Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Honda civic hybrid 07'
#55
Posted 17 April 2012 - 18:40
Nicu90, on 17th April 2012, 16:01, said: Pai cat ai zis tu acolo 4.xx % daca merg expre' la consum scot si eu cu 2.000 cmc . 5% scot daca merg aproape normal , cu ~115 . Daca in schimb vii tu dupa mine , nu stiu daca scoti consumul meu . Bine ,eu am un junghi de 9 ani . Dar daca ma comport la volan precum un membru de haita ,uit de consum deoarece nu ma intereseaza si acord mai multa atentie placerii condusului la viteza, schimbul automat CVT care este superb in curbe, (toata constructia masinii face sa fie superba in curbe) mai profitand uneori de modalitatea S (SPORT) In depasiri cand ascult rock:) Edited by CorneliuRos, 17 April 2012 - 18:44. |
#56
Posted 17 April 2012 - 18:43
Pai cred ca nu intelegi.
Daca eu merg normal,tu trebuie sa mergi in stil de haita si iti dai dracu consumu ala de hibrid periculos . |
#58
Posted 17 April 2012 - 18:56
#59
Posted 17 April 2012 - 19:12
lucio16: presupun ca nu iti vine sa te mai dai jos de la volan conducand-o
Fane: cunosc articolul respectiv si fiecare interpreteaza cum vrea aceasta resoftare. Sunt diferente de consum la anumite viteze de croaziera. Adica eu inregistrez un consum mai mic mergand cu 60 km/h decat ca atunci cand mergeam cu aceiasi viteza inainte de resoftare. Dar consumul mi-a crescut aunci cand merg peste 100. Daca Honda fabricau modelul hybrid doar in Japonia precum Toyota prius, poate nu se gaseau atati "bastarzi americani" care sa conteste consumul in instanta ,etc. Cu aceasta resoftare am observat ca in oras nu mai consuma asa putin. Am mai multa energie in baterie stocata pentru mai multa putere oricand. resoftarea am facut-o in Italia, sper ca acestia din RO de la ultima revizie sa nu mi-o stearga atunci cand au pus testerul ptr erori, lol. Edited by CorneliuRos, 17 April 2012 - 19:34. |
#60
Posted 17 April 2012 - 19:37
ce mai consum de hybrid
consumuri de genul asta la drum lung le scoti usor cu un 1.9 tdi sau 1.5 dci . |
#61
Posted 17 April 2012 - 19:58
CorneliuRos, on 13th April 2012, 20:57, said: Am facut un filmulet extrem de bun unde facusem 106km/h in numai 10.5 secunde, cu startul cand aveam deja 10 km/h(pentru a nu brusca masina), dar din pacate se vede foarte prost De curand am facut revizia de la 90.000 de kilometrii ,care cei de la reprezentanta au inlocuit uleiul motor "fabulos" Bardahl xtc 60 5w40 cu un ulei 0w20 original oficial Honda. Nustiu daca voi mai scoate performanta respectiva , vom vedea:( Cu bardahl xtc 60 mototrul se incalzeste foarte greu( iarna vara nu conteaza). Eram obligat sa las masina 15 minute inainte de plecare sa se incalzeasca, pe cand cu acest ulei 0w20 se incalzeste in maxim 8 minute ! Cu bardahl xtc 60 am simtit ca sound-ul motorului dadea impresia a unui motor mult mai serios , nu de ascutitoare (de litraj mic) precum se aude cu acest ulei de 0w20. Mai minte omul dar nu ca tine, prietenas. Vezi ca in cartea tehnica Honda aia a ta face suta in vreo 12 secunde, tu ai scos 10.5 De consum nu mai zic nimic ca ne aburesti de 1 an. Care e mecanicul ala cretin care ti-a pus tie 5w-40 cand in carte si pe capac scrie 0w20. Acum o dai in vrajeala ca ai schimbat Bardahl cu nu stiu ce ulei si se aude motorul ca o ascutitoare (cum ziceam eu acu vreun an, si tu ziceai ca suna a V8 turbo, era de la ulei sa inteleg ). Sa inteleg ca fugea ca o racheta cu 5w40 si acum de la 0w20 original Honda s-a stricat si nu mai scoate 10.5 secunde. Nu ti se pare ceva suspect in toata vrajeala asta a ta ieftina ? Deja ne jignesti intelectul . P.S. Zi si mie de unde cumpar ulei Bardalah din ala, ca ma dau cu un Veyron sambata si nu vreau sa ma fac de ras (daca la a ta a redus timpul cu 2-3 secunde, la mine eu zic ca 4 s ar fi de bun simt ). Chiar daca se incalzeste motorul mai greu, nu e problema Edited by N62B44, 17 April 2012 - 19:59. |
#62
Posted 17 April 2012 - 20:10
#63
Posted 17 April 2012 - 20:15
#64
Posted 17 April 2012 - 20:36
NB562:Este jurnal de bord si stiu ca orice porcarie de informatie este bine venita de adaugat la "arhiva culturii noastre generale". Fac revizia la masina, fac un filmulet si o poza dupa care urmeaza doar impresiile si presupunerile.
12,5 secunde scrie in carte in conditiile in care bateria IMA sub afla la 40%? pentru ca daca declarau un timp mai bun riscau iar acuze in instanta! cine stie? lucio16, on 17th April 2012, 18:15, said:
Pot sa imi lipesc un anunt cu ea si in frunte . pentru ca stiu ca nu este "o masina cautata".
Edited by CorneliuRos, 17 April 2012 - 20:49. |
|
#65
Posted 17 April 2012 - 21:06
corneliuros si eu am facut drive test doar cu hybrida ,dar sincer acceleratie mi sa parut comparabila cu Logan 1.4
cat despre ulei eu zic ca uleiul Honda 0w20 e ceea ce producatorul sustine. consumul de 4 e foarte ok , si nu compar cu tractorul de diesel ,care e posibil sa scoata aproape 4 ,dar tot tractor ramane. |
#66
Posted 17 April 2012 - 21:15
CorneliuRos, on 17th April 2012, 20:36, said: 12,5 secunde scrie in carte in conditiile in care bateria IMA sub afla la 40%? pentru ca daca declarau un timp mai bun riscau iar acuze in instanta! cine stie? Nu te mai chinui cu filmulete, iti dau eu accelerometru sa masori timpul, ca il am cu mine si sunt in RO . Unde stai ? Ce pierzi daca nu scoti sub 13 secunde ? Edited by N62B44, 17 April 2012 - 21:15. |
#67
Posted 17 April 2012 - 22:03
CorneliuRos, on 3rd March 2012, 14:36, said: Eu parcurg o singura data pe saptamana traseul : Piatra Neamt -Galati ( 550 km) Va avertizez de pe acum ca pe bord arata un consum de 4.3-4.2 dar real consuma 3,6 %. La toate Honda civic hybrid afisajul consumului este inselator. Este o problema comuna , de aceea o sa fac un filmulet demonstrativ ,dupa care vom dezbate problema . Cu 110 RON de benzina parcurg 550 de kilometri =18 L=3.6% este ceva ciudat, poate ca este hybrida Hai sa-ti dau o veste buna, Consumul tau nu era de 3,6% ci de 3,3%, mai ai putin si mergi gratis. EU zic sa lasi vrajelile. La drum lung o sa consumi bateria si aunci intri pe cnsumul normal de 1,4 sau 1,3 pe benzina, si la 110-120 km/h un motor mic consuma de rupe, ca se chinuie sa impinga aerul. E rentabil la viteza mica, si daca vrei si bateriile... |
#68
Posted 17 April 2012 - 22:23
CorneliuRos, on 17th April 2012, 21:36, said: Pot sa imi lipesc un anunt cu ea si in frunte . pentru ca stiu ca nu este "o masina cautata". |
#69
Posted 17 April 2012 - 22:38
test_driver, on 17th April 2012, 20:03, said: Hai sa-ti dau o veste buna, Consumul tau nu era de 3,6% ci de 3,3%, mai ai putin si mergi gratis. EU zic sa lasi vrajelile. La drum lung o sa consumi bateria si aunci intri pe cnsumul normal de 1,4 sau 1,3 pe benzina, si la 110-120 km/h un motor mic consuma de rupe, ca se chinuie sa impinga aerul. E rentabil la viteza mica, si daca vrei si bateriile... Consumul este cu 600 de grame mai putin decat indica pe CB adica atunci cand consumul indica 4,2 de fapt consuma 3,6. Majoritatea care sunt interesati ma intreaba daca pretul este negociabil la 6000 de euro ,nicidecum ma intreaba de filtru de particule ) Edited by CorneliuRos, 17 April 2012 - 22:43. |
|
#70
Posted 17 April 2012 - 22:42
Nu vreau sa fiu rau insa mai mult de 6500 euro eu nu as da pe ea.
|
#71
Posted 17 April 2012 - 22:55
N62B44, on 17th April 2012, 20:58, said: Mai minte omul dar nu ca tine, prietenas. Vezi ca in cartea tehnica Honda aia a ta face suta in vreo 12 secunde, tu ai scos 10.5 De consum nu mai zic nimic ca ne aburesti de 1 an. Care e mecanicul ala cretin care ti-a pus tie 5w-40 cand in carte si pe capac scrie 0w20. Acum o dai in vrajeala ca ai schimbat Bardahl cu nu stiu ce ulei si se aude motorul ca o ascutitoare (cum ziceam eu acu vreun an, si tu ziceai ca suna a V8 turbo, era de la ulei sa inteleg ). Sa inteleg ca fugea ca o racheta cu 5w40 si acum de la 0w20 original Honda s-a stricat si nu mai scoate 10.5 secunde. Nu ti se pare ceva suspect in toata vrajeala asta a ta ieftina ? Deja ne jignesti intelectul . P.S. Zi si mie de unde cumpar ulei Bardalah din ala, ca ma dau cu un Veyron sambata si nu vreau sa ma fac de ras (daca la a ta a redus timpul cu 2-3 secunde, la mine eu zic ca 4 s ar fi de bun simt ). Chiar daca se incalzeste motorul mai greu, nu e problema Am mai zis oare pe undeva ca bate campii? |
#72
Posted 17 April 2012 - 22:57
aalinn, on 17th April 2012, 19:06, said: corneliuros si eu am facut drive test doar cu hybrida ,dar sincer acceleratie mi sa parut comparabila cu Logan 1.4 cat despre ulei eu zic ca uleiul Honda 0w20 e ceea ce producatorul sustine. consumul de 4 e foarte ok , si nu compar cu tractorul de diesel ,care e posibil sa scoata aproape 4 ,dar tot tractor ramane. Mecanicul de la honda a testat-o. A zis ca este mai promta si puternica la acceleratii decat honda cr-z si ca nu intelege de ce Edited by CorneliuRos, 17 April 2012 - 23:03. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users