Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie
 Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma
 Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat
 RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...

Typo3 - tabel cu HTML
 

INTERFATA DIAGNOZA IVECO

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
lemar

lemar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 22.07.2007
Buna ziua
Va retin atentia cu urmatoarea problema.
Am un utilaj,Fiat-kobelco W190 evolution ce manifesta urmatoarea problema-motorul nu livreaza suficienta putere si nu se tureaza la capacitatea nominala.Dupa ce se incalzeste peste 70 grade nu mai porneste decat daca este scoasa mufa de la regulator si sta doar in ralanti.Motorul este Iveco Nef Tektor,6 cil in linie common rail.
In manualul service al utilajului am gasit ca instrument de diagnoza acesta http://www.powertech...36Z008E-3MB.pdf.
Ma puteti indruma/ajuta sa gasesc ceva similar in RO?
Astazi au fost cei de la Romil Service(dealer Iveco)dar nu au reusit sa se conecteze la ECU utilajului  in varianta EDC7.
Multumesc anticipat pentru orice idee sau indicatie.

#2
lemar

lemar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 22.07.2007
Chiar nici o idee?Nici un post?

#3
lemar

lemar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 408
  • Înscris: 22.07.2007

View Postlemar, on 29th March 2011, 18:11, said:

Buna ziua
Va retin atentia cu urmatoarea problema.
Am un utilaj,Fiat-kobelco W190 evolution ce manifesta urmatoarea problema-motorul nu livreaza suficienta putere si nu se tureaza la capacitatea nominala.Dupa ce se incalzeste peste 70 grade nu mai porneste decat daca este scoasa mufa de la regulator si sta doar in ralanti.Motorul este Iveco Nef Tektor,6 cil in linie common rail.
In manualul service al utilajului am gasit ca instrument de diagnoza acesta http://www.powertech...36Z008E-3MB.pdf.
Ma puteti indruma/ajuta sa gasesc ceva similar in RO?
Astazi au fost cei de la Romil Service(dealer Iveco)dar nu au reusit sa se conecteze la ECU utilajului  in varianta EDC7.
Multumesc anticipat pentru orice idee sau indicatie.
problema rezolvata prin schimb de ulei si filtru la motor.Dupa incalzirea uleiului,senzorul de presiune sesiza  presiune ulei insuficienta  la turatii mari(computerul EDC compara permanent presiune ulei si altele cu turatia motorului) iar calculatorul intra in regim de avarie(diminuarea partiala a puterii) apoi oprea motorul complet.
Topicul se poate inchide.

#4
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
nu prea are cine sa iti inchida topicul :)
stiu de la colegul meu ca intretinerea asta se face la un anumit numar de orein functie de mediul de lucru si regimul de functionare; daca tu nu faci asta, probabil ca o sa il pui repede pe butuci :)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate