Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 

My Vodafone

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
562 replies to this topic

#397
vince085

vince085

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,253
  • Înscris: 10.02.2015
iPhone 6s are iOS 15, da update la soft.

#398
fai

fai

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 22.07.2005

View PostSuperTux89, on 18 martie 2022 - 08:44, said:

Este un telefon foarte vechi din 2014, probabil aplicația numai are suport pt el, trebuie minim iOS 13 iar tu ai 12
Multumesc pt raspuns totusi pe pagina My Vodafone scrie la informatii

Compatibility
iPhone
Requires iOS 11.0 or later.

#399
SuperTux89

SuperTux89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 269
  • Înscris: 30.12.2021
Oricum aplicația e un eșec total mereu sunt probleme cu ea pe toate platformele

Edited by SuperTux89, 18 March 2022 - 20:28.


#400
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Ce mizerie a ajuns Vodafone. Am portat pentru oferta cu 6 la 3 euro și..... după 10 zile încă nu am primit milionul de MB bonus (asta e cea mai mica problema), Volte nu se activează automat, în aplicație da eroare la logare, iar la steluța ma decupează automat.

#401
lucianteo6

lucianteo6

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,089
  • Înscris: 27.09.2005

View Postbroris, on 05 aprilie 2022 - 08:07, said:

Ce mizerie a ajuns Vodafone. Am portat pentru oferta cu 6 la 3 euro și..... după 10 zile încă nu am primit milionul de MB bonus (asta e cea mai mica problema), Volte nu se activează automat, în aplicație da eroare la logare, iar la steluța ma decupează automat.

Bine ai venit in club....de la inceput de februarie astept rezolvare si eu la aceste erori.

Intra pe facebook messenger si cere milionul, eu asa am facut.

#402
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View Postbroris, on 05 aprilie 2022 - 08:07, said:

în aplicație da eroare la logare
Dar meniul ussd *100# il ai?

#403
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Nici ala nu merge.

#404
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018
Ai portat pe Flex (nu am citit toata istoria)? In mod normal, daca ai portat la prepay, meniul ussd ar fi trebuit sa mearga.

Edited by Inginerul_, 06 April 2022 - 18:22.


#405
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Un abonament de la concurenta l-am trecut la prepay vodafone.

#406
Ares14

Ares14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 17.08.2019
Oare cu super pauza asta de 3 zile la aplicațiile Vdf, ce vor remedia /rezolva?
Contopesc conturile de Vdf cu UPC?
De 3 ani se chinuiesc cu migrarea la o biata interfață, si inafara de interfata la factura, 😏, nu au facut nimic.


#407
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,738
  • Înscris: 21.08.2008
Cine are sperante ca va fi bine, e optimist...

#408
Ares14

Ares14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 549
  • Înscris: 17.08.2019
Au teminat deja mai repede, trebuia maine la ora 6.30 sa finalizeze?
In cont totul e sublim de identic cu ce a fost pana alaltaieri.

LE. Pana si disparitia succesiva a iconiteti MyVodafone, cand vreau sa dau clic pe ceva e identica, extrem de frustranta eroare, tot de ani de zile nereglata.

Edited by Ares14, 11 May 2022 - 16:39.


#409
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Intru in aplicatie dau "reincarca cartela" si imi da ecran negru... misto update la aplicatie...

#410
Rua20

Rua20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 04.01.2022

View PostStefanRO, on 11 mai 2022 - 16:41, said:

Intru in aplicatie dau "reincarca cartela" si imi da ecran negru... misto update la aplicatie...
La mine merge

#411
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
După ultimele 2 update.uri va ma ai arata ce  resurse aveți pe  cartela ? Nu mai arata nimic vadca..trebuie sa dau la 123

#412
petrepescarul

petrepescarul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,021
  • Înscris: 15.02.2012
Am facut trecere pe abonament, in myvodafone pe desktop imi apar resursele de la prepay.
Aplicatia e varza, nu pot intra sa vad ce resurse am, nu pot asocia absolut nimica.
*123# imi da resursele din abonament.
*100# inoperabil

Nu inteleg nimic.

#413
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 30.11.2005
petrepescarul: suna la *222 sa-ti faca o reinitializare a contului. Se rezolva dupa.

#414
Olympea

Olympea

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 832
  • Înscris: 23.09.2021
Nici la mine nu merge *100#, resursele însă sunt afișate în aplicație.
Aiurea.

Am uitat sa specific. Tot migrare de la cartela la abonament.

Am uitat sa specific. Tot migrare de la cartela la abonament.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate