Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Dacia LODGY - noua masina de familie a constructorului de la Mioveni
#73
Posted 09 January 2012 - 10:47
tavktm, on 9th January 2012, 01:04, said: Adevarul este ca AVEO este o bijuterie de masina ! Te pronunti fara sa fi vazut masina, de aici parerile tale denota subiectivism, si neprofesionalism. Nu ca ma asteptam neaparat la altceva. Vezi sa nu faci implozie de la afirmatii, nu face bine la silueta. LE: tu este un profesionist si un obiectivist, ofcors. Edited by Lucian_M, 09 January 2012 - 10:57. |
#74
Posted 09 January 2012 - 11:04
De Sandero Stepway ce se mai aude, sunt vanzari ? Banuiesc ca nu, poate s-a sistat si productia, sunt foarte putine, personal cred ca n-am vazut nici macar una live, stiu ca era scump insa mie mi-a placut cum arata. N-ar fi deci singurul esec din era moderna si serioasa (logan) a Daciei. Mie imi place cum arata Lodgy, problema e ca varianta finala o sa fie diferita si tare imi e ca in rau, in plus in poze e sigur varianta cu toate optiunile care arata bine cam la orice masina, la Logan ph2 e mare diferenta intre varianta cu bare nevopsite si gaura-n bord de airbag, manivele la geamuri si varianta cu proiectoare, jante si toate cele, se aplica si la Duster.
La design Dacia a stat destul de rau cu toate modelele, eu aici as plusa, evident e o masina de categorie ieftina si foarte ieftina insa putin din metodele companiei Chineze Geely nu ar strica, bine aia copiaza fara limita bunului simt alte modele insa sa ne inspiram si noi putin, nu ar strica. Un Logan cu design asa sau aproximativ sincer nu m-ar deranja, din contra http://media.hotnews...517-0-geely.jpg Edited by alex-softpedia, 09 January 2012 - 11:04. |
#75
Posted 09 January 2012 - 11:09
Arata bine chinezaria. Insa la noi se prefera colturi si linii drepte, ca-s mai ieftin de realizat.
|
#76
Posted 09 January 2012 - 11:25
Da, ar trebui sa fie si ei mai atenti, cat sa coste in plus materialul pentru a face un far calumea sau o grila. Grila farurile si stopurile conteaza enorm in aspectul masinii. Ce faruri au facut ei la primul Logan, foarte mici si patratoase, nu ca la PH2 ar fi foarte diferit.La Sandero e altceva, e mai frumos, dar e alta clasa.
Lucian, nu-i asa ca toata viata ti-ai dorit un Rolls, acum ai ocazia http://3.bp.blogspot.../Geely-GE-6.jpg http://autoworld.fil...-show-img_2.jpg Edited by alex-softpedia, 09 January 2012 - 11:29. |
#77
Posted 09 January 2012 - 11:30
Stiu ce face (copie) Geely, insa eu vreau un break (caravan, combi, nu conteaza). Nu ma pasioneaza berlinele sau limizinele. Aici discutam despre ultima reusita inginereasca de la Mioveni. Va avea succes, deoarece va fi ieftina. Sau, ma rog, mai ieftina decat ce are concurenta in oferta. Si pentru multi conteaza.
|
#78
Posted 09 January 2012 - 11:45
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pe8Dfxw51Og?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Attached FilesEdited by alex-softpedia, 09 January 2012 - 11:47. |
#80
Posted 09 January 2012 - 15:25
alex-softpedia, on 9th January 2012, 11:45, said: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pe8Dfxw51Og?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Unde au facut drive-test-ul ? pe dealuri in Afghanistan ? Edited by lawrence38, 09 January 2012 - 15:35. |
#82
Posted 09 January 2012 - 19:17
Lodgy nu este inlocuitorul MCV, ci reprezinta intrarea Dacia-Renault pe piata monovolumelor low-cost, piata in expansiune in perioda urmatoare. Sa nu uitam de versiunea utilitara, care are toate semnalmentele unui record pe clasa.
Pe de alta parte Lodgy este ultima iteratie a platformei x90, facand astfel trecerea la "era" x52, care va aduce si noutatile mult asteptate. Personal imi doresc de la Dacia un Twingo mai ieftin, cu motor sub 1l turbo si cutie robotizata. |
|
#83
Posted 19 January 2012 - 19:57
Cineva a filmat noua Dacia pe strada.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ew6thi-6YlA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eCFXu6Io3us?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by mihai!, 19 January 2012 - 19:58. |
#86
Posted 20 January 2012 - 19:01
musso, on 14th November 2011, 18:12, said: Dacia Lodgy, asa se numeste masina de familie care va fi lansata in martie 2012 Dacia Lodgy este numele pe care il va purta al saptelea model din gama Dacia si care va fi dezvaluit in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva din martie 2012. Numele modelului si designul sau general au fost dezvaluite de Renault luni seara (14 noiembrie) cu ocazia prezentarii Dacia Lodgy Ice ? o versiune de competitie a masinii care va concura in Trofeul Andros in premiera pe 3-4 decembrie. Acelasi mod de a dezvalui un nou model a fost ales de Renault si cand a prezentat Duster, aratand mai intai publicului varianta de curse. http://economie.hotn...martie-2012.htm http://0-100.hotnews...in-martie-2012/ Sunt curios romanii ce ar alege. Eu as alege touranul fara sa ma gandesc prea mult. Edited by CorneliuRos, 20 January 2012 - 19:09. |
#87
Posted 20 January 2012 - 19:12
Tu faci orice fara sa gandesti .
Cine a stabilit asta,tu ? |
|
#88
Posted 20 January 2012 - 19:28
Da .
VW Touran este marca nationala a Germaniei-noua costa 25.000 euro Dacia lodgy este marca nationala a Romaniei- noua costa 10.000 euro. As vrea sa pun si opelul Zafira in lista de comparatie, dar opel nu este marca de suflet nationala a Germaniei, si nici nu suntem pe Topcul Versus. Ca sa ne facem o idee ce am vrut sa spun, de fapt aceasta masina seamana leit cu Duster. Amandoua merg pe aceiasi criteriu de comercializare. Amandoua poarta o caroserie "design modern si subtire", dar motoarele sunt vechi, sasiul si toate cele sunt construite astfel incat sa se economiseasca la greu la pretul produsului finit. important este sa supravietuiasca la "crash testele standard" Edited by CorneliuRos, 20 January 2012 - 19:34. |
#89
Posted 20 January 2012 - 21:05
Uite si interiorul.......Cam anemic, cu scaune fara mare sustinere laterala, cu radiocd-ul in varianta Dacia/America de sud la fel si cu climatizarea, bineinteles manuala. Inca nu stim cum arata ceasurile de bord, care au acum 3 cadrane, dar avem destule accente cu crom Va las sa comentati.......
Attached FilesEdited by plasma, 20 January 2012 - 21:09. |
#90
Posted 20 January 2012 - 21:16
Interiorul este un pic mai acceptabil . Cu scaunele au venit sub asteptari.
Acum asteptam motorizarile . Edited by mihai!, 20 January 2012 - 21:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users