Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Volkswagen Jetta 2011 1.6 TDI CR cu optiuni
Last Updated: Jun 29 2017 22:05, Started by
ConstantinD
, May 31 2011 21:33
·
0
#253
Posted 02 June 2014 - 13:19
ai schimbat doar flanse si rulmenti ?
amortizoarele sunt bune ? ai facut vre-un test ? |
#254
Posted 02 June 2014 - 14:46
Doar flanse si rulmenti. Cei de la service au zis ca e in regula. Problematic e ambreiajul..
|
#255
Posted 02 June 2014 - 14:58
ConstantinD, on 02 iunie 2014 - 11:08, said:
Domnilor, stiti pe aia cu seceta urmata de inundatii? Asa patesc eu acum. Nu am avut nici o treaba cu masina atata timp si acum am cat pentru 2. Incepuse sa troncane usor, asa ca am trimis pe cineva la service si mi-au schimbat flansele la amortizoare. Cand a venit inapoi cu ea mi-a zis respectiva persoana ca ambreiajul cupleaza prea sus si ca n-o mai duce mult. Nu am dat prea multa importanta la momentul respectiv, dar azi am accelerat mai tare in viteza a 5 si turatia a urcat, dar masina nu a prins viteza. Curios, am incercat si problema se reproduce si intr-a 3-a si intr-a 4-a. Deci, trebuie schimbat ambreiajul. Am 83000 km facuti. Mi se pare al naiba de devreme sa pice ambreiajul, dar banuiesc ca asa se intampla cand pui 1.6 pe masina de 1,5 tone. 83000km e foarte ok pentru un VAG de dupa 2009-2010. Esti peste medie |
#256
Posted 01 September 2014 - 11:32
Eheeei, uite ca am facut 91.000 km cu domnisoara si s-a cerut la revizie. Din fericire, vesti foarte bune. Am schimbat service-ul, nu mai e reprezentanta si costul reviziei la masina s-a INJUMATATIT. Mai exact, de la 1240 RON revizia, a ajuns la 650 cu tot cu schimbarea setului de placute de frana pe fata. asa mai zic si eu. Probleme la masina nu sunt, mananca km pe paine. Nu se mai aud nici greierasi de cateva zeci de mii de km, ceea ce ma mira si ma bucura. E ca vinul: pe masura ce imbatraneste devine mai buna.
|
#257
Posted 01 September 2014 - 17:05
#258
Posted 06 August 2015 - 21:47
Domnilor, scurt update. 120 000 km.. nici o treaba, numai revizie. Incep sa ma obisnuiesc cu masina
|
#260
Posted 09 August 2015 - 08:09
ConstantinD, on 06 august 2015 - 21:47, said:
Domnilor, scurt update. 120 000 km.. nici o treaba, numai revizie. Incep sa ma obisnuiesc cu masina aalinn, on 06 iunie 2011 - 18:56, said:
se poate sa fi rezolvat problema la modelele mai noi , mai ales ca pe aceiasi platforma pe golf era ok.poate ajuta la ceva , Jetta era facuta in mexic |
#261
Posted 09 August 2015 - 12:28
#263
Posted 09 August 2015 - 19:31
Să văd cum se pleacă din zăpadă cu ESP-ul activat. Dacă nu se găsesc binevoitori, acolo rămâi, metoda balansului nu se poate face.
|
#264
Posted 09 August 2015 - 20:34
#265
Posted 09 August 2015 - 21:34
#266
Posted 10 August 2015 - 08:09
Pentru iesit din zapada se dezactiveaza TRC-ul nu ESP-ul. Si probabil ca pentru asta are buton, la fel cum are si Avensis-ul (la care nu se poate dezactiva ESP-ul).
Altfel, nu mi-e foarte clar ce aveti cu TRC-ul, impiedica exact ceea ce nu-ti doresti sa se intample, rotile sa se invarta in gol la turatie mare. La Avensis, cel putin, lasa roata fara aderenta sa se invarta insa limiteaza turatia motorului la 1800 rpm. Nu l-am dezactivat decat in joaca si pe gheata acoperita cu strat de zapada, foarte putin in panta, cu el dezactivat nu aveam nici o sansa sa plec de pe loc in tteapta 1 (de la 1500 rpm turatia sarea direct la 3000, la cea mai mica apasare pe acceleratie). Edited by closchkutza, 10 August 2015 - 08:09. |
#267
Posted 10 August 2015 - 12:05
Closchkutza, TRC și ESP sunt cam același lucru, la fel cu break sau statipn wagon, denumirile diferă în funcție de producător... Traction Control Versus electronic stability program... Ambele încearcă să te țină pe traiectorie exact ce nu trebuie să faci când vrei să ieși dintr-un troian.
Vezi și cartea tehnică, acolo îți spune ce să faci. Mergând des pe drumuri de exploatare sau forestiere am ajuns în situații mai dificile, mult mai des ca majoritatea șoferilor. Edited by Bogdansv1, 10 August 2015 - 12:14. |
|
#268
Posted 10 August 2015 - 22:27
Va pot confirma ca la New Beetle 2007 se dezactiveaza automat si ESP-ul si controlul tractiunii atunci cand masina "simte" ca nu poate face la atata zapada de pe sosea. Deci nu se dezactiveaza imediat cum apare un petec de zapada. Cert este ca eu cu NB nu am ramas niciodata inzapezit din cauza asta. Deci se poate face balans (am facut). Si cred ca sistemul este cam la fel si la Jetta.
Edited by LauCalin, 10 August 2015 - 22:28. |
#269
Posted 11 August 2015 - 14:49
Bogdansv1, on 10 august 2015 - 12:05, said:
Closchkutza, TRC și ESP sunt cam același lucru, la fel cu break sau statipn wagon, denumirile diferă în funcție de producător... Traction Control Versus electronic stability program... Ambele încearcă să te țină pe traiectorie exact ce nu trebuie să faci când vrei să ieși dintr-un troian. Vezi și cartea tehnică, acolo îți spune ce să faci. Mergând des pe drumuri de exploatare sau forestiere am ajuns în situații mai dificile, mult mai des ca majoritatea șoferilor. TRC = Traction control = > are treaba doar cu rotile motrice ESP (VSC) = Electronical Stability Program (Vehicle Stability Control) = > ar treaba cu toate rotile masinii, indiferent daca sunt motrice sau nu. TRC-ul este parte din ESP la masinile care au ESP si nu este acelasi lucru cu ESP. ESP-ul se ocupa cu mentinerea vehiculului pe traiectorie pe cand TRC-ul se ocupa cu monitorizarea / limitarea puterii care ajunge la o roata motrice, a.i fiecare roata motrice sa primeasca, in mod ideal, putere pe masura aderentei pe care o are. Vezi ca la masina ta ai un buton in stanga volanului, TRC Off. Dezactiveaza-l la iarna si vezi daca mai poti pleca cu masina de pe loc. O sa-l pui singur inapoi cand o sa-ti dai seama ca mai repede pleci de pe loc cu o Dacie 1300 decat cu masina ta (putere mult mai multa, livrata mai.."brutal"). Apoi cu TRC-ul deazctivat incearca sa pui masina de-a latul si o sa ai o surpiza..ESP (nedecuplabil) n-o sa te lase. Pana si felurile in care masina semnalizeaza interventia celor 2 sisteme sunt diferite. La TRC doar palpaie un martor. La ESP, pe langa martor mai ai si o piuitoare care incepe sa "cante". Edited by closchkutza, 11 August 2015 - 14:52. |
#270
Posted 29 June 2017 - 22:05
Brutal livrează puterea piciorul care lasa ambreiajul liber de capul lui. Se poate pleca cu a 5 a linistit de pe loc daca vrei.
Nu ca ar fi vreun lucru recomandat. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users