Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cresc impozitele auto!
Last Updated: Jan 25 2013 16:25, Started by
Horsie
, Dec 12 2012 12:29
·
0
#1
Posted 12 December 2012 - 12:29
Orice minune tine fix 3 zile, e timpul ca USL sa isi arate fata. Foamea de bani e imensa, ideile putine si rare.
Fiscal are putin timp la dispozitie, pana la sfarsitul anului, asa ca probabil neplacerile vor continua... Quote Guvernul ar urma să supună dezbaterii în şedinţa de miercuri un proiect de hotărâre privind nivelurile pentru valorile impozabile, impozitele şi taxele locale şi alte taxe asimilate acestora, precum şi amenzile aplicabile începând cu anul 2013, potrivit agendei reuniunii transmisă de Biroul de presă al Executivului. Cel mai probabil, este vorba despre proiectul publicat la începutul lunii octombrie pe site-ul Ministerului de Finanțe, dar care ulterior a fost restras de pe site. La începutul lunii octombrie, Ministerul de Finanțe publicase pe site-ul său un proiect de modificare a impozitelor pentru clădiri și mașini, care prevedea majorări pentru impozitele cerute posesorilor de autoturisme. În scurt, timp, MFP a scos proiectul de pe site, însă acest lucru nu înseamnă că nu se vor mai majora impozitele. Premierul a explicat că primarii vor decide dacă impozitele, taxele şi amenzile locale vor fi majorate anul viitor cu 16%, raportat la inflaţia din perioada 2010-2012. Conform Codului Fiscal, impozitele şi taxele locale sunt indexate o dată la trei ani, ţinând cont de evoluţia ratei inflaţiei de la ultima modificare. Ultima actualizare a taxelor şi impozitelor locale a fost aplicată începând cu anul 2010. Concluzia: Impozitele se dublează pentru cei care au mașini cu motoare de peste 2 litri. Pentru toate celelate categorii, impozitele rămân la fel. ÎNAINTE DE ALEGERI, Ministrul Administraţiei: Taxele şi impozitele locale nu pot creşte înainte de 2014 Ministrul Administraţiei şi Internelor, Mircea Duşa, a declarat înainte de alegeri că din punct de vedere legal nu mai pot fi majorate taxele şi impozitele locale pentru 2013, pentru că legea prevede modificarea lor cu cel puţin şase luni înainte de începerea noului an. "Trebuie să fac o precizare: că în conformitate cu Codul fiscal, la articolul 292, şi Legea 27 privind impozitele şi taxele locale, acestea se revizuiesc prin hotărâre de guvern, adică limitele minime şi maxime, o dată la trei ani. Acest lucru trebuia să se petreacă în prima parte a anului. Impozitele şi taxele locale trebuie să se modifice cu şase luni înainte, ori noi suntem cu două luni înainte de începerea anului bugetar 2013", a declarat Duşa. Capital Pe scurt, eu la 5000 CMC (chiabur, imputit).. am platit in 2012: 5400 / 200 = 27 27 * 290 RON = 7830 RON! In 2013 voi plati: 7830 * 1.16 = 9083 RON DE CE? De fapt intrebarea reala e DE CE DOAR atat? Eu sunt convins ca se poate si 200 000 RON, ba chiar mai mult! Acest bir nu are nici o logica sau bun simt. E expropriere galopanta! Asta ca sa intelegeti si voi de ce multi prefera sa inmatriculeze masini puternice in Bulgaria! O masina puternica pierde in 2 ani 50% (nu exagerez), iar aceste impozite fac imposibil revanzarea lor in Romania. Deja consumul e ignorabil matematic! Impozitul e imens si nesimtit! Attached Files |
#2
Posted 12 December 2012 - 12:58
Deci stai asa, ca nu pricep ce ai cu USL-ul de data asta. Postul tau zice ca indexarea aia cu rata inflatiei e prevazuta in codul fiscal. Nu vad care-i vina USL-ului in toata povestea.
Sunt un om de dreapta deci nu am nici un motiv sa te fac chiabur cand imi spui ca conduci o masina cu motor de 5 L. O sa iti spun totusi ca fiecare trebuie sa conduca masina pe care si-o permite. Data viitoare cand o sa te mai gandesti la achizitionarea unei astfel de masini poate o sa iei in calcul si aspectul taxelor. |
#3
Posted 12 December 2012 - 13:00
Deocamdata se impoziteaza la cilindree dar se va ajunge sa se impoziteze dupa CP. Eu am 2.0 turbo benzina de 200CP si cred ca asta e deocamdata o metoda de fentare (motoare de cilindree mica supraalimentate). Pana cand se trezesc astia si iau taxe si pe aerul care intra in cilindri. Pe de alta parte la mine in familie doar sotia ar avea nevoie de masina si la consumul urban si la km anuali facuti cred ca mai ieftin as iesi cu taxiul (asta daca adaug revizii, RCA, impozite, carburant, consumabile etc). Zic si eu...
|
#5
Posted 12 December 2012 - 13:06
Avatarul lui Horsie sugereaza un Mercedes Benz.
niste magari pe scurt, cu deducerea pentru hibride ce se mai aude? |
#6
Posted 12 December 2012 - 13:09
Horsie, on 12 decembrie 2012 - 12:29, said:
Orice minune tine fix 3 zile, e timpul ca USL sa isi arate fata. Foamea de bani e imensa, ideile putine si rare. Fiscal are putin timp la dispozitie, pana la sfarsitul anului, asa ca probabil neplacerile vor continua... Capital Pe scurt, eu la 5000 CMC (chiabur, imputit).. am platit in 2012: 5400 / 200 = 27 27 * 290 RON = 7830 RON! In 2013 voi plati: 7830 * 1.16 = 9083 RON DE CE? De fapt intrebarea reala e DE CE DOAR atat? Eu sunt convins ca se poate si 200 000 RON, ba chiar mai mult! Acest bir nu are nici o logica sau bun simt. E expropriere galopanta! Asta ca sa intelegeti si voi de ce multi prefera sa inmatriculeze masini puternice in Bulgaria! O masina puternica pierde in 2 ani 50% (nu exagerez), iar aceste impozite fac imposibil revanzarea lor in Romania. Deja consumul e ignorabil matematic! Impozitul e imens si nesimtit! sunt de acord cu tine, in general fara sa ' flame"am - la ce folosesti motorul ala de 5 l ? de ex eu stiu de ce am o motocicleta de 1100 cmc |
#7
Posted 12 December 2012 - 13:11
Deci în loc de 180 de lei o să plătesc... 208,8 lei pe an?
Sunt șocat! Nici nu știu unde o să dorm la noapte. |
#8
Posted 12 December 2012 - 13:12
@ AdiTot - NU am zis ca nu imi permit, doamne fereste, DAR cand am luat masina impozitul era jumatate.
Boc le-a dublat si a fost tras in teapa de astia; doar pt asta il uram pe piticot... Cand proiectul respectiv a fost pe site-ul Min de FInante, a fost foc si para, ca ei nu stiu cum de a aparut ala acolo! Era inainte de alegeri. Acum a aparut, iar, ca prin minune. Nu inteleg de ce darile se dubleaza, apoi si si majoreaza cu inflatia! E nesimtire! Se indexeaza automat la 3 ani si pensiile, impozitele, salariile? Nu e nici o diferenta la baza intre a fi impozitat pe cilindree vs un eventual impozit pentru cei cu procesoare de peste 2 Ghz... pt ca ne folosesc in mare parte pt jocuri, nu productie! === La ce imi folosesc 5,5l? Imi plac! Nu imi folosesc in 95% din timp, dar pt restul de 5% platesc pretul intial, combustibil si impozit (dispoportionat). O viata are omul si e placerea mea, dar nu vad de ce sa fiu pedepsit! Am platit o caruta de TVA si impozite pe profit/dividende ca sa cumapr asta! Ajunge cu pedeapsa... E impozit pe placere, nu pe viciu! Astept impozit pe computere puternice/placi video, pe sticlele de cola de peste 250ml si pe Ceafa de Porc! E acelasi principiu! @ Pejeu.. problema este ca unii mananca doar paine, iar altii cozonac. Nu e doar alegere, e putiinta Tu o sa mori tot calic si proletar. Eu macar am gustat si cozonac... |
#9
Posted 12 December 2012 - 13:21
Inca un motiv ca urmatoarea masina sa aiba motor pana intr-un litru Mai nou exista masini de un litru care au in jur de 100 de cai, ceea ce din punctul meu de vedere e suficient (la o masina de 1000-1100 kg).
|
#10
Posted 12 December 2012 - 13:26
Urmatoarea mea masina va fi sub 3l, triturbo si diesel.
Va fi cumparat din Germania si tot TVA se va duce in Germania, pt ca TVA e mai mic. Nr de masini noi se prabuseste de la an la an (anul asta -20%), iar apoi guvernele salveaza colosii auto, cand chiar guvernele, prin impozite, nerecuperarea tva si accize duc in groapa industria. Impozitul la CP ar fi momentul clar in care mi-as face firma in Bulgaria si mi-as inscrie acolo masinile... Si asa, iau asta in considerare... Vine un moment in care frustrarea si bataia de joc te face sa raspunzi. |
|
#11
Posted 12 December 2012 - 13:27
#12
Posted 12 December 2012 - 13:30
Lucrul mecanic consumat pentru a deplasa un vehicol din A in B este obtinut prin energia degajata prin arderea unei cantitati de combustibil si este direct proportional cu masa vehicolului considerand acceleratia constanta
Asadar, daca deplasezi o masina de 2 litri sau de 5 litri de 2 tone consumul, respectiv poluarea este aceeasi. Impozitul pe cilindree este o absurditate. |
#13
Posted 12 December 2012 - 13:30
Horsie, on 12 decembrie 2012 - 13:12, said: E nesimtire! Se indexeaza automat la 3 ani si pensiile, impozitele, salariile? Legea prevede indexarea pensiilor la inflație. Dar nu se respectă că ar fi socialism, e de dreapta să nu respecți legi ca astea. Salariul minim pe economie nu știu dacă legea spune să fie indexat la inflație. Mi se pare că nu e. Dar cum ai dori să mărească statul salariile din sectorul privat? Deja impune o limită inferioară prin salariul minim pe economie ce le stă atât de țeapăn în gât dreptacilor; ei consideră că nu ar trebui să existe așa ceva. Inflația este produsă de sistemul bancar, prin fiecare credit acordat. Înțelegi asta? Degeaba te enervezi pe stat. Nu statul bate monedă fizică fără acoperire ci BNR (imprimeria BNR). Și nu statul bate monedă electronică fără acoperire ci sectorul bancar. Cu fiecare credit acordat de o bancă comercială sau operațiune REPO efectuată de BNR crește inflația. Deal with it. Horsie, on 12 decembrie 2012 - 13:12, said: @ Pejeu.. problema este ca unii mananca doar paine, iar altii cozonac. Nu e doar alegere, e putiinta Tu o sa mori tot calic si proletar. Eu macar am gustat si cozonac... N-am înțeles nimic. Încercai cumva să îmi explici de ce îți trebuie o hodoroagă nămțască cu motor de 5 litri pentru senzații mai slabe decât poți obține cu un Caterham sau o motocicletă? Mercedes obișnuiesc să facă motoare mari și puturoase, gurmande de ulei. Nu știai asta când ai cumpărat? Horsie, on 12 decembrie 2012 - 13:26, said:
Urmatoarea mea masina va fi sub 3l, triturbo si diesel. Va fi cumparat din Germania si tot TVA se va duce in Germania, pt ca TVA e mai mic. Sunt sigur că mă repet dar fix de asta ar trebui redus TVA-ul și reintrodusă impozitarea progresivă a veniturilor și profiturilor. P. S. Din tabelul pe care l-ai anexat eu nu văd nici o modificare la 1.601~2000 cmc. Ești sigur că s-a majorat impozitul? Sau numai pentru ghinioniștii cu motoare de 5 l? Edited by Pejeu, 12 December 2012 - 13:37. |
#14
Posted 12 December 2012 - 13:33
salut
aceeasi problema am si cu referitor la impozit am luat o masina cu motor de 3l in 2006 la care au crescut impozitele de m-a disperat! nu e nici normal si nici corect pana la urma urmei mai ales ca daca ne gandim la poluare e de mentiont ca teava mea de esapament inca straluceste ca in prima zi(e diesel chiar) si sunt atatea junghiuri nenorocite care te umplu de gaze nu mai stii cum sa iti inchizi/setezi climatizarea! ia sa ia baietii la un control masinile si sa se plateasca la cantitatea de emisii si gaze nocive efective si nu la CC si atunci sa vedem realitatea si sa vedem cu cat polueaza mai mult autoturismul meu "de lux" fata de marea majoritate a masinilor! |
#15
Posted 12 December 2012 - 13:34
utopium, on 12 decembrie 2012 - 13:21, said:
Inca un motiv ca urmatoarea masina sa aiba motor pana intr-un litru Mai nou exista masini de un litru care au in jur de 100 de cai, ceea ce din punctul meu de vedere e suficient (la o masina de 1000-1100 kg). Sunt motoare "impinse", cu durata mica de viata. Uita-te la TIR-uri, autobuze si tractoare. Au motoare lente, cu numar mic de CP/litru si durate de viata mari. Sunt motoare care duc usor milionul de Km fara reparatii. Eu le prefer. De ce nu se mai fac Mercedes-uri 123 (cobra) ? Edited by hobbysat, 12 December 2012 - 13:36. |
|
#16
Posted 12 December 2012 - 13:36
Prieteni, nu e vorba de ce ii place fiecaruia dintre noi. Limita minima de cai putere si-o stabileste fiecare in functie de criteriile proprii.
Problemele reale sunt: 1. De ce se maresc impozitele fata de valorile actuale? Care este ratiunea, unde se duc banii si ce se face cu ei pentru oamenii care ii platesc? Spre exemplu s-ar putea face asa: - taxam suplimentar oamenii; - din banii aia construim cateva circuite de curse raspandite prin toata tara; - oferim reduceri pentru cei care au masini cu motoare mari / puternice, la accesul pe circuit (pentru ca practic au fost facute din banii lor). E doar un exemplu, evident. Daca ar veni cu macar o urma de justificare, poate as fi de acord cu ei. Momentan, singura explicatie este "marim impozitele pentru ca putem, iar cei cu masini care au motoare mari oricum au si bani, da-i dracu de cacanari bogati". Which is utter bullshit. 2. Ipocrizia USL This comes as no surprise. Dar sa incepi sa fii cacanar la 2 zile dupa ce ai castigat alegerile este complet stupid. Macar simulati bunul simt, ce dracu'... PS: pentru fanii oricarui partid: relaxati-va si nu transformati thread-ul intr-unul politic. |
#17
Posted 12 December 2012 - 13:38
Salut,
Toate impozitele cresc, nu doar cele auto. Şi taxele. Dacă o făceau din Octombrie, cînd au adus vorba despre majorări de taxe şi impozite ( că ardeau, statul având mereu nevoie de bani ) doar dracul mai ieşea la vot. Speram să o lase moartă măcar până după sfintul Ion, dar foamea statului este mare. |
#18
Posted 12 December 2012 - 13:38
la ce turatie au 100 cai? si daca o tii pe la 6000 ture cat ulei consuma? cat arburant? etc, et, etc si atunci de fapt unde este poluarea de care vorbim sau e vorba doar de adunat bani?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users