Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Suzuki Grand Vitara - my love

- - - - -
  • Please log in to reply
186 replies to this topic

#127
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
In alta ordine de idei, masina merge inca fain, trebuie sa o duc la o revizie de GPL la niste priceputi la Buzau, ca am ceva zguduituri la relanti si unele opriri intempestive de motor care sper sa fie de aici. Si mai trebuie sa ii schimb si uleiul la cutia de viteze, ca n-am apucat la ultima revizie. Si sa o aspir, cu filtru de aer cu tot, plus un bec de pozitie fata. Si sa ii cumpar baterie, Varta Silver 61A e in stare comatoasa. Si sa-mi fac coragiu sa ii curat husele din piele eco. Cand il apuca, botonul care inchide/deschide trapa merge daca vrea el.

Numai ce-am venit cu dansa de la mare, a facut 75.000km zilele astea, sta mai mult prin garaj(in Bucuresti, vara, fac de doua ori mai multi km pe bicicleta decat cu auto), pacat de bunatate de masina nefolosita, a mai scazut si la 2,3 ron litrul de combustibil. Minune, troncanelile care le resimteam in sezonul rece la trecerea peste gropi, probabil in amortizoarele fata au disparut de iarna trecuta. N-am resentimente :)

Altceva nimic interesant pe coasta de vest. Alte info, la cerere.

#128
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
79.000 km, mai mult prin Bucuresti ultimele mii.
I-am facut revizia de 7 ani la final de februarie 2016, am schimbat ulei 4,5l Comma 5w30 full sintetic, ceva premium cu longlife si filtru mann sau Bosch. In caseta de viteze am schimbat ulei pus Comma 75w80 full sintetic GL 4.
Am mai schimbat filtrul de aer si bieletele, au zis mecanicii ca au un joc peste asteptari si am achizitionat/montat doua bielete Yamato.
Discurile frana fata sunt cam atacate de rugina catre extremitati, trebuie sa le schimb dar le mai las, ca mi-e mila de placutele montate acum cateva mii de km. Mai bine ca franeaza mai dulceag, ca trebuia sa ma uit in oglinda sa nu fie vreun Logan incepator sau femeiesc in spate, ca se opresc la zeci de cm de mine, probabil au prost sistemul de franare, era sa o patesc de vreo 3 ori de-a lungul carierei.
Trebuie sa ajung sa ii fac o geometrie la roti si sa ii pacalesc pe ceva dealeri de gpl priceputi sa regleze cum trebuie instalatia, ca tot asa aiurea merge. Am inceput sa regret ca am pus-o, similar ca si la carligul de remorcare, l-au montat doi boi si mi-au pozat asa bine firele catre priza electrica ca mi-au facut in doua randuri scurt la sigurante.

#129
cvapailty

cvapailty

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 03.10.2011
Salutare. Scuze ca intervin aici, dar nu prea am gasit unde sa cer si eu cateva informatii.

De curand  mi-am achizitionat si eu un Suzuki GV din 2007, diesel 1.9. Am adus-o personal de la nemti, mai précis de la om de acasa.
Bun. De prima data, de cand am iesit in proba cu ea am sesizat ca agata umpic la treapta 2 (intra mai greu in viteza), dar nu tot timpul. Nu cunosc cauza, poate v-ati mai intalnit careva problema asta. Apropo, mii se pare ca are un joc cam mare la maneta de viteze fata de celelalte masini cu care mai circul.

A doua problema  ar fi ca mii se aprinde un martor de bord (vezi poza), dar tot asa, cand si cand.  Asta e pe partea cu injectia. Curios e ca pana nu am alimentat cu motorina din tara (rompetrol, varianta mai scumpa - diesel) nu s-a aprins. Aici ce o fi? Sa ma duc la un service?

Attached Files


Edited by cvapailty, 02 March 2017 - 11:43.


#130
jantorero

jantorero

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 21.09.2009
Salut!
Woe,am citit tot,int si util jurnal
Nu prea mai esti incantat de GV!?

#131
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
Scuze de adormire, imi place masina, mai greu cu timpul.

La inceput de martie 2018 i-am facut revizia anuala de 10 ani si de 11000km (acum are aproape 97.000km), adica schimbare filtre aer, habitaclu(negru rau, cred ca trebuie sa il schimb mai des de 12 luni), ulei motor 5w30 Shell full sintetic. Cele din diferentiale, transfer si cutie viteze cred ca le schimb la anul, in cartea de intretinere scrie la 4 ani (ala din cutia de viteze, alelalte spune japonezul doar sa le verific la nivel, optimistic japan people) si cred ca au vreo 2 jumatate maxim.

In afara de consumabile si bare stabilizatoare schimbate anul trecut trebuie sa ii schimb in viitorul f. apropiat (azi am comandat/platit Kayaba toate) amortizoare si flansele cu rulment din capul lor. Masina sta prost pe curbe si in sleauri din asfalt/linii tramvai si am inteles ca ele is de vina. Iar pe partea dreapta cloncane o flansa. Am comandat piese, trebuie sa vina. Banuiesc ca s-au stricat de la stat in garaj multe zile pe timp de vara, ca eu folosex mai mult bicicleta.

Ma mai uit cu interes dupa scuturi pentru motor si cutie viteza plus diferential, cam 600 de ron halatul best buy plus vo 50 ron sa mi-l insurubeze ceva oameni. Vine primavara si am vandut atv-ul de acum un an, asa ca trebuie sa o mai rog pe suzi sa ma duca pana in varf de munte cateodata.

Anul trecut i-am agatat in niste crengi un scutulet de plastic de sub dansa(sub baia de ulei e o nebunie de 15 pe 15cm prinsa cu clipsuri de plastic negre) si am zis ca mai bine sa stau linistit. Rotile se invart cu forta mare pe Low si la urcari pe drumuri pietruite tot stau cu grija sa nu ii traga vreuna la filtrul de particule sau la altele.

I-am luat inca un set de Pirelli Scorpion M&S tot 225/65/17, e in garaj, sa il inlocuiesc pe cel existent, s-au comportat ok pentru dinamica masinii; le inlocuiesc desi mai au ceva viata, vreo 4-5mm. Fata de Bridgestone dueler din fabrica net superioare. Jantele s-au cam uratit, dar pentru varsta lor e ok si nu-s asa detailist, sa isi faca treaba, sa nu se ovalizeze, cu estetica vedem alta data.

@cvapailty cred ca e filtrul de particule la martorul acela. Scoate-o la drum intins si tureaz-o ca sa se incinga filtrul de particule si sa arda funinginea din el, halal protectie de noxe a mai inventat si UE, nu le emiti pe parcursul umblarii, le emiti o data la cateva luni... La cutia de viteze nu stiu sa iti spun, a mea merge ok, mergi intr-o reprezentanta si intreaba sau la mecanici care repara grand Vitara.

Attached Files


Edited by woe, 20 March 2018 - 11:37.


#132
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,088
  • Înscris: 09.01.2007
Frumos agregat si putin rulat :)
Scutul metalic e sfant, mai ales la 4x4.
Scorpioanele sunt belea dar de sosea, Dueller nu e mai pe offroad ?

#133
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005

 overseas, on 20 martie 2018 - 12:52, said:

Frumos agregat si putin rulat :)
Scutul metalic e sfant, mai ales la 4x4.
Scorpioanele sunt belea dar de sosea, Dueller nu e mai pe offroad ?
Cu bridgestone dueler ms a venit din fabrica, erau tot all seasons nu at, pe asfalt le am luat frica după ce au rupt aderenta in vreo două rânduri în curbe. Astea scorpion n au făcut probleme nimic, cum ar spune fiu meu, deși s făcute la Slatina și se duc cam repede...

#134
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
Am achizitionat amortizoare si flanse cu rulmenti care vin in capul lor, marca Kayaba, ca asa au spus oamenii priceputi, Kayaba sau Sachs, alelalte is stricacioase. 800 de ron halatul.
Si am mai achizitionat scuturi pentru motor, cutie viteze si diferential, deci aproape dintr-o parte in alta de la scut-motor.ro, cam 600 ron.
Maine am o programare la un service sa le schimb/montez, sper ca vine ok treaba, ca n am deschis inca cutiile cu piese.
Ii fac o foto pe dedesubt si pun, ca s tare incantat de scuturi, aveam o grija sa o sui pe coclau. Trebuie sa vad sa nu faca ceva atingere rezonanta cu ceva, ca s patit de cand am aflat pe pielea mea, cu carligul de remorcare, ca orice modificare facuta la masina trebuie s-o analizezi tu de 5 ori, ca altfel te analizeaza ea pe tine.

#135
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,229
  • Înscris: 27.07.2006

 woe, on 24 martie 2016 - 23:43, said:

...Mai bine ca franeaza mai dulceag, ca trebuia sa ma uit in oglinda sa nu fie vreun Logan incepator sau femeiesc in spate, ca se opresc la zeci de cm de mine, probabil au prost sistemul de franare, era sa o patesc de vreo 3 ori de-a lungul carierei.
Doamne-fereste, bine ca nu s-a intamplat nimic ! :) :)
E cunoscuta problema asta cu loganu', cu Dacia in general...

#136
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
Am montat astăzi amortizoare și flanșe cu rulment kyb.
Am montat scut motor, diff și cutie viteze roadstar, de la un magazin online din Odorheiu Secuiesc. Cam grele scuturile, vo 25 de kg, tabla e groasă și serioasă, nu e nevoie de mai mult. Se prind unul de celălalt, ceea ce e cam naspa, cel diferențial are prinderile ce mă fac să cred că rămâne primul pe șleauri.
Sta f bine pe drum mașina. Nu îmi pare relevant mai tare suspensia, asta originale abia mai lucrau ceva.
Montaj la f5 auto, service cu preturi decente pe Bvd energeticienilor. 250 Ron cu factura, pt. Garanție amortizoare.Attached File  IMG_20180404_133002.jpg   95.73K   79 downloadsAttached File  IMG_20180404_133000.jpg   83.04K   85 downloadsAttached File  IMG_20180404_132956.jpg   90.59K   78 downloadsAttached File  IMG_20180404_123446.jpg   45.53K   70 downloadsAttached File  IMG_20180404_125104.jpg   94.12K   63 downloadsAttached File  IMG_20180404_123132.jpg   70.55K   65 downloadsAttached File  IMG_20180404_124044.jpg   93.8K   74 downloadsAttached File  IMG_20180404_113223.jpg   95.08K   71 downloadsAttached File  IMG_20180404_111745.jpg   75.58K   68 downloadsAttached File  IMG_20180404_122636.jpg   58.17K   60 downloadsAttached File  IMG_20180404_123458.jpg   84.42K   56 downloads

#137
alexgagea

alexgagea

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 21.04.2018
Salut, sunt un nou posesor de Suzuki grand Vitara 1.9 ddis 2011, as dori daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns la o intrebare.   As vrea sa stiu cum se foloseste in mod normal acel ,comutator’ pt tractiune, am mers in pozitia N si masina merge ok, unii spun ca este doar pt tractare, cum trebuie sa circul sa nu am probleme? Traciunea este integrala tot timpul pe oricare din cele 4 pozitii? Multumesc mult!

#138
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005

 alexgagea, on 21 aprilie 2018 - 22:24, said:

Salut, sunt un nou posesor de Suzuki grand Vitara 1.9 ddis 2011, as dori daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns la o intrebare.   As vrea sa stiu cum se foloseste in mod normal acel ,comutator’ pt tractiune, am mers in pozitia N si masina merge ok, unii spun ca este doar pt tractare, cum trebuie sa circul sa nu am probleme? Traciunea este integrala tot timpul pe oricare din cele 4 pozitii? Multumesc mult!
N e poziția pt. tractarea vehiculului. E posibil să ii strici/stricat treburi in cutia de transfer. Pozitia normala de circulat e 4h, următoarea blochează diferențialul, că sa împartă în mod egal puterea către roti, urmatoarea cu low pune in acțiune reductorul care dublează consumul și puterea la roata și înjumătățește viteza, pt situații de tractare grea, inamolire și drum offroad.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zNoBhYSquJU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Am făcut 100.000 de km. Aștept milionul peste 90 de ani �Attached File  IMG_20180430_164828.jpeg   62.99K   36 downloads

#139
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
Am fost de 1 mai 2018 in excursie pe riviera sarbeasca a Dunarii. Frumos.
Trip 900km, consum 74l , mers fara stres si probleme.

Attached Files



#140
alexgagea

alexgagea

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 21.04.2018
Multumesc frumosc Woe! O sa tin cont,de maine gata 4H :)

#141
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
Am fost pe ceva forestier peste medie, iar cam singur, in Iezer-Papusa. Atasez foto. Foarte frumos, a mers ok, desi am atins o gramada la scuturi. Cel de la diferential l-am dat jos, atingeam orice mai inalt decat o minge de handbal din cauza lui, si n-am mai stat sa i reduc din inaltime bride, sa vad daca vibreaza toba de el and so on.
Am incasat  in parbriz o piatra pe A3, cand mergeam catre mare, cum am iesit din Titan pe autostrada, uff, gaura e maricica si nu stiu daca se poate lipi.
Are 104.000 km actual.

Attached Files


Edited by woe, 12 August 2018 - 07:25.


#142
Banu1981

Banu1981

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 02.10.2018
BUNA SEARA , apel disperat !!! Am un Suzuki Grand Vitara model 2011, 40000 km , diesel , problema ! Nu mai pornește la cald !!! După ce se răcește motorul pornește fără nici o problema !!! Pls dacă ați auzit sau v-ați lovit de așa ceva ?,dați -mi un sfat .... ms !!!

#143
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005

 woe, on 19 ianuarie 2009 - 08:34, said:



Stii daca a completat cu ceva ulei de motor intre revizii?


#144
woe

woe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 16.11.2005
S-a stricat ventilatorul climatizarii la 110.000km. Am crezut ca o tin in garaj si mi au intrat soareci la caldurica, ca era iarna. Caut pe youtube cum se demonteaza, desfac pana la ventilator, desi s cam atehnic, si aflu ca electromotorul ventilatorului facea urat.
Mers la service Bosch Bucuresti, str.Verzisori, zice nenea e cam 1800 de lei, nu gasesc decat piesa de origine, plus 200 de lei manopera. Hmmm.
Bun asa. Ma apuc sa caut reparatii pt. electromotor, inlocuit carbuni samd. In paralel caut si piesa aftermarket si o gasesc la aprox. pretul reparatiei (170 de lei).
Cumparat si montat ventilatorul centrifugal in garajul propriu cu manutele astea doua si o surubelnita. E mai galagios decat cel de dinainte, dupa pornirea masinii cand se tureaza si intra si el in turatie maxima, probabil, se aude 2-3sec. slab de parca ar avea niste apa in el Posted Image. Dupa aia, nu se mai aude, probabil centrifuga isi stabilizeaza cursa.
Schimbat uleiuri in cutie transfer, diferentiale fata si spate Liqui moly 80w90 vreo 3 litri si 4,2l. motor 5w30 Shell Helix AG. Completat cu niste antigel concentrat in vas expansiune lichid de racire, a mai curs pe la garnituri de la componente GPL, daca nu le-am mai folosit si revizionat de 3 ani au corodat sau slabit.

Noi sa fim sanatosi. 113 mii km actual.

Attached Files



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate