Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 

Tzeapa de 22 de milioane de la PC Garage

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#19
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,339
  • Înscris: 14.06.2006

View Postpaso87, on 23rd December 2010, 06:55, said:

si daca se duce unul care habar nu are  la un magazin si pateste asa ce se intampla ?
Pai e simplu. Exista doua variante:

1. Magazinul face ceea ce trebuie sa faca si i-l schimba.
2. Nu i-l schimba.

Initiatorul spune ca nu i l-a schimbat. Poate e asa. Poate nu-i asa. Nici macar o poza cu ambalajul nu a pus. Nicio proba pentru el.

Ia sa vedem daca eu scriu asa ceva: "am cumparat de la pcgarage un laptop de 60 de milioane. Am venit acasa, l-am testat, e fain frumos dar are o zgarietura pe baterie. Am fost la dealer si acesta mi l-a schimbat pe loc cerand scuze, si mi-a dat bonus o geanta si un cooler, pentru ca am pierdut atata timp pe drum". Ma credeti?

#20
Maresalul

Maresalul

    Gata cu joaca, la munca!!!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,346
  • Înscris: 18.09.2007

View Postdvlsim, on 23rd December 2010, 01:07, said:

Eu stiu ca orice produs se poate returna in maxim 48 de ore de la achizitie. O bila in plus pt tine.
Eu stiu ca orice produs ridicat de la sediu trebuie inspectat de homalaul care-l cumpara.
Asta scrie in hartiile pe care le semnezi ca primarul iar ANPC-ul nu are nici o putere daca tu te smiorcai de: "urme vizibile".
Ei te pot ajuta la capitolul "defecte ascunse", asociat cu "sorici gros de vanzator".

Bila se confisca.  <_<

Edited by Maresalul, 23 December 2010 - 07:28.


#21
Mr. Black

Mr. Black

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 11.09.2004
Am cumparat si eu de la ei un samsung galaxy spica. Si nu am avut probleme. Mi s-a spus ca daca in 48 de ore se intampla ceva cu produsul (nu functineaza corect ..etc) sa vin cu el ca sa-l schimbe. Cere alt produs. Eu cred ca o sa se rezolve.

#22
odo_robert

odo_robert

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 20.12.2007
Eu nu va inteleg de ce va complicati sa cumparati tot felul de produse de pe aceste tipuri de siteuri... Aaaa, este mai ieftin cu 100 lei? Te **** in ei de 100 lei, cand ai atatea alternative de succes in respectivul oras...

#23
creatura85

creatura85

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,684
  • Înscris: 19.07.2008
Ca si parere personala cand e vorba de PC-uri/laptorpuri sau orice alta componenta hardware prefer sa cumpar direct din magazin, de unde cer vanzatorului sa imi aduca produsul in cutie si nu pe cel din raft. Singurul lucru comandat de pe net a fost un UPS care mi s-a stricat la 2 luni, dar macar respectivii au avut bun simt si intr-o luna mi l-au inlocuit. Ieri spre exemplu mi-am facut cadou un monitor si un router, si desi puteam da comanda pe net am gasit lucruri frumoase si pe piata locala, ba chiar la oferta monitorul.

Legat de ceea ce au zis unii dintre voi legat de sistemul de alegere, testare si/sau returnare, Romania mai are mult pana cand va avea un sistem de acest fel stabil, care sa asigure protectie clientului, precum zicea cineva "mai este mult pana departe"... in cazul celor care au probleme cea mai buna arma de contraatac este reclama negativa, pe care toti cei care au primit astfel de tepe pot sa o faca pe net si desigur prin scrisori catre ANPC.

#24
alexptr

alexptr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 23.12.2010

View PostJayBird, on 23rd December 2010, 02:06, said:

Data viitoare cand te duci la sediu verifica si produsul daca tot ai chef de plimbari pana acolo in loc sa astepti curierul. De asemenea data viitoare sa cumperi de la emag, aia au 30 de zile pentru return "no questions asked" adica poti sa-l returnezi si fiindca "asa ti se scoala tie", vorba aia. Totusi de ce ai cerut banii inapoi in loc sa ceri un alt laptop nou? Mie mi se pare dubios cum iti faci cont pe forum ca sa postezi povesti cusute cu ata alba.

Nu l-am verificat in amanunt pentru ca am mai cumparat produse de la pc garage si mi-au facut impresia unei firme serioase. Mai mult, nu am stiut si nu mi-a spus nimeni ca au un departament de service care poate face testarea. Laptop nou nu am cerut pentru ca nu aveau pe stoc, cel comandat de mine fiind adus special de la furnizor. M-am trezit astfel in situatia de a lasa laptopul la ei si a ramane si fara bani, asa ca am preferat sa iau banii inapoi si sa caut in alta parte, ceea ce mi-a fost refuzat.

Cont pe forum mi-am facut pentru ca nu aveam, si am gasit pe forumul asta povestiri similare in legatura cu practicile pc garage.
Iata si inregistrarea primirii in service, din partea lor (singura optiune care mi-a fost oferita):

Attached File  tastatura_umflata.png   123.04K   153 downloads

#25
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,578
  • Înscris: 11.06.2010
Eu am dat odata comanda de 45.000 ron, 6 laptopuri mai scumpe, si am platit online direct cu cardul, si doar ieri, dupa 3 luni, am primit pachetul de la ei si erau 6 ciocane inauntru.

Edited by Handicarpati, 23 December 2010 - 10:20.


#26
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009

View PostShadowsAndDust, on 23rd December 2010, 06:29, said:

"Garantie scrie pe tine ...si cu tata tuturor avocatilor.
Nu dai cu pumnul in el si apoi ceri ritos inlocuire."

Asa ti-as fi spus. Dovedeste altfel DACA NU STI VERIFICA CEEA CE cumperi.

A, da stai, nici asta nu ti-a spus-o nimeni.
Si ai grija - iti spun, nu te da cu capul de pereti si apoi sa zici ca nici asta nu ai stiut.

Pana una alta pute a reclama negativa.
Nu poze, nu scan, 2 postari etc. (ce vanzator iti spune IN FATA cuvantul "teapa"?)

De acord cu tine.

#27
marius ro

marius ro

    dirty bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,406
  • Înscris: 26.09.2006

View PostHandicarpati, on 23rd December 2010, 10:19, said:

Eu am dat odata comanda de 45.000 ron, 6 laptopuri mai scumpe, si am platit online direct cu cardul, si doar ieri, dupa 3 luni, am primit pachetul de la ei si erau 6 ciocane inauntru.

tare asta...daca era si adevarata :coolspeak:

#28
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,146
  • Înscris: 05.12.2002

View Postdygey, on 23rd December 2010, 05:20, said:

sa ma apuc acu' de definit "conformitatea"?n-am chef.s-o faca cine vrea.dar,in mare,pentru orice rahat care nu corespunde specificatiilor tehnice,de culoare,de design,de zgomot,whatever,se aplica ce e mai sus.
nu te contrazic de faptul ca in service poate sta N ore/zile/secole.in rest,deoarece si formularea e ambigua,poate fi exploatata.cum,iar nu stau sa explic.
tot de lene,pentru ca e 5 dimineata si dupa 3 cafele inca mi-e un somn de mor,nu stau nici sa caut legea care combate ce ai spus tu legat de alea 100 de defectiuni in primele N zile.dar te asigur ca la 3 defecte consecutive in nu mai retin ce peroada de timp (si mai ales,defecte identice),produsul se schimba.
Da, dar "aducerea la conformitate" o face vanzatorul cand vrea el.

Site ANPC: Întrebare: În cât timp este obligat operatorul economic să efectueze repararea produsului defect sau să îl înlocuiască?

Răspuns: Legea nu stabilește un termen concret pentru reparare sau înlocuirea produsului defect.

Iar chestia cu 3 defecte nu mai exista. Nici aia cu 10% din teremenul de garantie.

#29
Silver Wolf

Silver Wolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,692
  • Înscris: 24.09.2006
ART. 15
Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului achizitionat ori a serviciului prestat se face imediat dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia, daca aceasta situatie nu este imputabila consumatorului.

din Ordonanta nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor

Deși e veche e încă în vigoare cu ceva adăugiri.

Indiferent că e cumpărat online sau nu, asta face parte din regulamentul după care trebuie să se ia orice comerciant. Dacă @alexptr chiar ai problema asta te duci înapoi la ei și le spui că ai găsit acest articol în lege și le expici că nu are treabă c-ai luat produsul din magazin online/offline, cu livrare sau fără.

Dacă nu, ai mare încredere în ANPC că probleme de genul ăsta se rezolvă. E posibil să consume ceva timp dar se rezolvă.

Legat de:

Întrebare: În cât timp este obligat operatorul economic să efectueze repararea produsului defect sau să îl înlocuiască?

Hai să dăm răspunsul corect:

Răspuns: Legea nu stabilește un termen concret pentru reparare sau înlocuirea produsului defect.
Conform art. 11, alin. (4) din Legea 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facuta în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord între vânzator si consumator si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. OG 21/ 1992(r2) privind protecția consumatorilor, la art. 13. – (1) prevede că remedierea deficiențelor apărute la produse sau servicii ori înlocuirea produselor care nu corespund, în cadrul termenului de garanție și care nu sunt imputabile consumatorului, se face în termenul maxim stabilit prin contract.

În cel mai rău caz, te iei după termenul din contract pentru așa ceva dar se face și asta.

Pentru un prieten cu o problemă la un HDD SATA luat din Real deși au cârâit prima oară și a doua oară când l-a dus la garanție că ar fi utilizat necorespunzător, la a treia intrare în service i-a fost inlocuit produsul.

Așa e o plăcere prin țara asta să spui că e de kkt legea și că nimeni nu face nimic da puțin se documentează cu adevărat despre ce și cum.

Oricum ar fi, de asta nu e reclama negativă gratuită, rezolvare există dar trebuie să insiști și să-ți ceri drepturile. Pe forumuri nu prea ai să le găsești.

Edited by Silver Wolf, 23 December 2010 - 12:56.


#30
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,146
  • Înscris: 05.12.2002
Eu am in fata blocului o teapa de 15.000E.
Crede-ma, am intors legea pe toate partile. Sunt cazuri in care nu ai ce face, de exemplu atunci cand in contract (certificat de garantie, whatever) nu este stabilit un termen de rezolvare. Din ce vad pe site-ul PC-Garage, acelasi lucru se aplica si in cazul de fata - nu este specificat nici un termen.

oug 21/1992 a fost modificata de oug 174/2008 astfel:
15. Articolul 15 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"Art. 15. - (1) Refacerea serviciului sau, in cazul in care acest lucru nu este posibil, restituirea contravalorii serviciului prestat se face imediat dupa constatarea neincadrarii acestuia in conditiile prescrise sau declarate de prestatorul de servicii, daca aceasta situatie nu este imputabila consumatorului.
(2) Restituirea contravalorii serviciului se face la valoarea stabilita in contract.
(3) Operatorul economic are aceleasi obligatii pentru serviciul refacut ca si pentru serviciul prestat initial.
(4) Persoanele imputernicite conform art. 54 sa constate contraventiile si sa aplice sanctiunile prevazute de prezenta ordonanta vor stabili odata cu sanctiunea si masuri de remediere sau, daca acest lucru nu este posibil, inlocuirea ori restituirea contravalorii serviciilor, dupa caz."

Practic nu mai este vorba despre PRODUSE si servicii, ci DOAR servicii.

Adica, daca vor sa-si bata joc de tine, or sa primeasca laptopul in service si-l mai vezi la sfantu' asteapta.
Nu spun ca e normal, moral, ca nu ar trebui impuscati samd.
Nu spun nici ca trebuie sa inghiti teapa si sa mergi mai departe.
Spun doar ca legea nu te apara de nimic.

Legat de ANPC, am avut 3 reclamatii:
1. Un telefon Nokia 9500 la care mi s-a spart display-ul la cateva saptamani dupa achizitionare. (telefon de $1000). Pana la urma s-a dovedit ca a fost o problema de fabricatie si a fost schimbat.
Reprezentant ANPC: Eu nu va cred ca nu i-ati facut nimic, cred ca v-ati asezat pe el (si era vorba de display-ul interior, chiar daca aveam 100kg, nu 50, si ma asezam pe el, tot nu se putea crapa DOAR PE PARTEA INTERIOARA.

2. RDS - am platit cu OP 50 de lei, valoarea facturii find de 5 bani, pentru a nu plati aiurea in fiecare luna comisioane de transfer bancar, etc (plata in avans). Dupa 3 luni si o tona de insistente inca nu imi luasera in considerare decat 5 bani. Am facut reclamatie la ANPC (greseala mea a fost ca am facut-o on-line) si nimic.

3. BlueAir - s-a modificat ora zborului si conform conditiilor contractuale am cerut banii inapoi. Ei nu, ca nu dau banii inapoi decat daca se decaleaza cu mai mult de 2 ore (desi acest lucru nu era specificat nicaieri). Pe 10 septembrie am trimis mail la ANPC si am facut si reclamatie scrisa, cu numar de inregistrare samd.
Termenul de raspuns este de 30 de zile. Au trecut 3 luni si nimic.

In concluzie - si ANPC e degeaba.

Edited by Alice, 23 December 2010 - 13:26.


#31
Silver Wolf

Silver Wolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,692
  • Înscris: 24.09.2006
Ești un pic de norocos dar îți dau dreptate cu treaba cu service-ul. De fiecare dată în cazul HDD-ul l-au tinut vreo 2-3 săptămâni.

Din moment ce s-a prelungit garanția nu văd care ar fi problema. La fel și situația cu schimbatul. Se poate, îți omori nervi și pierzi timp, dar se poate.

#32
mario_bros

mario_bros

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,690
  • Înscris: 12.01.2007
pcgarage au inceput sa fie nesimtiti,asta am spus si la ei pe forum ,si normal ca am luat warn cica pt flame,retarzi prosti,eu personal fac cumparaturi de la sigmanet ,si ridic personal produsele, plus ca sunt mai ieftine unele ,mai ma folosesc si de  price.ro .

#33
miki880

miki880

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 25.05.2010
eu zic ca in loc sa te plangi aici pe softpedia, mai degraba te-ai duce si le-ai da cu laptopu ala in cap... glumeam nici chiar asa. Mai bine te duci insistent si le arati legea aia de mai sus, ii ameninti cu reclamatie la OPC si alte bla bla si poate rezolvi...:| stand acasa din pacate nu faci nimic

#34
mario_bros

mario_bros

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,690
  • Înscris: 12.01.2007
faza cu amenintarea cu ANPC posibil sa mearga ,cel putin la mine a mers faza asta la Emag , cand am zis de ANPC in 10min au rezolvat totu la garantie.

#35
alexptr

alexptr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 23.12.2010
Cand discuti cu golanii, trebuie sa vorbesti pe limba lor, ca altfel nu pricep. Reclamatia la opc, amenintarea cu avocatul, semnalarea articolelor din lege si perspectiva unei reclame negative pe net le-au sters nesimtitilor ranjetele de pe mutre, asa ca azi am primit un telefon prin care eram anuntat ca pot sa vin sa imi iau banii cand vreau. Sau produse echivalente, dupa cum a guitat respectivul sefulet, tot ala care facea pe cocoselul acum doua zile. Produse echivalente o sa mai ia mamele voastre de la srl-ul vostru paduchios, eu in niciun caz. I-am spus scurt "vreau banii" si la revedere. Peste cateva ore eram la ei la sediu si o toanta imi returna suma intacta. Aceeasi toanta care initial avusese nevoie de o consultare pe messenger cu seful pentru a obtine permisiunea de a-mi da datele de contact ale unui superior, tentativa care s-a finalizat cu infiintarea aceluiasi marlete cu care tocmai vorbisem cu doua minute in urma, el prezentandu-se "io sunt sefu acilea, nu mai e nimeni mai sus".

Azi taceau malc cu totii si numarau cu atentie banii, iar tzaranetele s-a nimerit prin zona tocmai atunci. Nici macar "buna ziua" n-a dat. A bagat botul in pamant, ca porcul, si a trecut rosu la fata si cu suncile tremurande, facandu-se ca are nevoie de nu stiu ce hartii, dupa care s-a evaporat. Probabil ca sa planga de ciuda in buda. Ceilalti clienti care erau acolo pentru ridicarea unor produse deja incepusera sa se intrebe care e faza, de venim noi asa hotarati si negri la fata sa primim banii inapoi. Sper ca ei sa aiba mai mult noroc la loteria asta de doi bani numita pc garage.

Asta a fost tot. A durat doua zile pline de nervi din partea mea dar cu satisfactie la final, cand coclitii si-au luat mooya cuvenita iar banii au revenit la mine in portofel. Doar pentru cateva ore, pentru ca s-au dus pe alt laptop, de la o firma serioasa, care nu angajeaza tractoristi pe post de responsabili de raion si care nu isi bate joc de clienti. Din intamplarea asta haioasa nu raman pentru posteritate decat vreo 2-3 fapte. Unu: limbidica ala care n-a vrut initial sa imi returneze banii e un incompetent iremediabil, iar eu l-as da afara in secunda doi daca as fi seful lui. Nu pentru ca a fost marlan cu clientul, nu pentru ca si-a dat aere de superioritate si a incercat sa arate ca o are mai lunga decat i-a dat-o natura. Ci pentru ca a pierdut un client pe care putea sa il castige, daca era ceva mai destept. De returnat banii tot i-ar fi returnat, intr-un fel sau altul, pentru ca era clar pentru toata lumea ca mi-au vandut un harb folosit si rasfutut. Dar daca se arata cooperant, daca ma pupa putin in koor, ar fi putut chiar sa imi vand alt laptop la aproximativ aceeasi bani si eu sa spun la sfarsit "ia uite mah, baieti de treaba, cooperanti". Si as fi venit sa mai cumpar si alta data tot de la ei. Acum, nu numai ca nu mai cumpar eu de la ei, dar nici o gramada de oameni care au citit pe net despre toata chestia asta. Doi: gigel s-a facut si de rahat si s-a acoperit de penibil, pentru ca ieri se umfla in pene si imi ranjea smecher ca "returnarea banilor e exclusa" iar azi baga nasul in pamant si se strecura pe langa pereti incercand sa se faca nevazut. Trei: reclamatia la opc ramane si sunt pasibili si de o amenda.

#36
AMETHIST

AMETHIST

    Hardware Troll

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,518
  • Înscris: 11.11.2007
eu pana acum am cumparat de la ei de 3 ori si mi s-au parut ok.
Ultima experienta pe care am avut-o cu ei a fost cand am cumparat un dvd player acum cateva saptamani. in specficatii la ei pe pagna aparea ca are port hdmi, bineinteles eu consultasem si pagina producatorului si stiam ca nu are. dupa ce l-am primit m-am gandit sa le semnalez gresala din specificatii.
in urmatoarea zi m-a sunat un tip de la ei sa isi ceara scuze pentru gresala si sa imi propuna o rezolvare sau ceva de genu. in fine, nu nu aveam timp de stat la barfe ca eram la munca, dar mi s-a parut ok gestul lor.
ca am avut eu noroc sau ai avut tu ghinion nu stiu.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate