Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Honda civic hybrid 07'
#1
Posted 29 February 2012 - 16:38
Salutari. [ http://rlv.zcache.co.uk/peace_alien_card-p137685201960199854z85g9_400.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Acum 18 luni am intrat in posesia a unei Honda civic hybrid an 2007 culoare gri galaxy metalizat kilometraj 66.000. Am achizitionat masina din motive obligatorii deoarece nicio alta berlina nu poate oferi atatea la pretul de 11.000 de euro CASH (second-hand) . Puteam sa ma multumesc si cu vreo alta berlina cu kilometrii zero , dar nu este genul meu si m-am multumit doar cu garantia HONDA ITALIA pana la 160.000 KM la sistemul hybrid sau pana in 2015 (din totalul a 8 ani) Dotari: -Cruise control pe volan -volan piele -comenzi volan radio -proiectoare ceta -radio cu 6 cd-uri mp3 (magazia de CD incorporata in plansa) -tapiterie bej (imitatie piele intoarsa) -oglinzi rabatabile incalzite electrice , -scaune incalzite, -stop&GO cu aer conditionat la semafor -geamuri electrice -cutie automata CVT Am inlocuit jantele de 15 a masinii cu altele de 16 originale HONDA civic hatchback 2009(foarte rare si lejere, bune pentru consum si performanta ofera si stabilitate pe strada ). Detalii tehnice : - motor 1.4(injectie cu aprindere dubla secventiala inteligenta i-DSI)+(3 STAGE)I-VTEC dezvoltand 95 cp la 6000 rpm si 125 NM la 6000 rpm - motorul electric amplasat in locul volantei , are rol de a reduce consumul cu 20 % . Pe langa rolul de motor electric de tractiune, acesta inlocuieste electromotorul, volanta si alternatorul. (4 in 1) - bateria masinii NimH este considerata "lifetime", care din pacate nu se mai fabrica pe modelele noi hybrid . Are un voltaj de 138 V. Honda civic hybrid si toyota prius sunt considerate singurele obiecte de pe pamant in care sunt adunate toate elementele rare , ce formeaza aceasta baterie. Bateria NImH este una prietenoasa cu mediul inconjurator, usor reciclabila, nu este toxica precum noile baterii ce contin LITIU. Acum 2.000 de kilometrii am folosit precum ulei de schimb BARDAHL xtc 60 ulei full full sintetic recomandat de Honda trade Italia, mai ales pentru motoarele IMA . Se comporta extraordinar cu acest nou ulei , astept noile anvelope dupa care trag o fuga la reprezatanta HONDA sa imi faca revizia de 80.000 de kilometrii (avand deja 85.000 facuti). PS: voi atasa primele fotografii dupa ce voi instala pragurile MUGEN si spoilerul bara spate MUGEN. Voi atasa fotografii privind consumul de 3,6 % , filmutele video ce atesta 0-100 km in 10, 5 secunde . Toate informatiile privind acest autovehicul Edited by CorneliuRos, 29 February 2012 - 16:45. |
#2
Posted 01 March 2012 - 16:49
are si cuplul si puterea la aceeasi turatie? Foarte interesant.... totusi 124 nm la 6000 rpm mi se par foarte putini...
|
#3
Posted 01 March 2012 - 18:10
Este un motor ce isi poate modifica cuplul maxim si cuplul minim (in functie de starea bateriei de 138 de volti) .
Copia maxima atinge 167 NM de la 2.500 rpm. Copia minima atinge 123 NM la 1100 rpm . Cel mai mult apreciez la masina asta ,este screaming-ul creat de "VTEC" atunci cand depaseste cele 3 faze de turatii maxime de deschidere a celor 8 valve : 0- 3000 rpm, 3000-3500 rpm, 5500-6000 rpm ps: are un sunet demential si am curaj sa o accelerez la maxim ,mai ales dupa ce au facut schimbul de ulei la motor dupa 14.000 de kilometrii . O sa fac un filmulet cu acceleratii dar dupa ce instalez in sfarsit filtrul de aer original Honda. (am mai mult curaj astfel) Edited by CorneliuRos, 01 March 2012 - 18:34. |
#4
Posted 01 March 2012 - 18:40
Cornelus, nu merita pocnitoarea sa-i faci jurnal din bord . Ii faci prea mare onoare.
A mea dispare saptamana viitoare ca nu mai suport nici macar s-o vad in parcare. Ai grija cu filmuletele alea nu care cumva sa depasesti 100 km/h in 40 secunde ca se ia carnetul pentru asa ceva |
#5
Posted 01 March 2012 - 19:00
Te-ai gandit care va fi urmatorul tau username?
PS: pana la urma cineva trebuia sa faca un jurnal de bord ,deoarece este o masina care se fabrica din 2006 cu X consum de combustibil si X performante si merita spus adevarul .Mai bine uitate cate defectiuni sunt pe you_tube cu pocnitoarele de TSI (achizitionate de noi)! Edited by CorneliuRos, 01 March 2012 - 19:08. |
#6
Posted 01 March 2012 - 22:26
#8
Posted 02 March 2012 - 21:18
3 Stage iVTEC si 95 CP. Who gives a crap ? Masina e non sens.
|
#9
Posted 02 March 2012 - 21:25
CorneliuRos, on 1st March 2012, 18:10, said: Este un motor ce isi poate modifica cuplul maxim si cuplul minim (in functie de starea bateriei de 138 de volti) . Copia maxima atinge 167 NM de la 2.500 rpm. Copia minima atinge 123 NM la 1100 rpm . Cel mai mult apreciez la masina asta ,este screaming-ul creat de "VTEC" atunci cand depaseste cele 3 faze de turatii maxime de deschidere a celor 8 valve : 0- 3000 rpm, 3000-3500 rpm, 5500-6000 rpm ps: are un sunet demential si am curaj sa o accelerez la maxim ,mai ales dupa ce au facut schimbul de ulei la motor dupa 14.000 de kilometrii . O sa fac un filmulet cu acceleratii dar dupa ce instalez in sfarsit filtrul de aer original Honda. (am mai mult curaj astfel) Astept cu nerabdare consumul ala de 3.6 pentru ca sunt fan al consumurilor, avand un diesel. Sper ca este pe 150-200 km consumul ala ca asa pe 40-50 nu are relevanta, poti prinde o bucata de drum cu panta si mers cu 60 km/h scot de voie si eu 2.7l/100km daca este drumul perfect drept |
#11
Posted 02 March 2012 - 21:54
geopsi, on 2nd March 2012, 20:25, said: in fine, eu intelesesem ca are cuplul maxim 125 din ce ai scris mai sus. aia 10.5 0-100 nui mare chestie, conteaza mult cutia... Astept cu nerabdare consumul ala de 3.6 pentru ca sunt fan al consumurilor, avand un diesel. Sper ca este pe 150-200 km consumul ala ca asa pe 40-50 nu are relevanta, poti prinde o bucata de drum cu panta si mers cu 60 km/h scot de voie si eu 2.7l/100km daca este drumul perfect drept Tatal meu se lauda cu consum de 4.2 %"la vale " cu un VW touran. Numai el este convins ca masina lui pe motorina cu 7, locuri consuma mai putin decat o hybrida! Din simplu motiv: a lui este pe motorina si a mea este pe benzina! Si tatal meu merge cu turbodieselul cu 70 km/h in viteza a 6-a pentru a obtine consum putin , dar nu lua exemplul lui! El a bulit 3 masini pana acum! Eu parcurg trasee de 500 de kilometrii cu consum de 3.6 % +acceleratii depasiri 6000 rpm , nici vorba de vaii! Eu nu am ales aceasta masina pentru consum mic . Are un design ce mi-a placut intodeauna, un design ce nu moare niciodata. Din cauza acestui motor mic de 1.4 m-am molipsit de VTEC , si ma bate gandul sa trec la un Vtec mai mare. Dar important este ca fost in stare sa ma molipseasca! ps: gata vorbareala domnilor, sa trecem la fapte ! Edited by CorneliuRos, 02 March 2012 - 22:02. |
#12
Posted 02 March 2012 - 22:05
Si marmota invelea ciocolata. De la 3.6 la 4.6 cat e consumul oficial extraurban e ceva diferenta.Nici daca mergi cu 50-60 km/h pe autostrada nu-l scoti. Eu am vreo 40-50.000 facuti cu din asta si mai jos de 6 n-am vazut consum, exclusiv autostrada. SI fara sa depasesc 120 km/h. In mod normal mai jos de 7 extraurban nu scade, dar poate or fi autostrazile unse cu altceva in Italia.
Vezi ca e 1.3 motorul are 1339 cm3. O mare minune tehnica de VTEC , 8 supape , cine mai avea asa ceva in 2007 . Pana si loganul ala de 1.6 avea 16 supape. E frumos dimineata cand sta relantiul la 1500-2000 ture ca altfel se opreste motorul. Nu mai zic ca dureaza mai mult ca un diesel sa se incalzeasca. Ai gasit si tu ce VTEC sa te impresioneze. |
#13
Posted 02 March 2012 - 22:12
Eu am adus masina din Italia cu consum pe bord de 7.0 %, dar nu ma intereseaza deoarece mi-a fost suficient sa aruc o privire la datele tehnice a masinii sa calculez cat poate sa consume real ! Eu nu privesc doar aparentele.
Dureaza mai mult ca un diesel sa se incalzeasca. Motorul este lucrat foarte bine, stie sa iroseasca cum trebuie fiecare picatura de benzina , nu ma supar daca se incalzeste greu, eficienta motorului se observa prin asta! Quote Vezi ca e 1.3 motorul are 1339 cm3. O mare minune tehnica de VTEC , 8 supape , cine mai avea asa ceva in 2007 . Pana si loganul ala de 1.6 avea 16 supape. Da, dar nu se cheama I-vtec(3 stage) Edited by CorneliuRos, 02 March 2012 - 22:17. |
#14
Posted 02 March 2012 - 22:21
mare minune i VTEC STAGE 3 ULTRA mega japonez 1.4 trttttttt
|
#15
Posted 03 March 2012 - 13:15
CorneliuRos, on 2nd March 2012, 21:54, said: "Esti un fan al consumului , avand un diesel" Tatal meu se lauda cu consum de 4.2 %"la vale " cu un VW touran. Numai el este convins ca masina lui pe motorina cu 7, locuri consuma mai putin decat o hybrida! Din simplu motiv: a lui este pe motorina si a mea este pe benzina! Si tatal meu merge cu turbodieselul cu 70 km/h in viteza a 6-a pentru a obtine consum putin , dar nu lua exemplul lui! El a bulit 3 masini pana acum! Eu parcurg trasee de 500 de kilometrii cu consum de 3.6 % +acceleratii depasiri 6000 rpm , nici vorba de vaii! Eu nu am ales aceasta masina pentru consum mic . Are un design ce mi-a placut intodeauna, un design ce nu moare niciodata. Din cauza acestui motor mic de 1.4 m-am molipsit de VTEC , si ma bate gandul sa trec la un Vtec mai mare. Dar important este ca fost in stare sa ma molipseasca! ps: gata vorbareala domnilor, sa trecem la fapte ! |
|
#16
Posted 03 March 2012 - 13:36
Eu parcurg o singura data pe saptamana traseul : Piatra Neamt -Galati ( 550 km)
Va avertizez de pe acum ca pe bord arata un consum de 4.3-4.2 dar real consuma 3,6 %. La toate Honda civic hybrid afisajul consumului este inselator. Este o problema comuna , de aceea o sa fac un filmulet demonstrativ ,dupa care vom dezbate problema . Cu 110 RON de benzina parcurg 550 de kilometri =18 L=3.6% este ceva ciudat, poate ca este hybrida Edited by CorneliuRos, 03 March 2012 - 13:53. |
#17
Posted 03 March 2012 - 15:26
CorneliuRos, on 2nd March 2012, 22:12, said: nu ma supar daca se incalzeste greu, eficienta motorului se observa prin asta! CorneliuRos, on 3rd March 2012, 13:36, said: Va avertizez de pe acum ca pe bord arata un consum de 4.3-4.2 dar real consuma 3,6 %. La toate Honda civic hybrid afisajul consumului este inselator. Este o problema comuna , de aceea o sa fac un filmulet demonstrativ ,dupa care vom dezbate problema . Ce dracu, chiar ne crezi prosti! |
#18
Posted 03 March 2012 - 15:47
CorneliuRos a fumat prea mult astazi iertati-l. Dati-i orice masina si el scoate consum mai mic decat cel dat de producator( si nu oricum, diferenta de litri).
Moderators, Y U NO BAN this troll?! Edited by razzvann, 03 March 2012 - 15:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users