Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
WTF !Comunicare cu animale mo...

Convertit sistem de navigați...

Nu am sunet pe hdmi

Întrebare alunita
 Schimbare tabla acoperis

Trotineta Bolt cu reducere de 3 lei

Aragaz cu plita pe gaz si cuptor ...

Cablu FFC
 Poco F6/F6 Pro

Scurgere catre hazna

De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA
 Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat

sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€
 

Honda civic hybrid 07'

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
1719 replies to this topic

#91
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
Test_driver: consumul este de 3,6 atunci consumul la bord indica 4,2. Un consum de 3,3 este imposibil. Trebuie sa intelegi ca eu locuiesc la 35 de kilometrii de la Piatra-neamt.

Tie chiar nu iti scapa nimic asa-i? :D

Deci chiar nu merita sa imi bruschez masina pentru un filmulet sa conving niste complexati ca masina asta nu prinde suta in 20 de sec.

masina aceasta are un demaraj la inceput bun in treapta D dar naspa dupa 60km/h, din cauza asta schimb in S. Dureaza mult pana schimb dar ce conteaza acest lucru intr-o depasire?

Test_driver: consumul este de 3,6 atunci consumul la bord indica 4,2. Un consum de 3,3 este imposibil. Trebuie sa intelegi ca eu locuiesc la 35 de kilometrii de la Piatra-neamt.

Tie chiar nu iti scapa nimic asa-i? :D

Deci chiar nu merita sa imi bruschez masina pentru un filmulet sa conving niste complexati ca masina asta nu prinde suta in 20 de sec.

masina aceasta are un demaraj la inceput bun in treapta D dar naspa dupa 60km/h, din cauza asta schimb in S. Dureaza mult pana schimb dar ce conteaza acest lucru intr-o depasire?

#92
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
totusi cat e un hybrid sh ?

#93
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,166
  • Înscris: 14.09.2007
Nu conteaza deloc 2 secunde pierdute intr-o depasire,chiar deloc .
Complexati ?
Nu stiu cine se chinuie sa demonstreze ceva aici . Esti prea mult bagat in seama .

#94
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,559
  • Înscris: 06.02.2006

View PostCorneliuRos, on 18th April 2012, 22:26, said:

Deci chiar nu merita sa imi bruschez masina pentru un filmulet sa conving niste complexati ca masina asta nu prinde suta in 20 de sec.

Noi nu am afirmat nimic, ti-am cerut sa iti demonstrezi afirmatiile cu probe reale. Pana acum, sincer ai dat-o de gard grav.


masina aceasta are un demaraj la inceput bun in treapta D dar naspa dupa 60km/h, din cauza asta schimb in S. Dureaza mult pana schimb dar ce conteaza acest lucru intr-o depasire?

asta e epica  :lol: doar daca depasesti babele care asteapta la semafor nu conteaza

LE: asa ca idee, sa nu crezi ca am ceva cu persoana ta: imi place faptul ca nu te apuci sa arunci cu jigniri in dreapta si in stanga in momentul in care esti contrazis (avem niste specimene de genul prin zona), mai scapi tu cateodata dar in general esti calm, ceea ce e ok si respect asta. Trebuie sa intelegi ca, atunci cand afirmi ceva, trebuie sa aduci si probe reale, avand in vedere faptul ca faci niste afirmatii cel putin indoielnice.

Edited by RealThing, 18 April 2012 - 21:40.


#95
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,166
  • Înscris: 14.09.2007
Ti-or fi zis si tie ai tai ca masina consuma putin,si tu vii sa bati campii pe aici .

#96
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Vorba cuiva de pe aici, nu pot crede ca ceea ce citesc este real. Faza cu depasirea este absolut epica. Ma duce cu gandul la faptul  ca tu de fapt nici nu ai permis. Daca intr-adevar ai permis atunci este si mai periculoasa toata treaba pentru ca atata lipsa de maturitate combinata cu ignoranta, nestiinta, minciuna si incoerenta nu te califica pentru a avea mai mult de 18 ani.

Despre masina, cu regret, desi imi place Honda, imi plac masinile japoneze, asta e cam degeaba. Consumul de 3.6 sau cat naiba e nu ma impresioneaza la un motor de 1.3l benzina, galagioasa este, rapida nu este iar cutia aia CVT este bomboana de pe coliva.
Ca idee, la un mers domol sunt sigur ca pot scoate cu masina mea(motor mai mare cu jumatate de litru, masina mai grea) un consum cu 1l/100km mai mare decat al tau.
By the way, din cate stiu, motorul ala al tau nu are nici o treaba cu Vtec au I-Vtec.

Edited by closchkutza, 18 April 2012 - 22:38.


#97
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 07.01.2006
este i-VTEC stage 3 ultramegahypergigadopat da fum la bemveuri si tot ce e pana in 150 de cai
ps: un 316i din 94' trece racheta pe langa el.

#98
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,832
  • Înscris: 30.01.2006

View PostCorneliuRos, on 18th April 2012, 22:26, said:

Test_driver: consumul este de 3,6 atunci consumul la bord indica 4,2. Un consum de 3,3 este imposibil. Trebuie sa intelegi ca eu locuiesc la 35 de kilometrii de la Piatra-neamt.

Tie chiar nu iti scapa nimic asa-i? :D

Deci chiar nu merita sa imi bruschez masina pentru un filmulet sa conving niste complexati ca masina asta nu prinde suta in 20 de sec.

masina aceasta are un demaraj la inceput bun in treapta D dar naspa dupa 60km/h, din cauza asta schimb in S. Dureaza mult pana schimb dar ce conteaza acest lucru intr-o depasire?

Pai nu ca nu-mi scapa nimic, am vrut sa verific daca nu ai gresit cand ai scris 3,7 prima oara, si gresisei, mie-mi dadea 3,3 (3,27), Tu cand ti-am spus ai mai adaugat km exact cat sa iasa ce ai zis tu, apoi a verificat distantele pe internet, si pe doua navigatii diferite din telefonul meu, si mi-a dat 3,3 consumul. Oricum, ce pot sa zic... as putea sa caut toti factorii modelului tau si sa-i fac un calcul pentru consum la 80 km/h constant. Si tot cred ca iese mai mult.

Azi am mers de curiozitate cu masina mea la 80 km/h (GPS nu bord) in diferite trepte de viteza, si cel mai mic consum pe drum drept a fost de 4,6% Producatorul da un 4,9% extraurban.

Si acum despre emarj... Adica tu nici n-o ti pe sport de la bun inceput si scoti timp mai bun decat producatorul? Acum chiar ma faci sa zambesc, dar incerc sa ma abtin sa nu par ca un tamp in fata calculatorului daca ma vede nevasta :lol: Eu zic sa faci un filmulet cu ea pe Sport cap coada, acceleratia in podea s.a.m.d. si il postezi p-aici asa cum ai spus ca o sa faci in primul post, sau o lasi moarta si nu ne mai spui nimic despre treaba asta si gata. Eu sincer de crezut nu cred nici consumul, si nici faptul ca poti accelera asa de repede. Si am impresia si eu ca ori esti prea tanar, ori ai o mica frustrare fata de masina ta, cineva te necajeste ca e o masina naspa, ir tu incerci sa-ti demonstrezi contrariul. Sa-ti spun eu? Masina daca tie iti place tie din toata inima e o masina excelenta pentru tine, iar daca ti-ar placea alta mai buna si mai scumpa.... asta este, obisnuieste-te cu ideea, bani nucresc in copac, bucurate de ce-ti poae oferii masina ta, dar nu incerca sa exagerezi sau se te minti singur, comporta-te normal, e mai sanatos si mai placut, si mai ales,accepta realitatea. C acceleratiaimi poti demonstra punand un film, cu consumul, va trbuii sa ma iei la o plimbare unde bag e full-ul a doua oara si fac calculele. Dar cu asta e mai greu.

#99
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View PostRealThing, on 18th April 2012, 19:36, said:

LE: asa ca idee, sa nu crezi ca am ceva cu persoana ta: imi place faptul ca nu te apuci sa arunci cu jigniri in dreapta si in stanga in momentul in care esti contrazis (avem niste specimene de genul prin zona), mai scapi tu cateodata dar in general esti calm, ceea ce e ok si respect asta. Trebuie sa intelegi ca, atunci cand afirmi ceva, trebuie sa aduci si probe reale, avand in vedere faptul ca faci niste afirmatii cel putin indoielnice.
Eu prin intermediul acestui jurnal de bord incerc sa gasesc oameni cu masini hybrid la fel ,care sunt in acelasi spirit cu mine . Un schimb de experienta. Eu spun ca am un consum X in conditiile respective ,si tot ce gasesc eu sunt proprietari de Honda civic hybrid cocalari. unul cu roata stramba si se plange de consum mare la o anumita viteza, altul care presupune ca a condus o dracie ca asta in 20 de kilometrii..nimic serios. Eu astept confirmari de consum record de la proprietari ,contradictii!

Closhcutza: Sa inteleg ca iti plac  60% din modelele honda non-hybrid. ok :)

Honda insight, cr-z ,jazz ,accord hybrid, civic hybrid, nsx NU ITI PLAC!

Sau doar modelul meu de masina nu iti place ? care este modelul de mijloc ca si putere (cel mai echilibrat)dintre insight si cr-z?

View Postrazzvann, on 18th April 2012, 20:55, said:

este i-VTEC stage 3 ultramegahypergigadopat da fum la bemveuri si tot ce e pana in 150 de cai
ps: un 316i din 94' trece racheta pe langa el.
Tu ai inteles ceva! :)

closhcutza: 1.3 litri motor galagios (desi eu platesc asigurare si impozit de 1.4 1.339cc)

Ce sa mai vorbim de motoarele 1.8 VTEC? care proprietari isi imagineaza ca aud cine stie ce I-VTEC? Desi au 7000 rpm au o turatie constanta la fiecare schimbare de treapta de viteza, nimic interesant.  

Pe cand eu nu imi imaginez deloc ca am un i-vtec .

#100
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Cornelus eu in locul tau as avea putin simtul ridicolului. Pe o parte ne torni minciuni de scara blocului si cand e sa ne demonstrezi te faci de ras ca habar n-ai sa conduci.
Eu nu stiu ce ai vrut sa ne arati cu filmele alea ridicole. Probabil ca n-ai carnet, altfel nu mi-as imagina cum poti sa conduci in halul ala de prost mai ales cand te chinui sa demonstrezi ce "racheta" e pocnitoarea aia.

Daca tot vrei sa faci film si sa scoti 13 secunde, o pui in S, stangul pe frana dreptul pe acceleratie, controlul tractiunii scos, o turezi in 3000-4000 ,dai drumul la frana si blana, dupa ce prinde aderenta. Altfel consumi benzina degeaba, prietenas. :D

P.S. Eu am scapat de gunoi, imi iau un 530i benzina ca sa fac economie la combustibil. :bicycle:

#101
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
Pe youtube vezi ogramada de prosti cum fac 0-100km/h numai in S crezand ca scot nustiu ce timp, probabil sunt femei, probabil nu stiu ei sa conduca!

de la 0-60 km/h scoti un bun timp in D dupa care daca esti destept schimbi in S.

Nu mai fac alt film, sorry. De demonstrat am demonstrat ce am vrut si inteleg cei care stiu ;).

ps: felicitari de achizitie ,stiam ca locul tau este la BMW...! :D

#102
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 07.01.2006

View PostCorneliuRos, on 19th April 2012, 08:57, said:

Pe youtube vezi ogramada de prosti cum fac 0-100km/h numai in S crezand ca scot nustiu ce timp, probabil sunt femei, probabil nu stiu ei sa conduca!

de la 0-60 km/h scoti un bun timp in D dupa care daca esti destept schimbi in S.

Nu mai fac alt film, sorry. De demonstrat am demonstrat ce am vrut si inteleg cei care stiu ;).

ps: felicitari de achizitie ,stiam ca locul tau este la BMW...! :D
pai nu ziceai tu ca la schimbarea din D in S pierzi 2 secunde ?
cum ceapa masii mai scoti timp bun ?
ai impresia ca n-am condus niciodata un cvt ?
pe D sta la turatie constanta iar pe S se vede cum schimba treptele alea virtuale.
+ ca in S raspunsul la acceleratie e mai promt si urca si mai mult in ture.
asa ca go fuck yourself
toti aia de pe youtube sunt prosti  nu stiu sa conduca si te-ai gasit tu sa le arati.
ba baiatule tu esti ca nebunu ala de merge pe contrasens pe autostrada. In viziunea lui toti ceilalti erau nebuni ca veneau spre el.

Edited by razzvann, 19 April 2012 - 08:44.


#103
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
raszvann: Nimeni nu a insinuat ca tu nu ai condus niciodata un CVT.
Dar esti un habarnist in mecanica deoarece explicatia ta privind treptele D si S ,este de rahat man :). Totusi ai libertate de exprimare pe acest topic. No problem :)

cutia automata de pe civic hybrid se numeste cvt, dar este diferita de cvt-ul normal in sensul ca se imbina perfect cu motorul electric pana la o viteza de 47 km /h in treapta D . in treapta S masina aceasta utilizeaza motorul electric la maxim doar de la 70km/h in sus. Nu de la 0 km in sus!

Inca odata :nu ma intereseaza sa scot un timp mai bun. Pentru depasi pana la 70 km /h folosesc D si de la 70km/h folosesc S-ul.

Edited by CorneliuRos, 19 April 2012 - 11:29.


#104
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006

View PostCorneliuRos, on 19th April 2012, 00:57, said:

Eu prin intermediul acestui jurnal de bord incerc sa gasesc oameni cu masini hybrid la fel ,care sunt in acelasi spirit cu mine . Un schimb de experienta. Eu spun ca am un consum X in conditiile respective ,si tot ce gasesc eu sunt proprietari de Honda civic hybrid cocalari. unul cu roata stramba si se plange de consum mare la o anumita viteza, altul care presupune ca a condus o dracie ca asta in 20 de kilometrii..nimic serios. Eu astept confirmari de consum record de la proprietari ,contradictii!

Closhcutza: Sa inteleg ca iti plac  60% din modelele honda non-hybrid. ok :)

Honda insight, cr-z ,jazz ,accord hybrid, civic hybrid, nsx NU ITI PLAC!

Sau doar modelul meu de masina nu iti place ? care este modelul de mijloc ca si putere (cel mai echilibrat)dintre insight si cr-z?
Nu stiu cum sunt restul (recunosc ca nici nu m-au interesat absolut deloc) insa daca ar fi sa-mi iau o Honda (si am fost destul de aproape, in 2 ocazii) nu as lua nimic hibrid si in nici un caz model ca al tau.

View PostCorneliuRos, on 19th April 2012, 00:57, said:

closhcutza: 1.3 litri motor galagios (desi eu platesc asigurare si impozit de 1.4 1.339cc)
Nu conteaza cat platesti tu asigurarea. Ideea este ca in combinatie (nefericita de altfel) cu acea cutie CVT motorul ala este zgomotos si pare chinuit cand il accelerezi.

View PostCorneliuRos, on 19th April 2012, 00:57, said:

Ce sa mai vorbim de motoarele 1.8 VTEC? care proprietari isi imagineaza ca aud cine stie ce I-VTEC? Desi au 7000 rpm au o turatie constanta la fiecare schimbare de treapta de viteza, nimic interesant.  

Pe cand eu nu imi imaginez deloc ca am un i-vtec .

Intr-adevar, mea-culpa, am mai sapat si se pare ca si al tau are ceva i-vtec prin el. Insa nu e "stage 3" asa cum ai zis tu ci are 3 stagii(setari): low-rpm, high-rpm si idle(i-vtec-ul de pe 1.8-ul de pe civic are 2 "moduri": normal (high-power) si eco).
N-am inteles absolut nimic din partea cu proprietarii care isi imagineaza nu stiu ce si partea cu turatia. Habar nu am ce ai vrut tu sa exprimi acolo.

Ca si linii generale:
- masina asta nu este una de turatie. Chiar si din specificatiile productorului, cuplul (ala mic, asa cum e el) este la ~2500 rpm. In consecinta, las-o jos cu veleitatile sportive.
- din constructia ei, este facuta sa faca o diferenta in ceea ce priveste consumul, in trafic urban si nu extra-urban, la un still de condus mosnegesc (acceleratii lente, care sa permita ca turatia sa nu sara de 2600 rpm).

In consecinta, te rog eu, lasa partea cu sportivitatea si mai ales partea cu sportivitatea combinata cu performante in ceea ce priveste consumul.

#105
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Partea proasta la CVT in general este ca nu prinzi turatiile optime de mijloc nici sa-l bati. Sta ori la turatia minima la care masina isi poate mentine viteza de deplasare si are un consum mic pentru acea viteza ori la turatie mare la cel mai mic demaraj sau crestere de sarcina.
Nu este in stare de economie in regim tranzitoriu adica fix genul de trafic de la noi unde poti merge cu viteza constanta doar in sate.
In oras o mai scoate motorul electric in cazul asta si sarcina mica de la vitezele mici.

Edited by undercoverbrother, 19 April 2012 - 12:17.


#106
longbou

longbou

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 20.05.2010
avand un prieten care are o Honda identica, nu am vrut sa postez inainte sa o incerc
impresii:
mi-a placut designul, este stabila in curbe, dar la capitolul viteza lasa de dorit.
nu mi-am putut permite sa vad in cat timp prinde suta de km, dar demarajul este greoi.
este de inteles tinand cont ca are motor de 1.3 si o greutate de 1.5 tone (nu stiu exact, cam atat am apreciat eu)
imi pare rau ca nu m-am uitat la consum, ne-am luat la discutii si am uitat complet de asta.
in concluzie, eu avand aproape 40 de ani mi se pare o masina OK.
dar nu este o masina de viteza.
drumul catre casa prietenului l-am facut cu masina sotiei (un Mitsubishi turbo-diesel cu motor de 2 l) si mi s-a parut mult mai puturoasa honda.
este normal tinand cont ca are 700 cmc mai putin

Edited by longbou, 19 April 2012 - 12:45.


#107
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 07.01.2006

View Postundercoverbrother, on 19th April 2012, 13:16, said:

Partea proasta la CVT in general este ca nu prinzi turatiile optime de mijloc nici sa-l bati. Sta ori la turatia minima la care masina isi poate mentine viteza de deplasare si are un consum mic pentru acea viteza ori la turatie mare la cel mai mic demaraj sau crestere de sarcina.
Nu este in stare de economie in regim tranzitoriu adica fix genul de trafic de la noi unde poti merge cu viteza constanta doar in sate.
In oras o mai scoate motorul electric in cazul asta si sarcina mica de la vitezele mici.
depinde cat de greu e piciorul..
uite de exemplu pe A6 diesel te joci foarte frumos cu acceleratia si nu trebuie sa te chinui deloc ca sa stai la 2000, 2500 sau 3000 rpm
n-am condus benzina CVT dar presupun ca nu sare turometru ala la cea mai mica piscare a acceleratiei.

#108
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Numa aberatii spune Cornelus. Ca nu face nu stiu ce motorul electric in D dar in S da. Prostii. E indicatorul ala de asistare in stanga turometrului. O calci la blana , nu conteaza daca e S sau D, motorul electric intra full daca ai bateria incarcata peste 40-50 %.
De unde pana unde vrajelile alea cu 47 km in D si dupa aia trebuie S  :D
Eu am vaga idee ca e un pusti care habar n-are si civicul ala e a lu tata, a lu vecinu' etc. N-ai cum sa spui atatea prostii daca ai fi mers macar 1000 km cu ea.

Edited by N62B44, 19 April 2012 - 16:43.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate