Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa
 Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...
 Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator
 V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...

Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv
 

Motorul se opreste in mers ...

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
glodeanucatalin

glodeanucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 606
  • Înscris: 30.07.2006
Salut,
Am un VW Polo din '97 la care am o problema extrem de deranjanta si anume mi se opreste motorul in mers cand apas ambreiajul (in decelerare, chiar si cand vreau sa schimb treapta de viteza). Se opreste fara sa se resimta nici o smucitura sau zgomot...foarte lin incat nici nu simt ca s-a oprit...de cele mai multe ori imi dau seama de asta ca vad martorii de bord aprinsi. Daca o las putin la relanti si sunt nevoit sa schimb treapta de viteza, cand apas ambreiajul se opreste.

Uneori se intampla doar sa se aprinda martorii de bord iar turometrul sa aiba niste oscilatii foarte anormale si mari, insa nu se opreste si daca calc acceleratia la timp nu se mai opreste...insa nu toate cazurile sunt asa de fericite si se opreste cand ti-e lumea mai draga...de regula, in cele mai nasoale intersectii.

Este extraordinar de deranjant si am fost pus de cateva ori in situatii la limita accidentului...in mai toate intersectiile sunt nevoit sa folosesc ambreiajul, cand trebuie sa acord prioritate (ex. mi s-a oprit de cateva ori cand viram la stanga si eram de-a curmezisul in mijlocul intersectiei). Trebuie de fiecare data sa repornesc motorul, lucru care necesita timp pretios cand esti in mijlocul unei intersectii. Sunt inca incepator si problema asta ma da pe spate...de multe ori nu ma pot concentra la trafic pentru ca trebuie sa fiu atent la cum pot sa fac sa nu folosesc ambreiajul, sa nu mi se opreasca motorul in mijlocul intersectiei.

V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta cu ceva sfaturi in prinvinta problemei mele..daca mai sunt si altii pe aici care au patit asta sau daca ati mai auzit de problema asta si cum s-a rezolvat.

Recapitulare "simptome":
-motorul se opreste foarte lin (fara smucituri sau zgomot) la decelerare cand folosesc ambreiajul (de regula dupa ce o las putin la relanti) atat cand merg drept sau la viraje si chiar si in pante.
-cand se opreste, se blocheaza si volanul...iar daca sunt intr-o curba trebuie sa trag foarte tare de el sa pot mentine directia de mers
-uneori se aprind martorii de bord si turometrul are niste oscilatii repetate foarte ciudate - sunt rapide si acul ajunge aproape de zero - insa motorul nu se opreste, sau, odata ce se aprind martorii de bord cred ca s-ar putea spune ca se opreste si porneste singur
-la unele viraje luate la viteza mica si relanti (de regula prin parcari) masina are niste trepidatii foarte puternice iar pedala de acceleratie parca se apasa singura repetat (are niste jocuri/batai foarte mari pe care le simt la picior) - asta se intampla si in treapta 1 si a 2-a de viteza...deci nu este din cauza unei viteze nepotrivite pentru treapta de viteza introdusa.
[LE] nu stiu cat de important poate fi si asta, insa am uitat sa mai mentionez ca intra greu in treapta 1 de viteza si marsarier (de vina cica ar fi un cautator in cutia de viteze pe care nu am apucat inca sa-l schimb)


Multumesc foarte mult...si sper ca topicul acesta sa foloseasca si altora care poate mai au aceeasi problema.

[PS] As fi recunoscator daca ati tine discutiile pe cat posibil aproape de subiect. Multumesc

Edited by glodeanucatalin, 30 April 2011 - 00:43.


#2
ionut76

ionut76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,373
  • Înscris: 05.04.2006
Cel mai aproape de subiect: cauta rezolvarea intr-un sevice si nu pe forum (problema ta e FOARTE GRAVA - pui in pericol cu buna stiinta viata celorlalti participanti la trafic) sau vezi ca a inceput programul RABLA 2011...

#3
glodeanucatalin

glodeanucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 606
  • Înscris: 30.07.2006

 ionut76, on 30th April 2011, 01:43, said:

Cel mai aproape de subiect: cauta rezolvarea intr-un sevice si nu pe forum (problema ta e FOARTE GRAVA - pui in pericol cu buna stiinta viata celorlalti participanti la trafic) sau vezi ca a inceput programul RABLA 2011...

Ai in totalitate dreptate ionut76 ...sunt foarte constient de asta si imi pare rau ca am uitat sa mentionez ca nu mai circul cu ea in starea asta. Am fost deja intr-un service, dar cu totii cred ca stim conditiile in care esti tratat si priceperea/implicarea multora dintre acestea. Rezultatul nu cred ca mai are rost sa-l mai spun din moment ce am apelat la un forum.

Din nou, mentionez ca sunt foarte constient de lucrul pe care l-ai evidentiat. Motivele pentru care am apelat la acest forum nu este sa-mi repar singur masina, ci sa sa aflu din experientele altora cu ce s-au confruntat ei, si eventual, sa nu fiu o "victima de service". Am programare la un service recomandat de un prieten la sfarsitul saptamanii viitoare...dar nefiind un experimentat in mecanica auto, consider ca m-ar ajuta foarte mult daca as afla de la cineva care a avut aceasta problema cum a rezolvat-o si cu ce costuri ma voi confrunta la reparatie.

As aprecia daca s-ar tine discutiile la subiect si nu la nivel de etica sau alte pareri/preferinte cu aciditate mai mare sau mai mica.

Merci :)

Edited by glodeanucatalin, 30 April 2011 - 01:13.


#4
Flegmatic

Flegmatic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 508
  • Înscris: 24.06.2008
vezi sa nu fie problema la pompa de benzina. "simptoma" cu deceleratul lin fara smucituri este aceiasi cu momentul in care ramai fara benzina. Verifica pompa de benzina, filtru de benzina si traseul intreg pana la injector


edit: volanul nu se blocheaza (se pierde servodirectia)
vezi ca odata cu muritul motorului se pierde pe langa directie si SERVOFRANA !!!! adica practic nu prea iti mai merg franele

Edited by Flegmatic, 30 April 2011 - 01:00.


#5
asyx

asyx

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,059
  • Înscris: 14.06.2008
ce fel de injectie are? in mers normal se accelereaza bine?

#6
Tomdurex

Tomdurex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 29.04.2011
Exista o pesa intre volan si scaun. Te-ai gandit sa schimbi acea pesa?
Masina e varza. Programul Rabla sau schimba EGR-ul.

#7
glodeanucatalin

glodeanucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 606
  • Înscris: 30.07.2006

 Flegmatic, on 30th April 2011, 01:59, said:

volanul nu se blocheaza (se pierde servodirectia)
vezi ca odata cu muritul motorului se pierde pe langa directie si SERVOFRANA !!!! adica practic nu prea iti mai merg franele

Da, intradevar...nu se blocheaza volanul, se pierde servo. Cu frana nu am problema, merge. Mi s-a oprit odata si in panta si au mers franele.

 asyx, on 30th April 2011, 09:58, said:

ce fel de injectie are? in mers normal se accelereaza bine?

Masina este pe benzina, 1.4. In mers se accelereza foarte bine, daca o las la relanti si nu apas ambreiajul nu are probleme.

#8
Romeo_NT

Romeo_NT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 818
  • Înscris: 11.01.2007
Diagnoza la motor s-a facut? Care a fost rezultatul?

#9
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Dute la un service k-lumea si fa-i o diagnoza! Asa, dupa ureche nu o sa stii 100% care e problema.

Al meu Polo 1.6 din 98 avea cam aceleasi simptome (la rece, motorul nu statea la relanti, se oprea, iar la cald oscila intre 400 si 800 de ture, se oprea cand iti era lumea mai draga), am consultat cativa "specialisti" dar fara rezultate. Dupa ce m-am chinuit o perioada de timp, am mers la diagnoza si ... era ars motorasul care tine relantiul. Am schimbat carburatorul (motorasul este incorporat in carb) cu unul SH, am resetat soft-ul si merge aproape ca noua (300000 km). Posibil sa fie aceeasi probl. si la tine, dar oricum rezultatul diagnozei este cel mai sigur! Spor!

#10
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

 Flegmatic, on 30th April 2011, 01:59, said:

edit: volanul nu se blocheaza (se pierde servodirectia)
vezi ca odata cu muritul motorului se pierde pe langa directie si SERVOFRANA !!!! adica practic nu prea iti mai merg franele

Cu rectificarea ca atunci cand moare motorul pierzi doar servoasistarea franelor, nu capacitatea de franare. masina poate fi franata in continuare, dar efortul la pedala e mai mare.

@initiator
Fara o diagnoza e greu sa dai o solutie corecta. De asemenea, fara niste date despre masina - cod motor, cilindree etc, mergi la "ghici". In functie de motor, poate fi EGR-ul, senzor clapeta, IAC-ul, etc..
Fa o diagnoza si vezi ce iese acolo.

#11
smoke

smoke

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,773
  • Înscris: 08.10.2004
man  - nu speriati omu degeaba.


problema ta e una cu o rezolvare f simpla in 99% din cazuri (pe polo e recunoscuta ). trebuie sa iti cureti clapeta de acceleratie si apoi sa faci o reajustare a turatiei de ralanti. daca ai cat de cat idee de mecanica si te bagi sa desfaci cateva suruburi... o poti faci singur.  avand in vedere anii masinii sunt convins ca asta e :). nu te duce sa dai bani degeaba pe la nimeni - incearca intai ce zic eu.

#12
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Chiar dacă îți moare motorul și îl scoți pe liber mai ai vid în tulumbă pentru cel puțin 2 frânări. Plus că dacă ții motorul în treaptă (fără să ții piciorul pe accelerație dacă e benzinar) îți va mai da un pic de vid. Per total arhisuficient să oprești în condiții de siguranță.

#13
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
boala veche la vag pe benzina.
nici in ziua de azi nu au reusit sa stabilizeze turatia motorului la (unele) benzinare cand se apasa ambreiajul. de fapt la unele s-a rezolvat pe cale naturala, scotandu-se din productie motorul. nu-mi cereti detalii. sonyad se ocupa cu asta.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate