Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen Jetta 2011 1.6 TDI CR cu optiuni
Last Updated: Jun 29 2017 22:05, Started by
ConstantinD
, May 31 2011 21:33
·
0
#1
Posted 31 May 2011 - 21:33
Salut la toata lumea.
Incep si eu cum incepe toata lumea cand se afla in situatia asta, prin a spune ca ajung aproape de visul de a conduce un Volkswagen Jetta 2011 nou nout, una din masinile care mi-a bantuit visele de cand se numea Bora si nu mi-o permiteam nici second hand. Lucrurile s-au mai schimbat si desi nu va fi a mea in acte decat peste 4 ani, o primesc de noua si o voi folosi numai eu in fiecare zi - avand dreptul de uzufruct . Un pic despre masina standard: -- motor 1.6 TDI CR (105 cai) -- cutie manuala 5 trepte -- geamuri electrice fata/spate -- ESP inclusiv asistent urcare rampa, ABS, ASR, EDL, EDT -- airbag sofer si pasager + airbag-uri cortina fata spate -- prindere isofix pentru scaun de copil - 2 locuri in spate (primul bebe e pe drum de 5 luni deja) Deoarece nu am vrut sa astept 3,5 luni + 1 luna de vacanta pentru a primi masina, am ales din ce era pe stoc si am primit urmatoarele optiuni: -- culoare metalizata gri platinum -- cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare -- faruri ceata -- climatronic -- radio-cd mp3 510 cu touchscreen si magazie de 6 cd-uri -- privacy glass 65% cu absorbtia luminii -- volan si schimbator imbracate in piele -- alarma antifurt Plus. Ce as mai fi vrut si nu s-a putut/rezolvat: -- park pilot (senzori parcare cu afisaj pe ecranul casetofonului) -- trapa (apropos de trapa - e peste 900 EURO!! am renuntat instantaneu) -- incalzire in scaune. Ca rezolvare la cele 3 de mai sus m-am gandit sa imi instalez park pilot la ei in service, peste vreo 4 luni cand imi mai revin financiar si pt incalzirea in scaune exista atatea solutii de nici nu le mai pomenesc. Cu trapa nu am ce face, asta e.. Teoretic, masina ajunge in 3 saptamani, dar mi-au spus ca e o sansa sa ajunga si in 2 saptamani. Vom vedea.. Am foarte multe emotii legate de motorul acesta de 1.6 CR, pentru ca eu conduc in acest moment o Skoda Octavia II 2.0 TDI PD - care la 140 de cai putere te infige in scaun cand apesi acceleratia. Inteleg ca nu va mai fi acel feeling de putere bruta, desi la test drive am calcat Jetta in 4000 ture si se duce frumos. Acceleratie liniara, destul de puternica, nu atat de violenta ca motorul meu de 2 l. Un avantaj CLAR al noului motor este silentiozitatea. Pot sa spun cu mana pe inima ca e la fel ca un benzinar, dar tineti cont ca eu pana acum am mers pe un mini-tractoras, zgomotul la 2.0TDI fiind puternic atat pe autostrada, cat si in oras. Decizia mea de a trece la o cilindree mai mica a avut 2 factori principali: 1) nu mai sunt tanarul care sa vrea viteza si putere tot timpul, mai ales ca am avut numai necazuri cu politia din cauza asta (permisul suspendat 3 luni pt 121 km/h in localitate, alte 2 amenzi usturatoare, etc) 2) impozit mai mic, revizii mai ieftine, tehnologie mai noua. Desi stiu ca multi se uita la consum, eu nu pot zice ca acesta a fost un factor determinant, deoarece la Skoda 2.0 TDI pe care o conduc acum, consumul calculat la pompa pe parcursul a 20 000 km a fost 6,99 l/100. Am mers cam 30% in afara, 70% in oras. Eu zic ca e un consum foarte bun, si dupa cum am pomenit si mai sus nu conduc foarte linistit. Am ales tot diesel deoarece fac foarte multi km (in jur de 30 000/an), deci cei care vor sa vada cum se comporta in timp acest motor si aceasta masina pot urmari linistit topicul pentru ca la mine e pe fast-forward . Acum imi rod unghiile pana vine masina.. Bafta si minuni! Constantin |
#2
Posted 31 May 2011 - 21:39
Pai ce sa-ti zic , asteptare usoara . Ti-as zice si sa o stapanesti sanatos, dar parca n-are inca farmec
|
#3
Posted 31 May 2011 - 21:43
Frumos, sa te bucuri de ea!
Totusi, n-o sa-i duci dorul lui 2.0 TDI? |
#4
Posted 31 May 2011 - 21:46
ripper, on 31st May 2011, 22:43, said: Frumos, sa te bucuri de ea! Totusi, n-o sa-i duci dorul lui 2.0 TDI? Mie mi-a venit ieri, Jetta de 2,0 tdi, 140 cp, highline de pe stoc cu scaune incalzite. Senzori nici nu doream, am pus (obligat de companie) carkit. Singurul lucru ce-mi lipseste sunt xenoanele (nu le-au dat drumul inca). Acum vad ca initiatorul zice ca face multi km, adica 30.000 pe an. Eu fac cam 55.000, asa ca am de ce sa ma plang. Edited by denky, 31 May 2011 - 21:48. |
#5
Posted 31 May 2011 - 21:50
Nicu90, on 31st May 2011, 22:39, said: Pai ce sa-ti zic , asteptare usoara . Ti-as zice si sa o stapanesti sanatos, dar parca n-are inca farmec O sa fie destul timp pentru urari de stapanit sanatos cand vine. Oricum, multumesc - apreciez. ripper, on 31st May 2011, 22:43, said: Frumos, sa te bucuri de ea! Totusi, n-o sa-i duci dorul lui 2.0 TDI? Stii cand ii voi duce dorul, ripper? Cand o sa imi amintesc cum depaseam intr-a patra la 4000 de ture cate 2-3 tiruri dintr-un foc.. motorul vuia, turbo suiera, eram tanar si nelinistit dar zilele alea s-au cam terminat pentru ca acum duc grija a inca 2 vieti - sotia si bebele, si pur si simplu nu mai am voie sa risc in felul asta. Am avut 3 ani de nebunii cu 2.0 TDI - e de ajuns. |
#7
Posted 31 May 2011 - 22:22
Are tata o Jetta luata de noua in 2009, echipare similara, motor identic. Tata n-o prea fugareste, dar masina se comporta frumos pe sosea (iar pe drumurile proaste suspensia lucreaza finut). Ce sa zic, impresii foarte bune, acceleratie liniara, suie usor pana la 180 (mai mult- unde naiba sa mergi), antifonare faina de tot (nu zici ca e diesel). Consumul este mic, masina e eleganta, spatiu pentru pasageri- destul, portbagajul e maaare (si se deschide din telecomanda- buna inventie), garda inalta. Tata a dat pe ea 17k de euro (cu ceva reduceri), parca e modelul trendline- dar nu bag mana-n foc. Are insa de munca la sclat, negrul ala perla e bestial cand vine vorba de praf/ploaie. Alegerea cumparatorului.
Sa o folosesti cu placere, am inteles ca motorul e mai fiabil decat 2.0 tdi de pe modelele similare. Puterea e ceva mai mica, insa n-o sa te faci de rusine (ai 250 Nm, tot te baga in scaun, fii fara grija). Deocamdata- asteptare usoara! |
#8
Posted 31 May 2011 - 22:43
Da, pacat de motor, 1,6TDi CR este o gluma fata de vechile PD-uri de aceeasi putere.
2.0 de acum o sa-l pomenesti restul zilelor, de fapt o sa vezi... Si nu tine explicatia ta ca trebuie sa fi mai potolit acum, un motor mare si bun inseamna in primul rand siguranta in trafic nu inconstienta. |
#9
Posted 31 May 2011 - 23:33
Speedo, on 31st May 2011, 23:43, said: Da, pacat de motor, 1,6TDi CR este o gluma fata de vechile PD-uri de aceeasi putere. 2.0 de acum o sa-l pomenesti restul zilelor, de fapt o sa vezi... Si nu tine explicatia ta ca trebuie sa fi mai potolit acum, un motor mare si bun inseamna in primul rand siguranta in trafic nu inconstienta. Explicatia mea nu trebuie sa "tina". Este ceea ce simt in acest moment. Chestia e ca eu am condus pana acum 5 masini, cu motoare de 1.2, 1.4, 1.6 16v, 1.8 toate benzinare si 2.0 TDI pe octavia. Cu 2.0 TDI am facut in 2 ani amenzi si probleme cat am luat in toti ceilalti 8 ani de condus celelalte masini. Nu stiu cum e la altii, dar eu ca sofer am fost schimbat total de puterea motorului. Dintr-un sofer linistit si prudent am devenit vitezoman si dornic de depasiri, mereu grabit pentru ca motorul mi-o permitea. La asta ma refer. Stiam ca daca pun piciorul jos se intampla ceva instantaneu. Nici mie nu mi-a placut ce am devenit in trafic, cu atat mai putin celor din jur (in special sotiei). In fine.. nu cred ca e scopul topicului asta, asa ca nu are sens sa divagam. Cert este ca 1.6 TDI mi s-a parut cea mai buna alegere la acest moment. Poate la 50 de ani o sa imi iau un 3.5 benzina cu dublu turbo. |
#10
Posted 01 June 2011 - 20:08
Un alt lucru e cert:daca ti-a intrat in sange nu mai scapi
Inainte le faceai pe masura puterii de 140 cai, acum pe masura puterii de 105 sau cat are dar de facut eu zic ca tot le faci . |
|
#11
Posted 02 June 2011 - 06:38
ConstantinD, on 1st June 2011, 00:33, said: Explicatia mea nu trebuie sa "tina". Este ceea ce simt in acest moment. Chestia e ca eu am condus pana acum 5 masini, cu motoare de 1.2, 1.4, 1.6 16v, 1.8 toate benzinare si 2.0 TDI pe octavia. Cu 2.0 TDI am facut in 2 ani amenzi si probleme cat am luat in toti ceilalti 8 ani de condus celelalte masini. Nu stiu cum e la altii, dar eu ca sofer am fost schimbat total de puterea motorului. Dintr-un sofer linistit si prudent am devenit vitezoman si dornic de depasiri, mereu grabit pentru ca motorul mi-o permitea. La asta ma refer. Stiam ca daca pun piciorul jos se intampla ceva instantaneu. Nici mie nu mi-a placut ce am devenit in trafic, cu atat mai putin celor din jur (in special sotiei). In fine.. nu cred ca e scopul topicului asta, asa ca nu are sens sa divagam. Cert este ca 1.6 TDI mi s-a parut cea mai buna alegere la acest moment. Poate la 50 de ani o sa imi iau un 3.5 benzina cu dublu turbo. Oricum, 105 cp motorina sare altfel decat 1,2 tsi de aceeasi putere. In rest, ceva dreptate ai vav inclinarea spre viteza, si eu insa cred ca cei 140 cp te ajuta mai degraba sa iesi din situatii grele care apar in trafic, mai putin sa intri in ele. Cat mai multi km facuti, cu atat mai prudent mergi. Bafta si s-o folositi sanatosi (dupa park pilot nu plange ca e un moft care ma ameteste deja cu piuiturile lui). |
#12
Posted 02 June 2011 - 08:53
La serviciu conduc o mini-racheta de Corolla cu motor de 2 litri d-4d. Rupe de la 2000 rpm cand intra turbina si-i cam dau in gura unde/cand se poate. Masina personala e un guster de 105 CP benzina care nu prea rupe. Nu ma bag cu a mea in depasiri asa cum fac cu cea de serviciu pentru ca sunt constient de diferenta dintre masini si-mi adaptez condusul dupa masina, nu dupa cum ma mananca pe mine-n dos.
ConstantinD, felicitari de achizitie si s-o conduci multi km fara probleme! |
#13
Posted 02 June 2011 - 19:22
Ideea e ca e greu sa vi de pe o masina mai puternica pe una mai slaba ca si putere:
Merg toata ziua la munca , cu un Doblo 1.9 D (diesel simplu) si e lesinat iar seara cand plec cu a mea masina spre CT parca e avion |
#14
Posted 02 June 2011 - 19:49
Eu cred ca stie el bine ce-a facut, degeaba comentam noi. Pana una alta a luat o masina frumoasa, zdravana si un motor decent pentru un familist!
|
#15
Posted 02 June 2011 - 20:09
Este buna alegerea, dar cu o singura hiba. Motorul 2.0 TDI (common-rail) are consumul aproape egal cu cel de 1.6. Eu am ramas foarte surprins sa observ acest lucru, intr-o comparatie in aceleasi conditii de trafic. Diferenta (pe langa impozitul si asigurarea mai mari ) este ca dispui de mai multi cai. Bine, pe de alta parte, si caii aia trebuie pusi la treaba, ca altfel lenevesc. Mai ales aia de diesel.
Skoda are motor d-asta CR sau PD ? Pentru ca asta nou nu prea suporta comparatii la consum cu ala vechi. Edited by cristi.r, 02 June 2011 - 20:11. |
|
#16
Posted 02 June 2011 - 22:46
S-o stapanesti sanatos, cum te impaci cu motorul acela?, eu am senzatia ca e putin cam chinuit si nu ofera cine stie ce senzatii.
Trapa merita, dar la orice fabricant in afara de VW, la altii ai tot plafonul de sticla si o parte mare mobila, pe cand la nemti ai doar un "hublou", dar trapa vine cu problemele ei, precum intretinerea sistemului de actionare, zgomotul de rulaj mai mare, grija in plus la o grindina sau cand masina e parcata langa un perete de stanca si alte probleme, dar cand o ai te simti altfel si uiti de Climatronic. Acum vin cu intrebare de ce nu Octavia ?, ca la banii de pe Jetta o luai mai bine dotata/motorizata. P.S. baga cateva poze cu noul "puradel". Edited by connectorxp, 02 June 2011 - 22:46. |
#17
Posted 03 June 2011 - 09:04
#18
Posted 03 June 2011 - 13:55
cristi.r, on 2nd June 2011, 21:09, said: Este buna alegerea, dar cu o singura hiba. Motorul 2.0 TDI (common-rail) are consumul aproape egal cu cel de 1.6. Eu am ramas foarte surprins sa observ acest lucru, intr-o comparatie in aceleasi conditii de trafic. Diferenta (pe langa impozitul si asigurarea mai mari ) este ca dispui de mai multi cai. Bine, pe de alta parte, si caii aia trebuie pusi la treaba, ca altfel lenevesc. Mai ales aia de diesel. Skoda are motor d-asta CR sau PD ? Pentru ca asta nou nu prea suporta comparatii la consum cu ala vechi. Majoritatea il vorbesc de rau pe cel de 1.6 nou... in comparatie cu 1.9-le PD vechi. Atat la consum, putere, zgomot, etc. Fiabilitatea inca nu cred ca i-a testat-o nimeni... fata de 1.9 care a castigat tot ce se putea. 2.0 TDI PD de 140 de cai a fost si el un motor cu ceva probleme... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users