Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Yarii !
Last Updated: Nov 03 2021 06:24, Started by
nei-k
, Sep 19 2008 13:03
·
0
#307
Posted 14 March 2018 - 22:19
Am trecut si de 120.000 Km, nimic nou de raportat ... poate doar ca am platit impozitul anual, 36 lei
Lichidul de frana a trecut de 24 luni si 29.220 Km de la ultimul schimb, adica fix intervalul recomandat de producator pentru schimb. Parca nu m-as duce la service doar pentru atat. Cred ca mai astept cateva mii de Km sau, daca mai vine caldura, fac schimbul odata cu trecerea la anvelopele de vara Attached FilesEdited by nei-k, 14 March 2018 - 22:20. |
#308
Posted 20 April 2018 - 17:12
ODO 120.657 Km
Am trecut la anvelopele de vara, au trebuit roluite doua jante si inlocuita o valva, cost total 130 lei. Am parcat Nokian-ele cu ~13.000 Km dupa 2 sezoane, iar Dunlop-urile incep al 4-lea sezon de la ~30.000 Km Daca tot trebuia schimbat lichidul de frana, am schimbat si filtrele si am decartat 102 lei: 18 Lei - Filtru polen carbon activ NIPPARTS J1342027 8 lei - Filtru aer ITN FA10607 21 Lei - Lichid frana Textar 9502200 DOT 4 55 Lei - Manopera Consumul urban pe ultimii ~500 Km, cu temperaturi primavaratice si cauciucuri de iarna, a urcat la 7,9% |
#309
Posted 20 April 2018 - 19:25
8 lei filtru de aer și 18 lei filtrul de polen.....
Să mai zică vreunul că japonezele sunt scumpe la întreținere că mor cu el de gat |
#310
Posted 20 April 2018 - 20:55
Mai rusinos e că filtrul de polen se potrivește și la unele modele Lexus și Subaru
|
#311
Posted 22 April 2018 - 19:34
Este normal, cutia in care se potriveste este o piesa Denso, iar acestia au aceleasi filtre si pentru celelalte doua marci. La mine la CT am filtru de polen de Prius si Auris generatia 2.
|
#312
Posted 20 May 2018 - 12:46
ODO 121.165 Km
Am reîncărcat cu freon instalația de aer condiționat a mașinii, a 2-a oară în ~10 ani. Am platit 140 lei. Acum sunt suportabile în habitaclu perioadele călduroase ale zilei, că nu putem vorbi încă de zile călduroase... După trecerea la cauciucurile de vară, consumul urban a scăzut la 7%, pe același traseu |
#313
Posted 20 May 2018 - 12:59
nei-k, on 20 mai 2018 - 12:46, said:
După trecerea la cauciucurile de vară, consumul urban a scăzut la 7%, pe același traseu Nu știu cum se face, dar eu niciodată nu am observat diferențe majore de consum între anvelopele de iarnă și de vară, la drum lung. Mereu am avut consumuri între 4,7-5,5%, în funcție de vânt, traseu, chef (stil de condus). |
#314
Posted 20 May 2018 - 13:12
De la 7,9% la 7%, am scris mai sus. Calcul făcut la pompă de la plin la plin, CB arată cu 0,5% mai puțin.
Ideea era că mersul pe temperaturi de primăvară cu cauciucuri de iarnă crește consumul. Pe zăpadă și temperaturi corespunzătoare sezonului de iarnă, consumul cu cauciucuri de iarnă a fost de 7,3% Edited by nei-k, 20 May 2018 - 13:16. |
#315
Posted 20 May 2018 - 13:27
Ah, deci problema nu e doar folosirea anvelopelor de iarnă, ci folosirea lor pe temperaturi de vară. Ok, atunci se explică și are sens.
Eu merg prea puțin în oraș ca să-mi pot face o părere, mai ales iarna, când fac doar drumuri scurte cu motorul rece și am consumuri astronomice. |
#316
Posted 05 September 2018 - 22:57
ODO 123.900 Km
Nu prea am adunat kilometri, dar am adunat "probleme" Saptamana trecuta, la 123.660 Km am facut revizia de toamna, pregatind masina pentru ITP-ul ce urmeaza in cateva zile. Pe langa filtre si ulei am schimbat si ambele sonde Lambda pe motiv de Chek Engine aprins in bord cu codul P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1). Eroarea o avem de mult timp, eu o stergeam si la cateva sute de Km aparea iar, fara a se intruni o conditie anume: ori in mers la viteza constanta, ori la plecarea de pe loc, ori la accelerare. In afara de becul aprins in bord masina nu avea alte simptome asa ca nu m-am stresat prea tare. Insa, treptat, am sesizat cresterea consumului de carburant, cam +1 litru %, asa ca la precedenta revizie am rugat mecanicul sa demonteze o sonda pentru verificare vizuala si era afumata. In plus am avut confirmarea ca era produsa de Bosch (si nu Denso, cum ma asteptam), asa ca acum Yarisul are 2 noi sonde lambda de la Bosch. Am remarcat ca pe noile sonde erau gravate si codurile OE Toyota. Imediat dupa schimb becul de eroare s-a stins din bord, am alergat masina ~240 Km si inca nu s-a aprins nimic. Urmeaza inca ~600 Km pana la sfarsitul saptamanii, sunt cu ochii pe bord lambda Yaris.jpg 151.44K 13 downloads Rezumatul reviziei: Filtru aer ITN FA1060 - 10 Lei Filtru polen carbon DREISSNER K0433 - 16 Lei Filtru ulei BOSCH 0 986 452 028 - 14 Lei Sonda lambda BOSCH 0 258 006 720 (OE Toyota 89465-0H010) - 249 Lei Sonda lambda BOSCH 0 258 006 799 (OE Toyota 89465-0D130) - 147 Lei Ulei motor MOBIL 1 ESP Formula 5W30 (4 Litri) - 123 Lei Manopera - 158 Lei TOTAL: 717 Lei Pe elevator am constatat alte doua probleme, care sper sa nu ma afecteze la ITP: - scurgeri pe burduful de planetara de la roata dreapta fata (OE Toyota 04437-0D030), initial era doar inelul cel mai mare al burdufului, cel dinspre roata, insa mecanicul a vrut sa "ajute" si a incercat sa stearga cu o carpa, care era murdara de ulei, in poza arata mai rau decat era initial burduf planetara.jpg 177.37K 14 downloads burduf yaris.jpg 170.98K 16 downloads - scapari de gaze de esapament pe la imbinarea dintre galeria de evacuare si toba finala, trebuie schimbata o garnitura metalica (OE Toyota 17451-0Q020) garnitura toba.jpg 174.82K 22 downloads garnitura evacuare.jpg 97.5K 29 downloads Pentru delectare las cateva poze din vara, cand am apucat sa spal Yarisul, din pacate acum masina circula mai mult murdara, traseul meu zilnic include si aproximativ 1 Km de drum neasfaltat, as putea spune chiar off-road. yaris 3.jpg 162.09K 30 downloads Yaris 5.jpg 157.74K 30 downloads Yaris 8.jpg 188.61K 26 downloads |
|
#317
Posted 09 September 2018 - 18:11
ODO 124.336 Km
Dupa 676 Km de la revizie toate bune, fara beculete in bord. Am dat o fuga pana la mare, la dus viteza medie 120 Km/h, la iesirea de pe A2 aveam media 127 Km/h, dar am fost singur... La intoarcere am avut alaturi si "sitemul integrat de alerta trafic + senzor viteza + detector obstacole, meteoriti si submarine" asa ca viteza medie a fost ~115 Km/h. Am alimentat inainte de plecare, statisca de la ultima alimentare: 451 km cu viteza medie 92 Km/h din care 364 Km autostrada la viteza medie 121 Km/h, conform CB consum 6,9% . PS scuze pentru calitatea pozelor Attached Files |
#318
Posted 11 September 2018 - 20:40
ODO 124.388 Km
Rezolvat si cu ITP pentru inca 2 ani, inteleg ca apoi va trebui sa il fac anual (valabil pentru masinile cu vechime mai mare de 12 ani). Cost 80 lei. |
#319
Posted 13 September 2018 - 19:11
Rezolvat si cu RCA - 268,65 Lei/12 luni, BM8, fara decontare directa, de la GRAWE.
Nu sunt modificari la ODO, saptamana asta ma dau cu o Octavia pe tractorina. Personal, nu ma impac cu tractorina, doar extraurban e OK-ish, in oras am impresia ca imi bat joc de masina si de mine. "Yaris rules in za siti !". Ce dadeam cu Yaris ture de cartier sa gasesc loc de parcare, cu Octavia e si mai trist, ca gasesc loc liber si nu incap cu ea Edited by nei-k, 13 September 2018 - 19:14. |
#320
Posted 19 September 2018 - 22:58
ODO 124.470 Km
Fix cu 10 ani în urmă deschideam acest jurnal de bord pentru noua (atunci) și încă actuala mașină a familiei: Toyota Yaris XP90, motor 998 cc VVT-i, ediție limitată "998" și culoare Peppermint Green, adică Verde. După 10 ani de la achiziție pot spune că a fost o alegere bună, o mașină care a "ținut cu casa", versatilă și potrivită nevoilor noastre. E adevărat că uneori am simțit nevoia unui motor mai puternic sau a unui portbagaj mai mare, mai ales în concedii, dar 2-3 frustrări pe an le-am compensat cu eficiența zilnică. Am condus urban mașini Sedan sau break în nenumărate rânduri, de fiecare dată ajungeam la aceeași problemă: dificultăți în găsirea unui loc de parcare sau deplasare încetinită pe străduțele secundare la orele de vârf. Extraurban Yaris-ul s-a descurcat rezonabil in România și foarte bine în afara țării, pentru că sunt diferențe majore de infrastructură și respect în trafic. Încerc un rezumat al intervențiilor majore făcute la mașină în cei 10 ani de utilizare: ~ 5.000 Km - comutatorul de reglare a temperaturii nu mai funcționează după ce am dat într-o groapă pe autostradă - rezolvat în garanție - cablul de la.schimbatorul de căldură s-au desprins în urma șocului ~ 17.000 Km - recall Toyota ca urmare a scandalului pedalei de frana ucigașe - rezolvat în garanție ~ 34.000 Km - la 4 ani de la achiziție și un an după ieșirea din garanție s-a gripat pompa de apă și a necesitat înlocuire, cost la momentul respectiv 530 lei (pompa originala + antigel + manopera) - conform documentării ulterioare pe mașină a fost montat un model de pompă cu defect de proiectare ce a dat rateuri pe mai multe modele Toyota, fiind ulterior înlocuit cu un model îmbunătățit, model ce se află și acum pe mașină - dacă mergeam mai mult cu mașina în acea perioadă se putea schimba în garanție ~ 38.000 Km - schimbat bateria originala după 4 ani ~ 43.000 Km - schimbat plăcuțe de frână față - 47.000 Km - după ce m-am prins înghețul cu lichid de parbriz de vară în instalație au început rateurile la motorașul stergatoarelor fata + ceva erori de proiectare la sistemul de drenaj al apei de ploaie, care se aduna fix la motoraș... ~ 50.000 Km - 5 ani de la achiziție - a cedat ambreiajul - eroare de pilotaj(nevasta la volan s-a precipitat din cauza manevrei unui TIR și n-a calcat bine ambreiajul la schimbarea de viteza in retrogradare pe autostradă + uzură accentuată pentru că și eu și soția am fost începători pe această mașină) - cost la momentul respectiv - 1256 lei (din care manopera a fost 400 lei) ~ 51.000 Km - încep să se confirme bănuielile că motorul consumă ulei, mecanicilor li se rupe, pe mine nu mă afectează prea tare ~ 60.000 Km - înainte de terminarea Leasingului și implicit a expirării poliței CASCO s-au reparat, îndreptat, vopsit și cosmetizat toate belele adunate în 6 ani: plafon si capotă îndoite de grindină, bari și portiere julite în parcări și trafic. Devizul a fost ~ 7000 lei, practic am recuperat ce am plătit la CASCO ~ 86.000 Km - schimbat în sfârșit motorașul de la ștergătoarele față cu unul din dezmembrări, am luat un ansamblu complet cu 230 lei, montajul l-am făcut eu ~ 87.000 Km - după 7 ani de utilizare s-au schimbat discurile de frână față, cu tot cu plăcuțe, care aveau jumătate din vârstă și km. ~ 99.000 Km - schimbat bateria a doua oara, tot la 4 ani, dar după 60.000 Km ~ 100.000 Km - recall Toyota pentru gresat contact geamuri electrice, ranforsat coloană de direcție și schimbat capsă airbag - fără costuri ~ 124.000 Km - la 10 ani de la achiziție s-au schimbat sonde lambda, cost 450 lei cu manoperă inclusă În afara celor menționate mai sus s-a făcut doar servisare obișnuită cu schimb de consumabile: filtre, ulei de motor și cutie, bujii, lichid de frână, antigel, becuri și 2 seturi de cauciucuri iarnă-vară. Observ și eu acum că în 10 ani de zile am cheltuit doar ~2500 lei pe intervenții, altele decât revizii: pompa de apă, ambreiaj, motoraș ștergătoare și sonde lambda. Consumul de benzină pentru mers la limita superioară a vitezelor legale, cu faruri, radio și AC pornite: 7% urban, 5% extraurban, 7% autostradă. Media consumului pe cei 10 ani de utilizare o estimez la 6% Consumul de lichid de parbriz este de ~ 0,1 - 0,2 %, în funcție de sezon. Drumuri bune! Edited by nei-k, 19 September 2018 - 23:09. |
#321
Posted 20 September 2018 - 06:16
Misto tare, cel mai cool jurnal activ, pe locul 2 all time dupa romaximus, parerea mea!
De curiozitate cat are portbagajul si cum il compartimentai la drum lung, cwte persoane? |
|
#322
Posted 20 September 2018 - 08:21
Capacitate portbagaj (bancheta in pozitie normală/ culisată / rabatată): 272 / 363/ 737 litri
Daca ai imaginație poti găsi soluții de compensare a portbagajului mic. În poze redau "worst case scenario", acum junioru' a crescut și e mai simplu: https://forum.softpe...ttach_id=473941 https://forum.softpe...ttach_id=912421 https://forum.softpe...ttach_id=912422 https://forum.softpe...ttach_id=912423 https://forum.softpe...ttach_id=912424 |
#323
Posted 20 September 2018 - 08:37
Atât timp cât îți faci treaba cu ea și îți este suficientă pentru familia ta, e ok.
Un prieten are Yaris, 2002 fabricație, 1.4 diesel. Mașina merge super, economică, fiabilă, însă, se pare că motorina ieftină îi cam dăunează în sensul că e mai leneșă, trage mai greu. |
#324
Posted 20 September 2018 - 13:11
Mama poza aia cu caruciorul e geniala, ma mir cum ai reusit. Era sport sau normal? Bloody brilliant!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users