Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?
Last Updated: Aug 27 2021 18:26, Started by
catalinoprescu
, Jan 06 2010 10:38
·
0
#1081
Posted 29 April 2014 - 14:23
as face totusi o corectura la ce-a spus rakul , la 8-9 mii nu gasesti nici un sprinter cu adevarat in mintile lui , nici prin germanica macar si oricum si acolo parcurile sunt detinute de colorati si rusi si alte natii deci nu ai nici o garantie la km nici acolo , daca vorbim de transport persoane pai un bus de persoane e cu cel putin 40 % mai scump ca unu de marfa eu zic sa fii multumit daca gasesti unu bun in 15 mii euro ptr transport persoane , si-ti spun tocmai pentru ca eu caut si cu greu am gasit dar nu vreau sa intru in amanunte inutile , efetiv in 10 mii nu am gasit niciunu calumea de marfa iar de persoane ingrijit e jale de scump chiar fie el din 2007 - 2008 , de mai noi e si mai trista povestea . Daca totusi te induri sa-l iei din romania pot sa-ti dau cateva ponturi pe privat de la care sa nu te abati .
Edited by MariusTm29, 29 April 2014 - 14:25. |
#1082
Posted 29 April 2014 - 15:11
MariusTm29, on 29 aprilie 2014 - 14:23, said:
as face totusi o corectura la ce-a spus rakul , la 8-9 mii nu gasesti nici un sprinter cu adevarat in mintile lui , nici prin germanica macar si oricum si acolo parcurile sunt detinute de colorati si rusi si alte natii deci nu ai nici o garantie la km nici acolo , daca vorbim de transport persoane pai un bus de persoane e cu cel putin 40 % mai scump ca unu de marfa eu zic sa fii multumit daca gasesti unu bun in 15 mii euro ptr transport persoane , si-ti spun tocmai pentru ca eu caut si cu greu am gasit dar nu vreau sa intru in amanunte inutile , efetiv in 10 mii nu am gasit niciunu calumea de marfa iar de persoane ingrijit e jale de scump chiar fie el din 2007 - 2008 , de mai noi e si mai trista povestea . Daca totusi te induri sa-l iei din romania pot sa-ti dau cateva ponturi pe privat de la care sa nu te abati . 1. la mana ! Am zis unul bun nu m-am referit la niciun an . 2. la mana ! Eu am facut Germania cu un euro 3 din 2003 cu 200 si ceva de mii in bord + remorca . Pretul a fost sub 4000 euro si 0 probleme . Vrei sa-ti spun si de unde a fost luat ? Daca n-ai gasit tu asta nu inseamna ca nu este . Si-ti spun ca e mult mai bun decat astea de care zici tu la 15 000 . Am lucrat si pe Craftere , Sprintere NOI , si pe LT uri si Sprintere vechi . Edited by rakul, 29 April 2014 - 15:16. |
#1083
Posted 29 April 2014 - 17:28
modelele din generatia veche chiar daca sunt reusite , daca nu ma insel in cel mai lung incap 5 EP , din 2007 sunt modele de 6 EP sau chiar 7EP iar asta conteaza enorm , eu n-am zis-o cu rautate oricum . succese la toti . oricum am asa o banuiala ca o parte din problemele de la modelul nou se datoreaza si faptului ca la noi merge si asa , s-au incarcat pe unele mai ceva ca pe septici , dai sa mearga , uitandu-ma pe mobile si scout am vzt foarte multe la nemti cu 600 - 700 mii la bord si nu scria niciunde in descriere c-ar avea motoare schimbate . drumuri bune .
|
#1084
Posted 29 April 2014 - 21:50
Aici se face capatu la prostie...zici ca s povesti pescaresti
|
#1085
Posted 30 April 2014 - 06:37
#1086
Posted 30 April 2014 - 07:17
Ce ar trebui concret sa spun ca ala a inceput cu sarcina utila 3.5 to pe un bus cu mta 3.5 to...este ceva de spus ?
|
#1087
Posted 30 April 2014 - 08:36
rakul, on 29 aprilie 2014 - 15:11, said:
1. la mana ! Am zis unul bun nu m-am referit la niciun an . 2. la mana ! Eu am facut Germania cu un euro 3 din 2003 cu 200 si ceva de mii in bord + remorca . Pretul a fost sub 4000 euro si 0 probleme . Vrei sa-ti spun si de unde a fost luat ? Daca n-ai gasit tu asta nu inseamna ca nu este . Si-ti spun ca e mult mai bun decat astea de care zici tu la 15 000 . Am lucrat si pe Craftere , Sprintere NOI , si pe LT uri si Sprintere vechi . Eu zic sa renunti la Sprinterul model 2001. Am avut unul din 2001 in 3 panouri (identic deci cu 2003) si am facut cu el Germania, cu remorca de 2.5 t. Vreau sa spun ca m-am saturat cate probleme am avut cu el. Precizez ca masina o adusesem din Anglia, deci, nu fusese rulata in Romania. Acuma am un Sprinter 2007, 318. L-am cautat cam jumatate de an (nu ma incadram in bani), este variant cea mai lunga, iar ca si volum, incarc cam cu 1/3 mai mult decat in celalalt(nu discutam de kg). Este cu totul si cu totul altceva. Consumul este mai mare, dar se merita. Referitor la pret, vreau sa spun ca a fost exact cum a spus MariusTm29. Vreau sa spun ca erau ieftine, dar, terminate, iar dealerul de la care l-am cumparat, nu a vrut sa negocieze un euro macar.... Eu sunt Stan patitul si nu iti recomand masina sub 2007. Am vazut si celebrele motoare de 2.7 desfacute si cele de 2.9, asa ca... Gandeste-te bine. Parerea mea. |
#1088
Posted 30 April 2014 - 16:17
Am nevoie de sofer de bus pe comunitate(se sta cam 6 saptamani cu 2 acasa) din zona Timisoara, Arad si imprejurimi. PM daca e cineva interest, multumesc
|
#1089
Posted 30 April 2014 - 18:24
Sa-l ti o luna jumate plecat de acasa...?
Care aveti contract de distributie cu o casa de expeditii (la microbuz) cat va plateste la km (si la tarif pornire + cost/descarcare)? Nu-mi trebuie nume, doar asa informativ. |
#1090
Posted 30 April 2014 - 19:27
Cu tot respectul nu vei gasi niciodata nici un pret real aici...doar in campu muncii ai sa l vezi
Bv...ar trebui bagat la cap de unii de pe aici. |
|
#1091
Posted 30 April 2014 - 19:50
Nu inteleg de ce toata lumea vorbeste de contracte in strainatate pt bus. Nu la contract se obtin cele mai bune tarife.
Am publicat un anunt anterior prin care caut colaboratori pe comunitate. M-au sunat foarte multi "transportatori" care erau interesati de cati km garantez, cat dau pe plin/gol, etc. Pt cei ce cauta asa ceva le dau cateva firme care le pot oferi ceea ce cauta: Intime, Flash, Roberts Europe (cumparata tot de Flash). Dhl si Tnt pe comunitate sunt printre putinele care platesc foarte bine, dar sunt aproape de neabordat, asa ca nu merita mentionate. Cele mentionate insa, ofera tarife cel putin mediocre. Cele mai bune preturi se obtin la cotatii SPOT, cursele urgente, in general pt automotive si industria aeronautica. Cei care pot emite facturi fara tva catre o firma din Ro ma pot contacta pt colaborare. In viitorul apropiat o sa deschid si o firma in Bg, astfel incat sa nu mai fie o problema facturarea fara tva. Pt Octavian: am soferi care stau si mai mult de o luna si jumatate plecati. Dar eu fata de multi altii, le fac si carte de munca cu norma intreaga, chiar le dau si salariul, plus diurna 5%. |
#1092
Posted 30 April 2014 - 21:28
Cun sa zici ca intime si restul au preturi mediocre ? Care e diferenta dintre pretul lor si pretul tau ? Ar trebui sa recuperezi tva nu sa fugi de el...cheltuilile pt un sprinter nou + sofer sunt de 0,27 euro/km.
|
#1093
Posted 30 April 2014 - 21:37
marius2323, on 30 aprilie 2014 - 19:27, said:
Cu tot respectul nu vei gasi niciodata nici un pret real aici...doar in campu muncii ai sa l vezi Bv...ar trebui bagat la cap de unii de pe aici. |
#1094
Posted 30 April 2014 - 21:41
Este un calcul foarte complex...pt ca motorina are alt pret in fiecare tara si ar trebui facuta o medie estimativa...dar raman bani frumosi din economia si pretul combustibilului.
|
#1096
Posted 30 April 2014 - 22:31
Cine "reuseste" sa aiba costuri de operare(cheltuieli fixe + variabile) de 0.27 euro/km se poate lasa de meserie. Am mai zis in diverse randuri ca un 0.24 ar fi maximul admis si ala e valabil la prelate mari consumatoare de combustibil sau doar la curse in care esti nevoit mai mult sa stai pe apa decat pe uscat. Cine este eficient reuseste sa se mentina la un 0.2-0.21 euro/km.
Cat despre pretul cu care fiecare merge asta e in functie de o multime de factori. Pretul/km e de mult o notiune prea abstracta in sensul in care 30 centi poate fi pret de nimic sau unul foarte bun. Indicat este ca fiecare sa cunoasca costurile de operare aferente cursei la care sa adauge marja de profit dorita. Asa riscul de a te trezi pe minus dispare. @Octavian___ pe tara se plateste intre 0.9 si 1.1 lei/km + 8-10 lei/descarcare aditionala, plata pe tur-retur. Asta la distributie. Sunt si cazuri mai fericite de un 1.2 lei/km insa prea putine sa fie relevante sau cu ite prea incurcate ca sa fie accesibile muritorilor de rand. |
#1097
Posted 30 April 2014 - 22:35
Nu poti scoate 0.21 pe km niciodata...doar la o flota de 7-8 masini sunt foarte multe cheltuieli si calcul este facut la o medie de 12.000 km. Scoti chletuielile astea la masini vechi...nu la un sprinter care costa 27 + tva
|
#1098
Posted 30 April 2014 - 22:37
teRRa are dreptate. Costul la prelate mari nu trebuie sa fie mai mare de 0,23 si la carosate max 0,20. Pe langa asta, ajuta sa ai si un card gen Dkv prin care sa recuperezi si tva-ul la combustibil.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users