Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Modem Huawei HG655b
#937
Posted 07 December 2011 - 22:53
Este in regula ca si valori. Daca spui ca nu-ti ajunge viteza decat la maxim 50 Mbps, spune-le celor de la 1930 sa-ti verifice profilul cu care este facut abon tau. Problema este din profil. La fel am avut si eu..Ai facut cumva upgrade? sau a fost instalare noua? La fel am avut si eu, upgrade de la 4 Mbps la 50 Mbps, desi era sinc. la 50Mbps, dow nu mergea mai mult de 4 nici sa-l bati. Sunat la 1930 si rezolvat prin reconfigurarea profilului cum trebuia, restart router si s-a dus in 48 Mbps down instant. Succes.
P.S. Poti incerca incerca o reclamatie si pe pagina de facebook, dai codul de abonat si seria HG-ului si se rezolva foarte rapid. Edited by aschiuta, 07 December 2011 - 22:56. |
#938
Posted 09 December 2011 - 15:52
fologeam, on 7th December 2011, 22:36, said: Modemul este sincronizat la viteza care trebuie.Este foarte posibil ca limitarea de viteza sa fie chiar din calculatorul tau.Dezactiveaza antivirusul si mai incearca un test pe speed test.Poate ca ai probeme cu sistemul de operare.Parametrii liniei sunt excelenti si nu cred ca este de vina Romtelecom-ul. Am incercat si cu antivirus dezactivat si nu e mare diferenta. Am nod 32. Am sunat iar la 1930 si mi-au spus ca problema e din "pizzabox" care e la intrarea in bloc si va veni cineva sa verifice .Acum astept. Ma gandeam si la o reinstalare de windows, dar sa vad cand va veni tipul de la romtel care se pricepe sa regleze pizzabox-ul. Caci de rulat imi ruleaza f bine aplicatiile si buteaza rapid cand il pornesc, si nu stiu daca ar trebui reinstalat . aschiuta, on 7th December 2011, 22:53, said: Este in regula ca si valori. Daca spui ca nu-ti ajunge viteza decat la maxim 50 Mbps, spune-le celor de la 1930 sa-ti verifice profilul cu care este facut abon tau. Problema este din profil. La fel am avut si eu..Ai facut cumva upgrade? sau a fost instalare noua? La fel am avut si eu, upgrade de la 4 Mbps la 50 Mbps, desi era sinc. la 50Mbps, dow nu mergea mai mult de 4 nici sa-l bati. Sunat la 1930 si rezolvat prin reconfigurarea profilului cum trebuia, restart router si s-a dus in 48 Mbps down instant. Succes. P.S. Poti incerca incerca o reclamatie si pe pagina de facebook, dai codul de abonat si seria HG-ului si se rezolva foarte rapid. Este instalare noua. La un moment dat cand i-am sunat un tip imi spunea ca nici nu figurez cu contract in baza de date Eu i-am raspuns ca in cazul asta sa nu-mi mai trimita factura. Poate nici nu am dat peste cine trebuie la relatii cu clientii. Cel care mi-a instalat pachetul mi-a spus ca daca restartez modemul, nu voi mai avea imagine la al 3 lea tv si tre sa il chem din nou sa imi faca setarile, ca cica ar fi cam greu Edited by Florian23, 09 December 2011 - 15:59. |
#939
Posted 09 December 2011 - 18:10
Florian23, on 9th December 2011, 15:52, said: Am incercat si cu antivirus dezactivat si nu e mare diferenta. Am nod 32. |
#940
Posted 09 December 2011 - 19:02
Senator , vezi ca link-ul a primit "*****".E adevarat , a trecut "recomandarea" nod32 free/crack .Recomand free ce folosesc , Comodo , malwarebytes anti-malware , spybot search & destroy (o data pe luna/saptamina).Cum RTC , recomanda Norton , pt setari "elevate" sunati la nr cu taxa sau daca sinteti constienti ca platiti degeaga ,alegeti ce "recomanda" RTC-ul.
Ca sa nu platiti aiurea pt ceva gratuit , folositi optiunea de a avea inca gratuit accesul la informatie. Cautati pe net pt devirusare pc , faravirusi dot com , devirusare dot com ,dr.web cureit etc. Viv la Romania!!Aici e tot ce ai nevoie! |
#941
Posted 10 December 2011 - 00:16
tidicristi, on 9th December 2011, 19:02, said: Senator , vezi ca link-ul a primit "*****". tidicristi, on 9th December 2011, 19:02, said: E adevarat , a trecut "recomandarea" nod32 free/crack .Recomand free ce folosesc , Comodo , malwarebytes anti-malware , spybot search & destroy (o data pe luna/saptamina).Cum RTC , recomanda Norton , pt setari "elevate" sunati la nr cu taxa sau daca sinteti constienti ca platiti degeaga ,alegeti ce "recomanda" RTC-ul. tidicristi, on 9th December 2011, 19:02, said: Ca sa nu platiti aiurea pt ceva gratuit , folositi optiunea de a avea inca gratuit accesul la informatie. Cautati pe net pt devirusare pc , faravirusi dot com , devirusare dot com ,dr.web cureit etc. |
#942
Posted 10 December 2011 - 12:10
senator, on 9th December 2011, 18:10, said: PS Pune și tu un antivirus mai de Doamne ajută. Nod32 a fost meseriaș cândva, dar acum e la categoria și alții. Mai mult, sunt variante gratuite mai bune decât acesta. Uite câteva detalii aici. Mulltumesc pt sfaturi, dar nu de antivirus am nevoie eu acum. Pe mine ma intereseaza ca nu primesc ceea ce platesc la romtelecom si cu toate ca de fiecare data cand ii sun, imi dau dreptate si spun ca vor trimite o echipa tehnica, niciodata nu se tin de cuvant.Din ultima convorbire cu ei mi-au spus ca problema e din "pizzabox" si va veni cineva sa o rezolve. Cand? doar D-zeu si rtc stiu. testari am facut cu mai multe programe antivirus si cea mai multa banda o "halea" avast. |
#943
Posted 10 December 2011 - 13:35
Florian23, on 10th December 2011, 12:10, said: Pe mine ma intereseaza ca nu primesc ceea ce platesc la romtelecom si cu toate ca de fiecare data cand ii sun, imi dau dreptate si spun ca vor trimite o echipa tehnica, niciodata nu se tin de cuvant.Din ultima convorbire cu ei mi-au spus ca problema e din "pizzabox" si va veni cineva sa o rezolve. Cand? doar D-zeu si rtc stiu. Florian23, on 10th December 2011, 12:10, said: testari am facut cu mai multe programe antivirus si cea mai multa banda o "halea" avast. |
#944
Posted 11 December 2011 - 10:04
[quote name='tradux' date='6th December 2011, 20:51' post='10779685']
Desigur ca la masurarea vtezei trebuie inchise toate programele cu conectare la internet si lasat numai browserul deschis. 'OTY_2007', daca ai facut astfel de teste poti sa ne dai niste cifre relevante? PC este PIII, cu SO XP sp2, antivirus +firewall comodo, viteza download 22-34 Mbps, upload 8-12 Mbps contractul RTC este pe 50 Mbps, proba cu XP proaspat instalat si configurat cum trebuie fara alte programe instalate, am avut o viteza 33-42 Mbps/ 12-17Mbps, viteza variaza in functie de perioada zilei |
#945
Posted 11 December 2011 - 14:31
senator, on 10th December 2011, 13:35, said: Fă și o solicitare scrisă în fiecare zi până vin. Și tot în fiecare zi sună-i până li se va acri. Când ai nevoie de antivirus încearcă și Panda Cloud care ocupă mai puține resurse decât Avast. Am instalat panda cloud. Multumesc de sfat. Ca si prima impresie e usor de utilizat. PT OTY: pe mine cei de la romtel m-au pus sa fac test pe serverul lor ftp.clicknet.ro,user:testviteza, pass:testdeviteza si am descarcat fisierul de 100 MB. Browser IE8. Descarcare in 50 sec. La un vecin al meu aceasi descarcare se face in 7 sec. Si de aici s-au convins ca am o problema, dar nu s-au deranjat sa o rezolve. Si ultima data cand am vorbit cu ei au scaldat-o, ca a fost echipa tehnica , dar de fapt nu a fost ,au facut verificari de la distanta etc etc si problema a ramas. Edited by Florian23, 11 December 2011 - 14:50. |
#946
Posted 11 December 2011 - 20:59
Florian23, on 11th December 2011, 15:31, said: Am instalat panda cloud. Multumesc de sfat. Ca si prima impresie e usor de utilizat. PT OTY: pe mine cei de la romtel m-au pus sa fac test pe serverul lor ftp.clicknet.ro,user:testviteza, pass:testdeviteza si am descarcat fisierul de 100 MB. Browser IE8. Descarcare in 50 sec. La un vecin al meu aceasi descarcare se face in 7 sec. Si de aici s-au convins ca am o problema, dar nu s-au deranjat sa o rezolve. Si ultima data cand am vorbit cu ei au scaldat-o, ca a fost echipa tehnica , dar de fapt nu a fost ,au facut verificari de la distanta etc etc si problema a ramas. am facut exact la fel 12s timpul de descarcare 100Mb, (tine cont ca proba este pe PIII , cu XP sp2, calc este puturos) dar eu presupun ca problema tot la calc se afla, inchide aplicatiile care consuma resursele calc (vezi pe cele care merg adobe, antivirus, firewall, mess, si altele pe care nu le banuiesti - pe rand si fa un test de viteza, eu am folosit speedtest), daca creste viteza cu fiecare aplicatie inchisa vina poate sa fie a PC-ului , daca nu stii care sunt... poti sa aduci calc vecinului si comparati vitezele de pe cele de pe cele doua cabluri ( aprox la acelasi moment de timp), ca sa poti elimina pentru totdeauna posibilitatea vinei config PC-ului |
|
#947
Posted 12 December 2011 - 10:55
am facut cu toate aplicatiile inchise inclusiv antivirus dezinstalat , firewall dezactivat, toate mufele care duc la tv scoase din modem, rezultat la fel. pc e un amd atlon dualcore 4000+, 1G ram ,Win XP sp3, la deschidere buteaza in cateva secunde la inchidere la fel, se inchide imediat
|
#948
Posted 12 December 2011 - 15:10
Sunat din nou 1930.Raspuns clicknet e un serviciu "best efort" si nu avem ce sa va facem, setarile sunt bune, dupa mai multe discutii in care eu am venit cu argumente, mi-a spus ca asta e 2 ani sunt obligat sa respect contractul altfel mi se aplica penalitati si tot felul de vorbe nesimtite pt un serviciu de relatii cu clientii, ca sa ma mut la alta adresa poate am mai mult noroc si etc etc
|
#949
Posted 12 December 2011 - 16:26
Florian23, on 12th December 2011, 16:10, said: Sunat din nou 1930.Raspuns clicknet e un serviciu "best efort" si nu avem ce sa va facem, setarile sunt bune, dupa mai multe discutii in care eu am venit cu argumente, mi-a spus ca asta e 2 ani sunt obligat sa respect contractul altfel mi se aplica penalitati si tot felul de vorbe nesimtite pt un serviciu de relatii cu clientii, ca sa ma mut la alta adresa poate am mai mult noroc si etc etc Discutati cu ei numai in scris si precizati exact ce probleme (nemultumiri) aveti, pastrati numerele de inregistrare si copii dupa documentele scrise (este bine sa le scrieti la calc nu de mana) eventual cereti consultanta de la protectia consumatorului, daca cei de la RTC nu respecta cei scris in contract (cu niste tolerante rezonabile) cei de la Prot consum le pot trimite la randul lor sesizari (term legal de raspuns este de 30 zile), dupa toate procedurile astea puteti rezilia pe cale amiabila contractul sau sa-l modificati pentru a platii exact ce va ofera, daca refuza, nu este alta cale decat sa-i dati in judecata, dar numai dupa ce parcurgetii toate etapele, pentru a avea sanse mari de reusita trebuie sa eveti si rasp RTC pentru prot consum referitor la situatia dv. este greu dar numai asa se rezolva. poate trimit un meserias de la ei (spec IT adevarat nu din aia facuti la distanta) si va rezolva. |
#950
Posted 13 December 2011 - 20:12
Dupa 3 saptamani, 7 telefoane, si "amenintarea" ca ii voi suna in fiecare zi de cel putin 3 ori pana la sfarsitul contractului, a venit "echipa". "Avem echipa avem valoare!!!" si intr-o jumatate de ora s-au rezolvat problemele. Concluzie: in relatia cu romtel trebuie sa ai nervi de fier si sa fii al"naibii" de staruitor, in plus sa nu crezi ce iti spun cei de la relatii cu clientii caci nu se tin de cuvant .Trebuie sa insisti mereu cu telefoane si se rezolva.Cel putin asa a fost in cazul meu. Acum internetul merge "tzeava".
Edited by Florian23, 13 December 2011 - 20:15. |
#951
Posted 13 December 2011 - 21:29
|
#952
Posted 13 December 2011 - 22:01
Florian23, on 13th December 2011, 20:12, said: Dupa 3 saptamani, 7 telefoane, si "amenintarea" ca ii voi suna in fiecare zi de cel putin 3 ori pana la sfarsitul contractului, a venit "echipa". "Avem echipa avem valoare!!!" si intr-o jumatate de ora s-au rezolvat problemele. Concluzie: in relatia cu romtel trebuie sa ai nervi de fier si sa fii al"naibii" de staruitor, in plus sa nu crezi ce iti spun cei de la relatii cu clientii caci nu se tin de cuvant .Trebuie sa insisti mereu cu telefoane si se rezolva.Cel putin asa a fost in cazul meu. Acum internetul merge "tzeava". |
#953
Posted 13 December 2011 - 22:04
O companie serioasă reacționa corect de prima dată.
|
#954
Posted 13 December 2011 - 22:12
senator, on 13th December 2011, 22:04, said: O companie serioasă reacționa corect de prima dată. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users