Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Independenta financiara, pensiona...

Upgrade / inlocuire PC

Cablu cu inel magnetic

Setari temperatura centrala termica
 Anomalie electrica/Interferenta

ZVON: Mihai Bendeac a semnat cu P...

Prea multi bani bagați in ma...

Usa garaj Nice Spin se deschide p...
 Recomandare TV 2500-3000 lei

Sala de sport pentru baschet?

HP Pavilion 14-ec1008nq Ryzen 5 5...

Mai am nevoie de antivirus?
 Viata de noapte Asia

Cum pot vedea inregistrarile facu...

Distribuția si vanzarea presei pe...

Traseu electric din perete peste ...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#1
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Vreau sa infiintez o firma de transport avand un parc auto compus dintr-o singura utilitara :D. Vreau sa fac transport international de marfa cu ea. Vreau si eu informatii daca mai merge transportul cu 3,5 tone.
Am lucrat un an la o firma care tot asa avea o singura masina si plecam numai pe extern si mergea bine in perioada respectiva (2007). La astea mici se merge foarte mult pe grupaje pentru ca se castiga mai bine si la pachetele mici nu se baga nimeni cu tirul. M-am uitat pe o bursa de transport, am studiat terenul in ultimul an. Am vazut ca i principiu se gasesc curse de venire in tara, in special din germania si franta. E mai greu cu plecarea din tara. Ideea este ca daca plec din tara in franta de exemplu, plec pe 400 euro acopar combustibilul pana acolo. De acolo daca fac 10 incarcari la cate 100 - 150 euro, pe intoarcere as lua undeva la 1200 - 1300 euro. Din astia as ramane si eu cam cu 1000 euro minus cat dau la sofer. Ocazional ar mai pica si cate un local, asta mai mult in weekend-uri.
   As vrea si eu mai multe informatii daca ceea ce am calculat eu coincide cu realitatea, care sunt necunoscutele pe care nu le cunosc. Masina o cumpar numerat la mana a doua (nu implica rate la banci sau leasing), bani sa supravietuiesc cateva luni sau chiar si un an ar fi.
   Imi poate da cineva un sfat? cineva care lucreaza in domeniu, merita sa fac investitia? Ceea ce am calculat eu este corect? Si am auzit ca in germania, utilitarele cu masa peste 2,8 tone trebuie sa completeze tabel cu timpii de condus si toate cele. E adevarat? Este doar pe hartie sau se fac si controale in privinta asta?

#2
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
Pai daca ai bani sa supravietuiesti un an si sa-ti iei o duba cu banii jos....de ce nu-ti iei un camion mare?

#3
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

View Postcoracao, on 6th January 2010, 17:00, said:

Pai daca ai bani sa supravietuiesti un an si sa-ti iei o duba cu banii jos....de ce nu-ti iei un camion mare?
   Devine prea complicat cu camion. In primul rand trebuiesc respectate diagramele, mai ales pe international, sunt restrictii multe de greutate in afara, taxe mari si nu mai vorbesc de licenta de transport care in cazul meu ar fi mai greu de obtinut. Eu am lucrat pe 12 tone cam un an jumate si nu respectam diagramele. Tot timpul cu mana pe statie, cand era control trebuia sa trag pe dreapta pana plecau si uneori dura cateva ore bune. Intr-un an jumate nu stiu daca am avut 5 diagrame bune.
   Cu 3,5 tone ajungi repede la destinatie, daca are sarcina utila de 2 tone poti pune pe ea 3 - 3,5 tone fara nici o problema (am pus odata 5 tone). Pana la 3 tone merge bine dar sincer nu as pune mai mult de 3 tone pe masina mea pentru ca o rupi in 2 si nu cred ca se merita.

#4
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006

View Postcatalinoprescu, on 6th January 2010, 23:47, said:

...
daca are sarcina utila de 2 tone poti pune pe ea 3 - 3,5 tone fara nici o problema (am pus odata 5 tone). ...

Ce model de utilitara ai vazut tu cu sarcina maxima de 3.5 to si cea utila de 2 to ? Ca eu n-am gasit decat cu 1,5 to - la un volum acceptabil, adica caroserie furgon maxi ...

#5
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
[quote name='horia66' date='7th January 2010, 01:53' post='7612672']
Ce model de utilitara ai vazut tu cu sarcina maxima de 3.5 to si cea utila de 2 to ? Ca eu n-am gasit decat cu 1,5 to - la un volum acceptabil, adica caroserie furgon maxi ...
[/quote
La o utilitara de 3,5 tone sarcina utila este intre 1,4 (gen pegeot boxer care nu are roti duble pe spate si are suspensia moale, tractiunea pe fata si la greutatea asta merge precum o barca, zici ca ai 3 tone pe ea) si 1,7 - 1,8 gen iveco daily cu "cutie" sau prelata. Cifrele sunt aproximative, + - 200 kg). Ca volum intre 17 si 20 mc. Lungimea maxima disponibila la 3,5 tone ar fi de 4,8 metri (ma refer la "cutie", nu la lungimea totala care ajunge la 7 metri. Ideea este ca poti pune mai mult, poti ajunge la maxim 3 tone (in situatia in care este masina ta si tii la ea)
   Informatiile pe care le ceream erau informative, daca are cineva firma de transport cu 3,5 tone sa-mi spuna si mie daca merge bine internationalul.

#6
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
pai trebuie respectate diagrame si acte si alea alea dar si banii sunt in numar direct proportional cu marimea...restrictii de greutatat pe dincolo?????pe unde??? cred ca mai degraba daca mergi cu duba cu marfa de da pe dinafara te iau controalele in ochi...

#7
b93lfk

b93lfk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 26.10.2009
eu sincer cred ca merge daca ai face coletarie sa aduni din tarile unde mai lucreaza romanasu ca tot timpul cara saracu ca furnica . eu am mai facut treaba asta da acum nu mai am cu ce si relatiile inca au mai ramas in it daca ar fi sa ma apuc dinou de transport oameni si pachete . da nu mai am masina sa fac treaba asta

#8
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

View Postb93lfk, on 7th January 2010, 17:24, said:

eu sincer cred ca merge daca ai face coletarie sa aduni din tarile unde mai lucreaza romanasu ca tot timpul cara saracu ca furnica . eu am mai facut treaba asta da acum nu mai am cu ce si relatiile inca au mai ramas in it daca ar fi sa ma apuc dinou de transport oameni si pachete . da nu mai am masina sa fac treaba asta
Pentru mine e mai complicat cu coletaria. De spun asta? In primul rand ar trebui sa am pe cineva in italia, spania sau tara de unde as lua colete, eu sa ma duc acolo decat sa incarc si sa plec spre romania. Partea a doua: ar trebui sa am iar pe cineva si aici in Romania sa se ocupe cu distributie coletelor. Nu toti care vor primi colete vor fi din Bucuresti sau Ilfov si daca in drum spre Bucuresti opresc in toate localitatile sa distribui coletele as pierde mult timp prin tara. Daca as gasi pe cineva cu care sa colaborez, in ideea: ma duc sa incarc, sunt cateva depozite in Romania unde vin si descarc si eu sa fiu platit pentru partea cu transportul as fi interesat. Eu nu dispun de bani cat sa imi cumpar 2 masini si nu am nici cunostintele necesare si plus ca sunt altii "infipti" in afacerea cu coletaria prin italia si spania si e cam greu sa intri peste ei.


View Postcoracao, on 7th January 2010, 16:05, said:

pai trebuie respectate diagrame si acte si alea alea dar si banii sunt in numar direct proportional cu marimea...restrictii de greutatat pe dincolo?????pe unde??? cred ca mai degraba daca mergi cu duba cu marfa de da pe dinafara te iau controalele in ochi...
Da, da nu mi-as permite un camion mai mare de 7,5 tone. Referitor la greutate, la granita cu ungaria sunt cantare si se cantaresc tirurile (camioanele nu stiu), iar in drum spre viena (pe o autostrada spre Budapesta - Ungaria este cantar si masinile mari trec la cantarit). Cu duba de 3,5 tone am trecut si eu pe acolo (nu stiam eu care e treaba) si de fiecare data mi-au facut semn sa merg mai departe. La camioanele de maxim 7,5 tone stiu ca se mai fac smecherii, trec pe la vamile mici unde nu au cantar sau unde se intampla sa fie stricat (asa am auzit si eu). Poate daca merge treaba voi ajunge si la 1 - 2 camioane dar asta ramane de vazut pentru ca in transporturi competitia este mare si nu te imbogatesti din asta. In ceea  ce ma priveste daca as ramane cu profit echivalentul a 1500 euro/ luna as fi multumit. E mai bine decat sa muncesc pe 25 milioane ca pana acum si sa cheltui pe mancare cat sunt plecat 10 mil/luna (sa raman numai cu 15). Ideea ar fi sa ajung la 3 masini, nu vreau mai mult

#9
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
pai vad ca tu esti setat ca idee sa cari peste limita tonajului....stiu si eu de cantare, nu-ti fa probleme. acum sunt niste preturi foarte mici la capete tractor SH...tu sti mai bine

#10
marmota05

marmota05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 24.04.2006
10 incarcari de colete (ma refer pachete, pachetele orice altceva de dimensiuni reduse, nu paleti) este un nr mare (acum depinde si pe durata pe in care se va realiza), depinde de tara (in franta nu cred ca ai sa mergi pe autostrazi pt ca sunt f scumpe, iar daca mergi pe partea de sud nu au asa multe drunuri nationale N-uri care sunt ca autostrazile aproape). o alta problema pe care o vei intalni este cea legata de clienti : pana ii inveti pe cei care platesc, pe cei care platesc cu intraziere si pe cei care nu prea mai platesc dureaza timp si o sa te coste bani, nimeni nu o sa iti zica toate astea (iti spun din prorpie experiente), pe germania ai tageskontrollblat nu stiu daca am scris corect ( este un tahograf dar il scrie soferul de mana si se aplica pt dube intre 2.8-3.5t). iar cu livratul to sa faci livrarea coletelor sau a paletilor fie ele la clinet direct sau la depozit. 1500\luna este un pic cam greu in cazul in care ai angajat sofer (diurna, salariu si mai stiu eu ce), leasing, telefon, si lista poate contiuna. sper ca poate iti foloseste si inainte studiaza bine si apoi ia decizia. bafta

Edited by marmota05, 09 January 2010 - 01:51.


#11
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

View Postmarmota05, on 9th January 2010, 01:51, said:

10 incarcari de colete (ma refer pachete, pachetele orice altceva de dimensiuni reduse, nu paleti) este un nr mare (acum depinde si pe durata pe in care se va realiza), depinde de tara (in franta nu cred ca ai sa mergi pe autostrazi pt ca sunt f scumpe, iar daca mergi pe partea de sud nu au asa multe drunuri nationale N-uri care sunt ca autostrazile aproape). o alta problema pe care o vei intalni este cea legata de clienti : pana ii inveti pe cei care platesc, pe cei care platesc cu intraziere si pe cei care nu prea mai platesc dureaza timp si o sa te coste bani, nimeni nu o sa iti zica toate astea (iti spun din prorpie experiente), pe germania ai tageskontrollblat nu stiu daca am scris corect ( este un tahograf dar il scrie soferul de mana si se aplica pt dube intre 2.8-3.5t). iar cu livratul to sa faci livrarea coletelor sau a paletilor fie ele la clinet direct sau la depozit. 1500\luna este un pic cam greu in cazul in care ai angajat sofer (diurna, salariu si mai stiu eu ce), leasing, telefon, si lista poate contiuna. sper ca poate iti foloseste si inainte studiaza bine si apoi ia decizia. bafta
tageskontrollblat -ul la nemti de cat timp este? Eu am lucrat pe extern pe sprinter prin 2008 si sincer nici nu stiam ca exista asa ceva. S-a introdus dupa? Si mai am iar o curiozitate, daca amenda este mare daca nu ai asa ceva si daca mai sunt si alte tari in uniunea europeana care au tabel pentru sprinter

#12
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Imi spune si mie cineva unde gasesc mai multe informatii referitor la acel tabel cu timpi de odihna din germania la dube intre 2.8 si 3,5 tone? Pe google nu am gasit
Imi poate da cineva mai multe informatii?
   - sunt mari amenzile?
   - timpi de odihna sunt doar pe hartie? sau se fac si controale? (am lucrat in 2008 pe sprinter si am mers mult prin germania si nu m-a intrebat nimeni de tabel, nici nu stiam ca exista)
   - daca vi din austria si tranzitezi germania (sa zicem spre olanda), "cronometrul" porneste cand intru pe teritoriul germaniei? sau trebuie tinut tabel pe toata durata calatoriei?
   - de cand s-a introdus acest sistem in germania?
   - mai sunt alte tari din UE cu timpi odihna la utilitare de maxim 3.5 tone?
   - se fac controale la diagrama la 3,5 tone si pe drumurile nationale? sau numai autostrazi?

#13
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Si altceva, am gasit pe net (in limba germana si le-am tradus cu google translate - deci prea multe nu am inteles) ca trebuiesc pastrte ultimele 15 foi din alea. Daca esti in tranzit cum procedezi? Nu ai 15, ai una singura

#14
marmota05

marmota05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 24.04.2006
- amenzile sunt crescatoare din cate stiu eu , incep de la 20-30 euro si de fiecare data cand te opreste si nu creste fata de data trecuta ( pe mine m-a oprit in nov si pana in prezent nu am primit nimic, sper sa fie un avertisment pt prima abatere).
-la un singur sofer cred ca este destul de greu sa pui timpii cat sa iesi in regula, deoarece se uita pe cmr si vede cand ai incarcat, iar pe foaia aia tre sa scrii nr de km de cand incepe adica de cand incarci si au idee ca pe romania faci mult si au idee cat de cat de distante . ( daca nu te-a intrebat nimeni ai avut noroc zic eu , sa te uiti la politistii aia cu verde  cate dube opresc si cati sunt, te uiti din passau pana la stuttgart in parcari ii vezi daca esti un pic atent si iti faci idee cati sunt
- foaia de tre o sa o ai in regula atat timp cat esti pe terit germaniei si porneste din mom in care ai incarcat
-am auzit de la un coleg ca ar fi valabile de prin 92-95 nu mai tin minte, demult oricum...
- tot din auzite cica ar fi si cehia, dar sincer nu cred.
- poate sa te intrebe oriunde pe terit DE, deci nu mai pe autobahn
ai in linkul de mai zos tabelul pe pg 2.
http://www.regierung...8_t___3_5_t.pdf
bafta

#15
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010

View Postmarmota05, on 12th January 2010, 23:49, said:

- amenzile sunt crescatoare din cate stiu eu , incep de la 20-30 euro si de fiecare data cand te opreste si nu creste fata de data trecuta ( pe mine m-a oprit in nov si pana in prezent nu am primit nimic, sper sa fie un avertisment pt prima abatere).
-la un singur sofer cred ca este destul de greu sa pui timpii cat sa iesi in regula, deoarece se uita pe cmr si vede cand ai incarcat, iar pe foaia aia tre sa scrii nr de km de cand incepe adica de cand incarci si au idee ca pe romania faci mult si au idee cat de cat de distante . ( daca nu te-a intrebat nimeni ai avut noroc zic eu , sa te uiti la politistii aia cu verde  cate dube opresc si cati sunt, te uiti din passau pana la stuttgart in parcari ii vezi daca esti un pic atent si iti faci idee cati sunt
- foaia de tre o sa o ai in regula atat timp cat esti pe terit germaniei si porneste din mom in care ai incarcat
-am auzit de la un coleg ca ar fi valabile de prin 92-95 nu mai tin minte, demult oricum...
- tot din auzite cica ar fi si cehia, dar sincer nu cred.
- poate sa te intrebe oriunde pe terit DE, deci nu mai pe autobahn
ai in linkul de mai zos tabelul pe pg 2.
http://www.regierung...8_t___3_5_t.pdf
bafta
Multumesc pentru informatii. Pe mine m-au oprit de multe ori in germania dar au facut decat control la actele mele, ale marfii si au cotrobait prin masina dupa droguri sau ce mai cautau ei. Eu nu mai lucrasem pe extern si nici nu stiam de existenta acelor tabele. Daca amenda este decat de 30 - 40 euro pentru inceput nu ar fi o problema (doar am mers un an intreg si nu am luat nici o amenda :D) Credeam ca sunt amenzi de mii de euro ca la tiruri, asta ma speriase. O curiozitate, nu aveai tabel de loc?

Edited by catalinoprescu, 13 January 2010 - 10:37.


#16
marmota05

marmota05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 24.04.2006
aia cu droguri nu te intreaba, daca te-au oprit aia in verde si nu te-au intrebat de tabel ai avut noroc. referitor la tabel nu am avut de loc pt ca eu credeam ca trebuie cumparat , sa aibe vreo stampila pe el sau mai stiu eu ce, dar am inteles de la cineva ca ala il printezi si scrii pe el si asa am facut , dar nu m-au mai oprit de atunci si nu pot sa iti spun daca e ok sau e vrun loc special de cumparat, politistul de m-a oprit pe mine mi-a zis ca pot cumpara de la shelul din suben, ultima benzinarie din AT. daca pot sa te ajut cu altceva.

#17
m26gl

m26gl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 26.07.2009
Pana la urama care este parerea voastra? Inca se mai merita sa faci transport cu duba de 3.5 to? Daca te uiti pe bursa de transport este suficient de carat acuma nu stiu daca sunt si seriosi.

#18
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,770
  • Înscris: 15.01.2007
cand se vand camioane la pret de autoturisme  si dubele de 3,5 stau parcate cu lunile
cand firmele de leasing nu mai au loc sa parcheze masinile recuperate pt neplata
credeti ca merge transportul?
cand motorina e 4 lei si pretul la 40 de tone e 2 lei /km ....oare merge transportul?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate