Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Suzuki Grand Vitara - my love
Last Updated: Feb 07 2024 17:11, Started by
woe
, Oct 29 2008 15:19
·
1
#127
Posted 28 August 2015 - 12:56
In alta ordine de idei, masina merge inca fain, trebuie sa o duc la o revizie de GPL la niste priceputi la Buzau, ca am ceva zguduituri la relanti si unele opriri intempestive de motor care sper sa fie de aici. Si mai trebuie sa ii schimb si uleiul la cutia de viteze, ca n-am apucat la ultima revizie. Si sa o aspir, cu filtru de aer cu tot, plus un bec de pozitie fata. Si sa ii cumpar baterie, Varta Silver 61A e in stare comatoasa. Si sa-mi fac coragiu sa ii curat husele din piele eco. Cand il apuca, botonul care inchide/deschide trapa merge daca vrea el.
Numai ce-am venit cu dansa de la mare, a facut 75.000km zilele astea, sta mai mult prin garaj(in Bucuresti, vara, fac de doua ori mai multi km pe bicicleta decat cu auto), pacat de bunatate de masina nefolosita, a mai scazut si la 2,3 ron litrul de combustibil. Minune, troncanelile care le resimteam in sezonul rece la trecerea peste gropi, probabil in amortizoarele fata au disparut de iarna trecuta. N-am resentimente Altceva nimic interesant pe coasta de vest. Alte info, la cerere. |
#128
Posted 24 March 2016 - 23:43
79.000 km, mai mult prin Bucuresti ultimele mii.
I-am facut revizia de 7 ani la final de februarie 2016, am schimbat ulei 4,5l Comma 5w30 full sintetic, ceva premium cu longlife si filtru mann sau Bosch. In caseta de viteze am schimbat ulei pus Comma 75w80 full sintetic GL 4. Am mai schimbat filtrul de aer si bieletele, au zis mecanicii ca au un joc peste asteptari si am achizitionat/montat doua bielete Yamato. Discurile frana fata sunt cam atacate de rugina catre extremitati, trebuie sa le schimb dar le mai las, ca mi-e mila de placutele montate acum cateva mii de km. Mai bine ca franeaza mai dulceag, ca trebuia sa ma uit in oglinda sa nu fie vreun Logan incepator sau femeiesc in spate, ca se opresc la zeci de cm de mine, probabil au prost sistemul de franare, era sa o patesc de vreo 3 ori de-a lungul carierei. Trebuie sa ajung sa ii fac o geometrie la roti si sa ii pacalesc pe ceva dealeri de gpl priceputi sa regleze cum trebuie instalatia, ca tot asa aiurea merge. Am inceput sa regret ca am pus-o, similar ca si la carligul de remorcare, l-au montat doi boi si mi-au pozat asa bine firele catre priza electrica ca mi-au facut in doua randuri scurt la sigurante. |
#129
Posted 02 March 2017 - 11:42
Salutare. Scuze ca intervin aici, dar nu prea am gasit unde sa cer si eu cateva informatii.
De curand mi-am achizitionat si eu un Suzuki GV din 2007, diesel 1.9. Am adus-o personal de la nemti, mai précis de la om de acasa. Bun. De prima data, de cand am iesit in proba cu ea am sesizat ca agata umpic la treapta 2 (intra mai greu in viteza), dar nu tot timpul. Nu cunosc cauza, poate v-ati mai intalnit careva problema asta. Apropo, mii se pare ca are un joc cam mare la maneta de viteze fata de celelalte masini cu care mai circul. A doua problema ar fi ca mii se aprinde un martor de bord (vezi poza), dar tot asa, cand si cand. Asta e pe partea cu injectia. Curios e ca pana nu am alimentat cu motorina din tara (rompetrol, varianta mai scumpa - diesel) nu s-a aprins. Aici ce o fi? Sa ma duc la un service? Attached FilesEdited by cvapailty, 02 March 2017 - 11:43. |
#130
Posted 31 July 2017 - 03:22
Salut!
Woe,am citit tot,int si util jurnal Nu prea mai esti incantat de GV!? |
#131
Posted 20 March 2018 - 11:34
Scuze de adormire, imi place masina, mai greu cu timpul.
La inceput de martie 2018 i-am facut revizia anuala de 10 ani si de 11000km (acum are aproape 97.000km), adica schimbare filtre aer, habitaclu(negru rau, cred ca trebuie sa il schimb mai des de 12 luni), ulei motor 5w30 Shell full sintetic. Cele din diferentiale, transfer si cutie viteze cred ca le schimb la anul, in cartea de intretinere scrie la 4 ani (ala din cutia de viteze, alelalte spune japonezul doar sa le verific la nivel, optimistic japan people) si cred ca au vreo 2 jumatate maxim. In afara de consumabile si bare stabilizatoare schimbate anul trecut trebuie sa ii schimb in viitorul f. apropiat (azi am comandat/platit Kayaba toate) amortizoare si flansele cu rulment din capul lor. Masina sta prost pe curbe si in sleauri din asfalt/linii tramvai si am inteles ca ele is de vina. Iar pe partea dreapta cloncane o flansa. Am comandat piese, trebuie sa vina. Banuiesc ca s-au stricat de la stat in garaj multe zile pe timp de vara, ca eu folosex mai mult bicicleta. Ma mai uit cu interes dupa scuturi pentru motor si cutie viteza plus diferential, cam 600 de ron halatul best buy plus vo 50 ron sa mi-l insurubeze ceva oameni. Vine primavara si am vandut atv-ul de acum un an, asa ca trebuie sa o mai rog pe suzi sa ma duca pana in varf de munte cateodata. Anul trecut i-am agatat in niste crengi un scutulet de plastic de sub dansa(sub baia de ulei e o nebunie de 15 pe 15cm prinsa cu clipsuri de plastic negre) si am zis ca mai bine sa stau linistit. Rotile se invart cu forta mare pe Low si la urcari pe drumuri pietruite tot stau cu grija sa nu ii traga vreuna la filtrul de particule sau la altele. I-am luat inca un set de Pirelli Scorpion M&S tot 225/65/17, e in garaj, sa il inlocuiesc pe cel existent, s-au comportat ok pentru dinamica masinii; le inlocuiesc desi mai au ceva viata, vreo 4-5mm. Fata de Bridgestone dueler din fabrica net superioare. Jantele s-au cam uratit, dar pentru varsta lor e ok si nu-s asa detailist, sa isi faca treaba, sa nu se ovalizeze, cu estetica vedem alta data. @cvapailty cred ca e filtrul de particule la martorul acela. Scoate-o la drum intins si tureaz-o ca sa se incinga filtrul de particule si sa arda funinginea din el, halal protectie de noxe a mai inventat si UE, nu le emiti pe parcursul umblarii, le emiti o data la cateva luni... La cutia de viteze nu stiu sa iti spun, a mea merge ok, mergi intr-o reprezentanta si intreaba sau la mecanici care repara grand Vitara. Attached FilesEdited by woe, 20 March 2018 - 11:37. |
#132
Posted 20 March 2018 - 12:52
Frumos agregat si putin rulat
Scutul metalic e sfant, mai ales la 4x4. Scorpioanele sunt belea dar de sosea, Dueller nu e mai pe offroad ? |
#133
Posted 21 March 2018 - 14:13
overseas, on 20 martie 2018 - 12:52, said: Frumos agregat si putin rulat Scutul metalic e sfant, mai ales la 4x4. Scorpioanele sunt belea dar de sosea, Dueller nu e mai pe offroad ? |
#134
Posted 03 April 2018 - 07:58
Am achizitionat amortizoare si flanse cu rulmenti care vin in capul lor, marca Kayaba, ca asa au spus oamenii priceputi, Kayaba sau Sachs, alelalte is stricacioase. 800 de ron halatul.
Si am mai achizitionat scuturi pentru motor, cutie viteze si diferential, deci aproape dintr-o parte in alta de la scut-motor.ro, cam 600 ron. Maine am o programare la un service sa le schimb/montez, sper ca vine ok treaba, ca n am deschis inca cutiile cu piese. Ii fac o foto pe dedesubt si pun, ca s tare incantat de scuturi, aveam o grija sa o sui pe coclau. Trebuie sa vad sa nu faca ceva atingere rezonanta cu ceva, ca s patit de cand am aflat pe pielea mea, cu carligul de remorcare, ca orice modificare facuta la masina trebuie s-o analizezi tu de 5 ori, ca altfel te analizeaza ea pe tine. |
#135
Posted 03 April 2018 - 08:13
woe, on 24 martie 2016 - 23:43, said:
...Mai bine ca franeaza mai dulceag, ca trebuia sa ma uit in oglinda sa nu fie vreun Logan incepator sau femeiesc in spate, ca se opresc la zeci de cm de mine, probabil au prost sistemul de franare, era sa o patesc de vreo 3 ori de-a lungul carierei. E cunoscuta problema asta cu loganu', cu Dacia in general... |
#136
Posted 04 April 2018 - 16:14
Am montat astăzi amortizoare și flanșe cu rulment kyb.
Am montat scut motor, diff și cutie viteze roadstar, de la un magazin online din Odorheiu Secuiesc. Cam grele scuturile, vo 25 de kg, tabla e groasă și serioasă, nu e nevoie de mai mult. Se prind unul de celălalt, ceea ce e cam naspa, cel diferențial are prinderile ce mă fac să cred că rămâne primul pe șleauri. Sta f bine pe drum mașina. Nu îmi pare relevant mai tare suspensia, asta originale abia mai lucrau ceva. Montaj la f5 auto, service cu preturi decente pe Bvd energeticienilor. 250 Ron cu factura, pt. Garanție amortizoare. IMG_20180404_133002.jpg 95.73K 79 downloads IMG_20180404_133000.jpg 83.04K 85 downloads IMG_20180404_132956.jpg 90.59K 78 downloads IMG_20180404_123446.jpg 45.53K 70 downloads IMG_20180404_125104.jpg 94.12K 63 downloads IMG_20180404_123132.jpg 70.55K 65 downloads IMG_20180404_124044.jpg 93.8K 74 downloads IMG_20180404_113223.jpg 95.08K 71 downloads IMG_20180404_111745.jpg 75.58K 68 downloads IMG_20180404_122636.jpg 58.17K 60 downloads IMG_20180404_123458.jpg 84.42K 56 downloads |
|
#137
Posted 21 April 2018 - 22:24
Salut, sunt un nou posesor de Suzuki grand Vitara 1.9 ddis 2011, as dori daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns la o intrebare. As vrea sa stiu cum se foloseste in mod normal acel ,comutator’ pt tractiune, am mers in pozitia N si masina merge ok, unii spun ca este doar pt tractare, cum trebuie sa circul sa nu am probleme? Traciunea este integrala tot timpul pe oricare din cele 4 pozitii? Multumesc mult!
|
#138
Posted 01 May 2018 - 15:12
alexgagea, on 21 aprilie 2018 - 22:24, said: Salut, sunt un nou posesor de Suzuki grand Vitara 1.9 ddis 2011, as dori daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns la o intrebare. As vrea sa stiu cum se foloseste in mod normal acel ,comutator’ pt tractiune, am mers in pozitia N si masina merge ok, unii spun ca este doar pt tractare, cum trebuie sa circul sa nu am probleme? Traciunea este integrala tot timpul pe oricare din cele 4 pozitii? Multumesc mult! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zNoBhYSquJU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am făcut 100.000 de km. Aștept milionul peste 90 de ani � IMG_20180430_164828.jpeg 62.99K 36 downloads |
#139
Posted 01 May 2018 - 20:45
Am fost de 1 mai 2018 in excursie pe riviera sarbeasca a Dunarii. Frumos.
Trip 900km, consum 74l , mers fara stres si probleme. Attached Files |
#141
Posted 12 August 2018 - 07:22
Am fost pe ceva forestier peste medie, iar cam singur, in Iezer-Papusa. Atasez foto. Foarte frumos, a mers ok, desi am atins o gramada la scuturi. Cel de la diferential l-am dat jos, atingeam orice mai inalt decat o minge de handbal din cauza lui, si n-am mai stat sa i reduc din inaltime bride, sa vad daca vibreaza toba de el and so on.
Am incasat in parbriz o piatra pe A3, cand mergeam catre mare, cum am iesit din Titan pe autostrada, uff, gaura e maricica si nu stiu daca se poate lipi. Are 104.000 km actual. Attached FilesEdited by woe, 12 August 2018 - 07:25. |
|
#142
Posted 02 October 2018 - 20:02
#143
Posted 17 January 2019 - 21:31
#144
Posted 04 March 2019 - 11:03
S-a stricat ventilatorul climatizarii la 110.000km. Am crezut ca o tin in garaj si mi au intrat soareci la caldurica, ca era iarna. Caut pe youtube cum se demonteaza, desfac pana la ventilator, desi s cam atehnic, si aflu ca electromotorul ventilatorului facea urat.
Mers la service Bosch Bucuresti, str.Verzisori, zice nenea e cam 1800 de lei, nu gasesc decat piesa de origine, plus 200 de lei manopera. Hmmm. Bun asa. Ma apuc sa caut reparatii pt. electromotor, inlocuit carbuni samd. In paralel caut si piesa aftermarket si o gasesc la aprox. pretul reparatiei (170 de lei). Cumparat si montat ventilatorul centrifugal in garajul propriu cu manutele astea doua si o surubelnita. E mai galagios decat cel de dinainte, dupa pornirea masinii cand se tureaza si intra si el in turatie maxima, probabil, se aude 2-3sec. slab de parca ar avea niste apa in el . Dupa aia, nu se mai aude, probabil centrifuga isi stabilizeaza cursa. Schimbat uleiuri in cutie transfer, diferentiale fata si spate Liqui moly 80w90 vreo 3 litri si 4,2l. motor 5w30 Shell Helix AG. Completat cu niste antigel concentrat in vas expansiune lichid de racire, a mai curs pe la garnituri de la componente GPL, daca nu le-am mai folosit si revizionat de 3 ani au corodat sau slabit. Noi sa fim sanatosi. 113 mii km actual. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users