Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Altex - da-ne banii si lasa-ne in pace.
Last Updated: Apr 24 2009 09:34, Started by
myx9
, Apr 23 2009 12:53
·
0
#1
Posted 23 April 2009 - 12:53
Pana ieri am achizitionat mai multe produse Altex, masina de spalat, aragaz, etc.
Ieri am vrut sa cumpar un frigider. Saptamana trecuta am ales un model, dar cel expus avea probleme cu inchiderea usii de la frigider (chederul nu era etans). Cei de la magazin au cautat sa ma abureasca ca se face vid inauntru dupa ce-l pun in functiune si nu este nici o problema cu el. In fine am insitat si au sunat si la alte reprezentate Altex care le-au spus ca la ei usa se inchide normal. Cei de la magazin au convenit sa faca comanda la un nou exemplar. M-au sunat ieri, am trecut pe la magazin, (Altex din Botosani) si am vrut sa verific produsul inainte de a-l cumpara. Seful de raion mi-a raspuns ca nu se poate, deoarece daca este sigilat, neaparat trebuie sa fie bun. Si daca descoper ca are aceeasi problema cu usa, inseamna ca asa este din fabrica si nu este socotit o problema. Sa-l platesc si pe urma daca descopar ca este defect, mai discutam. Cu alte cuvinte, cumpara ca pe noi pe urma nu ne mai intereseaza. Asta trecand pe langa faptul ca la intrebari simple de genul ce clasa climatica are frigiderul (modelul nu era trecut pe site-ul whirlpool - era probabil unul mai vechi) angajatii au raspuns ca nu se pricep la probleme tehnice. Imi inchipui cum ar fi sa apelez la garantie la ei. Ati mai avut probleme cu Altex? Eu de la ei nu mai cumpar in veci. |
#2
Posted 23 April 2009 - 13:20
myx9, on Apr 23 2009, 13:53, said: Pana ieri am achizitionat mai multe produse Altex, masina de spalat, aragaz, etc. Ieri am vrut sa cumpar un frigider. Saptamana trecuta am ales un model, dar cel expus avea probleme cu inchiderea usii de la frigider (chederul nu era etans). Cei de la magazin au cautat sa ma abureasca ca se face vid inauntru dupa ce-l pun in functiune si nu este nici o problema cu el. In fine am insitat si au sunat si la alte reprezentate Altex care le-au spus ca la ei usa se inchide normal. Cei de la magazin au convenit sa faca comanda la un nou exemplar. M-au sunat ieri, am trecut pe la magazin, (Altex din Botosani) si am vrut sa verific produsul inainte de a-l cumpara. Seful de raion mi-a raspuns ca nu se poate, deoarece daca este sigilat, neaparat trebuie sa fie bun. Si daca descoper ca are aceeasi problema cu usa, inseamna ca asa este din fabrica si nu este socotit o problema. Sa-l platesc si pe urma daca descopar ca este defect, mai discutam. Cu alte cuvinte, cumpara ca pe noi pe urma nu ne mai intereseaza. Asta trecand pe langa faptul ca la intrebari simple de genul ce clasa climatica are frigiderul (modelul nu era trecut pe site-ul whirlpool - era probabil unul mai vechi) angajatii au raspuns ca nu se pricep la probleme tehnice. Imi inchipui cum ar fi sa apelez la garantie la ei. Ati mai avut probleme cu Altex? Eu de la ei nu mai cumpar in veci. Edited by dant, 23 April 2009 - 13:21. |
#3
Posted 23 April 2009 - 14:13
daca nu te lasa sa-l verifici (asta e anormal, putea fi orice in acea cutie) nu-l cumparai. toate magazinele iti accepta schimbul marfii sau returnarea sumei de bani in 24 de ore. restul este treaba service-ului.
|
#4
Posted 24 April 2009 - 09:31
Si care-i problema pana la urma? Este o piata libera, nu esti obligat sa cumperi de la ei.
|
#5
Posted 24 April 2009 - 09:34
probabil asa o fi la altex in moldova, dar asta nu e o problema generala altex
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users