Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Modem Huawei HG655b
Ultima postare: oct 01 2021 06:45, Inițiat de
bladhaund
, sep 19 2010 21:05
·
0
#919
Publicat: 03 decembrie 2011 - 20:31
Salutare
De o saptamana mi s-a instalat pachetul de servicii dolce iptv+clicknet power+voce zero de la romtelecom.Toate bune si frumoase , dar la testele de viteza download nu trece de 50Mbps ,iar pachetul prevede 100Mbps.Am testat si ziua si noaptea si cu toate tv-urile decuplate si tot nu trece de 50. Am sunat la relatii cu clientii si m-au pus sa fac un test de viteza in timp ce dicutam cu ei.Dupa ce mi-au dat dreptate au spus ca problema e din locatie si o sa vina o echipa tehnica.A venit au verificat si au plecat spunand ca nu sunt probleme la mine ci in centrala.Dar din tonul discutiei nu prea erau siguri pe ce spun ma c-am abureau. Au zis ca vor mai face verificari. Nu cred ca au mai facut ceva ca nu sunt nici un fel de schimbari. Ce mi s-a parut bizar e ca atunci cand au instalat serviciul si au facut setarile pe calculator ,treaba nu a mers din prima si tot isi dadeau cu presupusul, apoi au sunat pe altcineva si pana la urma a functionat. Dar nu functioneaza la capacitate maxima, cu toate ca blocul are fibra optica si cei de la romtelecom spun ca ar trebui sa am o viteza de peste 90Mbps cu toate televizoarele functionand, consumul de banda luat de tv este sub 10 Mbps. Eu ma gandesc ca ei au gresit setarile la inceput sau ceva nu au facut cum trebuie.Am sunat iar la 1930 pe 30 noiembrie si au spus ca vor trimite o echipa, care nu a ajuns nici pana acum. Va rog sfatuiti-ma ce ar trebui sa fac.As putea sa refac eu setarile? |
#921
Publicat: 05 decembrie 2011 - 06:20
Florian23, on 3rd December 2011, 20:31, said: Salutare De o saptamana mi s-a instalat pachetul de servicii dolce iptv+clicknet power+voce zero de la romtelecom.Toate bune si frumoase , dar la testele de viteza download nu trece de 50Mbps ,iar pachetul prevede 100Mbps.Am testat si ziua si noaptea si cu toate tv-urile decuplate si tot nu trece de 50. Am sunat la relatii cu clientii si m-au pus sa fac un test de viteza in timp ce dicutam cu ei.Dupa ce mi-au dat dreptate au spus ca problema e din locatie si o sa vina o echipa tehnica.A venit au verificat si au plecat spunand ca nu sunt probleme la mine ci in centrala.Dar din tonul discutiei nu prea erau siguri pe ce spun ma c-am abureau. Au zis ca vor mai face verificari. Nu cred ca au mai facut ceva ca nu sunt nici un fel de schimbari. Ce mi s-a parut bizar e ca atunci cand au instalat serviciul si au facut setarile pe calculator ,treaba nu a mers din prima si tot isi dadeau cu presupusul, apoi au sunat pe altcineva si pana la urma a functionat. Dar nu functioneaza la capacitate maxima, cu toate ca blocul are fibra optica si cei de la romtelecom spun ca ar trebui sa am o viteza de peste 90Mbps cu toate televizoarele functionand, consumul de banda luat de tv este sub 10 Mbps. Eu ma gandesc ca ei au gresit setarile la inceput sau ceva nu au facut cum trebuie.Am sunat iar la 1930 pe 30 noiembrie si au spus ca vor trimite o echipa, care nu a ajuns nici pana acum. Va rog sfatuiti-ma ce ar trebui sa fac.As putea sa refac eu setarile? |
#922
Publicat: 05 decembrie 2011 - 07:35
viocom, on 5th December 2011, 06:20, said: atentie.scrie clar-PANA LA 100 Mbps. |
#923
Publicat: 05 decembrie 2011 - 12:15
senator, on 5th December 2011, 07:35, said: Până la 100 Mbps poate însemna și 1 Mbps. Ce să înțelegem din asta? Că ei își pot face de cap și să scrie una în contract și să ofere altceva? În cazul lui, dacă în contract scrie până la 100 Mbps și el avea 95 mai ziceam. Dar el are jumătate din cât scrie în contract. E deferență ca de la cer la pământ. In contract, inainte de a semna, va vedea exact cat duce linia si pentru cat semneaza. Oferta este cu "pana la...". Cand faci contractul, vei sti exact cat o sa ai. |
#924
Publicat: 05 decembrie 2011 - 17:59
sincer. am stat azi o ora si ceva si am citit toate postarile de pe topicul asta. am si eu modemul asta de cateva luni si n-am avut nici una din problemele despre care vorbeste lumea aici. poate ca din cauza ca sunt invatat sa citesc atent ce e scris prin paginile cu setarile routerului, poate e din cauza ca mai stiu cate ceva de retele... totusi, asa cum spunea si bladhaund mai inainte, lumea ar trebui sa mai sune si la romtelecom cand are probleme. sa intri pe un forum gratuit si sa ceri ajutor, ca apoi sa injuri ca n-ai primit raspunsul care iti convine mi se pare jalnic...
si ca tot s-a discutat pe ultima pagina (de pana acum) de viteze, eu am abonament 100Mbps si torrentul nu mi-a scazut niciodata sub 7-8M/s (pe tracker romanesc), asta insemnand ca mereu vad la viteza 10M/s constant. |
#928
Publicat: 05 decembrie 2011 - 23:02
Dupa mai multe apeluri la 1930 a venit o "echipa tehnica" care a schimbat cablul ce vine de pe casa scarii pana la calculator.Bine inteles nici o schimbare.Au mai dat cateva telefoane si apoi mi-au spus ca nu stiu ce sa faca si sa sun din nou la 1930 sa vina alta echipa
Am sunat din nou la 1930 unde mi-a raspuns un tip "competent" care mi-a comunicat,dupa ce i-am dat toate datele, ca eu nu am nici un fel de contract facut la Romtelecom Nu stiam ce sa fac , sa rad sau sa ma enervez. Am vrut sa-i explic de ce am sunat, la care el imi spune ca ma vor suna colegii lui imediat si sa le povestesc lor. Bineinteles ca nu m-a sunat nimeni Dupa 2 ore sun din nou la 1930 si dupa 10 min de asteptare imi raspunde o tipa c-am iritata, care ma pune sa fac un test de viteza, sa se convinga ca nu profit de faptul ca 1930 e apel gratuit si sun doar sa stau de vorba.Dupa test imi da dreptate si imi spune ca voi fi contactat telefonic de o echipa tehnica in cel mai cel mai scurt timp. Cel mai mult imi place ca toti de la romtelecom imi dau dreptate dar nimeni nu rezolva nimic. Sper sa vina cineva care sa stie despre ce e vorba si unde e buba. Va tin la curent RaisedFist, on 5th December 2011, 17:59, said: sincer. am stat azi o ora si ceva si am citit toate postarile de pe topicul asta. am si eu modemul asta de cateva luni si n-am avut nici una din problemele despre care vorbeste lumea aici. poate ca din cauza ca sunt invatat sa citesc atent ce e scris prin paginile cu setarile routerului, poate e din cauza ca mai stiu cate ceva de retele... totusi, asa cum spunea si bladhaund mai inainte, lumea ar trebui sa mai sune si la romtelecom cand are probleme. sa intri pe un forum gratuit si sa ceri ajutor, ca apoi sa injuri ca n-ai primit raspunsul care iti convine mi se pare jalnic... si ca tot s-a discutat pe ultima pagina (de pana acum) de viteze, eu am abonament 100Mbps si torrentul nu mi-a scazut niciodata sub 7-8M/s (pe tracker romanesc), asta insemnand ca mereu vad la viteza 10M/s constant. Inainte sa sun la deranjamente sau sa scriu pe forum, incerc sa rezolv cu ce am la indemana. Nu ma pricep la retele , nu injur daca nu primesc raspuns si am citit tot ce am avut lasat la instalare.Instalarea nu am facut-o eu, ci personalul romtelecom. Eu doar vreau sa primesc ceea ce platesc. Nu sunt absurd, nu caut idealuri, dar tinand cont ca viteza e pana la 100MB, sper sa am macar 75, nu 50 sau 25. Mai ales ca infrastructura exista , asta vara sa bagat fibra optica. |
|
#929
Publicat: 06 decembrie 2011 - 04:35
AirBoy, on 5th December 2011, 12:15, said: In contract, inainte de a semna, va vedea exact cat duce linia si pentru cat semneaza. Oferta este cu "pana la...". Cand faci contractul, vei sti exact cat o sa ai. |
#930
Publicat: 06 decembrie 2011 - 09:47
Al_Bundy, on 5th December 2011, 17:22, said: Ce setari nene, alea in care te invata cum sa bagi cablul de la priza telefonica in modem ?! |
#932
Publicat: 06 decembrie 2011 - 14:01
Florian23, on 6th December 2011, 00:02, said: Dupa mai multe apeluri la 1930 a venit o "echipa tehnica" care a schimbat cablul ce vine de pe casa scarii pana la calculator.Bine inteles nici o schimbare.Au mai dat cateva telefoane si apoi mi-au spus ca nu stiu ce sa faca si sa sun din nou la 1930 sa vina alta echipa Am sunat din nou la 1930 unde mi-a raspuns un tip "competent" care mi-a comunicat,dupa ce i-am dat toate datele, ca eu nu am nici un fel de contract facut la Romtelecom Nu stiam ce sa fac , sa rad sau sa ma enervez. Am vrut sa-i explic de ce am sunat, la care el imi spune ca ma vor suna colegii lui imediat si sa le povestesc lor. Bineinteles ca nu m-a sunat nimeni Dupa 2 ore sun din nou la 1930 si dupa 10 min de asteptare imi raspunde o tipa c-am iritata, care ma pune sa fac un test de viteza, sa se convinga ca nu profit de faptul ca 1930 e apel gratuit si sun doar sa stau de vorba.Dupa test imi da dreptate si imi spune ca voi fi contactat telefonic de o echipa tehnica in cel mai cel mai scurt timp. Cel mai mult imi place ca toti de la romtelecom imi dau dreptate dar nimeni nu rezolva nimic. Sper sa vina cineva care sa stie despre ce e vorba si unde e buba. Va tin la curent Inainte sa sun la deranjamente sau sa scriu pe forum, incerc sa rezolv cu ce am la indemana. Nu ma pricep la retele , nu injur daca nu primesc raspuns si am citit tot ce am avut lasat la instalare.Instalarea nu am facut-o eu, ci personalul romtelecom. Eu doar vreau sa primesc ceea ce platesc. Nu sunt absurd, nu caut idealuri, dar tinand cont ca viteza e pana la 100MB, sper sa am macar 75, nu 50 sau 25. Mai ales ca infrastructura exista , asta vara sa bagat fibra optica. verifica config pc-ului, prog instalate in calc iti manaca din banda...fa o proba cu SO proaspat instalat fara alte programe. |
#933
Publicat: 06 decembrie 2011 - 19:51
OTY_2007, on 6th December 2011, 14:01, said: verifica config pc-ului, prog instalate in calc iti manaca din banda...fa o proba cu SO proaspat instalat fara alte programe. Desigur ca la masurarea vtezei trebuie inchise toate programele cu conectare la internet si lasat numai browserul deschis. 'OTY_2007', daca ai facut astfel de teste poti sa ne dai niste cifre relevante? Cat despre furnizorul de servicii, acesta nu ar trebui sa isi onoreze obligatiile contractuale intr-o buna masura? Adica binisor mai mult de 50% - acceptabila ar fi o cifra de 70-80%, fara sa discutam aici despre viteza garantata, aceea este pentru business. Este la bunul simt comercial sa iti respecti in mare masura obligatiile, iar pentru asta banda nu trebuie impartita cu alti n-spe utilizatori. Prima intrebare este daca instalatia individuala permite singura atingerea vitezei respective, iar a doua intrebare este cu cati alti useri se imparte banda respectiva socotind toate trunchiurile comune..... |
|
#934
Publicat: 06 decembrie 2011 - 20:26
Florian23, on 3rd December 2011, 20:31, said: Salutare De o saptamana mi s-a instalat pachetul de servicii dolce iptv+clicknet power+voce zero de la romtelecom.Toate bune si frumoase , dar la testele de viteza download nu trece de 50Mbps ,iar pachetul prevede 100Mbps.Am testat si ziua si noaptea si cu toate tv-urile decuplate si tot nu trece de 50. Am sunat la relatii cu clientii si m-au pus sa fac un test de viteza in timp ce dicutam cu ei.Dupa ce mi-au dat dreptate au spus ca problema e din locatie si o sa vina o echipa tehnica.A venit au verificat si au plecat spunand ca nu sunt probleme la mine ci in centrala.Dar din tonul discutiei nu prea erau siguri pe ce spun ma c-am abureau. Au zis ca vor mai face verificari. Nu cred ca au mai facut ceva ca nu sunt nici un fel de schimbari. Ce mi s-a parut bizar e ca atunci cand au instalat serviciul si au facut setarile pe calculator ,treaba nu a mers din prima si tot isi dadeau cu presupusul, apoi au sunat pe altcineva si pana la urma a functionat. Dar nu functioneaza la capacitate maxima, cu toate ca blocul are fibra optica si cei de la romtelecom spun ca ar trebui sa am o viteza de peste 90Mbps cu toate televizoarele functionand, consumul de banda luat de tv este sub 10 Mbps. Eu ma gandesc ca ei au gresit setarile la inceput sau ceva nu au facut cum trebuie.Am sunat iar la 1930 pe 30 noiembrie si au spus ca vor trimite o echipa, care nu a ajuns nici pana acum. Va rog sfatuiti-ma ce ar trebui sa fac.As putea sa refac eu setarile? Sunt curios Routerul ce iti arata in interfata lui. La ce viteza este sincronizat. Poate nu ai dat inca de cei priceputi.. Si eu am avut probleme cu viteza, dar am rezolvat cu 1930, eram facut pe un profil mai vechi decat era normal. |
#935
Publicat: 07 decembrie 2011 - 21:41
aschiuta, on 6th December 2011, 20:26, said: Sunt curios Routerul ce iti arata in interfata lui. La ce viteza este sincronizat. Poate nu ai dat inca de cei priceputi.. Si eu am avut probleme cu viteza, dar am rezolvat cu 1930, eram facut pe un profil mai vechi decat era normal. Fișiere atașateEditat de Florian23, 07 decembrie 2011 - 21:47. |
#936
Publicat: 07 decembrie 2011 - 22:36
Modemul este sincronizat la viteza care trebuie.Este foarte posibil ca limitarea de viteza sa fie chiar din calculatorul tau.Dezactiveaza antivirusul si mai incearca un test pe speed test.Poate ca ai probeme cu sistemul de operare.Parametrii liniei sunt excelenti si nu cred ca este de vina Romtelecom-ul.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi