Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Calculator motor peugeot 206
Last Updated: May 06 2011 21:46, Started by
fetitamuntilor
, Apr 25 2011 19:33
·
0
#37
Posted 05 May 2011 - 13:29
Părerea lui că e o singură bobină. Una din cele 2 bobine din ham e arsă.
Whatever. Eu i-aș pune să verifice și presiunea pe evacuare înainte de catalizator. E simplu, se scoate prima sondă de oxigen și se măsoară presiunea pe acolo. Dacă îs garaj serios au manometru și adaptor pentru filetul sondei. [ http://s2.postimage.org/88753grf5/kf16j09d.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 1 - prima sondă. |
#38
Posted 05 May 2011 - 13:34
asa ii si pun sa faca ..dar ce fac .. ma duc mai intai la service , le zic sa faca asta dupa care ma duc sa cumpar bobina?
daca fac asta ma vor taxa pt o operatiune in plus , bani pe care nu-i am Edited by fetitamuntilor, 05 May 2011 - 13:38. |
#39
Posted 05 May 2011 - 13:44
Daca ai 2 bobine se verifica usor, se inverseaza intre ele si eroarea ar trebui sa apara pe bancul celalalt de cilindrii. Daca apare tot pe primul banc atunci problema e de la cabluri / ECU, bobina e buna.
|
#40
Posted 05 May 2011 - 13:58
Eu aș merge pe bobina mobiletron. Se pare că-s făcute în Taiwan.
Cere-ți scuze la magazinul de piese că nu e frumos ce le faci și e păcat să strici relațiile că prețul e f. bun și poate vei cumpăra și de la ei vreodată. Au apucat să dea comanda? N62B44, on 5th May 2011, 14:44, said: Daca ai 2 bobine se verifica usor, se inverseaza intre ele si eroarea ar trebui sa apara pe bancul celalalt de cilindrii. Daca apare tot pe primul banc atunci problema e de la cabluri / ECU, bobina e buna. OMG! Nu pricepi că sunt 2 bobine în hamul ăla de aprindere căruia i se zice bobină? [ http://s4.postimage.org/5fntizhpq/00087292.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ce vrei să facă? Să-l desfacă? Edited by SonyAD, 05 May 2011 - 14:05. |
#41
Posted 05 May 2011 - 18:28
din pacate cei de la magazinul de piese au apucat sa dea comanda .. am fost acolo si am vorbit personal cu ,cred, proprietarul
l-am intrebat daca in cazul in care nu este de vina bobina o pot returna si raspunsul a fost negativ atunci am sunat la service si mi-au zis ca daca as lua de la ei bobina , in cazul in care nu este de la ea problema masinii , ei imi dau banii inapoi mi-au facut si o reducere de 40 ron pt bobina pt ca le-am zis ca nu am bani, per total ies la fel ca si cum as fii luat-o de la magazin , numai ca acum am siguranta ca daca a pus mecanicul diagnosticul gresit nu raman cu paguba de 500 ron mi-am cerut scuze fata de domnul Georgescu pt. efort si m-am dus la service . din pacate putin cam tarziu au dat comanda dar nu are cum sa ajunga asta seara maine dimineata la ora 9 au promis ca ajunge piesa si atunci o sa fie momentul adevarului revin cu feedback app am apucat sa ma uit la bobina care o adusese acolo la magazin si din cate am vazut sunt 2 bobine intr-un ham , exact cum spune sony daca va uitati la schema vedeti pe bobina in partea dreapta ca este putin mai groasa .. ei bine asa era si aia , automat am presupus ca alea-s bobinele Edited by fetitamuntilor, 05 May 2011 - 18:45. |
#42
Posted 05 May 2011 - 19:32
O bobină aprinde simultan bujiile cilindrilor 1 și 4, cealaltă aprinde simultan bujiile cilindrilor 2 și 3:
[ http://img212.imageshack.us/img212/2233/motorju9.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Bobina A, bobina B, bobina A... |
#43
Posted 06 May 2011 - 17:04
azi mi-am luat masinuta
absolut nici o ezitare, nu a murit motorul, nu facea ca un tractor torcea superb la relanti pana la urma se pare ca nenea chiar a avut dreptate, era bobina de inductie cand i-am dat un test drive am vb cu mecanicul , se pare ca el are tot un Peugeot ca masina personala si a stiut exact ce are de asemenea nu`si poate permite sa faca greseli, pt ca daca da un diagnostic gresit si eu cumpar piesa aceea [ de la ei de la service cel putin], si nu e buna i se imputa mecanicului din salariu mi-a zis insa ca mai are cateva bube masina , pe parte de senzori care nu functioneaza corect[din ele am retinut doar senzorul barometric] de asemenea mi-a recomandat ca la pornirea la rece sa o turez cca 1 2 minute cam pe la 2000 turatii ca sa nu existe riscul ca iar sa imi ard bobina de inductie, asta cel putin pana rezolv si celelalte probleme app sony , maine sper sa curat si sonda de oxigen si egr-ul , am inteles ca si pe acolo ar avea niste bube, insa de asta am inteles ca nu e nevoie de mecanic ., o pot face si singur Edited by fetitamuntilor, 06 May 2011 - 17:09. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users