Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 

Retur produs cumparat din magazin

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,058
  • Înscris: 24.02.2006

View PostMirela2012, on 28th July 2012, 20:29, said:

............
Ca sa nu mai vorbim ca, chiar daca produsul nu s-ar fi putut revinde decat cu discount (ceea ce nu e cazul, cum am spus), "paguba" lor ar fi fost un profit ceva mai mic. Pe cand paguba mea de 1270 roni pierduti pur si simplu, ar fi fost imensa. Probabil esti comerciant...
repet intrebarea: tu ai cumpara un netbook returnat la pret de nou? cu tipla pe tastatura, cont "Mirela" cu parola, 2-3 virusi si alte chestii pe acolo, cei ai apucat sa pui pana ti-ai dat seama ca nu-ti place netbook-ul?
cat despre paguba ta, nu prea vad unde este ea. ai vrut un netbook, ti-a placut ala, l-ai cumparat. unde e paguba?



View Postmoroianu, on 28th July 2012, 20:36, said:

Nu stiu care este legea dar sunt 100% sigur ..........
ai fi tu "100% sigur", dar pana nu indici legea esti doar inca unul care viseaza noaptea diverse drepturi si dimineata chiar crede ca le are.

#20
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Eu cred ca m-am exprimat destul de clar, Smiley. Produsul era intact. Nu i-am isntalat nimic, nici nu am lansat internetul pe el. Si sa vreau nu as fi putut face asta, pt ca nu am acasa nici wireless nici stick.
Nu e nevoie sa ma crezi pe cuvant pe mine, dar iti poti imagina ca, daca produsul ar fi avut ceva instalat, nu mi-ar fi returnat banii.
Cei de la Altex mi-au spus cat se poate de clar ca nu mi-l iau inapoi decat daca se asigura ca e intact si ca se poate revinde la acelasi pret.
Am vrut un netbook pt ca as avea nevoie de el, dar de vreme ce nu il pot folosi, paguba este uriasa.
Apropo, nu era niciun nr de la ANPC la Altex pe pereti... si m-am uitat destul de bine. :)
@Lawrence: da, am auzit si eu de magari din astia, inclusiv romani, care profita de sistemul american. Pana la urma, e mai logica perioada de o zi doua in care te lamuresti, decat perioada de 3 luni in care precis faci ceva cu produsul. Deh, ce sa-i faci... Pana ne civilizam noi mai trece ceva vreme...

#21
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,881
  • Înscris: 25.01.2007
Magazinele mari, cum e altex si restul, oricum isi impun conditiile importatorului, plus ca beneficiaza de discounturi mari. In calitate de consumator, e totusi prea mult sa plangi de mila magazinelor, care, pe la noi, sigur nu plang de mila ta. In strainatate conditiile sunt, cum s-a mai zis, mult mai relaxate si totusi nu plang magazinele. Prin italia cand am cumparat un tv am primit doar bonul de casa. Invatat ca la noi, am insistat, ca mai trebe completate acte, etc, se uita aia ca la bombe la mine. Ca in caz de probleme in perioada de garantie, vin cu bonul si atat. La noi iti cere factura, chitanta, certificat de garantie, cauta nod in paputra produsului, doar, doar il pot refuza, mai vor si ambalaj (apropos, conditionarea garantiei de prezentarea ambalajului original, e ilegala. produsul trebuie primit in garantie chiar daca nu mai ai ambalajul.)

#22
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,058
  • Înscris: 24.02.2006

View PostMirela2012, on 28th July 2012, 22:13, said:

...............Am vrut un netbook pt ca as avea nevoie de el...........................Pana ne civilizam noi mai trece ceva vreme...

si cand ti-ai dat seama ca nu-ti place, ti-ai amintit brusc ca tu ai datorii la banci si o fetita careia trebuie sa-i cumperi mobila........ nu le aveai si inainte sa cumperi netbook-ul?

#23
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Nu stiam asta, ca prin alte locuri iti dau doar un bon si nu ai nevoie de ambalajul original pentru garantie. Dar oricum, e evident ca marii retaileri isi fac de cap, profitand de faptul ca oamenii nu isi stiu drepturile, sau chiar daca si le stiu, e atat de complicat sa obtii ceva, si consumul nervos atat de mare, incat multi renunta.
Apropo de asta, anul trecut in aprilie am cumparat (tot de la Altex! ca sunt client fidel :D) o masina de spalat care s-a stricat la vreo luna dupa. Nu e foarte grav, in sensul ca s-a dezlipit nitel "punguta" de plastic unde ar trebui pus balsamul, care nu mai sta la locul lui si se scurge, asa ca nu mai pot spala cu balsam. Nu m-am deranjat sa o repar, ca ma lua groaza numai cand ma gandeam cate telefoane am de dat si cat trebuie sa ma rog de diversi insi... asa ca m-am lasat pagubasa si spal fara balsam... sau cu pernute ariel care miros frumos si nu mai simt nevoia de balsam... :)
Dar azi in magazin era o doamna care protesta ca nu i-au reparat laptopul (care e in garantie), sau ca dureaza prea mult, ceva de genul, nu am prins chair toata discutia dar oricum era destul de suparata.

#24
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,881
  • Înscris: 25.01.2007
la altex iti tin produsul 30 de zile, chiar daca il repara in 2.  e politica firmei, sa-ti scoata garantia pe nas, poate alta data te gandesti de doua ori inainte sa te duci la ei. si incearca sa te fraiereasca in certificatul de garantie, sa treaca in el ca a stat 2-3 zile.

#25
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Voila de vezi... Mai auzisem eu ca se plang si altii de ei...

#26
worm

worm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,806
  • Înscris: 21.06.2002
nu ai putut incerca laptop-ul in magazin? daca zici ca acasa nici nu l-ai pornit...

#27
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
Cam multi "ciudati" pe topicul asta ca sa nu zic altfel, ce dracu' Smiley si restul , voi probabil lucrati in Altex sau magazine de retail similare de va aprindeti atata...Legislatia e clara, in acest caz Altex a incercat sa se fofileze pentru ca normal pentru ei reprezinta o complicatie, cam asa e comerciantul roman ramas cu "sechele" ceausiste cand era o favoare pentru tine, cumparator cand vanzatorul iti dadea voie sa cumperi ceva, altfel nu pot sa-mi explic reticenta lor de a respecta conditiile. Ca de obicei, in Romania inca nu exista customer service, with a smile. Nici macar serviciu clienti decent de unde atata si un zambet. Si faza cu  > aia in Occident au salarii de x ori mai mari, de-aia zambesc e vrajeala, daca te duci intr-un mall in Filipine sau prin Africa de Sud ai sa primesti servicii poate mai de calitate decat in unele tari vestice, desi nu castiga nici aia prea mult peste ce castiga un romanas care lucreaza la Altex... (in Filipine chiar mai putin)

Edited by lawrence38, 28 July 2012 - 23:03.


#28
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,058
  • Înscris: 24.02.2006

View Postlawrence38, on 28th July 2012, 23:54, said:

............Legislatia e clara............


inca unul cu drepturi :)
stimabile, indica-ne legea care obliga magazinul sa-ti accepte produsul in 24-48h de la cumparare din magazin (deci nu contract la distanta) si apoi putem discuta.

#29
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Am deschis laptopul acasa si m-am uitat putin printre programe. Cam o jumatate de ora mi-a luat, timp in care au inceput sa imi lacrimeze ochii si mi-am dat seama ca nu il pot folosi, concret.
Produsul fusese probat in magazin, nu am spus nicio secunda ca avea defect. Nu avea, era in perfecta stare. Si o afacere foarte buna, as putea adauga, era numarul 1 la Altex la vanzarile online, si stocul din magazin s-a epuizat si el rapid. Pentru 1200 lei, primeai netbook Samsung, nu ii stiu specificatile tehnice dar erau rezonabile, displayul de 10,1 (asta m-a omorit!), plus ca avea instalate windows starter si office starter. Practic putea fi folosit in secunda 2, nu avea nevoie sa ii mai instalezi nimic.
Asta cu returnatul marfii in 24 de ore nu e lege la noi. Este insa un obicei pe care un comerciant care se respecta il aplica, tocmai pentru ca 24 de ore sunt o perioada de timp rezonabila in care iti poti da seama daca produsul este ceea ce cauti, daca el corespunde asteptarilor tale.
Oricum nu inteleg de ce te agiti asa, Smiley, si care e problema. Multi comercianti fac asta, plecand de la ideea ca vrei sa-ti fidelizezi clientul si nu sa-l tepuiesti obligandu-l sa ramana cu un pordus pe care nu il poate folosi. Cum am mai spus, exista o logica in aceasta perioada de 24 de ore, altfel nu ar aplica-o atatia comercianti.

#30
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,058
  • Înscris: 24.02.2006
problema este ipocrizia. spune clar ca nu-ti convine produsul si gata, nu te apuca sa te plangi ca de fapt tu ai copil si-i trebuie mobila sau ca ai rate la banca.

#31
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,881
  • Înscris: 25.01.2007
Problema este trecerea la un comert civilizat de la unul bazat pe conceptia "clientul nostru, slauga noastra", de la care asteptam rugaminti si explicatii.
Nu am vazut nimic de mobila si rate pe aici, chiar daca o fi fost, e total irelevant. Ca si-a amintit ca are rata, ca nu-i mai place culoarea laptopului, nu are importanta.
E un serviciu care tine de bun-simt, daca la altii se poate ar trebui sa se poata si la noi.

#32
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,058
  • Înscris: 24.02.2006
civilizarea trebuie sa se petreaca de ambele parti ale tejghelei.

#33
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

View Post_Smiley_, on 29th July 2012, 17:11, said:

civilizarea trebuie sa se petreaca de ambele parti ale tejghelei.

Acum pe bune , tu lucrezi in retail, va scad astia salariu cand acceptati lucruri returnate sau care e faza de esti atat e ferm pe pozitie ?

#34
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,058
  • Înscris: 24.02.2006
nu lucrez in retail, ci in IT (software).

#35
Mirela2012

Mirela2012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 458
  • Înscris: 17.08.2011
Frate, eu cred ca am fost destul de clara...
Evident ca stiam ca am rate la banca si ca imi trebuie mobila pentru fetita... ca nu sunt tampita...
Ideea e ca as fi avut nevoie si de un netbook... imi trebuie la serviciu, cand am de mers undeva si de lucrat ceva...
Netbookul era primul pe lista de prioritati...
Dar PENTRU CA NU IL POT FOLOSI, m-am hotarat sa il returnez... si o sa ma deplasez cu laptopul meu vechi cu display 22, care cantareste 5 kg sau ceva de genu si imi rupe genunchii si spatele... ca de-aia voiam netbook... iar banii ii voi aloca prioritatii nr 2 de pe lista - mobila pentru copil...
Chiar nu ma intereseaza in ce domeniu lucrezi, eu am returnat un produs in perfecta stare si mi se pare absolut normal sa imi fie returnati banii, de vreme ce nu pot folosi produsul, lucru de care NU eram constienta atunci cand l-am achizitionat. Nu cred ca am fost nici necivilizata nici ipocrita, daca tu crezi asta, problema ta.
Probabil va aparea si la noi legea cu returnarea banilor in 24 de ore. Pana atunci, firmele serioase vor face asta oricum, pentru a nu-si pierde clientii.

Edited by Mirela2012, 29 July 2012 - 17:05.


#36
sebannu1

sebannu1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 723
  • Înscris: 09.01.2010

View PostMirela2012, on 29th July 2012, 18:03, said:

Frate, eu cred ca am fost destul de clara...
Soro` clara ai fost,indreptatita nu!
Sunt de acord cu posibilitatea returnarii produselor achizitionate intr-un anumit interval de timp,cu conditia sa existe un motiv intemeiat!(vezi codul civil,ref vanzare-cumparare)
Faptul ca produsul respectiv este expus fizic la raft si are afisate caracteristicile tehnice precum si dimensiunile fizice,cred ca intruneste condiitile unei bune informari a potentialilor clienti!De aici incolo decizia apartine cumparatorului,care trebuie sa decida daca produsul se preteaza sau nu nevoilor sale.Daca cumparatorul nu este in masura sa-si constientizeze nevoile,acest fapt nu poate fi imputat vanzatorului! In condiitile date cumparatorul nu poate sustine ca a fost in eroare de fapt!
Daca te aflai intr-o eroare de fapt sau descopereai vicii ascunse te-asi fi inteles,dar asa cred ca trebuie sa-ti asumi si consecintele deciziei tale!

Edited by sebannu1, 29 July 2012 - 18:42.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate