Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#1081
MariusTm29

MariusTm29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 03.06.2008
as face totusi o corectura la ce-a spus rakul , la 8-9 mii nu gasesti nici un sprinter cu adevarat in mintile lui ,  nici prin germanica macar si oricum si acolo parcurile sunt detinute de colorati si rusi si alte natii deci nu ai nici o garantie la km nici acolo , daca vorbim de transport persoane pai un bus de persoane e cu cel putin 40 % mai scump ca unu de marfa eu zic sa fii multumit daca gasesti unu bun in 15 mii euro ptr transport persoane , si-ti spun tocmai pentru ca eu caut si cu greu am gasit dar nu vreau sa intru in amanunte inutile , efetiv in 10 mii nu am gasit niciunu calumea de marfa iar de persoane ingrijit e jale de scump chiar fie el din 2007 - 2008 , de mai noi e si mai trista povestea . Daca totusi te induri sa-l iei din romania pot sa-ti dau cateva ponturi pe privat de la care sa nu te abati .

Edited by MariusTm29, 29 April 2014 - 14:25.


#1082
rakul

rakul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 14.07.2009

View PostMariusTm29, on 29 aprilie 2014 - 14:23, said:

as face totusi o corectura la ce-a spus rakul , la 8-9 mii nu gasesti nici un sprinter cu adevarat in mintile lui ,  nici prin germanica macar si oricum si acolo parcurile sunt detinute de colorati si rusi si alte natii deci nu ai nici o garantie la km nici acolo , daca vorbim de transport persoane pai un bus de persoane e cu cel putin 40 % mai scump ca unu de marfa eu zic sa fii multumit daca gasesti unu bun in 15 mii euro ptr transport persoane , si-ti spun tocmai pentru ca eu caut si cu greu am gasit dar nu vreau sa intru in amanunte inutile , efetiv in 10 mii nu am gasit niciunu calumea de marfa iar de persoane ingrijit e jale de scump chiar fie el din 2007 - 2008 , de mai noi e si mai trista povestea . Daca totusi te induri sa-l iei din romania pot sa-ti dau cateva ponturi pe privat de la care sa nu te abati .

1. la mana !
Am zis unul bun nu m-am referit la niciun an .

2. la mana !
Eu am facut Germania cu un euro 3 din 2003 cu 200 si ceva de mii in bord  + remorca . Pretul a fost sub 4000 euro si 0 probleme . Vrei sa-ti spun si de unde a fost luat ? Daca n-ai gasit tu asta nu inseamna ca nu este . Si-ti spun ca e mult mai bun decat astea de care zici tu la 15 000 . Am lucrat si pe Craftere , Sprintere NOI , si pe LT uri si Sprintere vechi .

Edited by rakul, 29 April 2014 - 15:16.


#1083
MariusTm29

MariusTm29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 03.06.2008
modelele din generatia veche chiar daca sunt reusite , daca nu ma insel in cel mai lung incap 5 EP , din 2007 sunt modele de 6 EP sau chiar 7EP iar asta conteaza enorm , eu n-am zis-o cu rautate oricum . succese la toti . oricum am asa o banuiala ca o parte din problemele de la modelul nou se datoreaza si faptului ca la noi merge si asa , s-au incarcat pe unele mai ceva ca pe septici , dai sa mearga , uitandu-ma pe mobile si scout am vzt foarte multe la nemti cu 600 - 700 mii la bord si nu scria niciunde in descriere  c-ar avea motoare schimbate . drumuri bune .

#1084
marius2323

marius2323

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 10.03.2013
Aici se face capatu la prostie...zici ca s povesti pescaresti

#1085
MariusTm29

MariusTm29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 268
  • Înscris: 03.06.2008

View Postmarius2323, on 29 aprilie 2014 - 21:50, said:

Aici se face capatu la prostie...zici ca s povesti pescaresti


ai venit , ai aruncat 3 cuvinte , fara ceva argumente , ceva concret , dar sa fii sanatos uite eu ti-am dat un like .

#1086
marius2323

marius2323

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 10.03.2013
Ce ar trebui concret sa spun ca ala a inceput cu sarcina utila 3.5 to pe un bus cu mta 3.5 to...este ceva de spus ?

#1087
adumitrachy

adumitrachy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 01.01.2007

View Postrakul, on 29 aprilie 2014 - 15:11, said:

1. la mana !
Am zis unul bun nu m-am referit la niciun an .

2. la mana !
Eu am facut Germania cu un euro 3 din 2003 cu 200 si ceva de mii in bord  + remorca . Pretul a fost sub 4000 euro si 0 probleme . Vrei sa-ti spun si de unde a fost luat ? Daca n-ai gasit tu asta nu inseamna ca nu este . Si-ti spun ca e mult mai bun decat astea de care zici tu la 15 000 . Am lucrat si pe Craftere , Sprintere NOI , si pe LT uri si Sprintere vechi .


Eu zic sa renunti la Sprinterul model 2001. Am avut unul din 2001 in 3 panouri (identic deci cu 2003) si am facut cu el Germania, cu remorca de 2.5 t. Vreau sa spun ca m-am saturat cate probleme am avut cu el.

Precizez ca masina o adusesem din Anglia, deci, nu fusese rulata in Romania.


Acuma am un Sprinter 2007, 318. L-am cautat cam jumatate de an (nu ma incadram in bani), este variant cea mai lunga, iar ca si volum, incarc cam cu 1/3 mai mult decat in celalalt(nu discutam de kg).

Este cu totul si cu totul altceva. Consumul este mai mare, dar se merita.

Referitor la pret, vreau sa spun ca a fost exact cum a spus MariusTm29. Vreau sa spun ca erau ieftine, dar, terminate, iar dealerul de la care l-am cumparat, nu a vrut sa negocieze un euro macar....

Eu sunt Stan patitul si nu iti recomand masina sub 2007. Am vazut si celebrele motoare de 2.7 desfacute si cele de 2.9, asa ca... Gandeste-te bine. Parerea mea.

#1088
Esperatul

Esperatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 19.07.2006
Am nevoie de sofer de bus pe comunitate(se sta cam 6 saptamani cu 2 acasa) din zona Timisoara, Arad si imprejurimi. PM daca e cineva interest, multumesc

#1089
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,018
  • Înscris: 06.04.2007
Sa-l ti o luna jumate plecat de acasa...?

Care aveti contract de distributie cu o casa de expeditii (la microbuz) cat va plateste la km (si la tarif pornire + cost/descarcare)? Nu-mi trebuie nume, doar asa informativ.

#1090
marius2323

marius2323

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 10.03.2013
Cu tot respectul nu vei gasi niciodata nici un pret real aici...doar in campu muncii ai sa l vezi

Bv...ar trebui bagat la cap de unii de pe aici.

#1091
Ilogical_TRX

Ilogical_TRX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.09.2012
Nu inteleg de ce toata lumea vorbeste de contracte in strainatate pt bus. Nu la contract se obtin cele mai bune tarife.

Am publicat un anunt anterior prin care caut colaboratori pe comunitate. M-au sunat foarte multi "transportatori" care erau interesati de cati km garantez, cat dau pe plin/gol, etc. Pt cei ce cauta asa ceva le dau cateva firme care le pot oferi ceea ce cauta: Intime, Flash, Roberts Europe (cumparata tot de Flash). Dhl si Tnt pe comunitate sunt printre putinele care platesc foarte bine, dar sunt aproape de neabordat, asa ca nu merita mentionate. Cele mentionate insa, ofera tarife cel putin mediocre.

Cele mai bune preturi se obtin la cotatii SPOT, cursele urgente, in general pt automotive si industria aeronautica.

Cei care pot emite facturi fara tva catre o firma din Ro ma pot contacta pt colaborare. In viitorul apropiat o sa deschid si o firma in Bg, astfel incat sa nu mai fie o problema facturarea fara tva.

Pt Octavian: am soferi care stau si mai mult de o luna si jumatate plecati. Dar eu fata de multi altii, le fac si carte de munca cu norma intreaga, chiar le dau si salariul, plus diurna 5%.

#1092
marius2323

marius2323

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 10.03.2013
Cun sa zici ca intime si restul au preturi mediocre ? Care e diferenta dintre pretul lor si pretul tau ? Ar trebui sa recuperezi tva nu sa fugi de el...cheltuilile pt un sprinter nou + sofer sunt de 0,27 euro/km.

#1093
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,018
  • Înscris: 06.04.2007

View Postmarius2323, on 30 aprilie 2014 - 19:27, said:

Cu tot respectul nu vei gasi niciodata nici un pret real aici...doar in campu muncii ai sa l vezi

Bv...ar trebui bagat la cap de unii de pe aici.
Din campu muncii vin, dar de pe cealalta baricada (casa de expeditii). Intrebarea mea era legata defapt mai mult de ultima crestere de pret la carburant, ce am vazut unde lucrez dupa calculele unor capete luminate s-a facut o crestere pe km de 0,03 lei (strict la microbuze ma refer). Mi se pare o gluma buna (nu mai spun cum li se pare la carausi) , eram curios daca numai ai mei sunt asa de zgarciti sau se poate si mai rau.

#1094
marius2323

marius2323

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 10.03.2013
Este un calcul foarte complex...pt ca motorina are alt pret in fiecare tara si ar trebui facuta o medie estimativa...dar raman bani frumosi din economia si pretul combustibilului.

#1095
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,018
  • Înscris: 06.04.2007
Vorbesc numai de intern, distributie.

#1096
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Cine "reuseste" sa aiba costuri de operare(cheltuieli fixe + variabile) de 0.27 euro/km se poate lasa de meserie. Am mai zis in diverse randuri ca un 0.24 ar fi maximul admis si ala e valabil la prelate mari consumatoare de combustibil sau doar la curse in care esti nevoit mai mult sa stai pe apa decat pe uscat. Cine este eficient reuseste sa se mentina la un 0.2-0.21 euro/km.
Cat despre pretul cu care fiecare merge asta e in functie de o multime de factori. Pretul/km e de mult o notiune prea abstracta in sensul in care 30 centi poate fi pret de nimic sau unul foarte bun. Indicat este ca fiecare sa cunoasca costurile de operare aferente cursei la care sa adauge marja de profit dorita. Asa riscul de a te trezi pe minus dispare.

@Octavian___ pe tara se plateste intre 0.9 si 1.1 lei/km + 8-10 lei/descarcare aditionala, plata pe tur-retur. Asta la distributie. Sunt si cazuri mai fericite de un 1.2 lei/km insa prea putine sa fie relevante sau cu ite prea incurcate ca sa fie accesibile muritorilor de rand.

#1097
marius2323

marius2323

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 10.03.2013
Nu poti scoate 0.21 pe km niciodata...doar la o flota de 7-8 masini sunt foarte multe cheltuieli si calcul este facut la o medie de 12.000 km. Scoti chletuielile astea la masini vechi...nu la un sprinter care costa 27 + tva

#1098
Ilogical_TRX

Ilogical_TRX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.09.2012
teRRa are dreptate. Costul la prelate mari nu trebuie sa fie mai mare de 0,23 si la carosate max 0,20. Pe langa asta, ajuta sa ai si un card gen Dkv prin care sa recuperezi si tva-ul la combustibil.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate