Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reparat difuzor membrana hartie, ...

Restaurantele cu stele Michelin

Best cooler

Program vizibilitate intre puncte
 Sfat achizitie casti gaming 300-3...

Dimensiune optima teava scurgere ...

Sfat achizitie telefon cu camera/...

Nu se poate completa declaratia 2...
 Caut firma pentru lucrare bucatar...

Dimensionare țevi incalzire

Cum va merge sistemul dupa upgrad...

Cuvantul "ciunet"
 Alternativa la Oppo Find X5 in ac...

Perioada de proba fara contract

Idee articol stiintific Cisco/ret...

Setare/reglare AC pentru confort ...
 

Modem Huawei HG655b

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
1798 răspunsuri în acest subiect

#919
Florian23

Florian23

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 108
  • Înscris: 29.09.2007
Salutare
De o saptamana mi s-a instalat pachetul de servicii dolce iptv+clicknet power+voce zero de la romtelecom.Toate bune si frumoase , dar la testele de viteza download nu trece de 50Mbps ,iar pachetul prevede 100Mbps.Am testat si ziua si noaptea si cu toate tv-urile decuplate si tot nu trece de 50. Am sunat la relatii cu clientii si m-au pus sa fac un test de viteza in timp ce dicutam cu ei.Dupa ce mi-au dat dreptate au spus ca problema e din locatie si o sa vina o echipa tehnica.A venit au verificat si au plecat spunand ca nu sunt probleme la mine ci in centrala.Dar din tonul discutiei nu prea erau siguri pe ce spun ma c-am abureau. Au zis ca vor mai face verificari. Nu cred ca au mai facut ceva ca nu sunt nici un fel de schimbari. Ce mi s-a parut bizar e ca atunci cand au instalat serviciul si au facut setarile pe calculator ,treaba nu a mers din prima si tot isi dadeau cu presupusul, apoi au sunat pe altcineva si pana la urma a functionat. Dar nu functioneaza la capacitate maxima, cu toate ca blocul are fibra optica si cei de la romtelecom spun ca ar trebui sa am o viteza de peste 90Mbps cu toate televizoarele functionand, consumul de banda luat de tv este sub 10 Mbps. Eu ma gandesc ca ei au gresit setarile la inceput sau ceva nu au facut cum trebuie.Am sunat iar la 1930 pe 30 noiembrie si au spus ca vor trimite o echipa, care nu a ajuns nici pana acum. Va rog sfatuiti-ma ce ar trebui sa fac.As putea sa refac eu setarile?

#920
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 23.201
  • Înscris: 18.04.2008
Modemul preia vitezele în funcție setările din centrală.
Doar ei îți pot face ceva.

#921
viocom

viocom

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 292
  • Înscris: 18.06.2007

View PostFlorian23, on 3rd December 2011, 20:31, said:

Salutare
De o saptamana mi s-a instalat pachetul de servicii dolce iptv+clicknet power+voce zero de la romtelecom.Toate bune si frumoase , dar la testele de viteza download nu trece de 50Mbps ,iar pachetul prevede 100Mbps.Am testat si ziua si noaptea si cu toate tv-urile decuplate si tot nu trece de 50. Am sunat la relatii cu clientii si m-au pus sa fac un test de viteza in timp ce dicutam cu ei.Dupa ce mi-au dat dreptate au spus ca problema e din locatie si o sa vina o echipa tehnica.A venit au verificat si au plecat spunand ca nu sunt probleme la mine ci in centrala.Dar din tonul discutiei nu prea erau siguri pe ce spun ma c-am abureau. Au zis ca vor mai face verificari. Nu cred ca au mai facut ceva ca nu sunt nici un fel de schimbari. Ce mi s-a parut bizar e ca atunci cand au instalat serviciul si au facut setarile pe calculator ,treaba nu a mers din prima si tot isi dadeau cu presupusul, apoi au sunat pe altcineva si pana la urma a functionat. Dar nu functioneaza la capacitate maxima, cu toate ca blocul are fibra optica si cei de la romtelecom spun ca ar trebui sa am o viteza de peste 90Mbps cu toate televizoarele functionand, consumul de banda luat de tv este sub 10 Mbps. Eu ma gandesc ca ei au gresit setarile la inceput sau ceva nu au facut cum trebuie.Am sunat iar la 1930 pe 30 noiembrie si au spus ca vor trimite o echipa, care nu a ajuns nici pana acum. Va rog sfatuiti-ma ce ar trebui sa fac.As putea sa refac eu setarile?
atentie.scrie clar-PANA LA 100 Mbps.

#922
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.423
  • Înscris: 02.03.2006

View Postviocom, on 5th December 2011, 06:20, said:

atentie.scrie clar-PANA LA 100 Mbps.
Până la 100 Mbps poate însemna și 1 Mbps. Ce să înțelegem din asta? Că ei își pot face de cap și să scrie una în contract și să ofere altceva? În cazul lui, dacă în contract scrie până la 100 Mbps și el avea 95 mai ziceam. Dar el are jumătate din cât scrie în contract. E deferență ca de la cer la pământ.

#923
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.103
  • Înscris: 05.05.2003

View Postsenator, on 5th December 2011, 07:35, said:

Până la 100 Mbps poate însemna și 1 Mbps. Ce să înțelegem din asta? Că ei își pot face de cap și să scrie una în contract și să ofere altceva? În cazul lui, dacă în contract scrie până la 100 Mbps și el avea 95 mai ziceam. Dar el are jumătate din cât scrie în contract. E deferență ca de la cer la pământ.

In contract, inainte de a semna, va vedea exact cat duce linia si pentru cat semneaza. Oferta este cu "pana la...". Cand faci contractul, vei sti exact cat o sa ai.

#924
RaisedFist

RaisedFist

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 04.10.2006
sincer. am stat azi o ora si ceva si am citit toate postarile de pe topicul asta. am si eu modemul asta de cateva luni si n-am avut nici una din problemele despre care vorbeste lumea aici. poate ca din cauza ca sunt invatat sa citesc atent ce e scris prin paginile cu setarile routerului, poate e din cauza ca mai stiu cate ceva de retele... totusi, asa cum spunea si bladhaund mai inainte, lumea ar trebui sa mai sune si la romtelecom cand are probleme. sa intri pe un forum gratuit si sa ceri ajutor, ca apoi sa injuri ca n-ai primit raspunsul care iti convine mi se pare jalnic...

si ca tot s-a discutat pe ultima pagina (de pana acum) de viteze, eu am abonament 100Mbps si torrentul nu mi-a scazut niciodata sub 7-8M/s (pe tracker romanesc), asta insemnand ca mereu vad la viteza 10M/s constant.

#925
Al_Bundy

Al_Bundy

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 3.103
  • Înscris: 29.06.2011

View PostRaisedFist, on 5th December 2011, 17:59, said:

poate ca din cauza ca sunt invatat sa citesc atent ce e scris prin paginile cu setarile routerului,
Ce setari nene, alea in care te invata cum sa bagi cablul de la priza telefonica in modem ?!

#926
isflorian

isflorian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 144
  • Înscris: 05.12.2010
in maxim o luna trec la rcs-rds  ---voi plati max 80 lei fata de 175 acum,
asa ca acest modem va fi de vanzare cine doreste sa spuna.

Pa.

#927
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 23.201
  • Înscris: 18.04.2008
Și la RDS este garantat 100Mbps ?
Să vă aud aici.

#928
Florian23

Florian23

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 108
  • Înscris: 29.09.2007
Dupa mai multe apeluri la 1930 a venit o "echipa tehnica" care a schimbat cablul ce vine de pe casa scarii pana la calculator.Bine inteles nici o schimbare.Au mai dat cateva telefoane si apoi mi-au spus ca nu stiu ce sa faca si sa sun din nou la 1930 sa vina alta echipa :cursing:
Am sunat din nou la 1930 unde mi-a raspuns un tip "competent" care mi-a comunicat,dupa ce i-am dat toate datele, ca eu nu am nici un fel de contract facut la Romtelecom :lol: Nu stiam ce sa fac , sa rad sau sa ma enervez. Am vrut sa-i explic de ce am sunat, la care el imi spune ca ma vor suna colegii lui imediat si sa le povestesc lor. Bineinteles ca nu m-a sunat nimeni :cursing:  
Dupa 2 ore sun din nou la 1930 si dupa 10 min de asteptare imi raspunde o tipa c-am iritata,  care ma pune sa fac un test de viteza, sa se convinga ca nu profit de faptul ca 1930 e apel gratuit si sun doar sa stau de vorba.Dupa test imi da dreptate si imi spune ca voi fi contactat telefonic de o echipa tehnica in cel mai cel mai scurt timp.
Cel mai mult imi place ca toti de la romtelecom imi dau dreptate :coolspeak: dar nimeni nu rezolva nimic. Sper sa vina cineva care sa stie despre ce e vorba si unde e buba. Va tin la curent :OK:

View PostRaisedFist, on 5th December 2011, 17:59, said:

sincer. am stat azi o ora si ceva si am citit toate postarile de pe topicul asta. am si eu modemul asta de cateva luni si n-am avut nici una din problemele despre care vorbeste lumea aici. poate ca din cauza ca sunt invatat sa citesc atent ce e scris prin paginile cu setarile routerului, poate e din cauza ca mai stiu cate ceva de retele... totusi, asa cum spunea si bladhaund mai inainte, lumea ar trebui sa mai sune si la romtelecom cand are probleme. sa intri pe un forum gratuit si sa ceri ajutor, ca apoi sa injuri ca n-ai primit raspunsul care iti convine mi se pare jalnic...

si ca tot s-a discutat pe ultima pagina (de pana acum) de viteze, eu am abonament 100Mbps si torrentul nu mi-a scazut niciodata sub 7-8M/s (pe tracker romanesc), asta insemnand ca mereu vad la viteza 10M/s constant.

Inainte sa sun la deranjamente sau sa scriu pe forum, incerc sa rezolv cu ce am la indemana. Nu ma pricep la retele , nu injur daca nu primesc raspuns si am citit tot ce am avut lasat la instalare.Instalarea nu am facut-o eu, ci personalul romtelecom. Eu doar vreau sa primesc ceea ce platesc. Nu sunt absurd, nu caut idealuri, dar tinand cont ca viteza e pana la 100MB, sper sa am macar 75, nu 50 sau 25. Mai ales ca infrastructura exista , asta vara sa bagat fibra optica.

#929
senator

senator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.423
  • Înscris: 02.03.2006

View PostAirBoy, on 5th December 2011, 12:15, said:

In contract, inainte de a semna, va vedea exact cat duce linia si pentru cat semneaza. Oferta este cu "pana la...". Cand faci contractul, vei sti exact cat o sa ai.
Păi, așa ar fi trebuit să facă. Dar, crezi că așa au făcut? Respectivul spune că nu depășește 50Mbps, în condițiile în care a semnat pentru 100 Mbps. Aici e buba.

#930
RaisedFist

RaisedFist

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 9
  • Înscris: 04.10.2006

View PostAl_Bundy, on 5th December 2011, 17:22, said:

Ce setari nene, alea in care te invata cum sa bagi cablul de la priza telefonica in modem ?!
setarile modemului/routerului. nici nu stiam ca exista manual pentru "scula" asta. pur si simplu am intrat in interfata de administrare si am incercat sa pricep ce zice lumea acolo... nu mi-a fost prea greu.

#931
Al_Bundy

Al_Bundy

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 3.103
  • Înscris: 29.06.2011

View PostFlorian23, on 5th December 2011, 23:02, said:

De cate ori te-au pus sa resetezi modemul ?  :roflmao:

#932
OTY_2007

OTY_2007

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 11
  • Înscris: 18.11.2007

View PostFlorian23, on 6th December 2011, 00:02, said:

Dupa mai multe apeluri la 1930 a venit o "echipa tehnica" care a schimbat cablul ce vine de pe casa scarii pana la calculator.Bine inteles nici o schimbare.Au mai dat cateva telefoane si apoi mi-au spus ca nu stiu ce sa faca si sa sun din nou la 1930 sa vina alta echipa :cursing:
Am sunat din nou la 1930 unde mi-a raspuns un tip "competent" care mi-a comunicat,dupa ce i-am dat toate datele, ca eu nu am nici un fel de contract facut la Romtelecom :lol: Nu stiam ce sa fac , sa rad sau sa ma enervez. Am vrut sa-i explic de ce am sunat, la care el imi spune ca ma vor suna colegii lui imediat si sa le povestesc lor. Bineinteles ca nu m-a sunat nimeni :cursing:  
Dupa 2 ore sun din nou la 1930 si dupa 10 min de asteptare imi raspunde o tipa c-am iritata,  care ma pune sa fac un test de viteza, sa se convinga ca nu profit de faptul ca 1930 e apel gratuit si sun doar sa stau de vorba.Dupa test imi da dreptate si imi spune ca voi fi contactat telefonic de o echipa tehnica in cel mai cel mai scurt timp.
Cel mai mult imi place ca toti de la romtelecom imi dau dreptate :coolspeak: dar nimeni nu rezolva nimic. Sper sa vina cineva care sa stie despre ce e vorba si unde e buba. Va tin la curent :OK:



Inainte sa sun la deranjamente sau sa scriu pe forum, incerc sa rezolv cu ce am la indemana. Nu ma pricep la retele , nu injur daca nu primesc raspuns si am citit tot ce am avut lasat la instalare.Instalarea nu am facut-o eu, ci personalul romtelecom. Eu doar vreau sa primesc ceea ce platesc. Nu sunt absurd, nu caut idealuri, dar tinand cont ca viteza e pana la 100MB, sper sa am macar 75, nu 50 sau 25. Mai ales ca infrastructura exista , asta vara sa bagat fibra optica.



verifica config pc-ului, prog instalate in calc iti manaca din banda...fa o proba cu SO proaspat instalat fara alte programe.

#933
tradux

tradux

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 458
  • Înscris: 29.01.2006

View PostOTY_2007, on 6th December 2011, 14:01, said:





verifica config pc-ului, prog instalate in calc iti manaca din banda...fa o proba cu SO proaspat instalat fara alte programe.

Desigur ca la masurarea vtezei trebuie inchise toate programele cu conectare la internet si lasat numai browserul deschis.

'OTY_2007', daca ai facut astfel de teste poti sa ne dai niste cifre relevante?

Cat despre furnizorul de servicii, acesta nu ar trebui sa isi onoreze obligatiile contractuale intr-o buna masura? Adica binisor mai mult de 50% - acceptabila ar fi o cifra de 70-80%, fara sa discutam aici despre viteza garantata, aceea este pentru business. Este la bunul simt comercial sa iti respecti in mare masura obligatiile, iar pentru asta banda nu trebuie impartita cu alti n-spe utilizatori.

Prima intrebare este daca instalatia individuala permite singura atingerea vitezei respective, iar a doua intrebare este cu cati alti useri se imparte banda respectiva socotind toate trunchiurile comune.....

#934
aschiuta

aschiuta

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 960
  • Înscris: 24.06.2004

View PostFlorian23, on 3rd December 2011, 20:31, said:

Salutare
De o saptamana mi s-a instalat pachetul de servicii dolce iptv+clicknet power+voce zero de la romtelecom.Toate bune si frumoase , dar la testele de viteza download nu trece de 50Mbps ,iar pachetul prevede 100Mbps.Am testat si ziua si noaptea si cu toate tv-urile decuplate si tot nu trece de 50. Am sunat la relatii cu clientii si m-au pus sa fac un test de viteza in timp ce dicutam cu ei.Dupa ce mi-au dat dreptate au spus ca problema e din locatie si o sa vina o echipa tehnica.A venit au verificat si au plecat spunand ca nu sunt probleme la mine ci in centrala.Dar din tonul discutiei nu prea erau siguri pe ce spun ma c-am abureau. Au zis ca vor mai face verificari. Nu cred ca au mai facut ceva ca nu sunt nici un fel de schimbari. Ce mi s-a parut bizar e ca atunci cand au instalat serviciul si au facut setarile pe calculator ,treaba nu a mers din prima si tot isi dadeau cu presupusul, apoi au sunat pe altcineva si pana la urma a functionat. Dar nu functioneaza la capacitate maxima, cu toate ca blocul are fibra optica si cei de la romtelecom spun ca ar trebui sa am o viteza de peste 90Mbps cu toate televizoarele functionand, consumul de banda luat de tv este sub 10 Mbps. Eu ma gandesc ca ei au gresit setarile la inceput sau ceva nu au facut cum trebuie.Am sunat iar la 1930 pe 30 noiembrie si au spus ca vor trimite o echipa, care nu a ajuns nici pana acum. Va rog sfatuiti-ma ce ar trebui sa fac.As putea sa refac eu setarile?

Sunt curios Routerul ce iti arata in interfata lui. La ce viteza este sincronizat. Poate nu ai dat inca de cei priceputi.. Si eu am avut probleme cu viteza, dar am rezolvat cu 1930, eram facut pe un profil mai vechi decat era normal.

#935
Florian23

Florian23

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 108
  • Înscris: 29.09.2007

View Postaschiuta, on 6th December 2011, 20:26, said:

Sunt curios Routerul ce iti arata in interfata lui. La ce viteza este sincronizat. Poate nu ai dat inca de cei priceputi.. Si eu am avut probleme cu viteza, dar am rezolvat cu 1930, eram facut pe un profil mai vechi decat era normal.
Am avut ghinion de la inceput cu ei.Si intradevar am dat numai peste mediocri.Dar parca sunt prea multi , sau fac anume ca sa nu mai suni altadata. C-am asta arata setarile modemului... valorile de upstreamSNR si downstream SNR sunt mult mai mici decat la un vecin al meu care are si el acelasi pachet de servicii. Am descarcat de pe ftpclicknet.ro un fisier de 100MB in 50 de secunde,la 2Mb/s, iar la vecinul meu acelasi fisier l-am descarcat cu 8Mb/s invreo 4-5 secunde.

Fișiere atașate


Editat de Florian23, 07 decembrie 2011 - 21:47.


#936
fologeam

fologeam

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 382
  • Înscris: 15.07.2006
Modemul este sincronizat la viteza care trebuie.Este foarte posibil ca limitarea de viteza sa fie chiar din calculatorul tau.Dezactiveaza antivirusul si mai incearca un test pe speed test.Poate ca ai probeme cu sistemul de operare.Parametrii liniei sunt excelenti si nu cred ca este de vina Romtelecom-ul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate