Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Daewoo Nubira I - benzina si gaz. Probleme pornire benzina.
Last Updated: Apr 18 2011 16:30, Started by
Dracutzu
, Apr 11 2011 13:57
·
0
#1
Posted 11 April 2011 - 13:57
Salut. Am o Daewoo Nubira, din 1998. S-a intamplat ca intr-o zi, acum cateva saptamani, sa nu mai porneasca deloc (in ziua respectiva am mers cu ea). Dupa mai multe incercari, am reusit sa o pornesc. Acum singura problema este ca nu mai porneste pe benzina. Pe GPL se comporta ok, porneste bine, insa pe benzina nu, nici macar nu da sa o ia. Ca si cand nu ar avea benzina. Am rulat cu ea, mai mult pe GPL, insa atunci cand mergeam si pe benzina, totul era in regula. A doua problema este oprirea motorul in mers pe gpl (uneori), dar pe benzina nu. O alta rugaminte, as vrea sa stiu, atunci cand pornesti masina, cum functioneaza pornirea motorului, adica ce inchide, ce deschide, scanteia...benzina, gpl...etc. Daca stie cineva, cum se poate verifica partea electrica a masinii, va rog sa-mi spuneti si mie. Ma refer la faptul daca fiecare "piesa" de la motor functioneaza...Nu stiu daca m-am facut intrutotul inteles...dar sper sa ma puteti ajuta. Multumesc anticipat
|
#2
Posted 11 April 2011 - 14:48
Dracutzu, on 11th April 2011, 13:57, said: Salut. Am o Daewoo Nubira, din 1998. S-a intamplat ca intr-o zi, acum cateva saptamani, sa nu mai porneasca deloc (in ziua respectiva am mers cu ea). Dupa mai multe incercari, am reusit sa o pornesc. Acum singura problema este ca nu mai porneste pe benzina. Pe GPL se comporta ok, porneste bine, insa pe benzina nu, nici macar nu da sa o ia. Ca si cand nu ar avea benzina. Am rulat cu ea, mai mult pe GPL, insa atunci cand mergeam si pe benzina, totul era in regula. A doua problema este oprirea motorul in mers pe gpl (uneori), dar pe benzina nu. O alta rugaminte, as vrea sa stiu, atunci cand pornesti masina, cum functioneaza pornirea motorului, adica ce inchide, ce deschide, scanteia...benzina, gpl...etc. Daca stie cineva, cum se poate verifica partea electrica a masinii, va rog sa-mi spuneti si mie. Ma refer la faptul daca fiecare "piesa" de la motor functioneaza...Nu stiu daca m-am facut intrutotul inteles...dar sper sa ma puteti ajuta. Multumesc anticipat |
#3
Posted 11 April 2011 - 15:00
#4
Posted 11 April 2011 - 20:34
Electrovalva care inchide/deschide circuitul de alimentare cu benzina? Sau chiar comutatorul gaz-benzina...
|
#5
Posted 12 April 2011 - 09:58
calinkgb, on 11th April 2011, 21:34, said: Electrovalva care inchide/deschide circuitul de alimentare cu benzina? Sau chiar comutatorul gaz-benzina... Salut calinkgb. Comutatorul de benzina merge. Atunci cand schimb, nu mai porneste pe gaz, ceea ce inseamna ca este dat pe benzina. Spune-mi cum as putea sa verific electrovalva. Tin sa precizez ca benzina ajunge pana la injectoare. Ma gandesc sa fie o problema pe partea electrica. Intrebare: In cazul in care nu merge supapa care deschide returul (la benzina) e posibil sa nu porneasca masina sau in mod normal ar trebui sa o ia ? |
#6
Posted 12 April 2011 - 10:37
#7
Posted 12 April 2011 - 11:25
calinkgb, on 12th April 2011, 11:37, said: Din imaginile pe care le-ai atasat inteleg ca trebuie sa pun curent pe fiecare injector si un bec si daca se aprinde merge si daca nu, nu. Sau ? Nu mi-ai raspuns la intrebarea: Daca supapa de la retur nu deschide / nu functioneaza, in mod normal masina ar trebui sa porneasca sau nu ? Mersi. |
#8
Posted 12 April 2011 - 11:55
La injectoare, in prima figura se verifica cu injectorul deconectat de la mufa de comanda - fara a vea tensiune in el - doar scoti mufa si masori intre contacte cu un ohmetru. In cea de-a 2 figura, se masoara conectorul care vine din instalatie pe injector, daca trimite semnal, si asta se face conform cu ceea ce scrie in tabel - intre pinul 1 si masa doar cu contactul pus, intre pinii 1 si 2 - in timp ce demarorul invarte.
Daca supapa de retur nu inchide, nu se formeaza presiune in rampa... Nu ar trebui sa porneasca in conditiile alea. Incearca sa strangulezi cumva furtunul de retur, si vezi daca da semne ca ar vrea sa o ia. Spor! |
#9
Posted 18 April 2011 - 16:30
Nu s-a mai confruntat nimeni cu o problema asemanatoare cu a mea ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users