Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#3907
Posted 03 October 2016 - 19:53
salut.
Cum dau avansul mai mic la injectie la u 445? |
#3909
Posted 03 October 2016 - 22:42
gcom61, on 03 octombrie 2016 - 06:57, said:
Se demonteaza capacul spate de la transmisie(ala pe care sunt montati tirantii).Priza de putere ramane pe capac.Pt reglarea grupului,este posibil sa rupi tractorul,daca nu ai adaptoare pt rulmentii de la pinionul de atac.Prima data se dau trompele jos,si incerci sa reglezi de acolo... Cum reglez grupul??? Attached Files |
#3910
Posted 04 October 2016 - 07:39
Sub flansele care sustin rulmentii conici ai grupului,ar trebuii sa ai niste [flanse] din tabla subtire,din aluminiu sau otel.Daca ai joc intre coroana si pinionul de atac,scoti o tabla de sub flansa din stanga si o adaugi in dreapta.Ai grija,ca reglajul este de finete.Cei mai multi ,spun ca introducand o coala de hartie intre coroana si pinionul de atac,ar trebuii sa se imprime foarte foarte putin dantura(urmele danturii).Dupa figura cu distantierii de sub flanse,nu trebuie sa ai joc la rulmentii conici.Ai grija insa ,sa nu fie prea stransi,pt ca risti sa distrugi rulmentii(sa apara acele urme pe role)f rapid.
Ordinea este: slabesti lagarul dreapta,demontezi lagarul stanga,scoti o tablita si remontezi lagarul stanga,strangand piulitele;verifici jocul intre coroana si pinionul de atac. Dupa asta,din lagarul din dreapta,jonglezi cu jocul la rulmentii conici,adaugand sau scotand tablite de sub lagar. Daca se intampla sa nu ai tablita sub lagarul stanga,treaba se complica putin,pt ca trebuie umblat la pozitionarea pinionului de atac,in sensul de a-l deplasa spre in spate. Aici,deja se intra in amanunte in functie de montura rulmentilor de pe pinionul de atac. Dupa fiecare pozitionare al flanselor,ai grija sa ciocanesti usor cu un ciocanel,atat in flanse cat si in/pe grupul conic(nu pe dantura) si sa rotesti grupul... Edited by gcom61, 04 October 2016 - 07:42. |
#3911
Posted 04 October 2016 - 17:42
Ce rol are acea tija din partea de jos a pompei de injectie care pote fi actionata prin impingerea pirghiei de oprire a alimentarii?
|
#3912
Posted 04 October 2016 - 19:25
Totul tine de grupa de vâscozitate din care face parte uleiul .ln carte erau trecute că mergând cu m20 mai puțin vâscos iarna,iar de primăvară până toamna cu m30 sau chiar m40 cu grad ridicat de vâscozitate
Acum depinde fiecare ce vrea să folosească ,un motor mai uzat,pentru o presiune mai mare trebuie alimentat cu ulei de vâscozitate mai mare,plus ca uleiurile moderne sunt pentru motoare cu turbosuflante,cu vâscozitate redusă |
#3913
Posted 04 October 2016 - 20:15
SAlut! Imi scade nivelul la apa in radiator si imi creste in baie nivelul la ulei! Care sa fie cauza? Mentionez ca am avut o scurgere de apa la pistonul 1 la garnitura de chiulasa si am mai strans chiulasa si s-a rezolvat! Multumesc!
|
#3914
Posted 04 October 2016 - 22:17
Ii clar ca inca problema ta exista pentru ca apa merge in ulei.Se poate ca in locul unde ai curs dupa ce ai mai strans tu chiuloasa sa fii cedat garnitura.
|
#3915
Posted 05 October 2016 - 05:34
danielparvoni, on 04 octombrie 2016 - 17:42, said:
Ce rol are acea tija din partea de jos a pompei de injectie care pote fi actionata prin impingerea pirghiei de oprire a alimentarii? Reduce avansul la pornire,si mentine o presiune mai ridicata dupa pompa de transfer(la turatie mica),daca este actionata si pompa este bine reglata (pornire mai usoara). adrian1975oti, on 04 octombrie 2016 - 20:15, said:
SAlut! Imi scade nivelul la apa in radiator si imi creste in baie nivelul la ulei! Care sa fie cauza? Mentionez ca am avut o scurgere de apa la pistonul 1 la garnitura de chiulasa si am mai strans chiulasa si s-a rezolvat! Multumesc! Daca uleiul este [laptos],apa ajunge in baie.Daca radiatorul se goleste doar cu ~5-7cm,este normal si trebuie sa cauti cauza pt care creste nivelul uleiului(poate fi motorina) |
#3916
Posted 05 October 2016 - 05:52
Desfaci capacul de la culbutori si vezi daca sint bule de apa la capacele din chiuloasa cele de inghet.Daca nu este nimic treci mai departe
|
|
#3917
Posted 05 October 2016 - 15:55
Spuma pe joja este un indicator al prezentei apei,odata cu mărirea nivelului în Baia de ulei. În mod normal uleiul este amestecat cu antispumant care nu fac posibil producerea spumei pe timpul funcționării normale a motorului
|
#3918
Posted 06 October 2016 - 05:41
Multumesc frumos de raspunsuri colegii! Am schimbat garnitura de chiulasa! Era distrusa! Azi il termin de montat si vad in continuare! Sper sa fi eliminat cauza!Va tin la curent!
gcom61, on 05 octombrie 2016 - 05:34, said: Reduce avansul la pornire,si mentine o presiune mai ridicata dupa pompa de transfer(la turatie mica),daca este actionata si pompa este bine reglata (pornire mai usoara). Daca uleiul este [laptos],apa ajunge in baie.Daca radiatorul se goleste doar cu ~5-7cm,este normal si trebuie sa cauti cauza pt care creste nivelul uleiului(poate fi motorina) |
#3919
Posted 06 October 2016 - 08:54
Crezi ca degeaba a fost prevazut sistemul ala?!..
Daca examinezi cu atentie busonul(dopul) de la radiator,ar trebuii sa observi ca acesta etanseaza pe 2 scaune;unul,mai jos(presat de un arc) si unul sus,presat de sistemul de inchidere(baioneta). Daca intradevar doresti sa ai radiatorul [ochi],atunci cauti un alt buson cu etansare numai sus si pui vas de expansiune;altfel,risti sa faci mai mult rau. |
#3920
Posted 08 October 2016 - 23:15
Buna
Am o problema majora care nu o pot rezolva de mult tump Caut sa cumpar piesa pentu priza directa de putere adica cea de 1000rpm care este locata deasupra prizei de 540 rpm ( uzual folosita) Tractorul are un capac in acel port care este fixat in 4 shuruburi si are si rolul de sustinere la rulmentul axului din cutie Multzumesc ptr o eventuala indrumare Este vorba de acel orificiu cu 4 gauri care usual este acopeit cu un capac de fonta care are si rolul de ghidare si sustinere al rulmentului Piesa ar trebuii sa arate ceva de genul celei turnate din constructie (cilindrica) Attached Files |
#3921
Posted 09 October 2016 - 08:54
Leul nu a fost prevazut cu priza de 1000 ci cu un angrenaj cu fulie plata(saiba).
|
|
#3922
Posted 09 October 2016 - 11:36
am probleme cu termoinjectorul ,vine frigul si nu stiu ce fac cu pornirea dimineata,,,, unde casesc un termoijector bun s/au ce sa fac la al meu ca nu deschide motorina. o solutie pentu pornire usoara .
|
#3923
Posted 11 October 2016 - 05:36
La mine,circuitul de motorina este:retur injectoare+retur pompa >intrare filtru motorina>aerisitor permanent filtru>rezervor suplimentar termostarter>retur rezervor.
Rezervorul pt termostarter,montat sus,langa rezervor fixat de peretele despartitor,alaturi de tabloul de sigurante. Daca si la inaltimea aia nu deschide termoinjectorul,si nichelina este ok,atunci ,folosind o cheie de 10mm sau ceva asemanator(ca si greutate) lovesti usor surubul din capatul termoinjectorului(surubul de reglaj).Nu incerca sa-l slabesti pt ca este fixat prin puncte de sudura. Repeti operatia,pana cand,la incalzire de 15-30 secunde ,incepe sa apara motorina. Sau...altul nou. Le: aerisitorul permanent al filtrului de motorina,de fapt este un alt surub gaurit cu spiral de 1mm +racord de furtun(ca cel de pe intrare filtru motorina);in acest fel,aerul nu se acumuleaza in filtru ci este eliminat;se monteaza pe al doilea filtru. Edited by gcom61, 11 October 2016 - 05:44. |
#3924
Posted 11 October 2016 - 20:24
gcom61, on 06 octombrie 2016 - 08:54, said:
Crezi ca degeaba a fost prevazut sistemul ala?!.. Daca examinezi cu atentie busonul(dopul) de la radiator,ar trebuii sa observi ca acesta etanseaza pe 2 scaune;unul,mai jos(presat de un arc) si unul sus,presat de sistemul de inchidere(baioneta). Daca intradevar doresti sa ai radiatorul [ochi],atunci cauti un alt buson cu etansare numai sus si pui vas de expansiune;altfel,risti sa faci mai mult rau. |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users