Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
#3223
Posted 03 December 2014 - 21:15
xx-04-xxx, on 03 decembrie 2014 - 20:59, said:
va salut! azi mi-am luat si eu un motocultor honda f50 (SH)....frumos utilaj , problema este ca functioneaza numai cu socul tras...cand las socul motorul se ineaca si moare...de pornit porneste foarte frumos dar dupa ce las socul motorul moare....care sa fie cauza? reglajele de la carburator? Adigo, on 03 decembrie 2014 - 21:09, said:
Pentru cei ce și-au achiziționat motocultoare sau motosape și nu numai și nu au ce face iarna asta și se pricep poate fac ceva asemănător cu un rusnac de pe youtube. |
#3224
Posted 03 December 2014 - 21:21
Adigo, on 03 decembrie 2014 - 21:09, said:
Pentru cei ce și-au achiziționat motocultoare sau motosape și nu numai și nu au ce face iarna asta și se pricep poate fac ceva asemănător cu un rusnac de pe youtube. Mare ți-e grădina Doamne! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gD24CQjB0H4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sa vedem cum il va amenda politia ca [nu are cauciucuri de iarna].. |
#3225
Posted 03 December 2014 - 21:25
#3226
Posted 03 December 2014 - 22:07
problema este in felul urmator....pornesc motorul cu socul tras, apas socul si trag acceleratia iar motorul incepe sa se accelereze si sa decelereze de vreo 2-3 ori dupa care moare....in tot acest timp motorul scoate un fum gri spre negru, ; l-am desfacut eu si l-am curatat dar tot asa face.
ce am uitat sa specific este ca se ineaca destul de usor; dupa fiecare data cand moare trebuie sa ii scot bujia si sa o usuc... |
#3227
Posted 03 December 2014 - 22:12
yo9hrb, on 03 decembrie 2014 - 21:25, said:
Asa ma gandeam si eu. Cred ca o sa incerc o incarcare dura numai pe partea activa. Cinstit eu credeam ca vei da de ceva otel manganos. Bine ca am tacut cind ai zis ca faci analiza, de, vorba`i de argint da tacerea`i de aur! Am avut cutitele de la Ruris 750 erau tari si bune. Nu cred ca are rost sa te omori cu incarcarea lor , da`le drumu asa cum sint si vezi cum vor merge. In mod normal are loc un fel de reascutire prin rotirea si tragerea lor in pamint. Ajung la un tais, adevarat ca mai bont dar pe care`l pastreaza in timp. Grig |
#3228
Posted 03 December 2014 - 22:20
xx-04-xxx, on 03 decembrie 2014 - 22:07, said:
problema este in felul urmator....pornesc motorul cu socul tras, apas socul si trag acceleratia iar motorul incepe sa se accelereze si sa decelereze de vreo 2-3 ori dupa care moare....in tot acest timp motorul scoate un fum gri spre negru, ; l-am desfacut eu si l-am curatat dar tot asa face. ce am uitat sa specific este ca se ineaca destul de usor; dupa fiecare data cand moare trebuie sa ii scot bujia si sa o usuc... Fumul indica arderi incomplete. amestecul este prea bogat ceea ce duce la umezirea bujiei. Distanta intre electrozii bujiei ai verificat-o? |
#3229
Posted 03 December 2014 - 22:30
da, cu socul tras motorul functioneaza foarte frumos, merge "rotund", cand apas socul la loc acesta incepe si se accelereaza se decelereaza, tot asa de cateva ori dupa care moare...distanta intre electrozi nu am verificat-o... am sa ma uit maine sa vad.
Dupa parerea mea cred ca are nevoie doar de o reglare corecta carburatorul. din cate am vazut cand l-am desfacut cineva a mai umblat la el deoarece nu era montat cum trebuia la loc...si poate s-a umblat si la reglajele acestuia. |
#3230
Posted 04 December 2014 - 02:01
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/p1pTWn4BMFA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Chiar nu face nimeni asa ceva pentru Apollo 135? Vin si eu cu aport la proiect. Numai sa iasa... Edited by asterisc, 04 December 2014 - 02:08. |
#3231
Posted 04 December 2014 - 10:31
ca tot vorbiti de Apollo 135
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/h7ZTu5OumSE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HJCU6b3yt5o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by RazvanGL1, 04 December 2014 - 10:33. |
#3232
Posted 04 December 2014 - 11:25
Asta...Da afacere...2 motoare ,care frezeaza ~1m latime la ~25cm adancime.Cred ca o sa pun si eu motosapa dupa...leut...
|
|
#3233
Posted 04 December 2014 - 12:33
Rusul asta din videoclipuri e un mare pasionat de treburile astea si e si priceput mult de tot . Eu il stiu de mult si mi-a fost de mare ajutor ce a postat dansul pe youtube . Trebuie si bani sa faci ce a facut el ,dar una peste alta pasiunea i'si spune cuvntul .
Edited by nelucroitoru, 04 December 2014 - 12:34. |
#3234
Posted 04 December 2014 - 15:15
xx-04-xxx, on 03 decembrie 2014 - 22:07, said: problema este in felul urmator....pornesc motorul cu socul tras, apas socul si trag acceleratia iar motorul incepe sa se accelereze si sa decelereze de vreo 2-3 ori dupa care moare. E posibil ca filtrul să fie înfundat sau arcul sărit. Dar dacă o lași 2 min să meargă in gol, turată la 30-50% motorul ar trebui să meargă rotund ! Dacă merge rotond, iar cînd o bagi in sarcină moare, e fanta bujiei prea mare ! Mai poate fi și cablul prea slab, dar acestă situație nu accelerează și decelerează motorul. Eu atît mă pricep. |
#3235
Posted 04 December 2014 - 16:46
Daca merge rotund cu socul tras iar la acceleratie da sa moara,e clar.Se ineaca,doar stiti chestiile astea de pe drujbe si de la motocoase.
Chiar asa e de greu sa faceti comparatia intre 2 si 4 timpi,cind este aproape aceeasi schema de functionare? Ups... "da, cu socul tras motorul functioneaza foarte frumos, merge "rotund", cand apas socul la loc acesta incepe si se accelereaza se decelereaza, tot asa de cateva ori dupa care moare" Aasta inseamna amestec sarac. Deci,zi corect ce si cum caci ai zugravit 2 lucruri total diferite,una fiind cea cu raspunsul lui tatuc. Oricum,daca ai scanteie,daca ai incercat si cu alta bujie (noua) si ai simptomele la fel,poate fi carburator dereglat. Daca il lasi sa mearga cu socul tras vreo 5-10 minute,incepe sa tuseasca,sa dea semne de acceleratie sau deceleratie?Daca da,verific si cu busonul rezervorului de benzina scos,caci atunci poate sa fac vid in rezervor,ca la motocoase. xx-04-xxx, on 03 decembrie 2014 - 20:59, said:
va salut! azi mi-am luat si eu un motocultor honda f50 (SH)....frumos utilaj , problema este ca functioneaza numai cu socul tras...cand las socul motorul se ineaca si moare...de pornit porneste foarte frumos dar dupa ce las socul motorul moare....care sa fie cauza? reglajele de la carburator? xx-04-xxx, on 03 decembrie 2014 - 22:07, said:
problema este in felul urmator....pornesc motorul cu socul tras, apas socul si trag acceleratia iar motorul incepe sa se accelereze si sa decelereze de vreo 2-3 ori dupa care moare....in tot acest timp motorul scoate un fum gri spre negru, ; l-am desfacut eu si l-am curatat dar tot asa face. ce am uitat sa specific este ca se ineaca destul de usor; dupa fiecare data cand moare trebuie sa ii scot bujia si sa o usuc... Poate ca si acceleratia sa fie stransa la maxim Edited by alexbjorg, 04 December 2014 - 16:55. |
#3236
Posted 04 December 2014 - 17:08
Pentru inceput sa nu te pierzi in detalii eu zic sa verifici scanteia si cel mai simplu este o bujie noua, dupa care rezervorul se poate sa fie infundat si sa nu trimita benzina deajuns in carburator, si daca totul este in regula poti face o inspectie la filtrul de aer. De aici vine partea interesanta si comlicata, verifici carburatorul de la plutitor absolut totul iar daca nici aici nu se rezolva problema este foarte posibil sa fie mult mai grav. Daca se poate sa ne faci un clip stii cum este o imagine face cat 1000 de cuvinte, noi aici nu ne putem decat da cu parerea.A si inca ceva cu uleiul cum stai la motor, este la nivel?
Edited by UnyKat, 04 December 2014 - 17:10. |
#3237
Posted 04 December 2014 - 17:58
va salut!
deci, sa le iau pe rand: da, robinetul de la rezervor este putin infundat, am scos furtunul din el, am bagat o palnie pe furtunul care intra direct in carburator si am umplut-o cu benzina, tot asa face motorul. a venit azi o un prieten cat de cat priceput si a zis ca face asa din cauza motorului...ca ar fi cam gata de el si ca mananca ulei...aici este pertea in care eu sunt putin confuz. da, motorul arde putin ulei deoarece scoate fum albastrui si are mirosul ala de ars, dar in acelasi timp are o compresie foarte buna dupa parerea mea. nu am masurat-o deoarece nu am un aparat din ala de masura dar dupa cum o simt la mana este foarte buna( vreua sa zic ca tatal meu de-abia poate sa il porneasca).... nu este posibil sa intre uleiul pe la supape sau pe altundeva? filtrul de aer l-am curatat, nu sunt probleme cu el. eu tot tind sa cred ca este o problema undeva la alimentare...am un prieten care lucreaza la service la husqvarna si am sa vorbesc cu el sa vina sa arunce si el o geana sa imi zica si el parerea lui....daca chiar este problema cu motorul am sa il duc inapoi. am sa fac si o filmare cu el maine si am sa o postez aici sa va dati si voi cu parerea. carburatorul l-am desfacut tot pe bucati si l-am curatat foarte bine dar nici o schimbare....reglaje la fel....am tot invartit de suruburile alea dar tot asa merge. uleiul deocamdata am completet putin cu ce aveam pe langa casa deoarece nu vreu sa ii pun pana nu sunt 100% sigur de el...nu vreau sa ii schimb uleiul sa il vopsesc si sa stiu eu ce dupa care sa il duc inapoi P.S. scuzati postul foarte lung |
|
#3238
Posted 04 December 2014 - 18:28
#3239
Posted 04 December 2014 - 18:52
la ce te referi? la faptul ca l-am desfacut sau ca am umblat la reglaje?
tipul care a venit azi sa il vada a lucrat o perioada de timp la stihl si a incercat si el sa regleze carburatorul dar fara nici o reusita... |
#3240
Posted 04 December 2014 - 19:02
Grija mare la etansarile carburatorului. Chestia cu socul ar putea fi simptom de aer fals. O metoda de a determina asta este urmatoarea: iei o seringa cu benzina, pornesti motorul si, dupa ce se incalzeste bagi socul si stropesti cu benzina prin zona etansarilor (in principal la imbinarea dintre carburator si motor). Daca incepe sa mearga normal, acolo e buba. Atentie mare la pericolul de incendiu. Pui putina benzina, nu cu galeata. Recomand aceasta operatiune in aer liber, departe de materiale inflamabile. Un stingator la indemana nu strica.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users