Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?
 Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia
 Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...
 Imagini generate de Inteligenta A...

Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv

Tableta pareri
 

Volkswagen Jetta 2011 1.6 TDI CR cu optiuni

- - - - -
  • Please log in to reply
269 replies to this topic

#253
andreitdi

andreitdi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 505
  • Înscris: 27.01.2007
ai schimbat doar flanse si rulmenti ?
amortizoarele sunt bune ? ai facut vre-un test ?

#254
ConstantinD

ConstantinD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 24.03.2006
Doar flanse si rulmenti. Cei de la service au zis ca e in regula. Problematic e ambreiajul..

#255
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006

View PostConstantinD, on 02 iunie 2014 - 11:08, said:

Domnilor, stiti pe aia cu seceta urmata de inundatii? Asa patesc eu acum. Nu am avut nici o treaba cu masina atata timp si acum am cat pentru 2. Incepuse sa troncane usor, asa ca am trimis pe cineva la service si mi-au schimbat flansele la amortizoare. Cand a venit inapoi cu ea mi-a zis respectiva persoana ca ambreiajul cupleaza prea sus si ca n-o mai duce mult. Nu am dat prea multa importanta la momentul respectiv, dar azi am accelerat mai tare in viteza a 5 si turatia a urcat, dar masina nu a prins viteza. Curios, am incercat si problema se reproduce si intr-a 3-a si intr-a 4-a. Deci, trebuie schimbat ambreiajul. Am 83000 km facuti. Mi se pare al naiba de devreme sa pice ambreiajul, dar banuiesc ca asa se intampla cand pui 1.6 pe masina de 1,5 tone.

83000km e foarte ok pentru un VAG de dupa 2009-2010. Esti peste medie :)

#256
ConstantinD

ConstantinD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 24.03.2006
Eheeei, uite ca am facut 91.000 km cu domnisoara si s-a cerut la revizie. Din fericire, vesti foarte bune. Am schimbat service-ul, nu mai e reprezentanta si costul reviziei la masina s-a INJUMATATIT. Mai exact, de la 1240 RON revizia, a ajuns la 650 cu tot cu schimbarea setului de placute de frana pe fata. asa mai zic si eu. Probleme la masina nu sunt, mananca km pe paine. Nu se mai aud nici greierasi de cateva zeci de mii de km, ceea ce ma mira si ma bucura. E ca vinul: pe masura ce imbatraneste devine mai buna.

#257
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

View PostConstantinD, on 02 iunie 2014 - 11:08, said:

asa se intampla cand pui 1.6 pe masina de 1,5 tone.

Aici nu stiu ce sa zic, eu am 1.3 la cam aceeasi greutate si ambreiajul nu are probleme. La rulaj relativ similar.

#258
ConstantinD

ConstantinD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 422
  • Înscris: 24.03.2006
Domnilor, scurt update. 120 000 km.. nici o treaba, numai revizie. Incep sa ma obisnuiesc cu masina :)

#259
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Are filtru de particule?

#260
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View PostConstantinD, on 06 august 2015 - 21:47, said:

Domnilor, scurt update. 120 000 km.. nici o treaba, numai revizie. Incep sa ma obisnuiesc cu masina Posted Image
Ai schimbat ambreiajul pana la urma anul trecut?

View Postaalinn, on 06 iunie 2011 - 18:56, said:

se poate sa fi rezolvat problema la modelele mai noi , mai ales ca pe aceiasi platforma pe golf era ok.poate ajuta la ceva , Jetta era facuta in mexic
Corect.Este fabricată acolo la standardul calității VW.

#261
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View PostLucian_M, on 01 august 2013 - 20:29, said:


Totusi la Jetta noua s-au zgarcit cei de la VW la multe chestii, inclusiv butonul ESP.
Nu este vorba de sgarcenie ci de faptul ca din motive de siguranta se doreste ca ESP-ul sa fie tot timpul activ si sa nu poata fi dezactivat.Simplu.

#262
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Vrăjeala !

#263
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,298
  • Înscris: 13.03.2015
Să văd cum se pleacă din zăpadă cu ESP-ul activat. Dacă nu se găsesc binevoitori, acolo rămâi, metoda balansului nu se poate face.

#264
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View PostBogdansv1, on 09 august 2015 - 19:31, said:

Să văd cum se pleacă din zăpadă cu ESP-ul activat. Dacă nu se găsesc binevoitori, acolo rămâi, metoda balansului nu se poate face.
Ai încercat?

#265
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,298
  • Înscris: 13.03.2015
@fredy2007, da am încercat cu o mașină care avea și 4x4. Până nu i-am dezactivat ESP-UL nu a mers. Și în cărțile mașinilor se specifică că trebuie dezactivat ca să poți ieși, cel puțin la Skoda se specifica. La Toyota se activa TRC cum frânai așa că doar împinsă am scos-o... și era Rav4.

#266
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,441
  • Înscris: 08.12.2006
Pentru iesit din zapada se dezactiveaza TRC-ul nu ESP-ul. Si probabil ca pentru asta are buton, la fel cum are si Avensis-ul (la care nu se poate dezactiva ESP-ul).
Altfel, nu mi-e foarte clar ce aveti cu TRC-ul, impiedica exact ceea ce nu-ti doresti sa se intample, rotile sa se invarta in gol la turatie mare. La Avensis, cel putin, lasa roata fara aderenta sa se invarta insa limiteaza turatia motorului la 1800 rpm. Nu l-am dezactivat decat in joaca si pe gheata acoperita cu strat de zapada, foarte putin in panta, cu el dezactivat nu aveam nici o sansa sa plec de pe loc in tteapta 1 (de la 1500 rpm turatia sarea direct la 3000, la cea mai mica apasare pe acceleratie).

Edited by closchkutza, 10 August 2015 - 08:09.


#267
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,298
  • Înscris: 13.03.2015
Closchkutza, TRC și ESP sunt cam același lucru, la fel cu break sau statipn wagon, denumirile diferă în funcție de producător... Traction Control Versus electronic stability program... Ambele încearcă să te țină pe traiectorie exact ce nu trebuie să faci când vrei să ieși dintr-un troian.
Vezi și cartea tehnică, acolo îți spune ce să faci. Mergând des pe drumuri de exploatare sau forestiere am ajuns în situații mai dificile, mult mai des ca majoritatea șoferilor.

Edited by Bogdansv1, 10 August 2015 - 12:14.


#268
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,148
  • Înscris: 08.12.2008
Va pot confirma ca la New Beetle 2007 se dezactiveaza automat si ESP-ul si controlul tractiunii atunci cand masina "simte" ca nu poate face la atata zapada de pe sosea. Deci nu se dezactiveaza imediat cum apare un petec de zapada. Cert este ca eu cu NB nu am ramas niciodata inzapezit din cauza asta. Deci se poate face balans (am facut). Si cred ca sistemul este cam la fel si la Jetta.

Edited by LauCalin, 10 August 2015 - 22:28.


#269
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,441
  • Înscris: 08.12.2006

View PostBogdansv1, on 10 august 2015 - 12:05, said:

Closchkutza, TRC și ESP sunt cam același lucru, la fel cu break sau statipn wagon, denumirile diferă în funcție de producător... Traction Control Versus electronic stability program... Ambele încearcă să te țină pe traiectorie exact ce nu trebuie să faci când vrei să ieși dintr-un troian.
Vezi și cartea tehnică, acolo îți spune ce să faci. Mergând des pe drumuri de exploatare sau forestiere am ajuns în situații mai dificile, mult mai des ca majoritatea șoferilor.

TRC = Traction control = > are treaba doar cu rotile motrice
ESP (VSC) = Electronical Stability Program (Vehicle Stability Control) = > ar treaba cu toate rotile masinii, indiferent daca sunt motrice sau nu.
TRC-ul este parte din ESP la masinile care au ESP si nu este acelasi lucru cu ESP. ESP-ul se ocupa cu mentinerea vehiculului pe traiectorie pe cand TRC-ul se ocupa cu monitorizarea / limitarea puterii care ajunge la o roata motrice, a.i fiecare roata motrice sa primeasca, in mod ideal, putere pe masura aderentei pe care o are.

Vezi ca la masina ta ai un buton in stanga volanului, TRC Off. Dezactiveaza-l la iarna si vezi daca mai poti pleca cu masina de pe loc. O sa-l pui singur inapoi :) cand o sa-ti dai seama ca mai repede pleci de pe loc cu o Dacie 1300 decat cu masina ta (putere mult mai multa, livrata mai.."brutal"). Apoi cu TRC-ul deazctivat incearca sa pui masina de-a latul si o sa ai o surpiza..ESP (nedecuplabil) n-o sa te lase.
Pana si felurile in care masina semnalizeaza interventia celor 2 sisteme sunt diferite. La TRC doar palpaie un martor. La ESP, pe langa martor mai ai si o piuitoare care incepe sa "cante".

Edited by closchkutza, 11 August 2015 - 14:52.


#270
hummin

hummin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 25.06.2017
Brutal livrează puterea piciorul care lasa ambreiajul liber de capul lui. Se poate pleca cu a 5 a linistit de pe loc daca vrei.
Nu ca ar fi vreun lucru recomandat.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate