Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Last Updated: Aug 27 2021 18:26, Started by
catalinoprescu
, Jan 06 2010 10:38
·
0
#1063
Posted 07 April 2014 - 20:31
Eu zic ca-i foarte greu cu o masina....in rest iti doresc succes si sa ai parte de curse multe si plati la termen !
|
#1064
Posted 08 April 2014 - 11:28
cursele sunt ocazionale ?
sau contract exclusiv? cati km minim garantati pe luna ? cat de des ajunge masina inapoi in romania ? ce volum minim trebuie sa aiba masinile ? ms |
#1065
Posted 08 April 2014 - 16:05
Cristisprinter, mai jos sunt detaliile de care ai nevoie
Permisul de conducere se elibereaza pentru una sau mai multe dintre urmatoarele categorii si subcategorii de vehicule: a) CATEGORIA A: motocicleta cu sau fara atas; CATEGORIA B: 1. autovehiculul a carui masa totala maxima autorizata nu depaseste 3.500 kg si al carui numar de locuri pe scaune, in afara conducatorului, nu este mai mare de 8; 2. ansamblul format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste 750 kg; 3. ansamblul de vehicule a carui masa totala maxima autorizata nu depaseste 3.500 kg, format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca, a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste masa proprie a autovehiculului tragator; c) CATEGORIA BE: ansamblul format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca a carei masa totala maxima autorizata depaseste 750 kg, iar masa totala maxima autorizata a intregului ansamblu depaseste 3.500 kg; d) CATEGORIA C: 1. autovehiculul, altul decat cel din categoria D, a carui masa totala maxima autorizata este mai mare de 3.500 kg; 2. ansamblul format dintr-un autovehicul din categoria C si o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste 750 kg; e) CATEGORIA CE: ansamblul de vehicule constand dintr-un autovehicul tragator din categoria C si o remorca a carei masa totala maxima autorizata este mai mare de 750 kg; f) CATEGORIA D: autovehiculul destinat transportului de persoane avand mai mult de 8 locuri pe scaune, in afara locului conducatorului. Autovehiculului din aceasta categorie i se poate atasa o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste 750 kg; g) CATEGORIA DE: ansamblul de vehicule constand dintr-un autovehicul tragator din categoria D si o remorca a carei masa totala maxima autorizata este mai mare de 750 kg. Remorca nu trebuie sa fie destinata transportului de persoane; h) CATEGORIA Tr: tractor, masini si utilaje autopropulsate agricole, forestiere sau pentru lucrari; i) CATEGORIA Tb: troleibuz; j) CATEGORIA Tv: tramvai; k) SUBCATEGORIA A1: motocicleta cu o capacitate care nu depaseste 125 cmc si o putere care nu depaseste 11 kW; l) SUBCATEGORIA B1: autovehiculul cu trei sau patru roti avand masa proprie peste 400 kg, dar nu mai mare de 550 kg, si echipat cu un motor cu ardere interna cu capacitate cilindrica mai mare de 45 cmc sau cu orice alt motor cu o putere echivalenta ori cu viteza prin constructie mai mare de 50 km/h; m) SUBCATEGORIA C1: autovehiculul, altul decat cel din categoria D, a carui masa totala maxima autorizata este de peste 3.500 kg, dar nu mai mare de 7.500 kg. Autovehiculului din aceasta categorie i se poate atasa o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste 750 kg; n) SUBCATEGORIA C1E: ansamblul de vehicule constand dintr-un autovehicul tragator din subcategoria C1 si o remorca a carei masa totala maxima autorizata este mai mare de 750 kg, cu conditia ca masa totala maxima autorizata a ansamblului sa nu depaseasca 12.000 kg, iar masa totala maxima autorizata a remorcii sa nu depaseasca masa proprie a autovehiculului tragator; o) SUBCATEGORIA D1: 1. autovehiculul destinat transportului de persoane avand cel putin 9 locuri pe scaune, dar nu mai mult de 16, in afara locului conducatorului; 2. ansamblul de vehicule format dintr-un autovehicul tragator din subcategoria D1 si o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste 750 kg; p) SUBCATEGORIA D1E: ansamblul de vehicule constand dintr-un autovehicul tragator din subcategoria D1 si o remorca a carei masa totala maxima autorizata este mai mare de 750 kg, cu conditia ca masa totala maxima autorizata a ansamblului sa nu depaseasca 12.000 kg, iar masa totala maxima autorizata a remorcii sa nu depaseasca masa proprie a autovehiculului tragator. Remorca nu trebuie sa fie destinata transportului de persoane. |
#1066
Posted 09 April 2014 - 11:23
Buna ziua
As vrea sa aflu parerea sincera a cuiva care colaboreaza ci firma IN TIME.Nu ma intereseaza detali de pret sau conditi,vreau doar sa aflu daca sant multumiti sau nu.Daca poate cineva sa-mi recomande si alte firme e OK.Multumesc anticipat! |
#1067
Posted 18 April 2014 - 16:28
Buna ziua. Sunt interesat de o posibila colaborare cu cei care sunt pe acest forum. Sunt prezent pe bursa transport din 2005, indicativ:13511. Efectuez curse externe si interne cu autoutilitara VW LT 35, carosata tip cub(aluminiu) cu urmatoarele dimensiuni:L=3,8m/l=2,1m/h=2,1m , cu sarcina utila de 1200kg, asigurare CMR de 50000 euro. Cu respect Florescu Claudiu.
|
#1068
Posted 24 April 2014 - 13:50
Detin 2 sprintere frigo +/-25C. Caut colaborare pt transport international. Tel. 0737149099
|
#1069
Posted 24 April 2014 - 17:06
Salut.Care motor de Iveco Daily care echipeaza modelele dupa 2008 e mai fiabil?De motorul dupa dupa 35c10 de parere aveti?
|
#1070
Posted 24 April 2014 - 17:41
zscf
Iveco dupa 2008 are doua motoare 2,3 si 3,0 care sunt foarte bune si fiabile.Bineinteles ca la orice masina trebuie sa respecti reviziile si intretinerea masinii.Pe 35c10 trebuie sa fie motorul de 2,3 care are 100 de CP. Daca faci curse lungi si mai pui si greutate(3-4T) iti recomand 35c12.Ar mai fi o problema ca Iveco la motoarele 2,3 au montat cutii de viteza in 5trepte.Daca vrei sa faci extern nu prea poti sa mergi cu viteza mare la, la 120km/h motorul are 3000 turatii si un consum de aprox 12-13% in functie de cat de incarcata e masina.In schimb la motorul de 3,0 au montat cutii in 6 trepte.Cu acesta ai mai multa putere si cam acelasi consum de combustibil.Si daca pot sa iti dau un sfat gandestete bine ce vrei sa faci cu masina pentru ca poti alege si varianta 35S care e cu punte simpla cu un consum relativ mai mic si costuri de intretinere mai mici. |
#1071
Posted 24 April 2014 - 18:55
Multumesc mult pentru mesaj.Legat de partea electrica ce mai stii de aceste masini ca am auzit diverse pareri.La ce trebuie sa fii atent la ele si cam ce puncte slabe au ele?
|
#1072
Posted 24 April 2014 - 19:17
zscf
Eu nu am avut probleme majore, e adevarat ca e model mai vechi,2006, si nu are atata electronica ca cele din 2008. Singurele probleme au fost ca nu mai aveam curent la becurile de pozitie pe spate, mai intai la cel din dreapta pe urma cel din stanga.Firele sunt prinse pe sub caroserie si intra la stopuri exact in zona in care roata spate arunca apa sau zapada.Zapada se lipeste iarna, ingheata, si pe urma atarna de cabluri.Acestea se freaca de caroserie si se taie sau raman fara protectie. |
|
#1073
Posted 25 April 2014 - 12:07
Cat platesc astia in 2014 la km cum ar fi arabesque si alte firme de constructii ( si nu numai ) daca ai contract cu ei cu o duba de 3.5 ?
Edited by rakul, 25 April 2014 - 12:08. |
#1076
Posted 28 April 2014 - 19:17
Vreau sa investesc intr-un mijloc de transport in spatiu. Ce tehnologie credeti ca e mai buna: americana, ruseasca sau chinezeasca? Cate locuri ar trebui sa aiba naveta? Care planeta credeti ca ar fi mai interesanta pentru turisti?
Daca nu esti in stare sa iti faci planul de afaceri singur de la a la z nu are rost sa gandesti nici un centimetru mai departe. |
#1078
Posted 29 April 2014 - 10:10
barbucosmin1984
Nu vreau sa te iau in ras dar fii sincer si spune unde ai auzit asta cu bagatu pe bursa?Cred ca de la vre-un vecin sau cunostinta pe care l-ai intrebat si ti-a spus ca masina a bagat-o pe bursa si tu stai acasa si te suna aia de la bursa:"Domnu nu va intereseaza o cursa?" Fii atent: da o masina se poate baga pe bursa si atat.O sa astepti mult si bine pana masina ta va pleca in cursa.Pe bursa se publica marfuri care pleaca dintr-o localitate si ajung in alta. TU trebuie sa stai cu orele in fata calculatorului sa-ti gasesti marfa pentru o amarata de cursa prost platita si cu banii la 30-45 sau 60de zile. Unii si foarte multi gandesc ca tine ca e cea mai simpla afacere.Imi cumpar o masina si o bag pe bursa.Ca sa poti supravietui trebuie sa ai clientii tai sau sa te ajute o casa de expeditii ceea ce nu e tot una cu bursa. Cea mai buna masina e cu prelata pentru ca o poti folosi aproape la orice tip de marfa. In speranta ca te-am trezit la realitate si nu te-am suparat iti urez bafta. |
#1079
Posted 29 April 2014 - 11:37
Nu recomand bursa de transporturi mai ales la duba . Ai putea sa-ti iei un buz si sa-l inchiriezi pe la Praktiker , Dedeman etc . Daca nu m-a mintit omul care face astfel de transport pretul e de 32 bani km / (Dedeman) . Duci Marfa in tara , pleci noaptea . Poti face si coletarie Italia (oamenii nu mai vin acasa , transportul de persoane din Italia a decazut mult DECI ? prefera sa trimita colete , am pe cineva care o face de 14 15 ani si acum la el e BUHU' ii merge foarte bine ) el ia 1 euro la kg , aici recomand sa ai pe cineva care are deja clientela formata , altfel nu faci nimic . Ai mai putea sa faci un mix de transport persoane + remorca Germania . Duci oameni de aici din RO si la venire iei si o masina si o aduci pe platform si o scoti la vanzare (se fac angajari pe banda in Germania , eu zic ca e viitorul in materie de transport persoane ) . Ideal ar fi sa te interesezi pe unde se strang romanii si vin in tara din DE sa iei oameni si la venit nu doar la dus .
Microbuz recomand sa-l iei din Germania nu din RO . Gasesti la 8000 9000 euro Sprintere bune . Intra pe site ul mobile . de si fa-ti o parere . Ce vezi acolo e orientativ . De acte si numere se ocupa bisnitarii de acolo in aceeasi zi , sa-l iei la semnatura . (sa platesti rovinietele in tarile pe care le tranzitezi , costul uneia spre exemplu e de la 8 euro la 12 euro depinde de unde o iei , + ceva spaga ca sa nu te certi cu ei la vama ca-ti cauta coada ) . Eu n-am dat nici la iesire nici la venire cand m-am dus sa aduc o furgoneta , dar te tine pe acolo , te cauta si in fund pt. "SUVENIR" si la final a spus unguru' " data viitoare sa fii pregatit " ) , te poate intoarce din drum pt. extinctor spre exemplu . P.S. nu te descuraja din cauza semidoctilor si atotstiutorilor , toate au un inceput . E loc sub soare pt. toata lumea . Edited by rakul, 29 April 2014 - 12:01. |
#1080
Posted 29 April 2014 - 13:48
E loc ca sunt sezloguri destule, e bine ca e cald si de acum tot mai cald o sa fie, ... . Mai rau e cand nu esti dat cu alifie si te prinde rau.
Transportul nu e bisnitareala de piata sau magazin de colt de bloc unde daca nu merge te muti mai incolo. Aici desi aparent nu e asa, mai trebuie si ceva stiinta sau macar putere de intelegere a unor mecanisme. Insa la foarte multi aventura pleaca de la o poveste si o promisiune. Dupa investitii se constata ca vorba e vorba, povestitorii dau inapoi sau schimba regulile jocului si transportatorul in devenire se trezeste cu buzunarele goale singur in barca. Si de aici daca nu ai ce se cere sa fii in bransa esti pierdut. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users