Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Suzuki Grand Vitara - my love
Last Updated: Feb 07 2024 17:11, Started by
woe
, Oct 29 2008 15:19
·
1
#145
Posted 06 August 2019 - 18:52
Salutare woe, poți să-mi recomanzi un service ok unde sa știe băieții cum și ce la un GV identic cu al tău... dar puțin mai vechi( 2006)?
Cred ca e o problema legata de cutia de transfer și nu prea as vrea sa o duc la reprezentanta fiindcă am avut experiente neplăcute cu ei. Mulțam! |
#146
Posted 11 August 2019 - 12:24
Salut! Sunt nou si nu prea le am cu forumurile, asa ca daca nu va suparati, las aici o intrebare.. in iarna vreau sa achizitionez si eu un grand Vitara 1.9 2007. Acum, intrebarea mea este, de ce se gasesc la preturi sub 5000 sau putin peste? Cand un gv din 2006 de exemplu sunt si ele 3k-4k. Mi se pare ieftin. Se poate sa fie praf ele, sau asa merg preturile?
|
#147
Posted 29 August 2019 - 10:26
samurai_jack, on 06 august 2019 - 18:52, said:
Salutare woe, poți să-mi recomanzi un service ok unde sa știe băieții cum și ce la un GV identic cu al tău... dar puțin mai vechi( 2006)? Cred ca e o problema legata de cutia de transfer și nu prea as vrea sa o duc la reprezentanta fiindcă am avut experiente neplăcute cu ei. Mulțam! alexandristi, on 11 august 2019 - 12:24, said:
Salut! Sunt nou si nu prea le am cu forumurile, asa ca daca nu va suparati, las aici o intrebare.. in iarna vreau sa achizitionez si eu un grand Vitara 1.9 2007. Acum, intrebarea mea este, de ce se gasesc la preturi sub 5000 sau putin peste? Cand un gv din 2006 de exemplu sunt si ele 3k-4k. Mi se pare ieftin. Se poate sa fie praf ele, sau asa merg preturile? Si mie imi par mici preturile. Probabil asa e treaba, masinile sunt din tarile in care 100.000 de km pe an e un lucru normal. Eu n as vinde o pe a mea, la 11 ani si 115 mii km cu un sfert din pretul ei de noua. Sa speram ca nu va cere de mancare mare lucru in urmatoarea suta de mii de km, dupa aia o fac de offroad Trebuie sa ii fac geometria, dupa trebuie sa schimb ceva bucse la bratele spate si dupa, iar geometrie. Toceste cauciucurile spate pe interior. Foto din incursiune in Muntii Capatanii. Attached FilesEdited by woe, 29 August 2019 - 10:28. |
#148
Posted 29 August 2019 - 13:21
alexandristi, on 11 august 2019 - 12:24, said:
Salut! Sunt nou si nu prea le am cu forumurile, asa ca daca nu va suparati, las aici o intrebare.. in iarna vreau sa achizitionez si eu un grand Vitara 1.9 2007. Acum, intrebarea mea este, de ce se gasesc la preturi sub 5000 sau putin peste? Cand un gv din 2006 de exemplu sunt si ele 3k-4k. Mi se pare ieftin. Se poate sa fie praf ele, sau asa merg preturile? Cit ai vrea sa fie? Vorbim de masini care nu au fost scumpe nici cind erau noi. Eu zic ca isi tin bine pretul pentru vechimea lor. In plus, pretul este influentat in sus sau in jos de starea masinii, km, dotari, etc. |
#150
Posted 22 February 2020 - 16:21
A facut 123.000km. Ii fac revizia de 12 ani si am comandat, ca sa i inlocuiesc, consumabile si piese:
din ro: Ulei motor Motul 8100 X-Clean Fe 5W30, 5L 1 buc 139,00 Lei Tre sa trec pe 10w40, is de parere mecanicii. Ii pun la anu. Bucse bara stabilizatoare 2buc. 30 ron. Are un cloncanit la abordare denivelari cu cate una din rotile fata, sper ca e din bucsile barii stabilizatoare, face demult si tot de atunci i-am pus gand rau, da acum a devenit enervant si parca are si ruliu peste normative pe fata. de pe autodoc din germania, astept sa soseasca zilele astea: 1. GDB3443 Set placute frana, frana disc TRW 1 157,00 157,00 2. DF7371S Disc frana 2 TRW 167,41 334,82 3. W 610/1 Filtru ulei 1 MAANN 32,44 32,44 4. FA-824S Filtru aer 1 Japanparts 23,54 23,54 5. N5528009G Amortizor punte spate 2 Nipparts 103,19 206,38 6. 424I0144 Filtru, aer habitaclu 1 Ridex 21,04 21,04 7. 95002400 Lichid de frana 1 Textar 19,21 19,21 Mai trebuie sa verific/completez nivel lichide in cutia de transfer, diferentiale, cutia de viteze. Imi mai ramasase pt. completare la diferentiale un litru virgin de Liqui Molly 85w90 de cand i am facut schimb in diferentiale, da cred ca e pe la tara. Mi se aprinde senzor de frana de mana la plecarea de pe loc, sper ca e din lichid de frana ce nu l am schimbat decat o data acum vreo 6-7 ani. Amortizoarele pe spate le inlocuiesc ca unu pare sa nu lucre cum trebuie, cele de pe fata le-am schimbat acum cam 15.000km. Discuri de frana si placute nu cred ca le schimb acum, par sa mai functioneze, le-am luat pt. cand vor cere alte placute. O las uda in garaj si a mai muscat rugina din discuri. In rest, motor merge rotund, toate celea functioneaza in parametri. Alte nacajeli/evenimente nu is, nici nu i prea dau motive (kilometri). De cand a inceput isteria economiei de combustibil, electrificarea samd, am inceput sa ma uit urat la ea, ca eu-s cam zgarcit asa. |
#151
Posted 27 February 2020 - 09:58
Azi, 27.02.2020, la 123.000km le am schimbat pe toate(ulei motor, bucșe bara stabilizatoare, amortizoare spate, lichid frana și aerisire, filtre ulei, aer, habitaclu), inclusiv discurile și plăcuțele frana trw, plăcuțele vechi montate pe la 75000km, erau pe final de carieră.
|
#153
Posted 27 February 2020 - 18:31
Salut.
Am si eu un GV benzina din 2006.... Nu stiu cum sa fac sa-mi afiseze consumul mediu... Acum imi afiseaza consumul instant in l/100 km. Please help! |
#154
Posted 27 February 2020 - 18:53
special, on 27 februarie 2020 - 12:38, said:
La ce service faci mecanica? Langa casa, Bucuresti. Ceva oameni cunoscuti, nu ma deplasez sa caut mai destepti (de astia mai siguri pe mecanica masina am gasit doar la Marshall Valcea, pana acum, da e anapoda ca s departe) decat daca is probleme ce nu le bunghesc si singur. Am mai schimbat si bucsele de la brate fata, imbatranise cauciucul, precum si discurile frana si placutele; pe interior erau blocate culisantele care apasau placutele pe disc. Deci trebuie curatate bine componentele etrierilor la fiecare schimb de placute, macar. S-a rezolvat cloncanitul si ruliul, de acum schimb bucsele barii stabilizatoare la 2 ani max. Malus_Dacus, on 27 februarie 2020 - 18:31, said:
Salut. Am si eu un GV benzina din 2006.... Nu stiu cum sa fac sa-mi afiseze consumul mediu... Acum imi afiseaza consumul instant in l/100 km. Please help! Da si tu o bere lui Goagal Attached FilesEdited by woe, 27 February 2020 - 18:58. |
|
#155
Posted 27 February 2020 - 19:45
Mersi...dar aia stiam.
Problema este ca nu pot sa-l setez sa arate consumul mediu.... La mine arata deja consumul instant in l/100km...deci asta e ok. Cum fac sa imi arate consumul mediu in loc de consum instant? am cautat si cu gogu si degeaba... Speram ca un posesor de GV sa stie... |
#156
Posted 27 February 2020 - 20:57
Aha, scuze, am citit la repezeală.
La mine, unul dintre cele 2 butoane face treaba asta. Apasă o data, afișează consum mediu, a doua oară, consum instant, a treia oară, nu afișează nimic, încă o dată și o ia de la capăt cu consum mediu, instant, nimic. Dacă țin apăsat butonul respectiv când afișează consum mediu, resetează consumul mediu. |
#158
Posted 29 February 2020 - 10:34
LE: Si eu nu am decat 1 buton dedicat ptr afisajul asta.
Pentru ceas am 2 butoane, in stg afisajului. In dreapta afisajului am un singur buton...cu care schimb intre l/100 km si mpg. |
#159
Posted 31 October 2020 - 12:33
|
#160
Posted 05 November 2020 - 18:49
Daca e ambreiajul, atunci ar trebui sa ciriie in marsarier. Asta e simptom clasic de ambreiaj pe duca. Alt indiciu e ca ambreiajul cupleaza sus, in ultima parte a cursei.
|
#161
Posted 10 November 2020 - 11:33
#162
Posted 10 March 2021 - 14:40
Am făcut revizie la 13 ani, în 09.03.2021. 133.000km azi.
Schimbat ulei motor Shell 5l sintetic 5w40 helix ultra (am zis 5w40 că sa acopere și plaja de temperatura mai ridicata, 5w30 pare că și oprește calitățile la 30 grade, iar la noi incep sa fie mai multe). A mai rămas aproape un litru, pt completări ulterioare. Eu ii pun Shell că are un abțibild cu helix sub capotă, din fabrica. Filtru ulei Bosch. Mașină avea un tangaj aiurea plus cloncănit dreapta la intrare ieșire gropi, pregătisem niște bucșe poliuretan de pe ebay bara stabilizatoare ce le am schimbat acum 10.000km, dar au fost bieletele care prind bara stabilizatoare, ai căror pivoti se stricaseră. Și bieletele alea schimbate nu f. Demult, max. 30.000km, o sa verific ce ca sa feresc marca pe viitor. Am schimbat uleiul in cutia de viteze, am pus comma 75w90 semisintetic gl4. N am mai găsit nimic sintetic cu gl4 când am căutat, ulei produs de o marcă cât de cât cunoscuta, asta i rău..am pus 2,2 litri, prin orificiul in care sta sonda de marșarier, din păcate orificiul normal a fost defectat prin strângerea cu nădejde a boltului care închide orificiul. Morții masii. Pe bușonul de dat drumul la ulei nu era multa pilitura. Azi dimineață la 2 grade afara parca am simțit ca a intrat mai greu in viteze decat eram obișnuit. N am mai găsit liqui molly cu gl4, a mers bine cu uleiul ăla. Am schimbat eu de acasă filtrele de aer. Și am dat jos din portbagaj suportii buteliei de gpl, a durat o grămadă deoarece poziție nasoala și șuruburile ruginite. Mai rău că face un clonc caseta de direcție la mișcare roti stânga dreapta pe elevator. Deci, ni se pregătește ceva cheltuială... Nasol. Cam atât, nu evenimente neplăcute, s o tina tot așa. Attached FilesEdited by woe, 10 March 2021 - 14:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users