Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...
 Plata cu cardul si bacsisul

Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...
 Renovare balcon

installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...
 Sursa stereo -> amplif mono

Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#1891
Ara950410

Ara950410

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 26.11.2016
Imi poate spune cineva care ar fi demersurile pt infiintarea unui srl pt transport international 3,5?
Dupa ce fac srl-ul si am masinile( sofer voi fi eu si fratele meu) pot lua curse de pe bursa si pleca sau mai trebuie sa obtin si licenta comunitara( se aplica si la 3,5?) Ca licenta de operator marfa stiu ca nu trebuie daca ai doar sub 3,5?

#1892
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
Nu iti trebuie licenta daca transporti marfa generala
Singurul domeniu de transport sub 3,5 t unde ai nevoie de autorizatie de transport este transportul de vehicule defecte sau avariate
Daca te gandesti sa faci extern incearca sa gasesti masini dotate cu tahograf , legislatia europeana tocmai studiaza introducerea timpilor de odihna la transportul comercial peste 2,4 tone.  Era inadmisibil ca un sofer sa faca peste 20 mii de km lunar .

#1893
ervin82

ervin82

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 02.05.2008
Salutare tuturor! As dori cateva informatii in privinta transporturilor.Lucrez la o firma si detin un microbuz cu lungimea utila de 4 metri. Fac deplasari ocazionale in tara,cu microbuzul mai mult gol. Ma intrebam pe ce bursa de transport sa intru daca vreau sa transport ceva,ii pacat sa circul mai mult gol. Nu ma intereseaza sa burdusesc microbuzul cu multa marfa sau sa pun 3 tone pe el,ma multumesc cu putin si am grija de masina ca si cum mi-ar apartine,deci nu vreau sa-mi bat joc de bus. Orice informatii mi-ar fi de ajutor! Multumesc!

#1894
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
microbusul e al tau sau al firmei la care esti angajat ?
cine va factura transportul pe care il vei face?


#1895
curentalternativ

curentalternativ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,163
  • Înscris: 09.02.2008
Nu e al lui. Este angajat sofer el pe acea masina si vroia si el sa scoată bani in plus :) fara sa stie propietarul masinii ;)

#1896
ervin82

ervin82

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 02.05.2008

 pimi, on 11 octombrie 2020 - 05:26, said:

microbusul e al tau sau al firmei la care esti angajat ?
cine va factura transportul pe care il vei face?
Microbuzul este al firmei. De facturat as putea pe un prieten daca ii nevoie. Am vazut ca mai posteaza si persoane fizice anunturi ca au de trimis diverse lucruri mai mari,care la curier ar costa prea mult sa le transporte.

 curentalternativ, on 11 octombrie 2020 - 16:29, said:

Nu e al lui. Este angajat sofer el pe acea masina si vroia si el sa scoată bani in plus Posted Image fara sa stie propietarul masinii Posted Image

Mi se pare ca ai fost cam rautacios in acest comment!
Esti sigur de aceasta afirmatie, ca proprietarul masinii nu stie ? Poate a fost una din discutiile purtate la angajare si o conditie de acceptare a postului...

#1897
sebannu1

sebannu1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 723
  • Înscris: 09.01.2010
Pentru țară încearcă cargopedia, sunt prost plătite dar multe sunt Cash la descărcare.

#1898
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
eu personal cum as avea incredere sa trimit un bun in valoare de x lei cu o masina apartinand unei firme ...condusa de un sofer angajat care imi promite o factura emisa de o alta firma ?
daca tu dispari cu marfa eu catre cine ma indrept?
daca te opreste militia in trafic tu cum justifici o marfa in duba firmei ?
ce cauti tu se numeste ciubucareala pe banii altora , nu cred sa fie o bursa pt asta .

#1899
ervin82

ervin82

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 02.05.2008

 sebannu1, on 11 octombrie 2020 - 22:45, said:

Pentru țară încearcă cargopedia, sunt prost plătite dar multe sunt Cash la descărcare.

Multumesc pentru sfat!
Am intrat pe cargopedia,dar fara abonament platit nu poti face nimic.
Daca sunt indrumul meu,nu ma costa nimic sa transport cate ceva ocazional, chiar daca nu sunt asa bine platite.

 pimi, on 12 octombrie 2020 - 05:31, said:

eu personal cum as avea incredere sa trimit un bun in valoare de x lei cu o masina apartinand unei firme ...condusa de un sofer angajat care imi promite o factura emisa de o alta firma ?
daca tu dispari cu marfa eu catre cine ma indrept?
daca te opreste militia in trafic tu cum justifici o marfa in duba firmei ?
ce cauti tu se numeste ciubucareala pe banii altora , nu cred sa fie o bursa pt asta .

Ai si tu partea ta de dreptate, nu te contrazic!
Nu tin neaparat sa transport pentru firme pot sa fac treaba asta si pentru persoane fizice, pentru chestii mai mari (o canapea de exemplu) sa o trimiti cu o firma de curierat costa prea mult din cauza volumului.
Nu caut sa ma imbogatesc din treaba asta, poate pe unii ii ajut (cei care au ceva de transportat) si pe altii ii supar si imi iau hate de la ei.
Consider ca este loc pentru toata lumea!

Ca si paranteza, soferii care fac taxi Uber se lovesc de hate din partea celor cu taxiuri clasice.
Nu fac reclama, circul foarte rar cu taxi, dar am vazut masinile de la Uber, prestanta soferilor vs multe masini jegoase la propriu la firmele de taxi, soferi in maieu, pantaloni scurti si slapi, de limbaj si comportament nu mai pomenesc.

#1900
RazvanBV91

RazvanBV91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 05.05.2009
Salutare.

Urmaresc topicul cam  de cand sa inceput... de pe la pagina 10 sau ceva de genu. Pe la pagina 60 m-am oprit.

Lucrez ca si coordinator de transport, deci am destule surse de informare si sunt cat de cat la zi cu noutatile din domeniu, dar o informatie in plus nu strica niciodata :).

Am posibilitatea sa colaborez cu o casa de expeditii destul de mare din DE ce are biroul si in RO.

Mi sa oferit sansa sa incep activitatea de transport pe cont propriu cu o prelata ( 3.5T) dar sunt in dubii.

Sa zicem ca am ceva cat de cat sigur, se mai merita oare ? In conditiile in care am un Job stabil cu un salariu ok. Pe deasupra am un program flexibil si am si o basculanta de 3.5t cu care mai fac mici ciubucuri ( chiar mari in unele luni )


am facut un calcul  in mare si ar fi cam asa :

12.000 km / luna X 0,35 centi / km = 4200 euro / luna

Aprox 1900 euro  motorina
400 euro uzura masina
400 euro cheltuieli personale lunare + cont bursa
200 euro costuri neprevazute
Profit : 1300 euro.

Este cat de cat realist calculul meu ?

Eu lucrez pe partea de 40T si preponderent cu camioanele noaste, de asta nu prea stiu ce si cum cu costurile la 3.5t dar ma gandesc ca am fost pe aproape.

#1901
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

View PostRazvanBV91, on 19 noiembrie 2020 - 02:04, said:

Salutare.

Urmaresc topicul cam  de cand sa inceput... de pe la pagina 10 sau ceva de genu. Pe la pagina 60 m-am oprit.

Lucrez ca si coordinator de transport, deci am destule surse de informare si sunt cat de cat la zi cu noutatile din domeniu, dar o informatie in plus nu strica niciodata Posted Image.

Am posibilitatea sa colaborez cu o casa de expeditii destul de mare din DE ce are biroul si in RO.

Mi sa oferit sansa sa incep activitatea de transport pe cont propriu cu o prelata ( 3.5T) dar sunt in dubii.

Sa zicem ca am ceva cat de cat sigur, se mai merita oare ? In conditiile in care am un Job stabil cu un salariu ok. Pe deasupra am un program flexibil si am si o basculanta de 3.5t cu care mai fac mici ciubucuri ( chiar mari in unele luni )


am facut un calcul  in mare si ar fi cam asa :

12.000 km / luna X 0,35 centi / km = 4200 euro / luna

Aprox 1900 euro  motorina
400 euro uzura masina
400 euro cheltuieli personale lunare + cont bursa
200 euro costuri neprevazute
Profit : 1300 euro.

Este cat de cat realist calculul meu ?

Eu lucrez pe partea de 40T si preponderent cu camioanele noaste, de asta nu prea stiu ce si cum cu costurile la 3.5t dar ma gandesc ca am fost pe aproape.

Daca faci comunitate, calculele nu sunt realiste. Poate stai 2 luni plecat, mai stai vreo 3 - 4 saptamani si pe acasa si atunci de la 1300 euro o sa vezi ca ajungi la o medie de 800 - 850 euro, pe langa faptul ca o sa dormi prin masina, o sa faci mancare la butelie prin parcari, departe de prieteni, de familie. Ai pus acolo uzura masina dar nu ai inclus amortizarea masinii (noua sau sh), asigurare cmr, asigurare masina, asigurare pentru asistenta rutiera (daca te lasa masina pe autostrada si nu ai asigurare, iti pot lua 1000 euro doar ca te tracteaza 10 km pana la prima benzinarie (depinde de tara). trebuie sa iti faci un contract de munca sa iti mearga vechimea si sa ai asigurare de sanatate (ca sa nu ajungi muritor de foame la pensie). Vad iar ca nu ai inclus taxele pe care le platesti la stat, nu ai pus contabilitatea care pleaca de la 30 - 40 euro si poate ajunge si la 100 euro pe luna.

Eu am facut 9 ani transport pe cont propriu si la pagina 105 am scris de ce am renuntat si cum vad eu lucrurile din prisma financiara dar si a vietii personale si cum am citit ca ai ajuns doar la pagina 60 am repostat ce am scris atunci. Eu zic sa iei toate maruntisurile in calcul pentru ca 20 euro acolo, 30 dincolo, se mai fac cheltuieli de 200 - 300 euro pe langa ce ai scris acolo.
Eu am ales sa ma mut in Germania si de 1 an si jumatate muncesc aici pe 40 de tone. Nu sunt 8 ore pe zi dar macar ajung zilnic in acelasi loc si nu dorm prin camion. Sincer, imi place si mi-a placut mai mult pe sprinter dar pe 40 de tone se plateste mai bine.
Citeste si trage o concluzie.

Dupa 9 ani de activitate am hotarat sa ma opresc cu transportul. Am decis sa ma opresc pentru ca am realizat ca imi irosesc viata pentru niste sume de bani. nu este viata sa dormi numai prin parcari, daca esti singur este foarte greu sa legi o relatie in conditiile in care esti numai plecat. daca totusi ai pe cineva, nu este o relatie sau casnicie prea fericita cand pleci cu lunile, daca ai unul sau mai multi copiii, este dureros sa ii vezi doar pe facebook cum cresc. Imi pot gasi un job binisor platit si acasa in Bucuresti la 8 ore pe zi si imi pot trai  viata fara sa mai plec.
In continuare am sa fac o lista de cheltuieli pe care le aveam si profitul. Vreau sa dau si aceste detalii pentru ca fiecare sa traga concluzia daca merge sau nu. Evident, calculele si cheltuielile altora pot diferi fata de ale mele dar macar va puteti face o idee in mare. Am sa exprim cheltuielile aproximative in euro pentru a fi mai usor de calculat per total, desi unele facturi se achita in RON.
6000 euro pe an - leasing masina
600 euro pe an casco
400 euro pe an RCA
800 euro pe an contabilitatea
1000 euro pe an bursa romaneasca de transport + trans.eu
200 euro pe an telefon cu roaming inclus
1800 euro pe an taxe la stat daca vrei sa iti mearga vechimea pe salariul minim pe economie. daca nu doresti vechime, poti scoate aceasta suma din calcul.
2000 euro pe an cheltuielile cu masina cum ar fi revizii (aprox 1500 ron per revizie), un set de cauciucuri pe an, o spalare din cand in cand, etc. Suma cred ca e putin mai mare dar am zis doar 2000 euro.
Pana acum suma totala este de 13.000 euro per an. Poate fi mai mare sau mai mica in functie de cum isi gestioneaza fiecare afacerea.
Transportul se misca binisor din luna aprilie pana in jurul datei de 1 decembrie, cel putin pe bursa asa este. Din 1 aprilie pana pe 1 decembrie sunt 8 luni. in aceste 8 luni trebuie sa produci suficient cat sa acoperi acele cheltuieli si sa ai si un profit.
In cele 8 luni, sa spunem ca ai incasari de 5500 euro pe luna la 14.000 km lunar si la un pret de 0,4 euro per km. Sunt multi care baga la intime sau gmt cate 17 - 18.000 km la 0,32. Eu am sa calculez totusi  la tarifele practicate de mine, adica 0,4 euro per km.
La 14.000 km consumam 1500 litri de combustibil la un consum de 10,5 litri la suta (in cazul unei prelate). La 1,2 euro per litru ar veni cam 1800 euro. Pretul combustibilului poate fi  mai mic sau mai mare in functie de perioada, in iarna ajungand si la 1,5 euro dar am spus 1,2 euro per litru pt. ca am facut o medie, iti recuperezi tva-ul dupa ce jumatate din ce recuperezi platesti comision la firma de recuperari.
5500 - 1800 = 3700 euro
Daca lucrezi pe burse si trimiti facturile prin posta cu tracking number te mai costa 6,5 euro x 20 = 130 euro + - vreo 20 - 30 de euro dar sa zicem 130 euro.
3700 - 130 = 3570 euro
3570 - 200 = 3370 (mancare, dusuri, toalete pe la benzinarii. si aici suma poate varia in functie de fiecare dar am pus o suma medie)
Acum depinde de fiecare cat sta plecat. sa zicem ca stai plecat 4 luni pe an. Produci 3370 x 4 = 13 480. tu ai cheltuieli de 13.000 euro pe an pentru cele mentionate de mine mai sus, cheltuieli care vin indiferent ca se invarte roata sau stai acasa. ai castigat 520 euro intr-un an de zile plecand 4 luni pe an. Ai ramascu bani de saorma odata la cateva zile.
Sa zicem ca stai plecat 5 luni pe an. 3370 x 5 = 16 850.  16850 - 13.000 = 3850 euro intr-un an. Ar veni un 300 euro pe luna.
Pleci 6 luni pe an. 3370 x 6 = 20.220 euro. 20220 - 13.000 = 7220 euro. ar veni cam 601 euro pe luna.
Pleci 7 luni pe an. 3370 x 7 = 23.590 euro. 23590 - 13.000 = 10590 euro. 882,5 euro lunar.
Pleci 8 luni pe an. 3370 x 8 = 26.960 euro. 26960 - 13.000 = 13960 euro. 1163 euro lunar.
Sa spunem ca totusi esti in stare si poti pleca cate 8 luni pe an, ce sacrificii faci pentru acei 1163 euro pe luna? Esti departe de prieteni, dormi doar prin parcari, gatesti la butelie si mananci conserve, faci dus prin benzinarii. Sunt perioade cand stai nespalat si cate 7 - 10 zile cand nu ai timp fizic sa faci un dus sau esti prin tari unde nu exista dusuri la benzinarii si parca nu ai sta o noapte la hotel doar ca sa faci un dus. este greu sa iti gasesti o partenera de viata. Daca totusi ai gasit persoana care sa accepte asta, o vezi doar pe whatsapp, facebook, vorbiti doar la telefon. esti departe de ea. Daca esti casatorit si mai ai si copii, la fel. in lunile in care esti plecat, tu nu ai o viata.
Cu calculele am sa ma opresc aici. fiecare stie cat poate sta plecat dar luand in calcul ca sunt lunile moarte in care nu produci nimic, matematic vorbind nu cred ca poti munci mai mult de 8 luni pe an. Unele case de expeditii iti dau de lucru si in decembrie, gen intime iar in lunile ianuarie, februarie si martie doar asa sa iti scoti leasingul si niste bani de o cafea.
Eu am facut o simulare la 0.4 euro per km. puteti face calculul si la  0,33 euro per km cat da intime-ul in medie dupa lungi formule de calcul, pe plin, pe gol, preturi in functie de ruta, etc.
Sunt multi care baga express si fac cate 20 - 25.000 km pe luna. Pe baza celor scrise de mine, va puteti face un calcul anual si sa vedeti cam cu cat ramaneti intr-o situatie ideala. Daca aveti masina voastra achitata integral puteti scadea leasingul si asigurarea casco dar luati in calcul ca reparatiile la masina vor fi mult mai scumpe pt. ca e putin probabil ca masina sa fie noua daca ati reusit sa o achitati integral.
Dupa cum vedeti, nu va puteti imbogati din transporturi. Iti intra multi bani in cont dar si ies multi asa ca dupa ce am facut aceste calcule, am decis sa ma retrag.
Am scos masina la vanzare, am gasit pe cineva interesat sa preia leasingul la ea iar acum sunt in faza cu actele in care astept ca banca sa spuna daca ii aproba sau nu leasingul.
Nu am luat usor aceasta decizie, mi-a fost foarte greu dar cred ca am luat decizia corecta. Imi pot gasi un job la 2500 - 3000 ron pe luna in diverse domenii, eu fiind priceput in destul de multe. sper totusi sa ma angajez in domeniul IT pe partea de service, calculatoarele fiind o pasiune de-a mea mai veche si desi nu am experienta intr-un service, am o baza de pornire de unde pot incepe.
Daca in acesti 9 ani, as fi muncit la o firma pe un salariu decent si as fi putut pune deoparte 300 euro lunar (tinand cont ca sunt singur si locuiesc cu parintii, adica cheltuieli mici pentru mine) as fi putut avea in cont 30.000 euro din munca la  patron. Eu nu am strans 30.000 euro in cei 9 ani de activitate. Concluziile le trage fiecare.
PS: am uitat sa includ si asigurarea CMR de aprox 200 euro pe an.

Edited by catalinoprescu, 08 December 2020 - 01:16.


#1902
gamalus04

gamalus04

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 01.07.2009
Salut! Cat costa abon la Timocom? Poate fi impartit de mai multe firme? Eu am o singura mașină

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate