Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia LODGY - noua masina de familie a constructorului de la Mioveni
Last Updated: Dec 03 2012 23:33, Started by
musso
, Nov 14 2011 19:12
·
0
#19
Posted 14 November 2011 - 21:29
Ba mie numele imi pare ochei, vine de la loja, inspira spatiu si confort, pt un monovolum zic eu ca e ok !
cat despre design, din ce se vede, imi plac stopurile spate ( derivate din mcv care mi-a placut de asemenea ) iar farurile plus modul cum se imbina cu grila fata arata interesant, sunt curios numai cum vor fi integrate pe varianta comerciala. Edited by paul_s, 14 November 2011 - 21:33. |
#21
Posted 15 November 2011 - 00:30
Inca o refolosire a celebrei platforme B0...
Probabil se va vinde bine, la fel ca celelalte. Numele e ciudat, dar probabil a fost gandit pentru piata din vest. La noi se vand sedanuri si combi... Aspectul nu impresioneaza, dar ca la celelalte Dacii, pentru succesul ei important va fi pretul. Edited by Wotan, 15 November 2011 - 00:37. |
#22
Posted 15 November 2011 - 00:42
Masini destinate nisei pastorilor... ca sa nu zic altfel
|
#24
Posted 15 November 2011 - 11:57
TheGrudge, on 15th November 2011, 10:40, said: ,,Unii oameni traiesc pentru masinile lor.Altii, pur si simplu traiesc'' Prea des si prea multi (inclusiv aici pe forum) socotesc ca masina e un scop si nu un mijloc / o unealta (se vede mana marketerilor profesionisti). E evident ca nu te poti duce la discoteca cu Dacia papuc sau la o intalnire de afaceri cu Dacia breack. Insa in cele mai multe din cazuri, masina e o simpla unealta. Si in astfel de cazuri, prea se face caz de o unealta: i se alege culoarea cu mare atentie, i se critica orice element al caroseriei care nu e tocmai estetic (am observat nenumarate cazuri cand masina se alege pe criterii estetice ce tin de caroserie, ignorandu-se interiorul), i se da nume, i se aplica fel de fel de briz-briz-uri care nu o ajuta la functionare (aici m-a amuzat in repetate randuri un coleg de forum din Cluj - ala care punea poze in maieu, daca il tineti minte - care tinea mortis sa faca modificari inutile masinii). |
#25
Posted 15 November 2011 - 16:31
au frunzele unde sa cada intre parbriz si capota...cam 2 galeti ...
|
#26
Posted 15 November 2011 - 18:10
LODGY «GLACE»: CEL MAI NOU VEHICUL Dacia VA ATRAGE ATENȚIA PUBLICULUI
Dacia Lodgy «GLACE» este varianta de competiție a unei noi mașini de familie, ce va fi produsă în serie și care va fi prezentată în martie 2012 la salonul auto de la Geneva. Numele său evocă spațiul interior și universul de familie. Angajată în cele mai nebunești competiții sportive, marca Dacia face odată în plus dovada spiritului său îndrăzneț, surprinzând din nou lumea auto. Pentru prima oară în istoria Trofeului Andros, la linia de start a competiției se va alinia un vehicul derivat dintr-un model de familie. ... http://www.dacia.ro/...ia-lodgy-glace/ |
#29
Posted 17 November 2011 - 02:37
#30
Posted 20 November 2011 - 18:21
Prima imagine oficiala:
[ http://s5.postimage.org/wbmbk0qtj/dacia.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#32
Posted 20 November 2011 - 23:49
That shit looks fake.
On-topic: 2005 just called, au sunat sa multumeasca pentru Loganul break. |
#33
Posted 21 November 2011 - 02:44
AlexIP, on 21st November 2011, 00:49, said: That shit looks fake. On-topic: 2005 just called, au sunat sa multumeasca pentru Loganul break. pt ca: H725, on 14th November 2011, 20:53, said: se iau pozele spion, se adauga elementele de design prezente si pe sania cu motor si se obtine imaginea vanului Dacia... Edited by H725, 21 November 2011 - 02:46. |
|
#34
Posted 04 December 2011 - 11:01
Dacia Lodgy ajunge in showroom-uri in aprilie 2012, confirma seful gamei Entry a Renault
Dacia Lodgy, al saptelea model din gama Dacia, va fi prezentat in premiera mondiala in martie 2012, la Salonul Auto de la Geneva, iar lansarea comerciala va avea loc imediat dupa, in aprilie, a declarat pentru 0-100.ro directorul gamei Entry a Renault, Eric Pasquier. El este de parere ca Lodgy va fi un succes comercial la fel ca SUV-ul compact Duster, pentru care tintele de vanzari au fost depasite de aproape trei ori decat cele estimate initial. “A inceput productia de preserie, testam uzina. (…) Productia de serie va demara la sfarsitul lunii februarie, inceput de martie. (…) Vanzarile incep in aprilie”, a spus Padquier catorva jurnalisti romani care sunt prezenti in zilele de 3 si 4 decembrie 2011 in Franta, la Val Thorens, unde varianta de competitie a monovolumului Dacia, denumita Logdy Glace, concureaza in prima etapa a Trofeului Andros – cunoscuta competitie auto pe gheata. ... “Ideea este sa promovam noul model diferit fata de lansarile normale. Asa am facut si acum doi ani cu Duster, acum este al treilea an in care concuram in Trofeul Andros si ne-am gandit ca este mai interesant sa utilizam noul model decat sa venim iar cu Duster. (…) Este un mod nou de a prezenta masini, facem un mic teasing inainte de a prezenta varianta de serie. Aceasta este ideea Dacia, sa fie un pic diferita”, a explicat Eric Pasquier. El a adaugat ca Lodgy este un model complementar in gama Dacia, iar Logan MCV va fi pastrat. Dacia Lodgy va fi produsa in Maroc si doar acolo pentru inceput, nu in Romania, cum se intampla cu celelalte modele ale gamei Dacia. Din Maroc monovolumul Lodgy va fi exportat in principal catre pietele din Europa de Vest, masina fiind creata special pentru acestea. ... sursa |
#35
Posted 04 December 2011 - 11:32
sunt foarte curios cum va fi primita in Romania
in Franta/Germania va avea succes insa in RO sunt inca sceptic. |
#36
Posted 04 December 2011 - 12:02
strabun_backup_2, on 15th November 2011, 11:57, said: Prea des si prea multi (inclusiv aici pe forum) socotesc ca masina e un scop si nu un mijloc / o unealta (se vede mana marketerilor profesionisti)... E adevarat si nu prea. E o chestie culturala ca sa-i zic asa si e mult mai veche. La tara, unde 90% dintre noi am avut bunici sau strabunici era o mandrie sa ai cai mai frumosi decat ai vecinului sau chiar cel mai frumos cal din sat. Si un cal mai urat sau care tine capul in jos tragea la fel de bine. La fel, pe langa caruta de zi cu zi multi aveau si o caruta usoara care era mai de plimbare cu cosul pictat si alte minuni pe ea. Intamplator am vazut cosul unei carute dintr-astea, fiind singurul lucru mai de valoare din curtea bunicilor care a scapat de confiscarile comunistilor si care a stat tot timpul in pod si chiar pot sa zic ca arata foarte frumos, nu a kitsch. Cred ca de aici ni se trage cu masinile, de la cal si de la caruta care erau si unelte dar si motiv de mandrie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users