Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Nu va mai cumparati telefoane de la Vodafone!

- - - - -
  • Please log in to reply
244 replies to this topic

#37
bogdandebuzau

bogdandebuzau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,276
  • Înscris: 21.11.2008
Eu am cumparat online un LG Optimus 3D la liber aproape imediat dupa ce a intrat pe piata noastra. Pretul era mult mai mare decat acum. (De obicei nu procedez asa; mai facusem o singura exceptie: cand aparuse pentru prima oara Nokia 5800 Xpress Music). Bineinteles ca am investit si in accesorii: toc de piele, cablu HDMI etc. Am fost foarte multumit de el pana cand i-am facut primul update. De atunci booteaza foarte greu, raspunde mai greu la comenzi, afiseaza informatii eronate despre ce a consumat bateria si timpul de operare, bateria i se descarca zilnic. De la aceasta din urma cauza am mai cumparat un acumulator de rezerva si un incarcator extern. De asemenea, ma trezeam ca mi se inchide singur telefonul de cateva ori pe zi si, mai mult decat atat, aflam ca am fost apelat iar telefonul meu nu suna si nici nu imi indica apel ratat sau primeam sms-uri care nu mai ajungeau niciodata pe telefonul meu. Imaginati-va ce inseamna sa fiti nevoiti sa trimiteti de mai multe ori un telefon cu astfel de probleme in garantie, cu plata curierului efectuata de dumneavoastra si sa vi se comunice ca nu s-a constatat nicio problema cu telefonul? Apoi cautand pe Google despre aceste probleme sa observ ca sunt foarte multe persoane care au intampinat aceeasi situatie. Asa am aflat despre "SOD = sleep of death", "ghost calls", "ghost sms" si ca LG sta foarte prost la capitolul suport si update-uri. Dupa ce am realizat ca nu pot obtine nici returnarea banilor si nici inlocuirea produsului, ca LGE dau vina pe Android si Google pe LG, iar service-urile nu pot face nimic, am fost nevoit sa pun telefonul inapoi in cutie, in conditiile in care mai am peste 1 an de garantie inutila si sa achizitionez un alt telefon de la Samsung. De data aceasta am optat pentru un telefon relativ simplu. Desi ma tenteaza de ceva vreme sa imi iau Samsung Galaxy Note, incerc sa ma abtin. Pana la urma, telefonul trebuie sa fie telefon. Daca am nevoie de altceva, atunci imi pot cumpara separat un tablet, o camera foto 3D etc. Telefonul LG il voi scoate iar din cutie cand va aparea urmatorul update, voi efectua din nou un reset hardware si daca tot nu se rezolva nimic, atunci imi voi lua inima in dinti si voi incerca o rootare si custom ROMs sau voi face un downgrade la versiunea initiala de Android. Deocamdata, nici macar pentru downgrade nu se ofera suport, deoarece LGE nu este de acord cu aceasta fara pierderea garantiei. In orice caz, nu voi mai indrazni sa utilizez pe acest telefon un numar de telefon de baza.
Eu as vrea sa pot acuza pe cineva pentru aceasta situatie, dar, din pacate, nu am pe cine, decat eventual pe mine. Sper sa va fie de folos ce am scris!

#38
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Am avut și eu probleme cu un BB de la Vodafone în urmă cu vreo 2 ani și mi l-au înlocuit la prima problemă pe care am semnalat-o (tot ceva soft avea!), deci nu este o situație generală.

#39
bogdandebuzau

bogdandebuzau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,276
  • Înscris: 21.11.2008
In continuarea mesajului de mai sus as mai adauga ca am utilizat in paralel telefonul Acer DX-900, achizitionat nu de la orice magazin online obscur, ci de la eMag. Am experimentat probleme cu el inca de la inceput. Functiona corect cateva zile, dupa care incepea sa se blocheze cel putin o data pe zi, timp de mai multe zile consecutiv, apoi iar functiona normal. Uneori cand eram sunat, apelantul primea ton de apel, dar telefonul meu nu suna (ghost calls) sau suna dar nu puteam sa aprind ecranul. Ca sa se ilumineze ecranul uneori se putea doar daca ii conectam incarcatorul, altfel, trebuia sa ii scot bateria, sa o pun la loc, apoi sa astept 2 minute ca sa incarce sistemul de operare. Apropo de incarcator, cu incarcatorul original de 1A dura aproximativ 6-8 ore ca sa se incarce. A fost necesar sa cumpar altul care sa suporte pana la 2A si care incarca telefonul in circa 4 ore. A trebuit sa cumpar si pentru el un acumulator secundar pentru care am platit aproximativ 170 ron, deorece nu rezista mai mult de 12 ore cu o baterie cu WiFi off, GPS off, 3G off. Incercam sa nu il mai utilizez pentru alte functii decat cele de telefon ca sa fac economie la baterie. Deci, care mai era rostul unui Smartphone? Datorita problemelor pe care le-am avut cu el inca de la inceput, as fi optat pentru returnarea produsului daca nu i s-ar fi rupt inca din primele zile suportul (de plastic si de grosimea unui bold) pentru agatatoarea originala de mana. Acum il mai deschid doar daca am nevoie sa utilizez cele doua cartele pe care le-am pus in el, iar dupa utilizare si inchiderea telefonului trebuie sa ii scot bateria, apoi sa o pun la loc, altfel bateria se consuma in 24 de ore chiar daca sta inchis. Cam trista soarta pentru un smartphone de 2000 RON. Nu-i asa? Acum, ca utilizator de Samsung B7722 care costa de 2 ori mai putin, pot sa spun ca sunt multumit. Are si el hibele lui, dar cu toate acestea nu am de ce sa ma plang. Sper sa ma tina cat mai mult. Mai am nevoie de inca un telefon, insa chiar nu stiu ce sa mai aleg. Despre toate pe care le-am cercetat am gasit ca ar avea probleme destul de serioase, iar subventiile oferite atat de Vodafone, cat si de Orange la aceste telefoane blocate in reteaua proprie sunt pur si simplu neglijabile; chiar ies mai scumpe la abonament decat in anumite oferte online. Deci, din acest din urma punct de vedere, nu vad de ce ati opta sa achizitionati la un abonament telefoane branduite si blocate in reteaua proprie.

#40
emilboc

emilboc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 31.10.2011

 dany07rap, on 7th June 2012, 09:10, said:

Dar nu fabrica mi-a vandut masina,un dealer a vandut-o,deci ceea ce spui e exact ce am spus eu.Vodafone-ul e doar un intermediar/dealer,ca pune o versiune personalizata de software pe produsele lor,e alta treaba.Dar asta nu inseamna ca produc telefoane mobile. :peacefingers:


poate tu crezi ca daca-i lingi la kk, it dau 10 minute gratuite... din cauza lingusitorilor ca tine ei fac ce vor.

omul a luat un produs de la vodafone, are probleme, aia sa-l repare REPEDE sau sa-i dea ceva la schimb pana rezolva... mai departe sa se spele ei pe cap cu produsul, nu sa puna omul pe drumuri...

dar, daca lingatorii accepta batjocura si pusul pe drumuri, ce sa faca oamenii?

 Getodacul, on 7th June 2012, 09:28, said:

Situatia e inversa. Compania multinationala care garanteaza pentru produse e Vodafone, Regenersis fiind doar un colaborator temporar ce poate fi schimbat in orice moment fara ca utilizatorul final sa fie afectat in vreun fel. E exact cum Carrefour raspunde pentru marfa expirata de pe rafturi. Mai ales daca marfa e branduita, raspunderea e mai mare. Nu spun ca Vodafone poarta toata raspunderea, dar in cazul expus aici sunt cel putin la fel de vinovati pentru defect ca firma Blackberry si firma Regenersis. De multe ori oalele se sparg doar in capul Vodafone, asta e, cu ei ai semnat, profitul ala mare il fac si pentru ca-si asuma raspunderi multe.
lasa fraierul in pace sa creada ce vrea el. eventual sa le faca niste bani cadou, ca prea-i pupa-n fund....

 Alin_A, on 7th June 2012, 16:26, said:

Update : am fost sunat acum 20 de minute din partea firmei Vodafone si mi s-a transmis ca aparatul meu va fi schimbat cu unul nou.
vezi daca nu esti prost ca altii si faci zgomot? se rezolva instant...

acuma, n-oi avea pretentia sa faca toti la fel, mai trebuie sa existe si looseri in tara asta....



 Getodacul, on 7th June 2012, 17:27, said:

Alin_A :OK: sa-l stapanesti sanatos, fara probleme. Pacat ca trebuie sa "tipi" ca sa se intre in normal.


"trebuie sa "tipi" ca sa se intre in normal." pentru ca in romania exista foarte multi prosti (fraieri, looseri, cretini) care nu inteleg ca e dreptul lor firesc sa aiba un drept sau un bun care li se cuvine (prin lege)

asa e si la alegeri, asa e si la spital, asa e si al politie, asa e si la banca, asa e peste tot in romania...

din nefericire, din cauza lor avem azi ceea ce avem

garantat, daca s-ar tipa imediat, nu am mai avea batai de joc din partea tuturor...

dar daca prostul e si prost si las si lenes... asta e...

"lasa sa se duca altul sa rezlve"

#41
bogdandebuzau

bogdandebuzau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,276
  • Înscris: 21.11.2008
Cu 'tipatul' nu se rezolva intotdeauna. A fost o vreme cand aproape toate smartphonurile de la Sony Ericsson erau in top-ul problemelor. Era scoasa pe piata o intreaga gama de modele noi insuficient testate. S-au scris mii de pagini pe forumuri de catre cumparatorii care s-au plans degeaba atat la operatorii care au comercializat dispozitivele cat si la producator. In cele mai fericite cazuri s-au restituit banii platiti pentru produs sau a fost inlocuit produsul cu alt model. Aceasta nu a determinat producatorul nici sa recunoasca marea majoritate a problemelor, nici sa ofere update-uri si nici sa imbunatateasca noile modele, ceea ce a determinat ca multi operatori sa excluda din oferte telefoanele produse de aceasta mare companie sau chiar tari intregi, cum ar fi Marea Britanie intr-o anumita perioada. Mai mult decat atat, SE de obicei incetau sa mai ofere update-uri pentru un produs dupa cca. 1 an, maxim 2 ani de la lansare. Acum intr-o situatie oarecum asemanatoare in ceea ce priveste partea de suport se afla LG care, trebuie sa recunoastem, ca desi face foarte multe vanzari datorita preturilor mai mici, majoritatea smartphones-urilor lor au probleme in timp ce la Samsung sunt ceva mai putine modele cu probleme, iar daca sunt cu probleme, in general, apar imbunatatirile hardware si update-urile relativ repede (nu ca la LG care pur si simplu renunta sa mai produca un hardware cu probleme sau, in particular, in cazul lui LG Optimus 3D pentru care update-ul la Android 4.0 a fost initial programat pentru vara lui 2012, apoi au amanat-o pana la sfarsitul anului, in timp ce alti producatori au implementat deja aceasta versiune pentru dispozitivele lor cu Android). In top-ul problemelor smartphone-urilor cu Android, dupa LG (majoritatea modelelor) si Samsung (mai multe modele), urmeaza Motorola (cu un model) si HTC (nu mai retin cu cate modele). Acest lucru, bineinteles ca se poate explica si prin faptul ca primii doi sunt si campioni la vanzari, despre problemele dispozitivelor producatorilor mai mici neexistand multe informatii datorita faptului ca nu s-au vandut foarte multe exemplare. Se pare ca nu este posibil sa achizitionati un produs care sa fie ferit de orice probleme, nici macar daca ar fi produs de Apple, Nokia, Blackberry sau Sony, de exemplu. Cu toate acestea, sa tinem cont ca nici primii din ultima lista nu produc si vand putine telefoane, insa pentru telefoanele lor exista mai putine plangeri pe forum-uri. Ei nu sunt campioni nici la inovatii si nici la vanzari, in schimb, testeaza bine produsele inainte de lansare, elaboreaza cu mai multa atentie partea de software si sunt campioni la partea de suport. Deci, aveti grija ce alegeti si de unde cumparati!
Operatorii mari de telefonie, care isi permit sa achizitioneze cantitati masive de produse de la un producator la pret minim, produse pe care, pe deasupra, le blocheaza si le comercializeaza sub brand propriu, ar trebui sa le si ofere la preturi mult mai mici. Insa din ce am constatat, vand la preturi mici pe abonamente mari, doar modele uzate moral si la preturi mici pe abonamente mici doar modele entry level care la aceeasi clasa de abonament pot fi achizitionate chiar si mai ieftin de la partneri, care, pe deasupra, le ofera si necodate.

#42
misu183

misu183

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,954
  • Înscris: 21.12.2008
Era o vorba....cred ca telefonul tau a fost facut lunea.
Pur si simplu ghinion.

#43
LiviuC_80

LiviuC_80

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.06.2012
Telefoanele BlackBerry se inlocuiesc,NUse repara!
Am si eu 21 de terminale BlackBerry pe firma,an avut probleme cu doua dintre ele,le-am trimis in service la Orange si acestea au fost inlocuite nu reparate.

#44
emilboc

emilboc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 31.10.2011

 bogdandebuzau, on 9th June 2012, 13:39, said:

Cu 'tipatul' nu se rezolva intotdeauna. A fost o vreme cand aproape toate smartphonurile de la Sony Ericsson erau in top-ul problemelor. Era scoasa pe piata o intreaga gama de modele noi insuficient testate. S-au scris mii de pagini pe forumuri de catre cumparatorii care s-au plans degeaba atat la operatorii care au comercializat dispozitivele cat si la producator. In cele mai fericite cazuri s-au restituit banii platiti pentru produs sau a fost inlocuit produsul cu alt model. Aceasta nu a determinat producatorul nici sa recunoasca marea majoritate a problemelor, nici sa ofere update-uri si nici sa imbunatateasca noile modele, ceea ce a determinat ca multi operatori sa excluda din oferte telefoanele produse de aceasta mare companie sau chiar tari intregi, cum ar fi Marea Britanie intr-o anumita perioada. Mai mult decat atat, SE de obicei incetau sa mai ofere update-uri pentru un produs dupa cca. 1 an, maxim 2 ani de la lansare. Acum intr-o situatie oarecum asemanatoare in ceea ce priveste partea de suport se afla LG care, trebuie sa recunoastem, ca desi face foarte multe vanzari datorita preturilor mai mici, majoritatea smartphones-urilor lor au probleme in timp ce la Samsung sunt ceva mai putine modele cu probleme, iar daca sunt cu probleme, in general, apar imbunatatirile hardware si update-urile relativ repede (nu ca la LG care pur si simplu renunta sa mai produca un hardware cu probleme sau, in particular, in cazul lui LG Optimus 3D pentru care update-ul la Android 4.0 a fost initial programat pentru vara lui 2012, apoi au amanat-o pana la sfarsitul anului, in timp ce alti producatori au implementat deja aceasta versiune pentru dispozitivele lor cu Android). In top-ul problemelor smartphone-urilor cu Android, dupa LG (majoritatea modelelor) si Samsung (mai multe modele), urmeaza Motorola (cu un model) si HTC (nu mai retin cu cate modele). Acest lucru, bineinteles ca se poate explica si prin faptul ca primii doi sunt si campioni la vanzari, despre problemele dispozitivelor producatorilor mai mici neexistand multe informatii datorita faptului ca nu s-au vandut foarte multe exemplare. Se pare ca nu este posibil sa achizitionati un produs care sa fie ferit de orice probleme, nici macar daca ar fi produs de Apple, Nokia, Blackberry sau Sony, de exemplu. Cu toate acestea, sa tinem cont ca nici primii din ultima lista nu produc si vand putine telefoane, insa pentru telefoanele lor exista mai putine plangeri pe forum-uri. Ei nu sunt campioni nici la inovatii si nici la vanzari, in schimb, testeaza bine produsele inainte de lansare, elaboreaza cu mai multa atentie partea de software si sunt campioni la partea de suport. Deci, aveti grija ce alegeti si de unde cumparati!
Operatorii mari de telefonie, care isi permit sa achizitioneze cantitati masive de produse de la un producator la pret minim, produse pe care, pe deasupra, le blocheaza si le comercializeaza sub brand propriu, ar trebui sa le si ofere la preturi mult mai mici. Insa din ce am constatat, vand la preturi mici pe abonamente mari, doar modele uzate moral si la preturi mici pe abonamente mici doar modele entry level care la aceeasi clasa de abonament pot fi achizitionate chiar si mai ieftin de la partneri, care, pe deasupra, le ofera si necodate.
PAI SI daca ti se dau banii aruncati aiurea inapoi nu e o rezolvare???
de ce doar in cele mai fericite cazuri?

se indreapta raul facut, si se ajunge in situatia initala, anterioara inselaciunii... eu asta consider ca este remediere.

restul e ...blabla.

 LiviuC_80, on 9th June 2012, 14:22, said:

Telefoanele BlackBerry se inlocuiesc,NUse repara!
Am si eu 21 de terminale BlackBerry pe firma,an avut probleme cu doua dintre ele,le-am trimis in service la Orange si acestea au fost inlocuite nu reparate.
sidaca fraierul nu vrea, si tace? poti sa il obligi pe el fraierul sa vrea sa i se schimbe telefonul, daca el nu vrea?

Edited by emilboc, 09 June 2012 - 16:11.


#45
bogdandebuzau

bogdandebuzau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,276
  • Înscris: 21.11.2008
Banii ti se dau inapoi numai daca ai 'norocul' ca in service sa se manifeste 'simptomele' pe care le-ai reclamat si daca produsul este restituit intact (ca atunci cand l-ai achizitionat) si cu toate accesoriile.

In cazul meu, la unul din telefoanele pe care le-am adus in discutie (Acer) i-am rupt suportul pentru agatatoarea de mana: wrist wrap-ul mi-a ramas agatat de mana si telefonul a ajuns jos pe covor. Agatatoarea era din plastic, de grosimea unui bold, dupa parerea mea, imposibil sa suporte greutatea telefonului. Nu am mai gasit nici macar un singur exemplu pe Google de situatie asemanatoare asa ca s-ar putea considera ca eu am fost vinovat.
Mai auzisem de cineva care a scapat telefonul abia cumparat pe jos si i-a crapat ecranul. Nici vorba sa i-l inlocuiasca gratuit. Inlocuirea displayului a costat cat jumatate din pretul telefonului. Este considerata vina clientului. Pentru aceeasi problema, in cazul unui produs cumparat dintr-o tara civilizata, cum ar fi Statele Unite, nici nu se poate pune problema sa nu fie inlocuit produsul gratuit, bineinteles, numai daca este fabricat de un producator mare, cum ar fi Motorola. La noi in tara chiar si o tasta daca se strica la un telefon este considerata tot vina clientului. Mai stiu pe cineva care a trebuit sa suporte de doua ori contravaloarea reparatiei tastaturii la un telefon Allview, in garantie fiind. Nici vorba ca Allview sa recunoasca ca au niste prastii de tastaturi.

Problema cu astfel de telefoane (ma refer la cele doua aduse in discutie in mesajul anterior) este ca defectul nu se manifesta tot timpul. Uneori se manifesta de mai multe ori la rand, alteori deloc. Se pare ca eu am avut ghinionul ca acest defect sa se manifeste doar atunci cand il utilizez eu, in timp ce in service functioneaza perfect: fara sleep of death, fara ghost calls... Am platit deja degeaba curierul cu expedierea produsului in service care ma considera pe mine paranoic, intrucat dupa ei telefonul nu are nimic. Daca stiam ce urmeaza, mai asteptam putin si il cumparam dintr-un magazin mare care sa suporte costul livrarii in service. In aceasta situatie, pur si simplu, consider ca am investit destul. Mai am inca un an de garantie la telefonul LG, dar nu o sa mai platesc niciun ban in plus ca sa primesc acelasi raspuns: ca telefonul functioneaza corespunzator si ca nu au fost constatate defectiunile reclamate. Nu am cum sa dovedesc ca service-ul este platit de comerciant ca sa se prefaca, ca totul ar fi ok. Asa ca mi-am asumat paguba. In fond este doar un amarat de telefon. Mai am si alte lucruri de facut decat sa incep un razboi pe care am sanse prea slabe ca sa il castig. De acum inainte, voi avea grija sa nu mai cumpar niciun produs LG.

 emilboc, on 9th June 2012, 17:14, said:

PAI SI daca ti se dau banii aruncati aiurea inapoi nu e o rezolvare???
de ce doar in cele mai fericite cazuri?

se indreapta raul facut, si se ajunge in situatia initala, anterioara inselaciunii... eu asta consider ca este remediere.

restul e ...blabla.


sidaca fraierul nu vrea, si tace? poti sa il obligi pe el fraierul sa vrea sa i se schimbe telefonul, daca el nu vrea?

Ofera macar un singur exemplu de persoana de pe teritoriul romaniei care a primit banii inapoi pe un telefon LG cu Android care manifesta aleator SOD si Ghost Calls/ SMS!
Stii ce fac romanii? Vezi pe forum-uri! Isi root-eaza sistemul si instaleaza diverse ROM-uri pana cand produsul ajunge sa functioneze cat de cat, dar cu pierderea garantiei. Ma intreb de ce nu apeleaza la service? Sau poate ca au apelat deja, dar au avut acelasi rezultat ca si mine. Mie mi s-a resoftat telefonul in service (ca favoare personala, in ciuda faptului ca ei nu au constatat probleme) si acum, dupa reset hardware imi porneste in limba germana. Dupa ei, acesta este 'softul original' al telefonului, desi la inceput il aveam in engleza. Iata, deci cu ce service-uri lucram. Am auzit de altii carora, dupa ce au instalat custom ROM-uri, le-a pornit telefonul si wizard-ul de configurare in limba chineza sau araba ca default. Ma intreb, totusi, de ce cu unele ROM-uri custom telefoanele LG scapa de anumite probleme, in timp ce producatorul nu este capabil sa rezolve problema incompatibilitatii dintre produsele lor si Android?

Edited by bogdandebuzau, 10 June 2012 - 08:27.


#46
bogdandebuzau

bogdandebuzau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,276
  • Înscris: 21.11.2008
Eu, asa cum am spus, nu voi mai risipi alti bani si timp cu acest telefon. Tot ce sper este sa apara cat mai repede update-ul care sa rezolve problemele. Pana atunci voi pierde din perioada de garantie pentru un telefon care va sta doar in cutie. Daca nu apare update-ul care sa rezolve problema, atunci voi proceda si eu la fel ca ceilalti, dar abia in ultima luna de garantie: voi incerca sa rezolv eu singur problema cu custom ROMs...

Am mai discutat despre aceste probleme pe alta ramura a acestui forum, asa ca nu are rost sa prelungesc discutia aici sau sa ma repet.
Pentru cine nu a inteles sugestiile din mesajul meu o sa le ofer mai direct:

1. Cumparati doar produse "de firma" (exemple: Apple, Motorola, Blackberry, Nokia, HTC, Samsung, LG, Lenovo etc. si nu Alcatel, CECT, Allview etc.)!
2. Evitati sa cumparati produse de la producatori care nu ofera suport corespunzator (exemple: LG, Samsung, Asus, Acer etc.)!.
3. Evitati sa comandati produsul online, daca nu vi se ofera gratuitate la returnarea produsului sau pentru expedierea produsului in garantie si revenirea din garantie!
4. Aveti in vedere faptul ca pentru unele defecte este posibil sa nu vi se acorde garantie, asa ca verificati foarte bine pe forum-uri ce fel de probleme au avut alti cumparatori cu produsele pe care doriti sa le achzitionati!
5. Mai bine platiti mai mult pentru un produs mai putin performant, dar care sa fie rezistent si stabil in functionare, alegand producatorii care ofera suport complet si, eventual, restituirea banilor sau inlocuirea produsului, daca este cazul! (Oricum produsul dumneavoastra se va uza moral relativ repede.)
6. Nu cumparati un produs la abonament dintr-o oferta a unui operator de telefonie decat daca pretul produsului este sensibil mai mic decat ofertele produsului "la liber" de pe piata!
7. Daca doriti sa achizionati un produs impreuna cu un abonament nou sau la prelungirea perioadei contractuale pentru abonamentul dumneavoastra, verificati mai intai la partenerii operatorului de telefonie, daca nu cumva acelasi produs il puteti achizitiona la acelasi pret sau chiar mai ieftin, in varianta 'necodat' si 'nebranduit'!
8. Nu va grabiti sa cumparati un produs imediat ce apare pe piata! Asteptati sa vedeti mai intai ce spun alti utilizatori. Asteptati sa apara in ofertele magazinelor mari si sa ii mai coboare preturile. Daca ati cumparat un produs cu probleme, atunci scrieti pe forum-uri ca sa stie si alti utilizatori la ce se pot astepta, ignorandu-i pe cei care raspund cu mesaje malitioase adresate cumparatorilor, daca simtiti ca nu aveti cu cine sa discutati...

Edited by bogdandebuzau, 10 June 2012 - 09:03.


#47
musikstefan

musikstefan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.07.2007
da ce pot sa va zic...
nu am intrat in magazin la vodafone decat cand mi-am facut abonamentul.
probleme hardware cu telefoane nu am avut ca nu am cumparat vreodata un telefon de la ei.
cumpar numai de pe okazii si CG , de multe ori telefonul care imi place reusesc sa-l gasesc la aproape jumatate din pretul de magazin
doar noi in cutie , nefolosite si nu am avut probleme si am avut multe telefoane la modu nu mai retin toate modelele , cred ca vreo 80
nu stiu cum reusesc multi sa le strice cei drept sunt si cazuri cand apar defecte din fabrica dar pt mine lucru asta nu este decat un fel de legenda
mai aveam un prieten care si el era disperat cu garantie si factura
i-am aratat ce am si ce am avut si de unde cumpar si degeaba a preferat sa dea 700 ron pe un rahat de samsung gio sau o manea dasta nou din magazin decat sa-si ia un xperia x10 mini nou , nefolosit la doar 420 ron !

#48
bogdandebuzau

bogdandebuzau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,276
  • Înscris: 21.11.2008
Si eu am avut zeci de telefoane. Toate noi. In acest moment utilizez 5 telefoane.
Niciodata nu am avut probleme cu celelalte telefoane. Nu a fost nevoie sa apelez vreodata la garantie pentru ele cu exceptia telefonului LG Optimus 3D si a unui telefon ceas Watch Mobile M860 pe care l-am trimis o data in garantie fiindca i s-a pierdut pe strada o componenta (asamblare chinezeasca).

La telefonul LG nu este vorba de un defect hardware, ci de incompatibilitate intre software si hardware, deci in esenta este o problema software care nu se poate rezolva in service, pentru ca service-ul nu recunoaste ca problema exista. Nu stiu cat si daca fac ei cu adevarat teste sau daca nu cumva sunt constienti de probleme dar nu vor sa recunoasca pentru ca nu se pricep sa le rezolve. Faptul este ca daca service-ul nu constata probleme in urma asa-ziselor teste, nici nu poti solicita restituirea banilor pe produs.

Am uitat sa spun ca la LG nici WiFi-ul nu functioneaza corespunzator. Nu pot vedea nici macar un singur videoclip de pe youtube fara sa se blocheze si sa fiu nevoit sa o iau de la capat cu acelasi rezultat: intr-un anumit moment se blocheaza (de obicei pe la 25% din videoclip).
La fel se intampla daca incerc sa accesez din meniu LG Smart World: nu functioneaza niciodata cu WiFi, in timp ce browserul functioneaza pe WiFi fara probleme. Aplicatia zice ca se incarca, apoi apare intotdeauna mesajul ca sa verific reteaua. Pe 3G functioneaza fara probleme. Presupun ca tot din cauza soft-ului este problema. Am trecut peste asta. Macar daca in rest ar fi fost ok...

Cand am descris problemele telefonului pentru service m-am referit in primul rand la Ghost Calls, pentru ca ma tot sunau anumite persoane si telefonul meu "se prefacea" ca nu am apeluri. Am efectuat singur teste mai multe zile la rand dar, o singura data mi s-a intamplat sa ma sun singur si, cu toate ca am primit ton de apel pe telefonul de pe care sun, telefonul LG nu a indicat nimic: nici alerta, nici apel ratat. I-am iluminat ecranul, am observat ca totul pare in regula, am apelat din nou si iar nimic. Am incercat sa apelez invers si a functionat. Am apelat iar de pe primul telefon si a functionat. Ma obisnuisem, dupa aceea, chiar sa sun periodic la Serviciul Clienti in speranta ca scap de majoritatea apelurilor fantomatice...

Uneori cand incercam sa apelez de pe LG se intrerupea de mai multe ori apelul singur dupa o secunda si revenea in ecranul de asteptare sau primeam mesaj timp de vreo 10-20 minute ca isi reorganizeaza procesele interne si nu puteam sa sun fara sa restartez telefonul (cand aveam de efectuat un apel urgent era necesar sa intrerup reorganizarea proceselor). Aceeasi problema o aveam si sub Windows Mobile cu Acer.

In ceea ce priveste SOD-ul, acesta se poate evita prin utilizarea unui program care mananca bateria in cateva ore, dar care impiedica telefonul sa intre in stand-by.

Acer DX-900 nu l-am trimis in garantie pentru ca am constatat ca toti utilizatorii au exact aceleasi probleme ca si mine. L-as fi returnat la magazin daca nu i se rupea agatatoarea de mana de la prima utilizare (practic nu a suportat greutatea telefonului: era ca un mic ac de plastic in gaurica de la coltul telefonului: s-a rupt de la ambele capete si ramas doar gaura; nu mai aveam ce sa lipesc macar pentru aspect).

Eu sunt maniac in materie de grija pentru telefoane. Le cumpar huse, protectii, sunt intotdeauna atent unde si cum le tin, le feresc de umezeala, caldura excesiva, frig, nu ii las pe altii sa le "butoneze"... Practic toate telefoanele mele arata ca noi cu exceptia Acer-ului care din punctul meu de vedere si-au batut joc cu acea agatatoare. Nici macar nu as putea spune ca ei sunt cei vinovati, ci Eten-Glofiish de la care a fost preluat si rebranduit modelul de telefon.

Ca smartphon-uri am mai utilizat timp de vreo 2 ani Sony Ericsson P990i (fara probleme, cu exceptia faptului ca se misca in reluare si se bloca cateodata) si vreo 3 ani Nokia 5800 XM (fara absolut nicio problema). La mai utilizez inca, dar ocazional, cu digi.mobil, respectiv cu o cartela Vodafone.

Alte telefoane precum Motorola RAZR2 V8, Alcatel OT-800, Nokia X3-00, Samsung E2121B, Allview Q1 etc. pe care le-am utilizat, mai putin ce-i drept, nu mi-au facut niciodata probleme (doar la Allview se auzea cam incet in convorbire si avea un decalaj in menu, intre denumire si functie).

M-am obisnuit sa utilizez functiile de smartphone, asa ca nu prea imi convine nici sa folosesc un telefon mediocru. Dar, dintre doua rele, cred ca este mai important ca telefonul sa functioneze corespunzator, in dauna avantajelor pe care le poate un oferi un smartphone cu probleme, asa ca am ales raul mai mic: un telefon functional, desi nu foarte "smart": Samsung B7722 de care pot sa spun ca m-am indragostit, fapt care nu mi s-a intamplat cu multe telefoane. Urmatorul meu smartphone va fi ales numai dupa verificari extrem de minutioase, daca nu ma voi putea lipsi de anumite functii.

#49
musikstefan

musikstefan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.07.2007
da asa e si io sunt maniac in legatura cu telefoanele , folie si ocazional husa depinde de telefon dar  la un 8520 desi merge husa la el am preferat sa nu si e ok daca sta singur in buzunar.
am avut si eu un samsung beat ( nu mai stiu modelul , ala cu auriu gen express music , candy bar ) si la fel am fost foarte atasat de el desi nu stia nimic era gen 6300 , conteaza foarte mult designul ex sgs3 e o porcarie la design , parere personala

io nu as fi rezistat nici macar o ora cu telefonul stricat ma bagam direct sa il fac ...
dar asta fac cu toate telefoanele primul lucru care scrie pe ele este modding , personalizare si sa scot cat mai mult din ele ( am stricat vreo 3 din graba , stricat la modu trebuia service )

daca mai susnt alti cu problema ta si au reusit prin downgrade fa-i nu mai sta pe ganduri

downgrade-ul e gen am win7 dar bag xp nu implica riscuri oricum e defect !! :)
saracele motorola ce le mai omoram cu resoftari si softuri umblate la orice era posibil le mai si buseam si le faceam la loc si ma apucam din nou :D

multa bafta cu telul si infige ghearele in el pt mine e un hobby

#50
obuzul

obuzul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 604
  • Înscris: 10.06.2009

 bogdandebuzau, on 7th June 2012, 21:29, said:

Eu am cumparat online un LG Optimus 3D la liber aproape imediat dupa ce a intrat pe piata noastra. Pretul era mult mai mare decat acum. (De obicei nu procedez asa; mai facusem o singura exceptie: cand aparuse pentru prima oara Nokia 5800 Xpress Music). Bineinteles ca am investit si in accesorii: toc de piele, cablu HDMI etc. Am fost foarte multumit de el pana cand i-am facut primul update. De atunci booteaza foarte greu, raspunde mai greu la comenzi, afiseaza informatii eronate despre ce a consumat bateria si timpul de operare, bateria i se descarca zilnic. De la aceasta din urma cauza am mai cumparat un acumulator de rezerva si un incarcator extern. De asemenea, ma trezeam ca mi se inchide singur telefonul de cateva ori pe zi si, mai mult decat atat, aflam ca am fost apelat iar telefonul meu nu suna si nici nu imi indica apel ratat sau primeam sms-uri care nu mai ajungeau niciodata pe telefonul meu. Imaginati-va ce inseamna sa fiti nevoiti sa trimiteti de mai multe ori un telefon cu astfel de probleme in garantie, cu plata curierului efectuata de dumneavoastra si sa vi se comunice ca nu s-a constatat nicio problema cu telefonul? Apoi cautand pe Google despre aceste probleme sa observ ca sunt foarte multe persoane care au intampinat aceeasi situatie. Asa am aflat despre "SOD = sleep of death", "ghost calls", "ghost sms" si ca LG sta foarte prost la capitolul suport si update-uri. Dupa ce am realizat ca nu pot obtine nici returnarea banilor si nici inlocuirea produsului, ca LGE dau vina pe Android si Google pe LG, iar service-urile nu pot face nimic, am fost nevoit sa pun telefonul inapoi in cutie, in conditiile in care mai am peste 1 an de garantie inutila si sa achizitionez un alt telefon de la Samsung. De data aceasta am optat pentru un telefon relativ simplu. Desi ma tenteaza de ceva vreme sa imi iau Samsung Galaxy Note, incerc sa ma abtin. Pana la urma, telefonul trebuie sa fie telefon. Daca am nevoie de altceva, atunci imi pot cumpara separat un tablet, o camera foto 3D etc. Telefonul LG il voi scoate iar din cutie cand va aparea urmatorul update, voi efectua din nou un reset hardware si daca tot nu se rezolva nimic, atunci imi voi lua inima in dinti si voi incerca o rootare si custom ROMs sau voi face un downgrade la versiunea initiala de Android. Deocamdata, nici macar pentru downgrade nu se ofera suport, deoarece LGE nu este de acord cu aceasta fara pierderea garantiei. In orice caz, nu voi mai indrazni sa utilizez pe acest telefon un numar de telefon de baza.
Eu as vrea sa pot acuza pe cineva pentru aceasta situatie, dar, din pacate, nu am pe cine, decat eventual pe mine. Sper sa va fie de folos ce am scris!

daca ai fost multumit de softul original fa dowgrade fara sa mai stai pe ganduri. ce spui tu sa pui telefonul in cutie si sa cumperi altul mi se pare de-a dreptul stupid. vorbim de soft nu de interventii hardware in telefon. ia-ti inima in dinti si fa-o! si mie mi-e frica de resoftari dar asta nu m-a impiedicat sa le fac chiar si cu custom rom-uri. citeste tot inainte de doua ori, vezi ce zice lumea pe forum despre rom si da-i drumul!

#51
bogdandebuzau

bogdandebuzau

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,276
  • Înscris: 21.11.2008

 obuzul, on 20th June 2012, 15:00, said:

daca ai fost multumit de softul original fa dowgrade fara sa mai stai pe ganduri. ce spui tu sa pui telefonul in cutie si sa cumperi altul mi se pare de-a dreptul stupid. vorbim de soft nu de interventii hardware in telefon. ia-ti inima in dinti si fa-o! si mie mi-e frica de resoftari dar asta nu m-a impiedicat sa le fac chiar si cu custom rom-uri. citeste tot inainte de doua ori, vezi ce zice lumea pe forum despre rom si da-i drumul!

Asa cum am scris deja, LGE nu este de acord cu "downgrade-ul software". Cine face aceasta, o face pe propria raspundere, intrucat garantia devine nula.
Nu imi este frica de resoftari pentru ca sunt informatician, chiar daca la telefoane nu pot sa spun ca ma pricep prea mult.
Am instalat si testat diverse sisteme de operare inca de pe la inceputul anilor '90. Am scris si programe in limbaj de asamblare pentru diverse masini. Intr-adevar nu sunt multe situatii in care un produs sa crape iremediabil in urma unui "update" sau "downdate" software. Mie mi-a "crapat" o singura data un modem 3G in timpul unui update de firmware si o placa de baza de computer in urma unui update de BIOS. Am mai patit aceasta cu un telefon Motorola pe care il dusesem intr-un service ca sa mi-l decodeze. Evident, ca am auzit si de alte cazuri nefericite...
Cu toate acestea, am achizitionat un produs nou pentru care am platit si garantia. Inca sper ca LG sa permita oficial, fie "downdate" la versiunea originala de software, fie sa rezolve problemele printr-un nou "update". Daca nu as fi la jumatatea perioadei de garantie, mi-as lua inima in dinti si as incerca mai intai diverse custom roms, inainte de a reveni la varianta originala (daca ar mai fi cazul).
Insa punand in balanta optiunile pe care le am, balanta a inclinat spre a avea deocamdata rabdare. Faptul ca a trebuit sa cumpar un alt telefon nu este o problema. Oricum am mai multe cartele decat telefoane. Daca ar fi sa renunt la noul telefon, as avea cui sa il donez in familie. S-ar putea insa ca mai curand sa renunt la telefonul LG, adica sa ma decid sa il vand si sa imi iau in locul lui HTC Evo 3D la care pretul a devenit deja acceptabil sau sa renunt deocamdata la ideea de 3D.

#52
alin9262

alin9262

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 04.11.2010
si eu am patit-o urat de tot cu escrocii astia de la regenersis, in data de 22.08.2012 mi-am dus telefonul samsung s2 la reparat in garantie la vodafone pt ca se bloca odata la cateva secunde imi inchidea toate aplicatiile se facea ecranul negru iar in loc de semnal aparea un cerc cu o linie in el, practic nu mai puteam sa fac nimic cu telefonul . peste cateva zile  sun de la regenersis sa vad ce se intampla, unde imi raspunde o domnisoara si-mi zice ca imi anuleaza garantia pt. ca am umblat in softul telefonului si ca daca vreau sa-l repare trebuie sa achit 800 de lei pt ca trebuie sa-mi schimbe placa de baza. le-am zis sa nu efectueze nici o reparatie si sa-mi trimita telefonul acasa. astazi cand am primit telefonul am venit acasa am instalat un soft nou original cu odin si ce sa vezi telefonul functioneaza perfect fara sa-i schimb nici o placa de baza\ operatiune care de altfel puteam sa o fac in orice service cu maxim 60 de lei. Asa ca aveti mare grija cu escrocii astia, nu va lasati pacaliti de ei!!!

#53
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006

 alin9262, on 29 august 2012 - 17:41, said:

si eu am patit-o urat de tot cu escrocii astia de la regenersis, in data de 22.08.2012 mi-am dus telefonul samsung s2 la reparat in garantie la vodafone pt ca se bloca odata la cateva secunde imi inchidea toate aplicatiile se facea ecranul negru iar in loc de semnal aparea un cerc cu o linie in el, practic nu mai puteam sa fac nimic cu telefonul . peste cateva zile  sun de la regenersis sa vad ce se intampla, unde imi raspunde o domnisoara si-mi zice ca imi anuleaza garantia pt. ca am umblat in softul telefonului si ca daca vreau sa-l repare trebuie sa achit 800 de lei pt ca trebuie sa-mi schimbe placa de baza. le-am zis sa nu efectueze nici o reparatie si sa-mi trimita telefonul acasa. astazi cand am primit telefonul am venit acasa am instalat un soft nou original cu odin si ce sa vezi telefonul functioneaza perfect fara sa-i schimb nici o placa de baza\ operatiune care de altfel puteam sa o fac in orice service cu maxim 60 de lei. Asa ca aveti mare grija cu escrocii astia, nu va lasati pacaliti de ei!!!

  Cand umbli la soft sa-ti iei la revedere de la garantie.
  Nu prea ai respectat contractul de garantie.

#54
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Buna alin9262,Imi poti trimite, te rog, un mesaj privat cu IMEI-ul telefonului si numarul tau de telefon.Multumesc

 alin9262, on 29 august 2012 - 17:41, said:

si eu am patit-o urat de tot cu escrocii astia de la regenersis, in data de 22.08.2012 mi-am dus telefonul samsung s2 la reparat in garantie la vodafone pt ca se bloca odata la cateva secunde imi inchidea toate aplicatiile se facea ecranul negru iar in loc de semnal aparea un cerc cu o linie in el, practic nu mai puteam sa fac nimic cu telefonul . peste cateva zile  sun de la regenersis sa vad ce se intampla, unde imi raspunde o domnisoara si-mi zice ca imi anuleaza garantia pt. ca am umblat in softul telefonului si ca daca vreau sa-l repare trebuie sa achit 800 de lei pt ca trebuie sa-mi schimbe placa de baza. le-am zis sa nu efectueze nici o reparatie si sa-mi trimita telefonul acasa. astazi cand am primit telefonul am venit acasa am instalat un soft nou original cu odin si ce sa vezi telefonul functioneaza perfect fara sa-i schimb nici o placa de baza\ operatiune care de altfel puteam sa o fac in orice service cu maxim 60 de lei. Asa ca aveti mare grija cu escrocii astia, nu va lasati pacaliti de ei!!!


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate