Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalare aer conditionat in apar...

Telefoane prietenoase cu vederea?

Alegere teava pentru incalzire pr...

Opinia publica despre medici/ asi...
 Senzor Temp PMOD-TMP3 cu TCN75A

Amazing Race

La multi ani @LouisCyphre!

Vinieta Bulgaria Online
 Investitie imobiliara in strainat...

Plita inducție gorenje IC340...

info schimbare buletin sectorul 4

Aplicație nivel scazut baterie
 Importul de cod extern avantaje v...

Alegere sistem usi glisante\...

Am primit credit in avans desi op...

Restituire prima casco dupa instr...
 

Păreri Mercedes CLA / 1.461 cmc diesel / automata / 116 CP din 2020

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Cavery07

Cavery07

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 06.05.2024
Salutare! În perioada următoare urmează să achiziționez un Mercedes CLA / 1.461 cmc diesel / automata / 116 CP din 2020. La acest model, distribuția este pe lanț sau curea? Estimativ, care este prețul de înlocuire? Pentru cei care cunosc, există vreo problemă privind fiabilitatea la acest model? Mulțumesc!

#2
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,034
  • Înscris: 09.05.2009
Distributia este pe curea. Fiabilitatea este buna avand in vedere ca este un motor diesel de origine Renault! Posted image La modelele Renault intervalul de schimb este de 6 ani sau 100k Poate fi diferit totusi pentru varianta Merecedes.

Edited by DannyMC, 26 May 2024 - 14:38.


#3
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 434
  • Înscris: 23.12.2008

View PostCavery07, on 26 mai 2024 - 11:19, said:

Salutare! În perioada următoare urmează să achiziționez un Mercedes CLA / 1.461 cmc diesel / automata / 116 CP din 2020. La acest model, distribuția este pe lanț sau curea? Estimativ, care este prețul de înlocuire? Pentru cei care cunosc, există vreo problemă privind fiabilitatea la acest model? Mulțumesc!

Motoarele 1.3 si 1.5 de pe clasele A si B sunt facute in colaborare cu Renault. Poate mai cauti si reusesti sa gasesti un 2.0…

#4
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,752
  • Înscris: 06.07.2005
In afara de faptul ca nu e "racheta", nu inteleg ce are motorul de 1.5 de Renault. Probleme de fiabilitate nu sunt.

View Postraducut123, on 26 mai 2024 - 20:52, said:

Ideea e alta: Mercedes cu sub 200 cp never!Alfel ia dacia!
Ce maaaa ?! N-ai 300 de cai, mai bine iti iei tricicleta!!!

#5
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,844
  • Înscris: 30.01.2006
Adevarul e ca sa ai un E-klasse si sa mergi pe autostrada cu 140 km/h, dupa care sa incetinesti dupa unu cu un Golf, D-zeu stie ce motor la 90 km/h, sa te tina in spatele lui, si apoi sa se dea pe banda 1, si cand o calci sa ajungi inapoi la 130-140 km/h, o calca si ala cu golful si sa nu poti sa-l depasesti..... iar cand il depasesti, ca te lasa el, sa vezi si ca e femeie la volan e de tot rasul, ma rog, plansu. O spun pentru ca am patit exact faza asta cu fosta masina. Am vanduto, urgent.

Aici e vorba de un CLA, o masina cu aliura sport, smechera, si cand o calci....... la 116 cai si nu poti sa depasesti un Logan, mie mi se pare de porc.

Mai bine cumperi o masina mai ieftina si cu ceva rezerve, sau fara rezerve dar mai ramai cu niste bani in buzunar. Un Mercedes fara nici un pic de putere este ca nunta fara lautari. Omoara tot spiritul masinii premium care se vrea a fii.

#6
bograd

bograd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 777
  • Înscris: 28.05.2004
Auzi tu, sa te depaseasca o femeie. Asa rusine...

#7
Cavery07

Cavery07

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 06.05.2024
Nu iau masina ca sa fac curse cu ea. Nu poate fi comparata cu un Logan, asa cum am vazut scris oe aici, sa fim seriosi. Una e motorul de Renault produs cu Mercedes si alta e alta. Nu m-am lamurit deloc oricum, discutia ducandu-se pe parerea inutila a altuia. Asta e. Mersi, ce sa mai zic :)))))

#8
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,383
  • Înscris: 27.07.2006
@Cavery07
Am acest motor pe Duster, de 4 ani. Decent in exploatare, mai ales datorita cuplului disponibil de la 1700rpm. Am fost peste tot cu el - autostrada, DN-uri, oras, munte, off...7-8 in oras, 5-6 afara, functie de cat te dai la el.
Intrucat Dusterul e o "caramida" aerodinamic, pe Mercedesul tau se va simti altfel motorul asta.
De fiabilitate nu-ti faci probleme, este unul din cele mai bune motoare produse vreodata. Daca ai grija de el va "trai" mai mult decat masina 😀.

Astea cu "doar 116CP, vai, adormi pe sosea" sunt copilarisme.

Si exista solutii: dupa primul an m-am dus la o firma cu renume in domeniu si am resoftat-o, stage 1: 140CP si 320NM, de la 116/260. N-am facut-o pentru cai, ci pentru cuplu, pentru mers pe coclauri. Am 36k km de la resoftare, nicio problema. Iar daca ma dau la ea...hmmm...
Deci daca vei simti nevoia de mai mult, se rezolva.

Edited by ergon, 27 May 2024 - 05:53.


#9
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,383
  • Înscris: 27.07.2006
Nu mai pot edita: distributia, inclusiv pompa de apa si accesoriile costa undeva spre 1500, +/-. Manopera...depinde unde o faci. Daca vrei la reprezentanta, ia-ti tu piesele, te rup baietii cu adaosurile...
La mine (trebuie vazut ce zice Mercedes) se schimba, conform fisei tehnice, la 4 ani SAU 120k km.

 test_driver, on 26 mai 2024 - 21:45, said:

...iar cand il depasesti, ca te lasa el...
Stii cum se spune, cel mai destept cedeaza...😃

Edited by ergon, 27 May 2024 - 06:16.


#10
Olteanul_sfios

Olteanul_sfios

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,636
  • Înscris: 22.08.2012

View Posttest_driver, on 26 mai 2024 - 21:45, said:

Adevarul e ca sa ai un E-klasse si sa mergi pe autostrada cu 140 km/h, dupa care sa incetinesti dupa unu cu un Golf, D-zeu stie ce motor la 90 km/h, sa te tina in spatele lui, si apoi sa se dea pe banda 1, si cand o calci sa ajungi inapoi la 130-140 km/h, o calca si ala cu golful si sa nu poti sa-l depasesti..... iar cand il depasesti, ca te lasa el, sa vezi si ca e femeie la volan e de tot rasul, ma rog, plansu. O spun pentru ca am patit exact faza asta cu fosta masina. Am vanduto, urgent.

Aici e vorba de un CLA, o masina cu aliura sport, smechera, si cand o calci....... la 116 cai si nu poti sa depasesti un Logan, mie mi se pare de porc.

Mai bine cumperi o masina mai ieftina si cu ceva rezerve, sau fara rezerve dar mai ramai cu niste bani in buzunar. Un Mercedes fara nici un pic de putere este ca nunta fara lautari. Omoara tot spiritul masinii premium care se vrea a fii.

Lasa-ma sa ghicesc: tu esti ala care da flashuri pe autostrada ca sa se dea la o parte fraierii care conduc cu 130 km/h pe banda 2, desi banda 1 e ocupata cu camioane care merg cu 90, este?

#11
Mihaitsa07

Mihaitsa07

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 230
  • Înscris: 03.06.2023
Daca si "Mercedes" CLA cu motor de 1.5 diesel si 116 cp e masina cu aliura sport si smechera....ce mai putem spune.. Nu ne mai legam chipurile "Mercedes"...

#12
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,844
  • Înscris: 30.01.2006

View PostOlteanul_sfios, on 27 mai 2024 - 09:35, said:


Lasa-ma sa ghicesc: tu esti ala care da flashuri pe autostrada ca sa se dea la o parte fraierii care conduc cu 130 km/h pe banda 2, desi banda 1 e ocupata cu camioane care merg cu 90, este?

Era o gluma, mai scrisesem cate ceva acolo, dar un Admin binevoitor a sters mesajul. Plina lumea de frustrari. Nu nu fac flashuri decat daca te uita D-zeu pe banda 2. Ideea este ca e pacat sa ai o masina premium cu motor slab, eu am avut si nu mi-a placut. Era mai bine in Mondeo de 140CP decat in Mercedes tot de aproape 140 de cai.

View PostMihaitsa07, on 27 mai 2024 - 09:40, said:

Daca si "Mercedes" CLA cu motor de 1.5 diesel si 116 cp e masina cu aliura sport si smechera....ce mai putem spune.. Nu ne mai legam chipurile "Mercedes"...

CLA vrea sa fie sport, chiar daca au pus ei motorul stramb pe ea si tractiunea in locul gresit. Are niste forme foarte agresive pentru un pisic.

#13
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,854
  • Înscris: 08.01.2010
Am condus un BMW Serie 1 115d, avea 115CP, parca, si era un motor mort pentru orice altceva decat mers incet. Aveam atunci un 118d de 2 litri si 150CP, diferenta uriasa intre ele. Ia o benzina, nu te mai incurca cu un Diesel lesinat.

#14
beria81

beria81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 434
  • Înscris: 23.12.2008
Nu ma refer neaparat la fiabilitate sau putere cand vorbesc de motorul Renault pus pe clasele A si B…mai mult ca sigur sunt superficial.
Totusi, cand cumpar un Mercedes prefer sa stiu ca este Mercedes…chiar daca vorbim despre o masina non premium, cum este CLA-ul.
Ca masina, este ok…desi daca vb despre calitatea materialelor, vezi diferentele fata de clasele C & E, este o masina ok cu un design exterior placut.
Sotia mea a tinut-o cativa ani fara a avea nici cea mai mica problema…

Edited by beria81, 30 May 2024 - 15:02.


#15
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,067
  • Înscris: 06.04.2007

View PostCumulus, on 28 mai 2024 - 22:31, said:

Am condus un BMW Serie 1 115d, avea 115CP, parca, si era un motor mort pentru orice altceva decat mers incet. Aveam atunci un 118d de 2 litri si 150CP, diferenta uriasa intre ele. Ia o benzina, nu te mai incurca cu un Diesel lesinat.
Asteptarile nu sunt la fel, simturile de asemenea, plus conteaza si de pe ce masina/motorizare vi si faci comparatia.
Normal ca ti-a fost mortaciune, ia sa fi venit dupa cativa ani de condus ex un Golf 1.6 benzina , care e mort in comparatie cu masina din subiect *ex repriza 80-120 12 sec vs 8,2 sec, racheta fata de golf.

Asa am patit cand am trecut de la 1.9 tedei 90cp la 1.0 ecoboost 100cp, mort ecoboost-ul.

8,2-8,5 sec 80-120 nu e o masina lesinata daca te raportezi la alte specimene de masini din clasa.
Si ce vrei sa faci, cum si pe unde mergi cu masina.
Daca tot ai drumuri lungi, reprize sustinute la viteze mari, vrei sa traga repede de la 130 in sus, atunci 1.5 de fata nu e cea mai buna alegere.
In rest e parfum, departe rau sa fie lesinat 1.5 dizal pe masina asta.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate