Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
#5437
Posted 07 May 2015 - 10:12
Tot vis-a-vis de jenica,daca mi se accepta off-ul,nu este atac la persoana dar reclama este cam transparenta.
Celei 2 posturi facute express pentru a "lauda initiativa proprie de a alege acel produs" ma face sa rad (cu toata inscrierea din 2012).Dar macar este partial mascata si deocamdata o trec,si eu,cu vederea. Insa daca devine agresiva,posturile vor fi cu siguranta sterse,de aceea il rog frumos pe acest domn sa fie cu foarte mare bagare de seama (ma repet,este un sfat). Totusi,sper sa ma insel/tocmai datorita datei de inscriere;sau si aia se paote smecheri cu un pic de ajutor On.. Sper sa pot face niste video pe pamint intelenit,insa nu garantez caci nu stiu daca terenul respectiv va fi sau nu pana la urma folosit.Sry.Poate in toamna in gradina de zarzavaturi,pregatirea pentru iarna,desi acel teren este folosit in fiecare an,insa "prorietarul"/nu persoana mea,cam lasa balariile sa creasca dupa culegerea roadelor. Nu promit,incerc sa nu uit Pe de alta parte,in urma scurtei (aprox 5 ore) de frezat cu "magarul" tind sa cred in continuare ca tot ce mare/greu e mai bun pentru persoana mea,optiunea ideala pana la proba contrarie fiind,desi mai scump,un diesel de 8-12 cp cu greutatea aferenta (din cele de pe piata actuala din .ro) ;preferabil cu "carma",si asa ajung la clasa mare (pufarin,bumbu,silviu) si atunci parca m-as arunca direct la un tractoras 4x2 din exemplificarile proprii de pe "motocultor vs tractoras". 4 roti + scaun + volan stiu ele ce stiu,mai ales daca sint din fabrica si nu din "spatele casei". Vise,ganduri...si cum multa vointa si realitate!Asta v-o doresc si voua! Edited by alexbjorg, 07 May 2015 - 10:35. |
#5438
Posted 07 May 2015 - 10:16
Am si eu un Lc90 luat in noembrie 2014 cu 18900 ron. Se comporta foarte bine,am lucrat cu el 15 ari teren arabil arat din toamna cu tractorul + 35 ari de vie, o parte arata din toamna iar o parte nu si am fost placut surprins cum a mers si cu un consum de 5l de benzina .Ca observatii multa atentie la ordinea operatiilor de pornire+ la terenul care nu este arat din toamna se frezeaza mai intai cu viteza 1, se rupe coaja dupa care cu viteza 2 si cu motorul turat 75% treceti pana iese marunt.
|
#5439
Posted 07 May 2015 - 10:32
Ce oameni rai dom'le, va luati de singurul si unicul producator roman de scule agricole chinezesti.
P.S. Este pleonasm, stiu. |
#5440
Posted 07 May 2015 - 10:34
nicolc90, on 07 mai 2015 - 10:16, said:
Am si eu un Lc90 luat in noembrie 2014 cu 18900 ron. Se comporta foarte bine,am lucrat cu el 15 ari teren arabil arat din toamna cu tractorul + 35 ari de vie, o parte arata din toamna iar o parte nu si am fost placut surprins cum a mers si cu un consum de 5l de benzina .Ca observatii multa atentie la ordinea operatiilor de pornire+ la terenul care nu este arat din toamna se frezeaza mai intai cu viteza 1, se rupe coaja dupa care cu viteza 2 si cu motorul turat 75% treceti pana iese marunt. Exact ca aia in clipul rusesc.... La viteza a doua arunca prea tare pamantul si inainteaza prea repede. Vreau sa filmez si eu real sapare in pamant nelucrat si in pamant lucrat. Asta pentru cei care nu au motocultor....sa poata sa inteleaga care'i treaba. Referitor la greutate alex....sunt sigur ca ajuta enorm la lucru dar in spatiile stramte cand scoti scula din magazie si pana ajungi la locul de joaca....e un chin cu greutate de 135-200kg. Dupa aia la schimbatul frezelor si tot asa.... Eu nu sunt chiar slabut am vre'o 90 kg si ma cam lupt cu loncinul90 in spatiile inguste d'apai cu unu de 135 kg iar pt cineva in varsta nici nu vreau sa ma gandesc. |
#5441
Posted 07 May 2015 - 10:43
pufarin, on 07 mai 2015 - 10:32, said:
Cind vezi si pe agro.tv dar si pe alte canale sau emisiuni chestia cu "produs in romania" ti se cam face lehamite Personal,imi vine sa sparg tv-ul,sincer,si ma rog de DNA sau ANAF sau Protectia Consumatorului mettre, on 07 mai 2015 - 10:34, said:
Ma repet,pentru persoana mea. Cit despre schimb de freze pe roti si invers,opresti motorul ridici sau lasi mai jos frana,tragi motosapa sprijin intr-un corn in spate (ghidon) si pe cui,eu asa fac. Schimbul nu stiu daca dureaza 3 minute pe fiecare parte,undeva la 5 minute,medie,fara ajutor.Efortul in sine este de cel de rasturnare spre spate-lateral al motosapei.Mai greu de descoperit cuiul din cauza pamintului acumulat intre/pe axul frezelor Edited by alexbjorg, 07 May 2015 - 10:44. |
#5442
Posted 07 May 2015 - 10:50
nicolc90, on 07 mai 2015 - 10:16, said:
Am si eu un Lc90 luat in noembrie 2014 cu 18900 ron. Se comporta foarte bine,am lucrat cu el 15 ari teren arabil arat din toamna cu tractorul + 35 ari de vie, o parte arata din toamna iar o parte nu si am fost placut surprins cum a mers si cu un consum de 5l de benzina .Ca observatii multa atentie la ordinea operatiilor de pornire+ la terenul care nu este arat din toamna se frezeaza mai intai cu viteza 1, se rupe coaja dupa care cu viteza 2 si cu motorul turat 75% treceti pana iese marunt. banuiesc ca trebuie neaparat arat toamna, nu merge tot o frezare ? pana acuma cam aia faceam toamna. un arat cu cal de la vecin (altceva nu prea ajunge pe acolo) + aruncare gunoi. Edited by fr0ggybv, 07 May 2015 - 10:51. |
#5443
Posted 07 May 2015 - 10:59
jenica67, on 07 mai 2015 - 09:28, said:
Pai in primul rand transmisia cu angrenaj melcat are un randament mai scazut decat cea cu roti dintate. Quote
Cea cu curele are si ea multe dezavantaje pe langa randament si datorita fiabilitatii curelelor si lipsei ambreiazului. Eu de aceia mi-am luat Ruris 710k, tocmai datorita cutiei de viteze profesionale, numai cu roti dintate (pe langa motorul italian). Acum toate isi fac treaba, dar solutia cea cu roti dintate (cilindrice si conice), este cea mai buna. Rotile dintate trasmit puteri si momente foarte mari, cu randamentul cel mai bun si au cea mai buna fiabilitate. Ia pune-le in balanta, cu mai putine "rele" e tot cea cu (scuzati) curele si nu numai rurs fabrica (scuzati inca o data, comercializeaza) motoscarte..... |
#5444
Posted 07 May 2015 - 11:15
Da-mi voie sa nu te cred ca motorul este chinezesc. Cat priveste transmisia, eu lucrez la cea mai tehnica fabrica de reductoare din Romania, asa ca daca o sa am cea mai mica problema la rotile dintate, o sa imi fac altele care sigur o sa tina inca 40 de ani.
Edited by jenica67, 07 May 2015 - 11:19. |
#5445
Posted 07 May 2015 - 11:20
Aprob spusele lui nick.Iedul meu e cu curele si are mult mai putine sanse sa se strice fata de magarul cu cutie de viteze,abreiaj decare o fi,etc.Aici e vorba de fiabilitate in utilizare si nu de rentabilitate.A nu se uita ca si timpul costa bani+dureri de sale,varsta,alte conditii.
Cit mai putine piese/in miscare sau nu,cu atat mai putine sanse de defecte.Asta este o lege universal valabila pentru orice/ace,brice,carice...matrimoniale Edited by alexbjorg, 07 May 2015 - 11:22. |
#5446
Posted 07 May 2015 - 11:43
jenica67, on 07 mai 2015 - 11:15, said:
Da-mi voie sa nu te cred ca motorul este chinezesc. Cat priveste transmisia, eu lucrez la cea mai tehnica fabrica de reductoare din Romania, asa ca daca o sa am cea mai mica problema la rotile dintate, o sa imi fac altele care sigur o sa tina inca 40 de ani. |
|
#5447
Posted 07 May 2015 - 12:09
#5448
Posted 07 May 2015 - 12:23
Da, Kama. Si un alt avantaj ce l-am vazut este ca am si priza de putere.
Edited by jenica67, 07 May 2015 - 12:27. |
#5449
Posted 07 May 2015 - 12:24
jenica67, on 07 mai 2015 - 11:15, said:
Da-mi voie sa nu te cred ca motorul este chinezesc. Cat priveste transmisia, eu lucrez la cea mai tehnica fabrica de reductoare din Romania, asa ca daca o sa am cea mai mica problema la rotile dintate, o sa imi fac altele care sigur o sa tina inca 40 de ani. |
#5450
Posted 07 May 2015 - 12:29
jenica67, on 07 mai 2015 - 11:15, said:
Da-mi voie sa nu te cred ca motorul este chinezesc. Cat priveste transmisia, eu lucrez la cea mai tehnica fabrica de reductoare din Romania....... Care "galeata" dom`le? spusai io ceva despre vreun motor? dar slabe sanse totusi ca "orice" motor sa fie de altundeva. Asta cu "cea mai tehnica fabrica" suna cel putin ciudat si cred ca nu e vorba de ruruis, nu? iar in alta ordine de idei te gindisi citi nu lucreaza la acea fabrica? adica nu au sansa sa-si fabrice iei insisi pinioanele (nelucrind la acea fabrica) asa ca la cumparare vor alege ceva mai fiabil. |
#5451
Posted 07 May 2015 - 12:30
jenica67, on 07 mai 2015 - 11:15, said:
Da-mi voie sa nu te cred ca motorul este chinezesc. Cat priveste transmisia, eu lucrez la cea mai tehnica fabrica de reductoare din Romania, asa ca daca o sa am cea mai mica problema la rotile dintate, o sa imi fac altele care sigur o sa tina inca 40 de ani. "KAMA POWER CO. LTD, as subsidiary company of KAMA GROUP, professionally manufacture under ’KAMA’ brand: • Petrol Engines ranging from 1 hp - 10.5 hp • Diesel Engines ranging from 3.5 hp - 40 hp Larger Diesel are also available thru other Kama subsidiaries. • Mini-type air-cooled diesel generator, • Generator set, • Petrol generator set, • Water pump sets • Tiller managers." Am citat de aici: http://www.minimachi...kama_whois.html Si poti gasi mai multe informatii aici: http://www.kama.com....terprises/Wuxi/ Edited by l_stoian79, 07 May 2015 - 12:34. |
|
#5453
Posted 07 May 2015 - 12:38
#5454
Posted 07 May 2015 - 12:52
alexbjorg, on 07 mai 2015 - 11:20, said:
Aprob spusele lui nick.Iedul meu e cu curele si are mult mai putine sanse sa se strice fata de magarul cu cutie de viteze,abreiaj decare o fi,etc.Aici e vorba de fiabilitate in utilizare si nu de rentabilitate.A nu se uita ca si timpul costa bani+dureri de sale,varsta,alte conditii. Cit mai putine piese/in miscare sau nu,cu atat mai putine sanse de defecte.Asta este o lege universal valabila pentru orice/ace,brice,carice...matrimoniale NU vreau sa intru cu tine in polemica, dar motosapele cu curele au si lant, si roti de lant, care sunt mult mai putin fiabile, decat rotile dintate. Poate sunt mai usor de intretinut de publicul larg, dar mai fiabile nici o data. Rotile dintate daca au fost fabricate corect, ar trebui sa tina foarte mult timp in conditii de intretinere corecte, fara sa creeze probleme. Ca sa iti dau un exemplu exemplu anul asta a venit la reparat un reductor fabricat in 1974. Si ca ideie cel mai mare reductor ce l-am fabricat pentru SUA (44 To) pentru o foarfeca de otel, taie tabla de otel cu latimea de 2200 mm si grosimea de 200 mm. L-am fabricat acum vre-o 23 de ani si inca nu am avut nici o sesizare ca ar fi avut probleme cu el. Nu la RRR. Fabrica initial germano-romana, acum cu un alt patron. Cat priveste faptul ca se fabrica componente sau produsul si in alte sucursale, este posibil, dar ideia este ca daca firma Kama isi pune sigla pe el, firma garanteaza prin aceasta calitatea produsului. Si noi am fabricat reductoare pe care si-au pus sigla MAN, sau alte firme de prestigiu din lume, care au garantat ca produsul respecta cerintele de calitate ale respectivului producator. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users