Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Vulcanul din Islanda strică planurile turiștilor
Last Updated: May 11 2010 19:35, Started by
inside_spy
, Apr 15 2010 15:34
·
0
#37
Posted 18 April 2010 - 17:02
forbes, on 17th April 2010, 22:02, said: CDG e inchis pana Luni dimineata- AF are toate zborurile suspendate pana Luni dimineata se pare LHR e inchis pana luni dimineata - BA are toate zborurile suspendate pana Luni dimineata se pare AMS e inchis pana maine la 1100 Local VIE e inchis pana maine dimineata. Germania are spatiul aerian inchis pana maine la 1400. Toate aceste termene se pot modifica in bine sau in rau in functie de evolutia situatiei |
#38
Posted 18 April 2010 - 22:20
Situatia sta cam asa: Eu am abandonat aeroportul pana maine, sa vedem ce sanse am sa se deschida Otopeniul, vad ca autoritatile noastre sunt vesele si optimiste. Bravo lor.
Sotia mea a ajuns prin Austria, maine dimineata e Cluj-Napoca. De unde ia un autobuz spre Pitesti sau Sibiu?? Edit: Am incercat pe net insa nici Atlassibul nici Dacos-ul nu-mi sunt de ajutor. Microbuzele de unde se iau din Cluj?? Nu se mai pot face rezervari pe net la ele pentru maine dimineata. Pe langa gara sau autogara din Cluj gasesc ceva? Later edit: De unde se ia Dacos-ul din Cluj??? Edited by Cristist50, 18 April 2010 - 22:39. |
#39
Posted 18 April 2010 - 22:54
#40
Posted 19 April 2010 - 06:48
Spațiul aerian românesc se redeschide
Aeroporturile din Timișoara și Arad se redeschid azi, la ora 9.00. Astfel, spațiul aerian românesc, închis sâmbătă din cauza norului de cenușă provocat de erupția unui vulcan din Islanda, este de azi redeschis parțial. "Probabil că azi la ora 15.00 vor redeveni operaționale și aeroporutile din Craiova, București și Constanța dacă lucrurile vor evolua în același ritm", declara aseară secretarul de stat în Ministerului Transporturilor Marin Anton, citat de Mediafax. "Ne-am dorit ca și aeroporturile din București să funcționeze de dimineață, dar datele ne fac să fim precauți și să așteptăm până la ora 15:00", a declarat Marin Anton. Oficialul nu a putut preciza când va fi redeschis complet tot spațiul aerian din România. Traficul aerian a fost închis sâmbătă, la ora 18:00, în urma deciziei luate de celula de criză formată la nivelul Guvernului. Norul de cenușă de la erupției vulcanului din Islanda a acoperit teritoriul României la ora 21:00. |
#41
Posted 19 April 2010 - 09:18
Cristist50, on 18th April 2010, 23:20, said: Situatia sta cam asa: Eu am abandonat aeroportul pana maine, sa vedem ce sanse am sa se deschida Otopeniul, vad ca autoritatile noastre sunt vesele si optimiste. Bravo lor. Sotia mea a ajuns prin Austria, maine dimineata e Cluj-Napoca. De unde ia un autobuz spre Pitesti sau Sibiu?? Edit: Am incercat pe net insa nici Atlassibul nici Dacos-ul nu-mi sunt de ajutor. Microbuzele de unde se iau din Cluj?? Nu se mai pot face rezervari pe net la ele pentru maine dimineata. Pe langa gara sau autogara din Cluj gasesc ceva? Later edit: De unde se ia Dacos-ul din Cluj??? Am sunat la dacos, agentia Cluj (0364.405.524) si mi-au spus urmatoarele: - se pot face rezervari la numarul de mai sus - autogara este la 600 metri de gara, peste podul de cale ferata, pe strada Giordano Bruno 1-3 , in spatele hotelului Beta. - pentru Sibiu: se pleaca din Cluj la orele: 8, 10, 13, 14, 16, 17:30; se face circa 3ore si 45 minute - costa 29 Ron (in afara de cursele de 10 si de 14) - pentru Pitesti (merge si la Bucuresti): se pleaca din Cluj la orele: 10 si 14; se face 7 ore si 30 minute - costa 45 Ron. Dacos_Cluj.JPG 218.35K 27 downloads Edited by jumborom, 19 April 2010 - 09:29. |
#42
Posted 19 April 2010 - 09:19
Mda, deja încep să se contureze tot felul de opinii cum că totul ar fi fost o înscenare legată de funeraliile din Polonia. Mai ales printre cei blocați pe aeroporturile românești (am ajuns ieri întâmplător la OTP și în Gara de Nord). Aceste opinii sunt alimentate și de zborurile de probă făcute de Lufthansa și KLM care au ajuns fără niciun fel de problemă la sol.
S-au încheiat funeraliile, se pare că se deschide traficul aerian începând de astăzi. Milioanele de călători cărora li s-au anulat zborurile se pare că sunt doar victime colaterale. |
#43
Posted 19 April 2010 - 10:57
@jumborom: Multumesc pentru informatii. Sotia este deja pe la Sebes, cu un Dacos. Informatiile oferite au fost super.
Eu astept Cluj-ul sa se deschida, daca nu poate maine ... |
#44
Posted 19 April 2010 - 11:39
EB Belgium - closed 19-1800z
ED Germany - closed up to FL195 until 19-1800 ED Germany all airports EDYY Maastricht - open EE Estonia - closed 19-1200z EF Finland - closed 19-1500z for flights EG United Kingdom - closed 20-0000z EH Netherlands - closed 19-1200z EI Ireland - closed 19-1800z EK Denmark - closed 20-0000z, available above FL355 EN Bodo - open EN Oslo - open EN Stavanger open ESMM Malmo north - open ESMM Malmo south - closed 19-1400z ESOS open north of 60n until 19 1200 EP Poland – determined by NOTAM LB Bulgaria - open (but N part closed sfc -FL285) LD Croatia - open from 0700 LE Spain - open LFMM Marseille- open LFEE Reims - closed 20-0600z LFFF Paris - closed 19-1300z LFRR Brest- closed 20-0000z LFBB Bordeaux- open (but restrictions in LFBBN+LM sectors) LH Hungary - closed 19-1000z LI Italy Milan – closed up to FL195 20-0600z LI Italy Padova – closed up to FL195 20-0600z LJ Slovenia - open LK Czech Republic - closed up to FL 245 20-0000z LO Austria - a danger area over the entire FIR LR Romania - closed up to FL 285 19-1500z, except MOPUG sector LS Switzerland - closed up to FL200 19-1200z LY Serbia - open LZBB Bratislava - closed up to FL245 19-1000z UKLV - closed up to FL 205 19-0900z UKOV - closed up to FL 205 19-1200z UKFV - open UKDV - open Ora Romania: z+ 3h... |
#45
Posted 19 April 2010 - 13:28
Se pare ca s-a deschis Otopeni, celputin partial.
Pe site apare o cursa decolata la Timisoara 12.40 (KRP5101) |
#46
Posted 19 April 2010 - 14:32
Conform site-ului cursa mea nu e inca anulata doar intarzaiata. Sa speram ca pana deseara nu se prevad schimbari majore.
Decolare: ROT413 catre Madrid(MAD) Ora programata 13:35 Ora reala/estimata 17:48 Eu ar trebui sa ma intorc cu ea, RO414. Tineti-mi pumnii... Later edit: S-a anulat. Edited by Cristist50, 19 April 2010 - 15:00. |
|
#47
Posted 19 April 2010 - 15:57
Cristist50, on 19th April 2010, 15:32, said: Conform site-ului cursa mea nu e inca anulata doar intarzaiata. Sa speram ca pana deseara nu se prevad schimbari majore. Decolare: ROT413 catre Madrid(MAD) Ora programata 13:35 Ora reala/estimata 17:48 Eu ar trebui sa ma intorc cu ea, RO414. Tineti-mi pumnii... Later edit: S-a anulat. Au avut o tentativa sa efectueze MAD si VIE... |
#48
Posted 19 April 2010 - 16:35
Avioanele F-16 ale NATO au fost afectate de norul de cenușă
Mai multe avioane de luptă F-16, care au făcut zboruri de testare în spațiul aerian european, au înregistrat probleme la motoare după ce au trecut prin norul de cenușă, a declarat un oficial american, citat de Earth Times. Autoritățile au descoperit cenușă topită și întărită în motoarele aeronavelor. Numeroase state europene și-au închis joi spațiile aeriene, de teamă că cenușa propagată de un vulcan din Islanda ar putea afecta motoarele avioanelor, blocându-le gurile de ventilație. Companiile aeriene au anunțat că nu au întregistrat astfel de fenomene la zborurile de testare efectuate. Însă un număr nespecificat de avioane de luptă F-16 ale NATO "au zburat și au fost găsite acumulări de sticlă în motoarele lor", a spus oficialul. Dacă particule de cenușă vulcanică sunt prinse în motorul avionului, acestea se acumulează, se topesc, se transformă în sticlă și înfundă motoarele. În 1982, avioane ale British Airways și Singapore Airways și-au stricat toate motoarele atunci când au zburat printr-un nor de cenușă vulcanică, deasupra Indoneziei. Potrivit informațiilor existente, cenușa a zgâriat parbrizele avioanelor până le-a mătuit complet și a blocat motoarele. Acestea au repornit abia când suficientă cenușă topită s-a solidificat și s-a desprins de pe ele. Același lucru s-a întâmplat deasupra Alaskăi în 1989. Sursa. Efectele norului de cenușă asupra economiei globale Cele mai afectate de norul de cenușă vulcanică au fost companiile aeriene, care pierd 200 de milioane de dolari pe zi, potrivit Asociației Internaționale de Transport Aerian (IATA). Dacă problemele vor continua și în următoarele săptămâni, pierderile s-ar putea ridica la câteva miliarde de dolari, ceea ce va avea un impact devastator asupra unei industrii care oricum estimase că urma să iasă în pagubă cu peste 2 milarde de dolari. Cu toatea astea, multe alte companii au avut de suferit în urma situației create. Au fost anulate ședințe, iar mulți angajați au rămas blocați în țări străine. În plus, companiile de curierat nu au putut să-și respecte angajamentele asumate. Deși comerțul internațional se bazează cu precădere pe transporturile pe șosele, cale ferată și apă, produsele perisabile, precum mâncarea și florile, nu pot fi cărate decât pe calea aerului. Exporturile de mâncare din Africa și Caraibe se numără printer cele afectate. Se pare că fermierii kenyeni au fost forțați să-și arunce stocuri de de mâncare și flori destinate consumatorilor europenoi. Economia kenyană pierde în fiecare zi aproape 4 milioane de dolari ca urmare a închiderii spațiului aerian european. De asemenea, țările sud-americane, bazate pe agricultură, ar putea avea și ele de suferit. Impactul asupra industriei turismului va fi mic, în cazul în care problemele nu se vor prelungi. În plus, banii pe care industria turismului îi va pierde ca urmarea a turiștilor care nu vor putea să ajungă la destinațiile lor vor fi recuperați de la turiștii blocați în diverse locații, nevoiți să cheltuiască mai mult decât își planificaseră. Unele companii au avut însă de câștigat de pe urma anulării curselor aeriene. Compania feroviară Eurostar, care leagă Londra de Paris și Bruxelles, a deservit cu o treime mai mulți clienți decât în mod normal, ajungând să aibă toate trenurile pline. Operatorii de feriboturi au anunțat o creștere a numărului de pasageri pe care îi transportă. (aceeasi Sursa) |
#49
Posted 19 April 2010 - 16:57
Cristist50, on 19th April 2010, 14:32, said: Conform site-ului cursa mea nu e inca anulata doar intarzaiata. Sa speram ca pana deseara nu se prevad schimbari majore. Decolare: ROT413 catre Madrid(MAD) Ora programata 13:35 Ora reala/estimata 17:48 Eu ar trebui sa ma intorc cu ea, RO414. Tineti-mi pumnii... Later edit: S-a anulat. La ora asta pe situl aeroportului ROT413 apare decolat 17.40 |
#50
Posted 19 April 2010 - 17:02
inside_spy, on 19th April 2010, 10:19, said: ......Aceste opinii sunt alimentate și de zborurile de probă făcute de Lufthansa și KLM care au ajuns fără niciun fel de problemă la sol. Companiile aeriene fac un lobby intens pentru reluarea zborurilor . Nu tin cont insa de pierderile pe care le vor avea in urmatorul interval din cauza uzurii accelerate a motoarelor , chiar daca , aparent , motoarele sunt ok dupa 1-2 ore de zbor prin norul de cenusa vulcanica . Totusi , in ciuda anuntului oficial de deschidere a OTP , tot mai multe curse sunt anulate in ultimele ore ( exceptie fac un zbor de Viena , unul de Atena , un Tel Aviv si cursele interne care oricum zboara la un alt FL ) |
#51
Posted 19 April 2010 - 17:20
remg, on 19th April 2010, 17:57, said: La ora asta pe situl aeroportului ROT413 apare decolat 17.40 Am sunat la ora 18 la aeroport (+ 4) 021 204 1000 si mi-au confirmat ca, intr-adevar, avionul a decolat la 17:40 (cu 4 ore intarziere). Intrucat uzual avionul innopteaza in Bucuresti, sunt sanse foarte mari ca aeronava sa se intoarca de la Madrid asta seara, insa e putin probabil ca sa mai recupereze din intarziere. ROT414 aterizeaza de regula la ora 23:45. Adaugam 4 ore intarziere si ajungem la ora 3:45, maine dimineata. Bafta Cristi ! |
|
#52
Posted 19 April 2010 - 18:25
Începând de luni, 19.04.2010, ora 15:00, s-a reluat traficul aerian pe Aeroportul Internațional Henri Coandă București și Aeroportul Internațional București Băneasa - Aurel Vlaicu.
Pasagerii sunt rugați să contacteze compania aerienă pentru a se informa, înainte de a se prezenta la aeroport, cu privire la situația zborului respectiv. Pentru informații actualizate privind cursele aeriene, pasagerii pot accesa paginile web ale celor două aeroporturi, www.otp-airport.ro și www.baneasa-airport.ro. (aici) Asadar, de pe aeroportul Otopeni au decolat astazi pana la ora 19, urmatoarele curse: Cod / Destinatie / Ora Programata / Ora Reala / Status KRP5101 Timisoara(TSR) 12:40 13:43 Decolat ROT343 Vienna(VIE) 16:10 17:03 Decolat ROT263 Istanbul(IST) 16:25 17:24 Decolat ROT413 Madrid(MAD) 13:35 17:40 Decolat ROT627 Oradea(OMR) 17:15 17:45 Decolat ROT607 Timisoara(TSR) 17:40 18:03 Decolat OT233 Budapest(BUD) 18:00 18:32 Decolat Sunt sanse foarte mari ca perechile lor sa se intoarca in aceasta noapte. Plecari de pe Baneasa (pana la ora 19.20) (Ora programata / Cod / Destinatia / Compania / - / Ora reala) 12:55 JOR107 Barcelona Blue Air B738 18:15 16:10 JOR143 Napoli Blue Air B738 17:55 16:45 JOR9696 Timișoara Blue Air SF34 18:45 17:00 JOR1215 Roma Blue Air B733 inca nu 17:00 JOR9496 Cluj Blue Air SF34 17:28 17:10 W6757 Bergamo Wizz Air A320 Cancelled 17:15 JOR137 Larnaca Blue Air B738 18:20 |
#53
Posted 20 April 2010 - 07:41
Cei de la aeroportul Otopeni mi-au spus telefonic ca ROT414 de la Madrid nu a aterizat asta-noapte la Bucuresti pentru ca nu a mai primit permisiunea sa decoleze aseara din capitala Spaniei. Din pacate nici nu au putut sa-mi spuna cand va decola din Madrid.
Se apropie încă un nor de cenușă Erupția vulcanului islandez s-a intensificat, iar un nou nor de cenușă se îndreaptă spre Marea Britanie, au annțat aseară autoritățile aeronautice britanice, citate de AFP. "Erupția vulcanului în Islanda s-a intensificat și un nou nor de cenușă se răspândește în sud și în est, în direcția Marii Britanii", au declarat serviciile naționale de trafic aerian (NATS), care gestionează spațiul aerian britanic. "Ultimele informații furnizate de serviciile meteorologice arată că situația se înrăutățește în unele zone", a declarat NATS, într-un comunicat. Traficul aerian în Europa revine treptat la normal în această dimineață, după cinci zile de haos și milioane de pasageri blocați. Decizia de a relua traficul a fost luată în urma unui acord între miniștrii transporturilor din statele membre UE. Marea Britanie, Irlanda, Belgia, Elveția își reia zborurile în această dimineață, însă Germania mai așteaptă până după-amiază, notează AFP. În Olanda, trei avioane au decolat încă de aseară de pe aeroportul Amsterdam-Schiphol cu sdestinațiile Shanghai, Dubai și New York. Sursa Edited by jumborom, 20 April 2010 - 07:45. |
#54
Posted 20 April 2010 - 15:14
Am ajuns acasa.
Experienta mea din aceste cateva zile imi spune ca din pacate transportatorii romani nu se dezmint de comportamentul balcanic ce ne marcheaza viata. Mi-au aratat simplu ca nu au respect fata de calator, nu dau o informare corecta, nu exista nici o umbra de interes si in general nu dau doua parale pe calator ci numai pe portofelul acestuia. Ieri am incercat sa sun toata ziua la Tarom Spania, nu a raspuns nici macar o singura data cineva. Tarom Bucuresti nu a stiut sa ii spuna sigur sotiei ce s-a intamplat cu acea cursa. A discutat cu 3 persoane si toate 3 au dat un raspuns diferit de al celeilalte. Aeroportul Cluj m-a informat plin de siguranta ca zborul a fost anulat si avionul nu pleaca din Bucuresti. Aeroportul Otopeni nu a stiut sa imi spuna ce s-a intamplat cu acea cursa. Pe la ora 18.00 (ora Spaniei) m-a sunat un prieten din Pitesti sa imi spuna ca a vorbit cu altcineva de la Tarom care l-a informat ca avionul a plecat catre Madrid si urmeaza sa decoleze la ora 19:00 din Barajas. In 20 de minute eram in aeroport disperat ca o sa il pierd. Bineinteles, avionul a ajuns mult mai tarziu, reusind sa decoleze abia pe la 21:15. Am ajuns direct la Bucuresti (n-a mai trecut prin Cluj) pe la ora 02:00. Bagajul nu l-am recuperat. Am peste 600.000 mile de zbor cu diverse companii, in viata mea nu mai zbor cu Tarom-ul. Daca pana mai ieri aveam o parere buna despre ei acum s-a dus. Din partea mea praful si pulberea sa se aleaga de aceasta companie. Sotiei nu i s-a oferit la Londra nici o cana de apa, o vorba buna, nimic. In Terminalul 4 din Heathrow, reprezentantii Tarom erau Alitalia si nu a fost NICI MACAR O PERSOANA din staff-ul Tarom care sa se ocupe de aceasta situatie. Nu i s-a facut rebooking, i s-a spus sa revina sau sa dea un telefon luni ca ei nu sunt obligati sa ofere nimic deoarece anularea zborurilor s-a facut pe fondul vremii nefavorabile. De sambata pana marti dimineata, mi-am dat seama cu amaraciune ca nu exista o persoana in conducerea acestei tari care sa faca fata unei situatii de acest gen. Europa si-a aruncat in joc toate resursele pentru a isi aduce acasa cetatenii, iar eu n-am obtinut nici un raspuns la apelurile telefonice. Imi este rusine ... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users