Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Yarii !

* * * * - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
413 replies to this topic

#343
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
Am 2 seturi de cauciucuri, iarna + vară, mulțumit de ele, dar mă scârbește atitudinea vulcanizărilor, prețurile practicate și aglomerația din perioadele de vârf de sezon

#344
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
4 jante de tabla pt anvelopele de iarna rezolva problema in totalitate.

#345
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 129.000 Km

Pentru că s-a încălzit afară și m-am îndurat să spăl mașina, am schimbat și filtrele. După 5000 Km, din care 4000 prin capitală, erau murdare și infecte, la propriu. Când se va încălzi cu adevărat voi face o revizie mai amplă. Mai mult am lăsat la spălătorie, decât am dat pe filtre:
18 Lei - Filtru polen carbon activ NIPPARTS J1342027
12 Lei - Filtru aer NIPPARTS J1322074

Edited by nei-k, 05 March 2019 - 19:43.


#346
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 130.145 Km

Am trecut în sfârșit la cauciucurile de vară. După câteva drumuri mai lungi, la temperaturi de +20°C, mi-am dat seama că nu mai are rost să amân momentul. Costul a fost de 60 Lei, la jumătate față de schimbul anterior :(

#347
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006
Și de ce ":("?

#348
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
:( a fost la schimbul anterior...
Acum e ;)

#349
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Cum stai pe partea de suspensie/direcție? Ai schimbat ceva pe-acolo (bielete, pivoti, bucșe... chestii de-astea)?

#350
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
N-a fost nevoie sa schimb nimic pe partea de suspensie. Vizual e bine, mecanicii spun că e în regulă, dar parcă mi se pare că sună mai înfundat pe spate, la trecerea rapidă peste denivelări mai mari.

#351
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 130.824 Km

Am ajuns la service pentru schimb de ulei și verificare de rampă. Aici toate bune, se pare ca nu am scurgeri la burduful de planetară cum credeam după revizia precedentă, acum era uscat totul. Posibil să fi curs condens de la aerul condiționat, știu sigur că atunci mecanicul a mânjit mai rău încercând să curețe.
Deși în urmă cu două luni am schimbat filtrele de aer și polen, din obișnuință le-am comandat și acum. Inițial mă gândeam să le schimb peste câteva luni, dar pentru că circul zilnic în București și aproape zilnic pe o porțiune 500 m de drum neasfaltat și plin de gropi le-am verificat azi și am rămas surprins sa văd cât de murdare sunt; așa că le-am schimbat de urgență. Oare ce om avea în plămâni??

Costuri cu revizia:
63 Lei - Ulei motor Elf Evolution 900 SXR 5W30 (3 litri)
13 Lei - Filtru ulei BOSCH 0 986 452 028
18 Lei - Filtru polen carbon activ NIPPARTS J1342027
12 Lei - Filtru aer NIPPARTS J1322074
60 Lei - Manopera
----------------------------------------------
TOTAL - 166 Lei

#352
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 134.970 Km

Am pregătit mașina pentru al XII-lea an de viață cu o revizie și reînnoirea RCA-ului:

Polița RCA a fost încheiată la Euroins pe 12 luni, clasa BM8, cost 275 Lei

Revizia:
105 Lei - Ulei Yacco Lube M 5W30 (3 litri)
13 Lei - Filtru ulei FILTRON OP 572
18 Lei - Filtru polen carbon activ NIPPARTS J1342027
12 Lei - Filtru aer NIPPARTS J1322074
70 Lei - Manopera
----------------------------------------------
TOTAL - 218 Lei

Urmează să schimb bujiile și ștergătoarele, detalii când va fi cazul...

Mașina nu bate, nu troncăne, nu scărțăie!


De ținut sub observație:
- ambreiaj - nu patinează la plecarea de pe loc, dar uneori simt miros de ambreiaj încins la accelerația din mers
- plăcuțe de frână - au trecut 4 ani și 49,000 Km de la ultimul schimb, încă mai rezistă!!
- garnitura dintre toba intermediară și cea finală, detalii aici

Consumul urban rămâne la ~7% la o viteză medie de ~25 km/h. Extraurban n-am mai coborât sub 5%, dar nici n-am mai avut drumuri exclusiv pe DN-uri

Drumuri bune

#353
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
ODO 136.600 Km

Am trecut la cauciucurile de iarna, Nokian WR-D4, am parcurs deja 375 de Km cu ele, chiar si in regim alert de autostrada. Cost pentru montaj: 70 lei.
Am facut polish farurilor la FxAuto, s-a aplicat si folie pe ele, arata impecabil. Nu am plait nimic, a fost un "barter".
Am montat stergatoare Alca Superflat, achizitionate din Dedeman, cred ca au costat ~35 lei ambele. Testate deja pe ploaie, sterg excelent. Daca  vor rezista un an , voi fi super-multumit

Drumuri bune

#354
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Te rog frumos, dacă te gândești să vinzi mașina , să îl rogi pe viitorul proprietar sa continue jurnalul. Ar fi păcat că nu avem și un jurnal "Tânăr și neliniștit". :D
Nu sunt f sigur, dar cred că e cel mai longeviv jurnal de bord.

Și acum făcând o comparație cu mașina mea, eu nu am avut problemele tale. In schimb tu nu zici nimic de pivoti, bucșe capete de bara... sunt cele originale? Eu in fiecare an trebuie sa schimb ceva pe la articulatii.

#355
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
Totul e original pe mașină, exceptând pompa de apă, ambreiajul, motorașul de la ștergătoare, plăcuțele și discurile de frână (față). Secretul meu: nu frânez la trecerea peste obstacole (dâmburi sau șine de tramvai), ci înainte; n-am jenă să circul cu viteză pe drumuri neasfaltate, pentru a menține "elasticitatea" suspensiilor :) ; spăl mașina foarte rar (la câteva luni).

#356
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Cam la fel procedez și eu și crede-ma că nu rezista. De exemplu luna asta tre sa schimb capetele de bara din nou. Interesant e că am un coleg cu un Colt ca al meu din 2007, are cam 125000 de km și nici el nu a schimbat nimic la articulații. Stilul meu de condus e la fel ca atunci când aveam fosta mașina , VW. Nici la ea nu am schimbat nimic. Deci eu cred că am prins una mai sensibila pe partea asta sau asociez cu criza care în 2008 era f mare și constructorii au făcut economii masive.

#357
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View Postnei-k, on 05 martie 2019 - 19:43, said:

ODO 129.000 Km
Ai facut peste 700 de km pe zi, in fiecare zi, in primele 6 luni...
Nu stai rau... :D

#358
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,517
  • Înscris: 21.12.2006
m-ai pierdut.. nu înțeleg ce calculezi

#359
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
LauCalin ce firme pui la articulatie? Ca am mai testat si eu cu marci mai slabe si nu trecea anul. De atunci doar meyle hd sau lemforder la articulatii. 3-4 ani am linistite, de nu si mai mult.

#360
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Nu mai știu. Parca swag sau ceva de genul. Am zis sa pun ceva mai scumpe , că poate rezista mai mult. Prima data pusesem febi. Țeapă. La fel au rezistat.
O sa caut și ce ai zis tu. Multunesc.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate