Cresc impozitele auto!
Last Updated: Jan 25 2013 16:25, Started by
Horsie
, Dec 12 2012 12:29
·
0
#37
Posted 12 December 2012 - 15:28
foxbat, on 12 decembrie 2012 - 13:09, said:
fara sa ' flame"am - la ce folosesti motorul ala de 5 l ? La mine de exemplu se plateste in functie de anul de fabricatie, emisiile poluante, masa autovehiculului si tipul de combustibil. Rar masini la care impozitul sa depaseasca 1000 euro pe an. utopium, on 12 decembrie 2012 - 14:11, said:
Eu sunt pentru impozite anuale mai serioase dar scoaterea taxei de prima inmatriculare, iar impozitele sa creasca in functie de norma de poluare si cilindree |
#38
Posted 12 December 2012 - 15:38
In ce priveste poluarea cred ca poluezi mai mult cu cat consumi mai mult, desi exista exceptii si trebuiesc luate in consideratie si cazurile particulare. Asta cu masa proprie chiar n-am inteles-o. Pt mine e simplu, taxele o sa creasca pentru ca EI pot face acest lucru.
Problema mea nu este taxa, impozitul in sine ci cuantumul. Adica daca statul vrea sa ne-o traga, sa vina si nea' Vaselina.Daca altcineva crede altfel, sa faca o petitie, poate o sa fie bine. Edited by Amstrad, 12 December 2012 - 15:43. |
#39
Posted 12 December 2012 - 15:41
Ma uit la Ponta care le-o taie la jurnalistii suparati pe cresterea impozitelor: "Nu ati inteles ca s-a terminat campania electorala?"
Asta e rezumatul! |
#40
Posted 12 December 2012 - 15:42
Amstrad, on 12 decembrie 2012 - 15:38, said:
In ce priveste poluarea cred ca poluezi mai mult cu cat consumi mai mult, desi exista exceptii si trebuiesc luate in consideratie si cazurile particulare. Asta cu masa proprie chiar n-am inteles-o. Pt mine e simplu, taxele o sa creasca pentru ca EI pot face acest lucru. Corect. Eu consum 15 % altul 5% . Trebuie sa platesc impozit de 3 ori mai mare.Nu de 100 ori mai mare. |
#41
Posted 12 December 2012 - 15:59
#42
Posted 12 December 2012 - 16:01
Karhu, on 12 decembrie 2012 - 15:59, said: Faci confuzii, poluarea nu e direct proportionala cu consumul. Nu doar de consum. Dar depinde de ce poluare e vorba. Cantitatea de dioxid de carbon emisă e direct proporțională cu consumul. Noxele depind și de regimul de funcționare și temperatura motorului și nivelul de echipare antipoluare. E muuult mai greu să faci un touareg Euro 5 sau 6 decât un Polo. Edited by Pejeu, 12 December 2012 - 16:02. |
#43
Posted 12 December 2012 - 16:05
Aici face diferenta taxa de drum, aia a lui Base cu sloganul "Aici sunt banii dvs."(probabil pe spatele panoului erau desenate buzunarele lui PA&CO, UMB si altii)?
|
#44
Posted 12 December 2012 - 16:06
Numai mie mi se pare abuzivă metoda de calcul?
Până în 2000 să-mi ia la prețul plătit de toți, peste la tarif mai mare. Dar numai ce este peste. Textul legii de altfel e destul de clar dacă nu ești măgar. |
#45
Posted 12 December 2012 - 16:06
#46
Posted 12 December 2012 - 16:10
Proletarii nu au aflat ca s-a inventat vaselina, care face rotile sa alunece usor
Ce e drept, nu am auzit de Polo cu motor de 3L, dar sunt destule surate sedan cu motorizari de 3l-5l, care se regasesc pe SUV-uri. |
|
#47
Posted 12 December 2012 - 16:11
Le transmit un singur lucru, sa-i vad pamant de flori si cu patrunjel pe piept, rapid! Restul comentariilor sunt de prisos.
|
#48
Posted 12 December 2012 - 16:23
Karhu, on 12 decembrie 2012 - 16:06, said:
Poti face niste comparatii intre emisiile CO2 si consumul mai multor masini (diferita marci) si vei vedea ca nu e chiar asa... Poti fixa un etalon pe CODOI in pretul carburantului si suplimentar in impozitul pe proprietate diferentele alea mici intre diversele marci, modele de motoare sau diferentele ce apar la noxe la ITP ca ex. Dar repet, nu sumele astea colosale de 8ooo ron. |
#49
Posted 12 December 2012 - 16:29
#50
Posted 12 December 2012 - 16:31
#51
Posted 12 December 2012 - 16:46
Horsie, on 12 decembrie 2012 - 12:29, said:
Pe scurt, eu la 5000 CMC (chiabur, imputit).. am platit in 2012: 5400 / 200 = 27 27 * 290 RON = 7830 RON! In 2013 voi plati: 7830 * 1.16 = 9083 RON Fac calculul si postez, pentru comparatie. Presupun ca mult mai putin... Edited by Karhu, 12 December 2012 - 16:47. |
|
#52
Posted 12 December 2012 - 16:55
Atata timp cat orice sarac isi rupe de la gura ca sa mearga cu masina, pentru guvernanti soferul e o vaca buna de muls. Normal ca de aici bine banii multi si instant.
Astept numai sa il vad pe Ponta cum se tine de cuvant si nu le mai cumpara Audi A8 si Mercedes S la toti unchii si matusile din guvernul romaniei. |
#53
Posted 12 December 2012 - 16:55
Karhu, te-am inteles perfect, sunt proprietar de auto de 7 ani si am fost uimit de diferenta de noxe dintre benzina si diesel in favoarea motorinei, si iarasi dif. de noxe dintre un motor 1600cc diesel de le reno si un altul aceeasi cilindree, tot diesel de la fiat doar ca ex (suplimentar in impozitul pe proprietate diferentele alea mici intre diversele marci, modele de motoare sau diferentele ce apar la noxe la ITP ca ex.). Poate nu m-am explicat destul de clar, o fi vina mea.
Edited by Amstrad, 12 December 2012 - 17:02. |
#54
Posted 12 December 2012 - 17:24
HUOOOO Pedelistilor !!! Huoo dezinformati !!!!! Huooo, impozitele cresc doar in mintea voastra
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users