Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce condensator ar putea fi? TV Vo...

Problema droguri

Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...
 Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme
 Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...
 Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn
 

Honda civic hybrid 07'

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
1719 replies to this topic

#73
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,139
  • Înscris: 14.09.2007
Pai daca sunt parcate normal ca raman in urma .

#74
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,735
  • Înscris: 30.01.2006

View PostCorneliuRos, on 17th April 2012, 23:38, said:

Eu zic ca daca la viteza de 110km /h nu ai 70%baterie atunci ai de a face cu un cadavru de masina.

Consumul este cu 600 de grame mai putin decat indica pe CB :) adica atunci cand consumul indica 4,2 de fapt consuma 3,6.
Majoritatea care sunt interesati ma intreaba daca pretul este negociabil la 6000 de euro ,nicidecum ma intreaba de filtru de particule :))

Probabil nu ai inteles ce am vrut sa spun... Daca in 550 km ai consumat 18 litri, consumul real a fost de 3,27 litri pe 100 km. eu amrotunjit la 3,3. Parerea mea este ca ceva nu se leaga. Masina ta nu este cu incarcare de la priza, da? eu asa cred, acum nu sunt sigur, sta inseamna ca bateria se incrca din franari si decelerari, la dum lung e mai greu cu franarile, mai ales daca mergi constant bateria se escarca la un moment dat, ca mai pui tu o frana si se incarca e parta a doua, si e incarca prea putin, in mare parte mergi doar pe motor, si parerea mea e ca un motor de 1.3 benzina nu consuma sub 5 la drum lung nici sa-i faci un striptease. Daca motorul incarca bateria si cand merge normal eu zic ca nu este eficient, pe drum mai sunt si pierderi. Raman la parerea mea ca ce spui tu acolo nu se poate.

In testul ECE sunt luate in considerare si decelerari lungi, si multe altele, plus ca nu este rezistenta aerodinamica, sau este una standard, nu stiu exact, dar cert e ca stiu sigur ca au decelerari luuungi, si acolo e normal sa declare un consum care nu poate fi atins nici in cele mai umede vise, la mers normal, mai ales in Ro, nu te poti apropia de consumul declarat. Eu cu masina mea, daca merg constant cu 80 km/h, in orice treapta, nu cnsum sub 5% si consumul declarat afara la masina mea este 4,9% destul de aproape, dar este un mers ideal, imposibil de realizat daca nu mergi noaptea, trafic zero si 80 km/h pe suprafata plana. De exemplu daca vin de pe valea Prahovei la Bucuresti consum aproximativ 4 la suta cu viteze decente, dar la 110km/h pe drumul vinului consum sub 4% pe consumul instantaneu, la dus e alta poveste. SI dupa cum spunem si in cazul TDIstilor, si acum si in cazul tau, si or mai aparea si alti hibridisti ca tine, NU VA CRED consumurile astea exagerat nici daca mi le aratati pe BC-ul masinii. Adica ma rog, cum va mai laudati voi si cu viteze ametitoare si consumuri la fel de ametitoare de mici.

Edited by test_driver, 17 April 2012 - 23:05.


#75
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View PostN62B44, on 17th April 2012, 19:15, said:

Nu te mai chinui cu filmulete, iti dau eu accelerometru sa masori timpul, ca il am cu mine si sunt in RO :D . Unde stai ?
Ce pierzi daca nu scoti sub 13 secunde ?
Piatra-Neamt ! dar stai sa mai fac o proba de acceleratie, un film, sa nu ma fac de ras!

momentul in care am oprit filmuletul aveam la bord 106 km/h.

Test_driver: In 480 de kilometri mi-a consumat 18 litri. Am facut din nou traseul. Piatra-neamt-Galati circa 240km.

La viteze mari masina asta trebuie sa o conduci din pilot automat ca altfel va consuma mult iar puterea nu ti se va parea asa de mare. satisfactia este atunci cand de la un consum de 4,3 si cand vrei sa depasesti decuplezi pilotul automat si schimbi in S si intrun moment acul turometrului a zburat spre 5000 rpm cu un consum instantaneu FULL pentru un moment:) Dupa care te stabilizezi cupland din nou pilotul automat, reglandu-se automat electronic pentru un consum redus. consumul ramane tot 4,3 pe bord.

Edited by CorneliuRos, 17 April 2012 - 23:33.


#76
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Nu te supara pe mine insa:
1. habar nu ai sa conduci;
2. degeaba "zboara" acul turometrului la 5000 rpm, cuplu tot canci estem. In plus, ce poate fii mai fun decat sa faci depasiri cu o masina submotorizata, echipata cu un motor ce dezvolta un cuplu prea mic?
De curiozitate, ce viteza medie ai avut pe traseul asta pe care ai scos consum de 4.3?

Edited by closchkutza, 18 April 2012 - 15:47.


#77
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
Am uploadat un nou video  :))

Geamul semideschis ,ploua si era un aer rece la I-vtec ...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/j_wnjKsVYwo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/AuEqsbLnRV4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by CorneliuRos, 18 April 2012 - 19:08.


#78
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,555
  • Înscris: 06.02.2006
In oricare din filmele de mai sus nu iesi sub 12 nici mort, si nici macar nu e plecat de pe loc, ca sa nu mai intreb ce stage 3 ai tu la masina?  :lol: daca pleca civicul meu asa ii dadeam foc  :lol: e un fel de motor de stergatoare ce ai tu acolo.

#79
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View PostRealThing, on 18th April 2012, 17:17, said:

In oricare din filmele de mai sus nu iesi sub 12 nici mort, si nici macar nu e plecat de pe loc, ca sa nu mai intreb ce stage 3 ai tu la masina?  :lol: daca pleca civicul meu asa ii dadeam foc  :lol: e un fel de motor de stergatoare ce ai tu acolo.
Doua secunde a durat schimbul din D in S. (pentru a nu brusca prea tare masina) :)

#80
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,555
  • Înscris: 06.02.2006
Oricum o iei, sub 12 nu iesi. Repet intrebarea cu stage 3 (nu eu am scris acolo, poate ne lamuresti). Daca vrei sa demonstrezi treaba cu liniutele, ori faci una cum trebuie ori o dai in balarii (faza cu uleiul schimbat sa le-o spui celor care se joaca in groapa cu nisip, nu noua  :lol:). Desi sunt fan Honda hibridul ma lasa rece, performantele sunt jenante iar consumul ti-l anihilez oricand cu parlitura aia de Clio (ar fi maxim sa fac cu el si suta mai repede, desi am niste indoieli). Mult prea multi bani aruncati in vant, iar la revanzare sunt dezastru hibridele.

#81
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
Honda e buna; de ce o vinzi?!?!?
sau vrei sa faci schimb cu o saracie de sharan?!?!?
asta e blasfemie curata....

#82
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
:)) ce sa spui si tu...

Ma faci sa vomit . Tu fan Honda care nu stie ca pana si noua honda nsx are propulsie hibrida. SA NU MAI VORBIM DE HONDA CR-Z 1.5 I-VTEC 3 STAGE ...

Scuteste-ma cu honda ta civic 1.8 vtec 140 cp care cele hatchback au un consum urias, iar cele sedan consuma mai putin datorita aerodinamici dar indica totusi un consum fals de mic la bord. Eu stiu exact cum functioneaza treaba.

Nu imi vorbi mie de revanzare si de devalorizare. O honda civic 1.8 sau 2.2 o cumpar din strainatate cu mai putin de 5.000 euro din 2006 sau 2007. Dar o honda civic hybrid ...?

Aceasta teorie a ta este valabila doar in RO(cu hibridele)

evergreen: eu nu prea vreau sa o vand dar o pun pe net ca exemplu totusi, sa sperii samsarii. Ca Romania sa nu se umple cu honda civic hybrid cu cocalari la volanul lor.

Precum sustinea NB356 ca civicul lui hybrid consuma 7% si prinde suta in 20 de secunde :D

Edited by CorneliuRos, 18 April 2012 - 20:32.


#83
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,555
  • Înscris: 06.02.2006

View PostCorneliuRos, on 18th April 2012, 21:15, said:

:)) ce sa spui si tu...

Ma faci sa vomit . Tu fan Honda care nu stie ca pana si noua honda nsx are propulsie hibrida. SA NU MAI VORBIM DE HONDA CR-Z 1.5 I-VTEC 3 STAGE ...

parca discutam de ce ai tu in dotare, nu?


Scuteste-ma cu honda ta civic 1.8 vtec 140 cp care cele hatchback au un consum urias, iar cele sedan consuma mai putin datorita aerodinamici dar indica totusi un consum fals de mic la bord. Eu stiu exact cum functioneaza treaba.

Daca binevoiai sa te informezi nitel, am civicul de 1.6, insa eu nu m-am spart niciotata in figuri pe forum cum ca ar consuma 2% urban pe trafic blocat, si nici ca e vreo racheta. Pur si simplu e o masina normala care si-a meritat banii, iar cu asta punct.

PS: e "aerodinamicii"

Nu imi vorbi mie de revanzare si de devalorizare. O honda civic 1.8 sau 2.2 o cumpar din strainatate cu mai putin de 5.000 euro din 2006 sau 2007. Dar o honda civic hybrid ...?

Aceasta teorie a ta este valabila doar in RO(cu hibridele)

dar este valabila, corect?


#84
jocherjocher

jocherjocher

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 02.10.2007

View PostCorneliuRos, on 18th April 2012, 20:15, said:

Scuteste-ma cu Honda ta civic 1.8 vtec 140 cp care cele hatchback au un consum urias

uite cap sec, daca te tine un pariu consistent, eu iti demonstrez cu masina mai sus mentionata de tine, un consum afisat in bord de 5,5l la suta , sa zicem pe relatia Gl - Tisita, cam 100km, plin de sate....va afisa si mai putin dar eu zic 5,5...adevar sau provocare? :naughty:

PS: stiu ca nu e consumul real dar in nici un caz nu e 5 litri sub real

PPS: nu cumva sa-mi faci masina mincinoasa ca suntem colegi de traseu si nu o sa am mila daca ne gasim (te orbesc cu farurile)

Edited by jocherjocher, 18 April 2012 - 20:45.


#85
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,735
  • Înscris: 30.01.2006

View PostCorneliuRos, on 18th April 2012, 00:09, said:

Piatra-Neamt ! dar stai sa mai fac o proba de acceleratie, un film, sa nu ma fac de ras!

momentul in care am oprit filmuletul aveam la bord 106 km/h.

Test_driver: In 480 de kilometri mi-a consumat 18 litri. Am facut din nou traseul. Piatra-neamt-Galati circa 240km.

La viteze mari masina asta trebuie sa o conduci din pilot automat ca altfel va consuma mult iar puterea nu ti se va parea asa de mare. satisfactia este atunci cand de la un consum de 4,3 si cand vrei sa depasesti decuplezi pilotul automat si schimbi in S si intrun moment acul turometrului a zburat spre 5000 rpm cu un consum instantaneu FULL pentru un moment:) Dupa care te stabilizezi cupland din nou pilotul automat, reglandu-se automat electronic pentru un consum redus. consumul ramane tot 4,3 pe bord.

Eu cred ca sunt 272 piatra neamt - galati, facut pe 3 navigatii... Deci tot ~3.3 iti iese consum, eu cred ca ai facut rapid consumul cu regula de trei simpla si ca sa nu fie fix 3,7 ai bagat acolo un 3,75 sa ne dai peste gura. Tot nu te cred, sincer. Eu zic sa mai tai din coada vulpii ca te faci de ras. Nu zic ca nu e posibil consumul sta, dar trebuie sa mergi constant la maxim 70 km/h (desi cred ca e cam mult 70 km/h. Si masina nu prea are ce regla automat la consum, cum mergi asa consuma, daca are nevie de o anumita energie pentru a sustine o anumita viteza poate sa fie si virusat calculatorul ca nu scoate consum mai mic.


View PostCorneliuRos, on 18th April 2012, 20:37, said:

Doua secunde a durat schimbul din D in S. (pentru a nu brusca prea tare masina) :)

Dar de ce nu faci o data o plecare de la 0 la 100 km/h cu ea bruscata? ti-e frica sa nu plece cutia intr-o directie, motorul in alta si masina sa ramana pe loc? e din hartie? sau asta e asa la plezneala sa ne arati noua ca tu ai grija de masina si sa o vinzi mai repede? Stai calm ca nu cumpara nimeni, fa testul si arata dovada cu 10,5s de la zero, nu o mai da de gard cu 13-106, etc. Si puneo pe S din prima ca sa nu ai probleme, nu ai ce brusca la masina aia asa de iesit din tipare incat sa pateasca cel mai mic defect.

#86
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View Postjocherjocher, on 18th April 2012, 18:41, said:

uite cap sec, daca te tine un pariu consistent, eu iti demonstrez cu masina mai sus mentionata de tine, un consum afisat in bord de 5,5l la suta , sa zicem pe relatia Gl - Tisita, cam 100km, plin de sate....va afisa si mai putin dar eu zic 5,5...adevar sau provocare? :naughty:

PS: stiu ca nu e consumul real dar in nici un caz nu e 5 litri sub real

PPS: nu cumva sa-mi faci masina mincinoasa ca suntem colegi de traseu si nu o sa am mila daca ne gasim (te orbesc cu farurile)
renunta omule, nu ai sansa ...glumesti? in satele respective depasind tot ce prind sub 55km/h scot un consum afisat pe bord de 3,8.

Deci daca tu o sa scoti sub 5 tot nu este ceva fabulos :)

Realthing: daca vorbesti de varianta de civic 1.6 vtec 110 cp...este o masina reusita.

#87
razzvann

razzvann

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,965
  • Înscris: 07.01.2006
pune o poza cu tine si cu masina pt ca nu-mi vine sa cred ca existi!!
sper sa fie un extraterestru sau ceva din alta galaxie. Nu cred ca exista om care sa scrie asa incalcit si ne traduca in halul asta :lol:
schimbarea din D in S se face in 2 secunde!?!aaa stai masina ta scoate pe 0-100 km/h 12-2=10(sec)  tu chiar ne crezi idioti
mai scoate un scaun ceva mai las-o fara sofer poate mai scoti 2-3 secunde
daca vin cu un Opel corsa de 1.2 cred ca n-am ce face din tine :lol:
las-o dreq in S din prima ca nu strici nimic la ea

#88
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,555
  • Înscris: 06.02.2006

View PostCorneliuRos, on 18th April 2012, 22:13, said:

Realthing: daca vorbesti de varianta de civic 1.6 vtec 110 cp...este o masina reusita.

Da, aceea e.

#89
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007

View PostCorneliuRos, on 18th April 2012, 20:15, said:

Nu imi vorbi mie de revanzare si de devalorizare. O Honda civic 1.8 sau 2.2 o cumpar din strainatate cu mai putin de 5.000 euro din 2006 sau 2007. Dar o honda civic hybrid ...?
si cam cat e o honda hybrid sh?

#90
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,139
  • Înscris: 14.09.2007

View PostCorneliuRos, on 18th April 2012, 22:13, said:

renunta omule, nu ai sansa ...glumesti? in satele respective depasind tot ce prind sub 55km/h scot un consum afisat pe bord de 3,8.
Bicicletele doar( Pegas) si poate carucioarele cu butelii .
Bati campii tare , asta era timpul ala de la 0-100 ? Daca pui 50-100 si tot ai mai mult de 10 secunde :lol:

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate