitări de performanta - accelerație 0-100km/h într-o anumita perioada etc). Ca idee, 240w nu sunt nici măcar 0.5cp. Ps: Aici e off topic discuția, mai bine întrebi pe aria de știinta. Edited by figo1988, 20 April 2018 - 18:47. |
#2383
Posted 20 April 2018 - 23:23
#2384
Posted 21 April 2018 - 00:26
Las asta aici, pentru cine vrea sa citeasca si sa cugete. Sunt niste chestii grele de tot, si e de la Economist, nu cercetatori anxiosi si alte autoritati internationale in cai verzi pe pereti.
https://www.economis...esla_motors.pdf |
#2385
Posted 21 April 2018 - 05:13
E un articol interesant, facut in 2014. Sunt luate in calcul 3 scenarii:
- management 500.000 de masini vandute pana in 2020 - baza 300.000 de masini vandute pana in 2020 - faliment: 275.00 de masini vandute pana in 2020 Din fericire pentru Tesla anul acesta au ajuns deja la 300.000, deci scenariul cel mai probabil o sa fie cel al managementului, in care Tesla o sa ajunga aproape fara datorii in 2020 ..... |
#2386
Posted 21 April 2018 - 10:00
Uhm... ne spui si noua unde ai vazut tu cifra aia de 300.000?
|
|
#2387
Posted 21 April 2018 - 10:17
Write&Run, on 21 aprilie 2018 - 10:00, said:
Uhm... ne spui si noua unde ai vazut tu cifra aia de 300.000? https://electrek.co/...0000th-vehicle/ E normal sa nu ne crezi dar totusi bășcălia pe care o faci e prea de tot. Edited by inuendo0, 21 April 2018 - 10:18. |
#2388
Posted 21 April 2018 - 10:26
Au vandut 200.000 de Model S din 2012 pana in 2018 5 years baby!
Si Model 3 au ajuns la incredibila cifra de 18.000 pana acum Produse. Toate astea cu subventii peste subventii si fara sa faca profit deloc. Sa vedem cum o sa se desfasoare distractia de acum inainte. Sunt unii care spun ca au de platit ceva sute de milioane datorii anul asta? |
#2390
Posted 21 April 2018 - 12:36
Write&Run, on 21 aprilie 2018 - 10:26, said:
Toate astea cu subventii peste subventii si fara sa faca profit deloc. Sa vedem cum o sa se desfasoare distractia de acum inainte. Sunt unii care spun ca au de platit ceva sute de milioane datorii anul asta? Subvenție n-au primit niciodată, doar au luat un împrumut de la statul american, de 450 milioane de dolari. Împrumut pe care l-au plătit înainte de termen. Deasemenea, un gigant auto (comparativ la momentul respectiv) adică GM, a luat un împrumut de 2,5 miliarde. Asta înseamnă un stat deștept, a ajutat firmele sa nu moară în momentul acela de criza majora, și uite ca acum în loc sa aibe sute de mii de șomeri și pierderi enorme la bursa, are companii care fac profit, plătesc taxe, muncitori care deasemenea plătesc taxe și întrețin economia, în loc sa ajungă pe welfare. Bașca și profit la împrumut, ca doar nu l-a dat cu dobânda 0. Referitor la profitul obținut de Tesla, nu are profit din mai multe motive. 1, ca reinvesteste orice ban făcut și 2, plătește datorii acumulate anterior. Modelul asta de business l-a avut și Amazon, una din cele mai mari companii actuale, care a reinvestit tot profitul în dezvoltare pe muulti ani, ceea ce face și acum dealtfel. Amazon a debutat în 1994 parca și primul trimestru de profit l-a avut în 2001, 5 milioane, adică un rahat. Chiar și acum, extrem de mult din sumele câștigate sunt reinvestite în alte și alte inițiative care pot aduce bani, nu sa stea pe un purcoi de bani, cum face Apple, de exemplu. Deci faptul ca face sau nu profit nu e un indicator, cât timp tot profitul se duce în gigafactory 2, producție în China, deci compania e în plina dezvoltare |
#2391
Posted 21 April 2018 - 14:29
MembruAnonim, on 21 aprilie 2018 - 12:36, said:
uMpic de minciunele. Subvenție n-au primit niciodată, doar au luat un împrumut de la statul american, de 450 milioane de dolari. Împrumut pe care l-au plătit înainte de termen. Mai cititi copii, mai cititi http://www.latimes.c...0531-story.html http://www.acea.be/u...erview_2017.pdf Edited by Write&Run, 21 April 2018 - 14:29. |
|
#2392
Posted 21 April 2018 - 15:19
Exact, citim dar nu porcarii corporariste scrise la comanda, gen latimes.com.
https://electrek.co/...e-oil-industry/ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users