Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...

Denon AVR 1804
 Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...
 PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...
 Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema
 

Nu va mai cumparati telefoane de la Vodafone!

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
244 răspunsuri în acest subiect

#73
n3utr1n0

n3utr1n0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.376
  • Înscris: 03.12.2012

View Postunderrated, on 23 decembrie 2012 - 11:16, said:

hm, parerea mea e ca intrebi degeaba.dupa cum poti vedea user-ul Vodafone le cere tuturor celor care reclama o problema sa-i trimita PM ca sa verifice.ce sa verifice si mai ales unde???la Regeneresis sau cum naiba le zice, unde e clar ce raspunsuri o sa primeasca : noi suntem curati ca Sfanta Fecioara,utilizatorii sunt vinovati!

pai eu incerc sa gasesc o logica in toata chesti asta. ca mi se pare foarte greoi (si pentru firme) forma asta idioata de sistem de garantie. singura ratiune la care ma duce capul e faptul ca fac intentionat sa si bata joc de clienti. in sensul in care daca nu mai ai cutia sau bonul sau certificatul sa te refuze si sa te "oblige" sa cumperi alt produs. ca e de la ei , ca e de la altii nu mai conteaza ca tot industria lor face bani. e singura lagica la care pot sa ma gandesc.

din momentul in care daca vinzi un terminal in rep moldova sa zice , ala din sua (sa zicem) poate sa verifice daca terminalul a fost dat furat sau daca mai are garantie , nu vad rostul actelor fizice.

practic , daca eu cumpar un telefon zimbabue sa zicem , si apoi ma duc in canada sa zicem , ala din canada vede pe computerul ala nenorocit ca acel terminal a fost vandut de cineva si mai vede cand si mai vede si tipul de garantie (internationala sau locala). daca e internationala ala din canada poate sa ia telefonul la reparat fara probleme si sa il repare. nu are nevoie de nici un act. iti da un tichet la mana ca sa faca dovada ca ai lasat un produs la reparat si gata.

#74
underrated

underrated

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.221
  • Înscris: 03.08.2010

View Postn3utr1n0, on 23 decembrie 2012 - 11:31, said:


in sensul in care daca nu mai ai cutia sau bonul sau certificatul sa te refuze si sa te "oblige" sa cumperi alt produs. ca e de la ei , ca e de la altii nu mai conteaza ca tot industria lor face bani. e singura lagica la care pot sa ma gandesc.

din momentul in care daca vinzi un terminal in rep moldova sa zice , ala din sua (sa zicem) poate sa verifice daca terminalul a fost dat furat sau daca mai are garantie , nu vad rostul actelor fizice.


ai dreptate, e ca si in cazul tombolelor din supermarket-uri.completezi talonul, il depui,dupa enspe luni castigi nush ce rahat cu motz,dar ce sa vezi?ca sa-ti ridici premiul iti trebuie bonul de casa,ca ai facut cumparaturi acolo..cine naiba pastreaza un bon 3 luni?

eu am cumparat un telefon de la Altex, s-a defectat in perioada de garantie, si mi-au cerut ambalajul original ca sa-l poata trimite la reparat, aduc ambalaju' si imi comenteaza ala ca dom'le,..cutia e putin rupta ...i-am bagat o privire incat 5 minute n-a mai deschis gura...

#75
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.984
  • Înscris: 06.01.2006
Eu am cumparat peste 20 de telefoane de la vodafone si am fost intotdeauna multumit.

Editat de sandu bogdan, 23 decembrie 2012 - 11:45.


#76
underrated

underrated

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.221
  • Înscris: 03.08.2010
ideea e ca anumite brand-uri cu renume, in stilul pur romanesc, fac parteneriate de toata jena cu anumite firme de service/distributie, pentru ca se zgarcesc la 2 lei...si pierd enorm.
cel mai recent exemplu este cazul user-ului Afterdark 2012(multi utilizatori cunosc problema) care s-a tiganit vreo 2 luni pe acest forum cu Mezamir Oradea-reprezentant Panasonic.dupa ce alde Mezamir au facut proba unei nesimtiri la superlativ si o atitudine de total dispret fata de consumatori, pana la urma i-au inlocuit plasma iar omul a inchis thread-ul.
ca idee, acum ceva vreme, am cumparat de la o firma consacrata un ceas destul de scump, prin distribuitorul lor din Romania.ceasul a avut o defectiune, m-am adresat service-ului,care nu a vrut sa mi-l repare pe garantie, a urmat un adevarat circ, noroc ca am scris direct acelei firme, care cand a auzit aberatiile debitate de reprezentantul din Romania (gen "singurele piese care nu sunt consumabile la acest ceas sunt secundarul,minutarul si orarul ":)))), de lesin de ras si acum cand imi amintesc), mi-a trimis alt ceas in locul celui cumparat, cu scuzele de rigoare.

#77
n3utr1n0

n3utr1n0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.376
  • Înscris: 03.12.2012

View Postunderrated, on 23 decembrie 2012 - 11:42, said:

ai dreptate, e ca si in cazul tombolelor din supermarket-uri.completezi talonul, il depui,dupa enspe luni castigi nush ce rahat cu motz,dar ce sa vezi?ca sa-ti ridici premiul iti trebuie bonul de casa,ca ai facut cumparaturi acolo..cine naiba pastreaza un bon 3 luni?

eu am cumparat un telefon de la Altex, s-a defectat in perioada de garantie, si mi-au cerut ambalajul original ca sa-l poata trimite la reparat, aduc ambalaju' si imi comenteaza ala ca dom'le,..cutia e putin rupta ...i-am bagat o privire incat 5 minute n-a mai deschis gura...

cu riscul ca as fi ajuns la politie i as fi dat cu telefonul in cap. si sigur l as fi nimerit. asta e PUR romanesc si tot felul de carnati fara scoala au puterea" sa isis bata joc de clienti cu intrebari de genul asta.
firmele mari ale lumii nu vad de ce nu au reprezentante in romania. adica mi se pare jenant sa aiba parteneriate cu tot felul de firmulete romanesti infecte si sa le dea putere. eu nu am avut probleme cu garantiile prin romania pentru ca am fost norocos si nu am avut nevoie. insa tin minte o singura data am cerut sa mi se schimbe produsul in termenul de 10 zile legal. si au inceput ca sa vedeti , ca sa incercam sa reparam , ca nush ce. i am spus atunci sa mi dea banii inapoi (dreptul meu in 10 zile) si o sa cumpar acelasi produs din nou , si si pe urmatorul o sa l returnez tot in 10 zile si o sa fac la FEL. mi s a schimbat produsul pe loc. dupa , am facut o plangere scrisa la firma respectiva si pana nu am primit raspuns ca au dat o pe aia afara nu m am lasat.

urasc scarba cu care sunt tratati clientii , urasc cel mai mult.

sincer , @underrated , cu riscult unei batai cu aia pe acolo si cu riscul politiei ii dadeam cu telefonul in cap pentru o asemenea intrebare. aceste jeguri umane au prins un tupeu fantastic.

#78
MIIB1976

MIIB1976

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 22
  • Înscris: 05.05.2012

View Postn3utr1n0, on 18 decembrie 2012 - 19:58, said:

nu iteleg pentru ce iti trebuie certificate , bonuri sau facturi sa lasi telefonul ala reparat.

ai telefonul la tine. telefonul are pe spate un imei care se scaneaza. nu vad ce nu i ai dat la aia cu el in cap.

Nu inca ! :)) Insa urmeaza ! :)

#79
MIIB1976

MIIB1976

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 22
  • Înscris: 05.05.2012
Multe s-au mai povestit pe aici in ultima vreme.....credeam ca "micile" probleme cu care ne confruntam sunt doar accidente...se pare ca nu...

Am promis ca o sa va tin la curent cu evolutia ....(evolutia ce cuvant nepotrivit alaturat numelui VODAFONE...) ...reparatiilor telefonului meu ....

Dupa isprava celor de la service care au pus rezolutia " defectul nu se confirma" am lasat telefonul aproape o luna la VODAFONE, timp in care nu am incetat sa-i bat la cap cu si sa le cer explicatii cu privire la "rezolutia celor de la service". Povestea este prea lunga asa ca o sa va redau mai jos un extras dintr-un mail trimis din centrala VODAFONE catre service :

"Buna ziua!
Va rog frumos sa ma ajutati cu situatia reclamata pentru terminalul de mai jos:
- IMEI si model telefon: _____________________
- Ce reclama clientul: Clientul reclama ca a depus telefonul in service , i s-a reparat, dar dupa 2 luni a aparut aceeasi problema si acum doreste sa i se inlocuiasca telefonul.
- Ce informatii solicit(de exemplu doresc sa identific motivul intarzierii unei reparatii): SE poate inlocui telefonul, daca da, in ce conditii?
- Ce argumente/evidente doresc sa primesc: Cum pozitionam ca nu se poate inlocui telefonul?
Se poate oferi un raspuns pe adresa de e-mail a clientului din partea dumneavoastra?"

Minunat ,nu ? Cu asta cred ca am spus tot despre VODAFONE..... Pe ei nu ii intereseaza daca esti un client nemultumit , ai o problema si trebuie sa fii ajutat, singura lor grija este cum sa faca sa te "faca". ( scuzati limbajul mai putin academic insa si nervii mei au o limita).

Am mers la ANPC si m-am interesat de conditiile in care pot depune o plangere. Mi-am luat notite si am constatat ca nu prea avea dovezi in spijinul celor spuse de mine ....( m-am mutat si toate hartiile erau prin cutii Dumnezeu mai stie pe unde...). Asa ca am plecat spre Vodafone sa-mi ridic telefonul convins fiind ca se va strica din nou si asa imi procur documentele necesare.

Nici in visele mele cele mai frumoase nu imi imaginam ca "procuratorii de dovezi" vor fi chiar cei de la VODAFONE. La nici 4 ore de cand am luat telefonul de la ei ...SURPRIZA!!!! ....(sau nu ?) ...nu mergea..aceeasi problema...De data asta , pentru a nu mai primi flegme in ochi ( fie ele si la figurat) , cu "rezolutii" de genul "defectul nu se confirma" ..am filmat toata povestea in fata televizorului. :) . Am mers la VODAFONE si le-am prezentat situatia solicitand sa-mi fie inlocuit telefonul. Am depus si o plangere scrisa ( a nu mai stiu cata ...).

Evident ca refuza sa inlocuiasca telefonul pe motivul ca au inlocuit placa de baza. Am solicitat toata documentatia pe relatia Samsung-Service pentru a vedea in ce data ( si daca ) au fost solicitate piesele de schimb pe care sustin ca le-au schimbat.

Inca astept un raspuns inteligent.
Am primit in schimb unul de la o distinsa doamna/domnisoara (nu o sa-i dau numele inca) , in scris, la una dintre plangeri, in care incearca sa ma convinga de faptul ca cei de la service nu se fac vinovati de fals si uz de fals inscriind in certificatul de garantie "UPGRADE SOFTWARE" in conditiile in care am aceeasi versiune de soft ca la achizitionare. A mai adaugat in minunata epistola (care cu tot cu antet si subsol pe ambele pagini, semnatura ,stampila etc are o pagina si jumatate) ca " inlocuirea placii de baza , prin procedura de service INSEAMNA INLOCUIREA PRODUSULUI ; placa de baza inseamna 90% din produsul existent...." .

Poate ma ajuta cineva cu niste preturi oficiale la Samsung pentru placa de baza , ecran , etc pentru comparatie Posted Image .

Si pentru a ne edifica cu privire la calitatea personalului acestei distinse companii ....e vorba de VODAFONE bineinteles....iata alte doua citate tot din epistola mai sus mentionata :

"In urma verificarilor facute IMPREUNA cu partenerii nostrii de la compania Regeneris (...) va oferim urmatoarele detalii..." etc, etc
"Prin urmare, dorim sa va transmitem faptul ca atat investigatiile efectuate cat si rezolutia finala apartin tehnicienilor service-ului autorizat"....

La primirea acestui raspuns mi -am vandut toate DVD-urile cu comedii din colectie....am material de ras pentru cativa ani :)))))

Va tin la curent cu evolutia situatiei....evolutie...iar cuvantul asta ....:))))))))))

La final cateva probleme de rezolvat  pentru utilizatorul VODAFONE :

1. Cum se face ca desi am inregistrat nenumarate plangeri la *222 nu am primit raspuns la nici una dintre ele , desi au trecut 30 de zile de la data inregistrarii lor ?
2. De ce sustineti ca nu sunteti raspunzatori pentru problemele legate de telefoanele pe care le vindeti ci numai pentru serviciile acordate daca aveti urmatoarea clauza contractuala :

"În cazul în care Clientul folosește telefoane Mobile/terminale inteligente  (smartphone) (în cele ce urmează “Echipament”) GSM/UMTS, altele decât cele comercializate de către Vodafone, Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru problemele de funcţionare ale serviciilor Vodafone datorate Echipamentului utilizat."

Pana acum NIMENI de la VODAFONE nu vrea sa-si aminteasca si de aceasta prevedere contractula dar poate tu reusesti sa ne povestesti cate ceva.

3. Cate persoane carora te-ai adresat pe acest forum  au gasit o rezolvare la problemele lor

In final va rog sa-mi permiteti  si o dorinta personala.

Stimate utilizator VODAFONE daca te obosesti sa citesti aceste randuri incearca pe viitor sa nu mai fii penibil si sa soliciti atentia noastra cand nu faci nimic pentru noi. Daca prezenta ta aici nu ar fi benefica, in sensul ca asa vedem adevarata voastra fata, felul in care incercati sa ne prostiti si de ce nu cat de incapabili sunteti , te-as invita sa-ti exprimi opiniile in alta parte fie si pentru simplul fapt ca nu vreau sa vad aici logo-ul firmei unde lucrezi. Insa este o lume libera si cred ca vom mai auzi de tine....

Insa si tu de noi !

View PostSwerige, on 23 octombrie 2012 - 19:06, said:

Buna seara, felicitari pentru initiativa de a deschide acest topic. Sa va descriu descriu pe scurt problema mea. Sunt nefericitul posesor al unui telefon Nokia C3-01 Touch and Type cumparat de la reprezentanta Vodafone. De cand l-am cumparat pana in acest moment telefonul sa defectat de 2 ori (avea probleme cu touch screen-ul, raspundea haotic la comenzi). De fiecare data a fost trimis la reparat in garantie la firma REGENERSIS unde a fost remediat iar ca reparatie a fost trecuta in ambele cazuri:inlocurie touch, resoftare, teste. Nu sunt sigur dar cred ca cei de la firma REGENERSIS mint si de fapt au facut doar resoftare telefonului. Toate bune si frumoase telefonul a functionat pana azi cand sa stricat a treia oara avand aceeasi simptoma: nu mai functioneaza touch-ul.Am inteles ca daca ti se defecteaza telefonul de trei ori avand aceeasi problema poti cere altul nou sau restituirea banilor. Vreau sa stiu ce e mai bine sa fac: sa cer un alt telefon (si cum se procedeaza) sau sa-l trimit pe al meu iar in garantie.Rog pe cei care au avut astfel de probleme sa ma indrume. Multumesc.


Solicita in scris :

1.Istoricul de intrari in service al telefonului ( trebuie sa coincida cu inscrierile in certificatul de garantie).
2.Documentatia pe relatia NOKIA-SERVICE de unde sa reiasa ca au fost solicitate de la NOKIA piesele in cauza pentru telefonul tau.
3. ATENTIE mare la sigilii. Sa existe pe telefon pentru a nu invoca faptul ca ai umblat in el.Eu am refuzat sa-l ridic ultima data pentru ca nu avea sigilii. Faza mai tare este ca desi au spus ca au schimbat placa de baza nu avea rupt sigiliul din fabrica....

Dupa asta scrie-ne din nou....trebuie sa gasim o rezolvare.

Nu este o regula ca telefonul sa fie reparat de 3 ori sa fie schimbat.....e suficienta si una dupa cum nu sunt suficiente 5 sa zicem...e o poveste lunga, vezi legea 449/2003. In cazul tau , aceeasi problema....similar cu al meu... cred ca trebuie schimbat.

Daca trimiti tel la service din nou solicita inlocuirea.
Mai vb. Bafta !

#80
n3utr1n0

n3utr1n0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.376
  • Înscris: 03.12.2012
@MIIB1976 iti spun eu , ii doare in fund de tine , de nervii tai , de calitatea serviciilor si de clienti. asa se intampla cand sunt pe mana cu orange si au monopol pe piata locala. si orange e la fel. si ii doare in fund ca oricum lumea tot cumpara de la ei.

eu nu pot sa ti dau o solutie , insa pot sa ti spun asa: am un prieten care a cumparat un renault megane de la reprezentata , la 3 zile masina s a defectat grav la motor. omul a mers inapoi la firma si a cerut o alta masina in locul masinii cu defect. (masian de pe stoc si aveau mai multe similare la acea reprezentanta). javrele de acolo au refuzat pe motiv ca : "cum adica sa schimbam masina? unde ati mai vazut dumneavoastra asa ceva?". omul linistit , s a urcat in masina si a trecut cu ea prin reprezentanta. avand casco le a aruncat cheile si le a spus ca acum sunt nevoiti sa o schimbe. sincer , eu asteptam pana il vedeam pe patronul de acolo si apoi intram cu masina prin reprezentanta in speranta ca il lovesc si pe el...

nu cred ca problema vodafone e schimbarea terminalului , cred ca problema lor adevarata e SA NU CUMVA romanii sa isi ceara drepturile legale. sa nu cumva sa se invete cu drepturi si sa nu cumva sa isi cunoasca drepturile. si din cauza asta si ei si altii isi bat joc de client. ca daca tu te duci la anpc si aia iau masuri nu e o problema sa ti schimbe telefonul , e o mica batalie pierduta pentru ei. insa ei nu vor sa piarda razboiul... aia e problema adevarata. daca erai in anglia si te duceai la vodafone cu problema in 10 minute erai rezolvat , insa pentru romania se aplica alta reguli. daca ar repara sau ar inlocuii toate terminalele defecte ar iesii pe pierdere , si pentru ca legislatia tarii noastre si coruptia sunt varza isi permit sa isi bata joc de toti.

#81
andrei76

andrei76

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 650
  • Înscris: 07.04.2007
Salut. Maine ma duc direct la OPC sa depun plangere dupa ce urmeaza sa-mi iau samungul galaxy gio de la Regenersis.  Telefonul are 11 luni de cand l-am cumparat.  Am dus telefonul saptamana trecuta la reparat la centrul Vodafone de pe Mosilor. Defect : nu  mai TINE BATERIA MULT.. Baiatul de la Vodafone imi spune ca are bateria defecta si ca trebuie schimbata. Astazi ma suna o doamna de la Regenersis si imi spune ca imi trimite un mail. Acesta este raspunsul lor : Buna ziua,

Va rugam sa regasiti in atasament pozele efectuate la verificarea aparatului si din care reiese ca acesta a avut contact cu lichid, motiv ce a dus la anularea garantiei produsului.

Va multumim.

Ro_CustomerCare

Regenersis

REPARATIA PENTRU CA MI_AM PIERDUT GARANTIA ZIC EI LA TELEFON COSTA 400 LEI IAR TELEFONUL  NOU COSTA 560 LEI. ASTIA NE IAU DE PROSTI?
M-ai am de plata abonamentul 1 an la Vodafone altfel renuntam instantaneu la ei. Ar trebuis sa platesc un an cu lichidul pe care la vazut creierul celui de la Regenersis.
MAINE CAND IL IAU MA DUC DIRECT LA OPC. NU AM AJUNS BATAIA DE JOC A VODAFONE SI A REGENERSIS.
PE FISA DE REPARATIE ANGAJATUL VODAFONE A SCRIS ASPECT: FOARTE INGRIJIT.
TELEFONUL A STAT TOT TIMPUL INTR-O HUSA DE PIELE.
NU-MI VINE SA CRED . MAINE CAND IL IAU O SA II FAC POZE SI O SA VEDETI SI VOI CUM ARATA. PLUS CA IN POZELE CELOR DE LA REGENERSIS NU SE VEDE NIMIC. IMI PARE RAU CA NU AM FOST CAND L-AU DESCHIS. NU POT ACCEPTA IDEEA CA ESTE LICHID IN EL. SUNT ABONAT GOLD SI ASTIA ISI BAT JOC DE MINE.
OPC SOSESC.
OPC SOSESC
OPC SOSESC.

Editat de andrei76, 27 decembrie 2012 - 15:36.


#82
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.113
  • Înscris: 20.01.2007

View Postandrei76, on 27 decembrie 2012 - 15:32, said:

SUNT ABONAT GOLD SI ASTIA ISI BAT JOC DE MINE.
Asa iti trebuie daca te-ai multumit doar cu atat.
Daca erai abonat PLATINUM acum sigur aveai telefonul inlocuit cu unul nouPosted Image

#83
andrei76

andrei76

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 650
  • Înscris: 07.04.2007
cand imi expira abonamentele le inchid imediat.

#84
n3utr1n0

n3utr1n0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.376
  • Înscris: 03.12.2012
curios de ce nu raspunde pe aici vodafone... se incroasa din piele si merg pe acelasi principiu.

defapt nu cred ca NICI MACAR 1 firma conglomerat din afara da 2 bani pe un client din romania. pur si simplu isi permit luxul de ignore sau renuntare la serviciile lor.

#85
andrei76

andrei76

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 650
  • Înscris: 07.04.2007
ISI BAT JOC DE NOI.

#86
MIIB1976

MIIB1976

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 22
  • Înscris: 05.05.2012
@n3utr1no
Multumesc mult pentru sfaturi,foarte pertinente.
Cred ca ai pus punctul pe I. Teama cea mai mare o reprezinta faptul ca intr-o zi toti romanii isi vor cere drepturile. Si atunci, asa cum ai spus, problemele se vor rezolva la fel si la  Londra si la Bucuresti.
Pentru a evita asta incearca sa te prosteasca , sa te aduca in acea stare de lehamite incat sa renunti. Profita de faptul ca nu ai timp sa pierzi pe la ei prin "reprezentante".
Insa , ca sa iti raspund si la partea cu nervii, tocmai ca gasesc o astfel de atitudine ma motiveaza. O sa ma tin de capul lor pana cand ma vor ruga sa-i las un pace. Avantajul lor ca sunt multi. Dezavantajul ca sunt prosti....foarte prosti...au facut atatea greseli pana acum incat incepe sa fie chiar distractiv. Se incurca singuri in prevederile contractuale...
Despre penibilul ala de user Vodafone....abia astept urmatoarea lui postare si poate raspunde si la ce l-am intrebat.

Din toata povestea asta cel mai grav mi se pare faptul ca exista o intelegere intre Vodafone si producatorii de terminale GSM. Nu pot sa redau aici ultima convorbire cu cei de la Samsung care incearca sa-mi comunice EXCLUSIV verbal informatiile pe care le-am solicitat insa fug ca necuratul de tamaie cand trebuie sa scrie. Au promis un mail....inca nu a sosit...Insa am rabdare...Timpul deja curge in favoarea mea...."petrecerea continua"... Va tin la curent cu evolutia situatiei....astept raspunsul scris de la Vodafone....si apoi....:D

@andrei76

Este o solutie si sa inchizi abonamentele. Insa si ceilalti operatori de pe piata sunt cam la fel. Solutia este sa-i toci marunt sa-si respecte contractul in conditiile in care tu le respecti.

#87
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Mesaje: 4.467
  • Înscris: 06.07.2010
Buna MIIB1976,

Ti-am lasat mesaj privat. Astept cu interes raspunsul tau pentru a te putea ajuta.


Multumesc!

#88
Teophileos

Teophileos

    I am who I am, so don't even try to think about bothering me

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.180
  • Înscris: 02.01.2007

View Postandrei76, on 28 decembrie 2012 - 13:11, said:

ISI BAT JOC DE NOI.

Da ce iti inchipuiai 'mneata, ca ros-albii va stimeaza, ne storc de bani pe toti si se descotorosesc de noi ca de un burete de vase jegos/imbacsit si inutil/abject

#89
andrei76

andrei76

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 650
  • Înscris: 07.04.2007
AI PERFECTA DREPTATE

#90
MIIB1976

MIIB1976

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 22
  • Înscris: 05.05.2012

View PostVodafone, on 29 decembrie 2012 - 10:37, said:

Buna MIIB1976,

Ti-am lasat mesaj privat. Astept cu interes raspunsul tau pentru a te putea ajuta.


Multumesc!

Asa cum am detaliat in PM astept raspuns public la intrebarile mele apoi mai vorbim !

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate