Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI
 Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion
 Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota
 Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...

La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...
 

Dacia LODGY - noua masina de familie a constructorului de la Mioveni

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
458 răspunsuri în acest subiect

#55
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.587
  • Înscris: 19.03.2005
nu inteleg ce va agitati daca lodgy e urita din moment ce voi nu doriti un monovolum iar in RO nu o sa se vinda mai mult de 5,000 pe an.

Romania este tara sedanurilor.

nici Sandero 2 nu o sa se faca in RO pt ca romanii nu o cumpara iar vestul e mai aproape de Maroc.

Editat de H725, 05 ianuarie 2012 - 23:30.


#56
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 17.763
  • Înscris: 25.09.2004
Eu is curios daca in interior e tot ca restul gamei Dacia sau arata mai a masina...

#57
v3lsatis

v3lsatis

    【HD】

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.173
  • Înscris: 19.12.2004
Eu cred ca o sa arate ca in imaginile cu Sandero facelift. Cu player incorporat, comenzi pe volan, portocaliu cu negru.

#58
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.009
  • Înscris: 05.02.2008
Tocmai cand eram hotarat sa declar ca indienii si chinezii au cele mai funny nume pentru modele de masini....Dacia preia conducerea :death:

#59
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.587
  • Înscris: 19.03.2005

 AlexIP, on 5th January 2012, 23:30, said:

Eu is curios daca in interior e tot ca restul gamei Dacia sau arata mai a masina...

nostradamusu' din mine spune ca o sa semene cu Renault Duster brazilia:

[ http://2.bp.blogspot.com/-CJ8H--0vYAo/Tfp4JB-d0zI/AAAAAAAABD0/KHSf-FINm_0/s1600/renault-duster-brasil-3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

promotor

#60
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.408
  • Înscris: 09.09.2006

 Mosotti, on 14th November 2011, 21:27, said:

nume imbecil si design cretin. sau nume cretin si design imbecil. anyway, looks like a fucking shit :puke:


 AlexIP, on 15th November 2011, 00:06, said:

Nume de cacat, despre restul nu ma pronunt inca.


 Frankie, on 15th November 2011, 00:42, said:

Masini destinate nisei pastorilor... ca sa nu zic altfel :D


 v3lsatis, on 15th November 2011, 16:31, said:

au frunzele unde sa cada intre parbriz si capota...cam 2 galeti ...


 Mosotti, on 16th November 2011, 07:22, said:

io zic ca la cum arata mult mai tare era Dacia TÎRNA?


 Sef-chenko, on 5th January 2012, 21:02, said:

Bai da urata e. Aripile alea spate parca nu cad nicicum acolo si stopurile sunt prea ciudate pentru gustul meu. In schimb botul e destul de fain, poate doar capota e cam rotunjita si nu prea urmeaza liniile. Sa vedem si interiorul.
+1 la parerile colegilor. Astia de la Mioveni nu vor (din nou) sa imi cumpar o dacie. Vreau ceva mai marisor, sa nu mai inghesui cumparaturile peste tot prin masina, vreau sa pot lua mai multi kinderi cu mine cand merg la competitiile sportive. Sorry, dar designul imi sta in gat. Inca o data, zic PAS la oferta autohtona.

Editat de Lucian_M, 08 ianuarie 2012 - 01:21.


#61
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 55.600
  • Înscris: 05.11.2009
ce surpriza :w00t:

#62
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.408
  • Înscris: 09.09.2006
Iti iei?

#63
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.719
  • Înscris: 22.11.2007
Nu stiu de ce dar am impresia ca va fi cel mai slab model Dacia vandut in istorie din Romania :D. Oricum e primul model de Dacia care nu se va fabrica in Romania :)

#64
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.587
  • Înscris: 19.03.2005
nume cretin sau nu, Lodgy o sa fie cash-caw-ul daciei, vinzarile lui pe PIATA VESTICA o sa aduca cei mai multi bani. Mai multi bani decit Duster-ul.


 bossake, on 8th January 2012, 01:57, said:

Nu stiu de ce dar am impresia ca va fi cel mai slab model Dacia vandut in istorie din Romania :D. Oricum e primul model de Dacia care nu se va fabrica in Romania :)

repet si de 1000 de ori: romanii au in cap decit sedanuri. Nu e vorba de dimensiunea portbagajului, mcv o are mai mare, dar romanii considera ca break-ul e pt tarani.

pt ca romanii se incapatineaza sa nu cumpare Sandero, sandero2 o sa fie produs in maroc.

Editat de H725, 08 ianuarie 2012 - 11:10.


#65
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 14.908
  • Înscris: 14.11.2004
Si noi cu ce o sa mai ramanem?

#66
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 17.763
  • Înscris: 25.09.2004

 connectorxp, on 8th January 2012, 14:01, said:

Si noi cu ce o sa mai ramanem?

Fiecare cu Loganul in mana.

#67
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.408
  • Înscris: 09.09.2006
Bre, pe-al meu nu-l cheama asa.

#68
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.159
  • Înscris: 01.01.2007
Cui ii sta in gat un Lodgy de 11.000 eur are oricand la dispozitie un Chevy Orlando. De la doar 17.000 eur.

Lodgy este un monovolum spatios la pret de compacta. O sa se vanda bine acolo unde trebuie, adica in Vest. Eu din 90 si pana astazi am fost in fiecare vara in Germania, Franta, Scandinavia si spre deosebire de comentatorii forumului am vazut - vorbit cu multa lume despre masini si trenduri : la ora actuala per familie o clasa mini cu automata, iar pentru cumparaturi si voiaj un  monovolum de litraj mic. Aici vine Dacia si o sa rupa in doua, la fel ca Duster, un corss-over potent de cilindree mica.

Restul care vomita, varsa, le este rau, au de unde alege, de la Scenic la Orlando, S-Max, etc, insa vorbim de bugete pe care majoritatea doar le viseaza.
Pentru mine Lodgy nu este tentanta pentru ca nu este pe profilul meu, insa stiu o gramada de familii carora le vine ca o manusa.

PS: Eu astept cu interes Dacia City, am obosit sa invart 2t de fier prin oras.

#69
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.058
  • Înscris: 20.04.2007

 H725, on 5th January 2012, 23:29, said:

nu inteleg ce va agitati daca lodgy e urita din moment ce voi nu doriti un monovolum iar in RO nu o sa se vinda mai mult de 5,000 pe an.

Romania este tara sedanurilor.

nici Sandero 2 nu o sa se faca in RO pt ca romanii nu o cumpara iar vestul e mai aproape de Maroc.

Pai, nu se va vinde in RO, pentru ca nici macar nu este "noua masina de familie a constructorului de la Mioveni"!

Quote

Dacia și sperietoarea africană: Ce se întâmplă la uzina din Maroc cu câteva zile înainte de startul producției Lodgy

Sursa: Money.ro | Publicat: 07 ian 2012, 15:21 | Actualizat: 07 ian 2012, 15:29

Uzina de la Tanger, Maroc unde se va fabrica începând de săptămâna viitoare monovolumul Lodgy a devenit o sperietoare pentru fabrica de la Mioveni și nu numai.

Trei sute de hectare, investiții de peste un miliard de euro, 2.300 de angajați, locuri de rugăciune, un director turc și mult entuziasm. Cam așa arată uzina de la Tanger cu doar câteva zile înainte de începerea producției la monovolumul Lodgy.

Deschiderea uzinei din Maroc stârnește controverse în Europa de mai mult de un an. Implicațiile pe care uzina Renault din Africa le va avea asupra altor fabrici ale constructorului francez, dar și asupra vânzărilor unor modele Renault pot fi dăunătoare grupului francez, dar și sub-brandului Dacia, scriu jurnaliștii de la Le Figaro care au vizitat uzina de la Tanger cu doar câteva zile înainte de începerea producției monovolumului Lodgy.

Complexul care se întinde pe o suprafață de 300 de hectare încă arată ca un șantier. Mai puțin, halele care găzduiesc prima linie de asamblare a monovolumului Lodgy care este deja gata.

"Suntem ca o echipă de fotbal înaintea unui meci important. Stabilim ultimele detalii. Va fi un meci intens", a declarat jurnaliștilor francezi managerul turc al uzinei, Tunc Basegmez.

Deocamdată sunt 2.300 de angajați, dar în următorii ani, marocanii se așteaptă ca numărul acestora să ajungă la 6.000 de persoane. Salariile acestora sunt la jumătatea celor ale angajaților de la uzina de la Mioveni. Acesta este unul dintre cele mai mari avantaje ale africanilor în fața românilor. De asemenea, porturile dinFranța și Spania sunt foarte aproape, iar accesul este facil. 80% din producția din Maroc este destinată pieței europene. Și facilitățile fiscale oferite de autoritățile marocane au cântărit mult în deciziile francezilor.

Totuși, există și dezavantaje. Marocul nu are o tradiție în industria auto, iar oamenii trebuie instruiți. Stagiile durează între patru luni și un an și jumătate. Unii angajați au fost trimiși la calificare la cele mnai moderne uzine Renault, dar există și peste 250 de profesioniști cu multă experiență care au venit în Maroc pentru a supraveghea demararea producției la uzina marocană.

O altă problemă sunt furnizorii. Marocanii vor o capacitate de producție care să ajungă la peste 300.000 de mașini pe an, iar pentru asta au nevoie de foarte mulți furnizori. Deocamdată există doar 12, iar managerul de proiect recunoște că uzina de la Miveni este net superioară la acest capitol.

Peste câteva luni va începe și producția la varianta utilitară Lodgy care va deveni un Renault Kangoo low-cost. De asemenea, la Tanger se pregătesc și liniile de asamblare pentru viitoarea generație Logan. Capacitatea de producție a uzinei va ajunge la 60.000 de mașini în 2012 și 170.000 în 2013.

Fabrica de la Tanger este prima deschisă de grupul Reanult după 1998 când a fost inaugurată uzina de la Curitiba, Brazilia.
Citește și Dacia Armada: Cum vrea să cucerească constructorul român lumea. GALERIE FOTO

Riscul de canibalizare între modele grupului pare tot mai mare. Chiar dacă oficialii Renault spun că modelul Lodgy nu va afecta vânzările unor modele similare ale brandului-mamă (Scenic), părerile sunt împărțite. Se spune că modelul Lodgy care va avea prețuri începând cu 10.000 de euro va afecta serios vânzările Renault Scenic care e mai scump cu câteva mii de euro, iar în condițiile economice actuale, oamenii sunt dispuși să cheltuiască cât mai puțin pe achiziția unui automobil.

Oficialii Rneault spun că nu există riscul de canibalizare între modele din grup pentru că Dacia reprezintă o variantă low-cost la modele mai sofisticate de la Renault. De asemenea, s-a vorbit despre o Dacia mai nemțească, mai fiabilă și despre un Renault mai latin, pentru o mai bună diferențiere între modele grupului.

Râmâne de văzut care va fi strategia francezilor pentru țările în care modelele Dacia se vând sub sigla Renault - Rusia, America de Sud și alte piețe emergente.

Succesul Dusterului a avut efecte ciudate asupra uzinei Dacia de la Mioveni. Fabrica a juns la capacitatea maximă de 350.000 de mașini pe an. O parte din producția Sandero se va muta în Maroc, iar fabrica din România se va concentra pe producția SUV-ului. Au existat chiar și zvonuri privind plecarea Daciei din România și mutarea producției la uzina nord-africană. Totuși încă nu se poate vorbi despre așa ceva. Vicepreședintele Dacia, Constantin Stroe, a explicat că în condițiile în care industria auto va avea o evoluție slabă, uzina africană ar putea deveni o opțiune mai profitabilă.pentru fabricarea anumitor modele Dacia.


#70
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 14.908
  • Înscris: 14.11.2004
Daca in curand dau drumul la productie pentru Lodgy ?! cand va fi disponibil comercial si la noi. Sunt mort de curiozitate sa-l vad pe viu, ca in cazul lui Duster, am avut parte de o surpriza placuta raportata la pretul si performantele oferite.

#71
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 17.763
  • Înscris: 25.09.2004

 Tom_Cat, on 8th January 2012, 15:12, said:

Eu din 90 si pana astazi am fost in fiecare vara in Germania, Franta, Scandinavia si spre deosebire de comentatorii forumului am vazut - vorbit cu multa lume despre masini si trenduri : la ora actuala per familie o clasa mini cu automata, iar pentru cumparaturi si voiaj un  monovolum de litraj mic.

Eu tot is curios puhoiul de sedanuri, hatchback-uri si break-uri de unde fras apare prin Germania si implicit la noi ca SH-uri, daca toti familistii au mini-uri si monovolume...

#72
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.824
  • Înscris: 25.07.2006

 Lucian_M, on 8th January 2012, 01:19, said:

+1 la parerile colegilor. Astia de la Mioveni nu vor (din nou) sa imi cumpar o dacie. Vreau ceva mai marisor, sa nu mai inghesui cumparaturile peste tot prin masina, vreau sa pot lua mai multi kinderi cu mine cand merg la competitiile sportive. Sorry, dar designul imi sta in gat. Inca o data, zic PAS la oferta autohtona.

Adevarul este ca AVEO este o bijuterie de masina !   :roflmaofast:

Te pronunti fara sa fi vazut masina, de aici parerile tale denota subiectivism, si neprofesionalism. Nu ca ma asteptam neaparat la altceva.

 Tom_Cat, on 8th January 2012, 15:12, said:

Cui ii sta in gat un Lodgy de 11.000 eur are oricand la dispozitie un Chevy Orlando. De la doar 17.000 eur.

Lodgy este un monovolum spatios la pret de compacta. O sa se vanda bine acolo unde trebuie, adica in Vest. Eu din 90 si pana astazi am fost in fiecare vara in Germania, Franta, Scandinavia si spre deosebire de comentatorii forumului am vazut - vorbit cu multa lume despre masini si trenduri : la ora actuala per familie o clasa mini cu automata, iar pentru cumparaturi si voiaj un  monovolum de litraj mic. Aici vine Dacia si o sa rupa in doua, la fel ca Duster, un corss-over potent de cilindree mica.

Restul care vomita, varsa, le este rau, au de unde alege, de la Scenic la Orlando, S-Max, etc, insa vorbim de bugete pe care majoritatea doar le viseaza.
Pentru mine Lodgy nu este tentanta pentru ca nu este pe profilul meu, insa stiu o gramada de familii carora le vine ca o manusa.

PS: Eu astept cu interes Dacia City, am obosit sa invart 2t de fier prin oras.

+1, ca de obicei  :rolleyes:
Dar ce e Dacia City ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate