Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Yarii !
Last Updated: Nov 03 2021 06:24, Started by
nei-k
, Sep 19 2008 13:03
·
0
#1
Posted 19 September 2008 - 13:03
Incepand de aseara, impreuna cu sotia, am intrat in clubul select al posesorilor de Toyota! Si anume:
Model: - Toyota Yaris - editie 998 Culoare: - Peppermint Green Specificatii - Cilindreee: 998 cm3 - Putere maxima: 51 (69) / 6.000 kw(CP)/rpm - Cuplu maxim: 93 / 3.600 Nm/rpm - Dimensiuni: (L x l x h): 3.750 x 1.695 x 1.530 - Viteza maxima: 155 km/h - Acceleratie (0 - 100 km/h): 15.7 sec - Consum: urban: 6.4 l/100km; extraurban 4.9 l/100km; mixt: 5.4 l/100km - Emisii CO2: 127 g/km - Capacitate portbagaj (bancheta in pozitie normala/ culisata/ rabatata): 272 / 363/ 737 litri - Masa proprie: 980Kg - Masa rulanta: 1440Kg Dotari: - Transmisie manuala - Oglinzi exterioare reglabile electric - Oglinzi exterioare de culoare neagra - Bare de protectie in culoarea caroseriei - Manere portiere de culoare neagra - Jante 15" & pneuri 185/60 R15 - Vopsea metalizata - Aer Conditionat cu reglare manuala - Radio CD & MP3 cu 4 boxe - Comenzi audio pe volan - Volan reglabil in inaltime - Volan reglabil in adancime - Volan imbracat in piele - Shimbator de viteze imbracat in piele - Bancheta rabatabila fractionat 40:60 & culisabila - Geamuri electrice fata - Computer de bord - Kit accesorii 998 (insertii asortate culoare externa: inele fante ventilatie, manere usi, levier schimbator de viteze; praguri usi; covorase) - Airbag sofer + pasager - Airbag-uri laterale - Directie asistata electric - ABS +EBD + BA - Indicator de avertizare pentru necuplare centuri sofer + pasager - Sistem ISOFIX - Imobilizator motor - Inchidere centralizata cu telecomanda Bonusuri: - Senzori parcare spate - Alarma - Covorase cauciuc - Pachet legislativ - Breloc Toyota Pret: 12.655 E DDP Casco: 607 E RCA: 170 E * Dotarile evidentiate sunt in plus fata de dotarea Terra Suntem foarte fericiti si incantati, singura nemultumire fiind legata de faptul ca masina nu are montat Kitul 998, acesta nefiind livrat odata cu masina, iar dealerul a remarcat acest fapt doar la sesizarea mea (destul de vehementa). Urmeaza sa fie montat ulterior, dar sentimentul ca masina e incompleta a fost neplacut! La ridicare masina avea 5 Km in bord si 5 litri de benzina in rezervor! Am alimentat imediat ce am plecat de la dealer cu 37 litri, capacitatea rezervorului fiind de 42 litri. Attached FilesEdited by nei-k, 19 September 2008 - 13:16. |
#2
Posted 19 September 2008 - 13:07
Frumoasa buburuza verde. S-o conduceti sanatosi si multi km fara probleme!
|
#3
Posted 19 September 2008 - 14:29
s-o stapaniti sanatosi!
cocheta masinuta, simpatica in verdele ala mi se pare cam scumpa pt motor de 1000 si 70cp, da' daca va descurcati cu ea, atunci e ok poze cu interiorul nu ai? |
#4
Posted 19 September 2008 - 14:51
Multumesc de urari!
Interiorul e identic cu ce apare pe site-ul Toyota, mai putin insretiile verzi, care nu au venit inca [ http://www.toyota-europe.com/Images/998_gal_04_wp_1024_tcm280-603788.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.toyota-europe.com/Images/yaris_specialpage_features_998_01_tcm280-603807.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.toyota-europe.com/Images/yaris_specialpage_features_998_02_tcm280-603808.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.toyota-europe.com/Images/yaris_specialpage_features_998_03_tcm280-603809.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.toyota-europe.com/Images/yaris_specialpage_features_998_04_tcm280-603810.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.toyota-europe.com/Images/yaris_specialpage_features_998_05_tcm280-603954.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.toyota-europe.com/Images/yaris_specialpage_features_998_06_tcm280-603955.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by nei-k, 19 September 2008 - 14:53. |
#5
Posted 19 September 2008 - 15:55
Frumoasa masinuta,sa va bucurati de ea!
Neplacuta treaba cu acel kit,nu se face asa ceva. |
#6
Posted 19 September 2008 - 16:24
Intradevar! Am fost dezamagit de comportamentul celor de la Toyota, mai ales ca am ajuns la acest dealer cu recomandari.
Nu am vrut tratament peferential ci unul corect, dar se pare ca cer prea mult. Eu am stiut ce masina vreau, am solicitat stocurile ca sa fiu sigur ca nu am probleme cu termenele (si am avut), eu am sunat sa aflu detalii de livrare, eu m-am ocupat de finatare, nici cand au avut masina in curte n-au putut sa ma sune sa-mi spuna. Tot eu a trebuit sa sun pentru a le aduce aminte ca trebuie sa-mi livreze masina (care era deja achitata). Practic mi-am "vandut" singur masina. Si cand am ridicat-o era "incompleta". Sper, in cazul in care citesc ce am scris aici sa invete ceva, nu sa ma sicaneze cu restul actelor si accesoriilor! |
#7
Posted 22 September 2008 - 12:16
#8
Posted 22 September 2008 - 13:37
melcu79, on Sep 22 2008, 13:16, said: Ce e atat de select in clubul asta? Foarte bengoasa masina, verde chiar n-am prea vazut (plin de rosu, portocaliu si argintiu...) Multa bucurie si la cat mai putine evenimente rutiere! Respekte |
#9
Posted 23 September 2008 - 09:53
Multumesc tuturor pentru urari!
Clubul posesorilor Toyota e select pentru ca facem si noi parte din el, pentru ca sunt putini posesori de Toyota (in comparatie cu alte marci), pentru ca majoritatea amicilor nu ne-au sustinut in alegerea facuta, pentru ca sunt putine persoane care ar alege Yaris in loc de Ceed, Grande Punto, Fabia, Swift, Sandero/Logan s.a.m.d. Yarii e condus de sotie, ea fiind incepatoare, eu neavand permis (deocamdata!). Asa ca in Week-end am adunat 116 Km la cei 5 din fabrica si cei 27 facuti in ziua ridicarii de la dealer. Bineinteles ca masina a fost chinuita (accelerari aiurea, tentativa de plecat cu frana de mana trasa, oprit motor in intersectii aglomerate) dar a si fost premiata cu 60 Km pe Autostada Soarelui unde s-a mers cu aprox. 90 Km/h, dar s-a atins si un maxim (al sotiei, nu al masinii ) de 125 Km/h. Din punctul de vedere al unor novici masina se comporta foarte bine, a fost stabila tot timpul, insonorizarea buna, cand nu e bruscat motorul toarce frumos. Pentru un total de 148 Km, din care 2/3 in Bucuresti aglomerat de zilele lui, consumul mediu e de 7,2 l /100Km . Eu zic ca e bine! Attached Files |
#11
Posted 02 October 2008 - 13:39
Astazi s-a montat kitul 998, care da un aer aparte interiorului!
La 275 Km parcursi, cu aerul conditionat deschis permanent, consumul mediu a crescut la 7,9 l/100Km, datorita traficului bucurestean. Astepam concediul sa nu mai chinuim masina prin capitala! Probleme nu sunt, doar cateodata intra mai greu in treapta a 3-a. Nu stiu daca are cutia de viteze ceva sau sotia nu apasa suficient ambreiajul sau intra covorasul de cauciuc sub pedala. O sa incerc sa fixez covorasul mai bine. Pozele sunt facute cu mobilul, asa ca nu sunt extraordinare... Attached Files |
#12
Posted 03 October 2008 - 15:39
Sa o stapaniti sanatosi si fuga sa iti iei si tu carnetul
Cred ca ti-ai luat ce mai frumoasa culoare de Yarii. |
#13
Posted 05 October 2008 - 09:21
Multumesc de urari, si e sfat, asa o sa fac!
Momentan suntem in CONCEDIU ! Inainte de plecare am alimentat, consumul la pompa pentru 292 Km facuti 80% in Bucuresti a fost de 9,2 l/100Km apropiat de cei 8,9 l/100Km indicati de CB. Prima oprire, dupa 200 Km: Caciulata. Consum conform CB 5,4 l/100Km, pe A1 s-a mers cu aproximativ 110 Km/h, doar la depasiri am atins 135 Km/h. Dupa ce am iesit de pe A1 s-a mers cu 50-60, erau radere si echpaje de politie. Suntem foarte multumiti de masina se comporta foarte bine si la viteze mari, isi pastreaza directia si trasa. Problemele la schimbarea vitezei sunt cauzate de covorasul care intra sub ambreiaj, trebuie sa-l lipesc... Revin cu impresii pe masura ce adunam kilometri! Yarii! Attached Files |
#14
Posted 05 October 2008 - 13:06
foarte fruomasa masinuta ,dar mi se par cam multi banuti ..
PS : maimutoiul din buzunarul de bord din a 2a poza a fost inclus in pret? daca da , face toti banii ! (kiddin') Edited by Campers, 05 October 2008 - 13:07. |
#16
Posted 05 October 2008 - 14:10
GREEN one!
Multi km fara probleme cu masinuta! Vazut multe chestii din astea prin .de, da' nici una verde. |
#17
Posted 05 October 2008 - 18:22
frumoasa masinuta, numai buna pentru oras, totusi destul de scumpa pentru un motor de 1L benzina. Sa te bucuri de ea la maxim si ia-ti permis inainte sa faca astia examenul mai greu
Edited by GabrielMembruAnonim, 05 October 2008 - 18:22. |
#18
Posted 15 October 2008 - 12:47
Cu parere de rau s-a terminat concediul, timp in care Yarii a parcurs peste 1300 Km pe traseul:
Bucuresti - Pitesti - Rm. Valcea - Caciulata - Voineasa - Obarsia Lotrului (intentia a fost sa trecem spre Petrosani, dar ne-a impedicat zapada asa ca ne-am intors) - Ciungetu - Rm. Valcea - Govora - Francesti - Horezu - Polovragi - Crasna - Tg. Jiu - Tismana - Baia de Arama - Baile Herculane - Orsova - Svinita (de aici inapoi spre casa) - Dubova - Orsova - Dr. Tr. Severin - Craiova - Rosiorii de Vede - Alexandria - Bucuresti. Am evidentiat locurile unde ne-am cazat... A fost un test de anduranta atat pentru masina cat si pentru soferita, am parcurs aproape orice fel de drum (asfaltat, pietruit, decopertat, macadam, cu gropi, umed, alunecos, cu polei, cu zapada etc), pe orice fel de vreme (soare, ceata, ploaie marunta, ploaie torentiala, ninsoare etc.). Masina s-a comportat excelent chiar si la Obarsia Lotrului pe zapada de 30 cm! Apreciez stabilitatea in conditii dificile de rulare precum si confortul la bord. Am stat zilnic minim 6 ore in masina fara a simti disconfort. In special pe zapada, sistemul ABS + EBD si-a facut treaba excelent, de foarte putine ori s-a intamplat ca masina sa fuga de spate, dar se redresa repede. De consum suntem multumiti, 2 persoane + bagaje, cu aerul conditionat pornit in permanenta, 80% drum pitoresc cu viraje si serpentine, viteza medie 60 Km/h, conditii atmosferice neprielnice, 1316 Km cu o medie de 5,6 l/100 Km; benzina doar Petrom 95: - 545 km (Bucuresti - Horezu) - consumul la pompa a fost 6,2 l/100 Km, CB arata 5,9 l/100 Km, in conditiile in care din cauza traficului am pierdut o ora sa iesim pe A1, iar 100 Km i-am facut la Obarsie pe zapada - 581 Km (Horezu - Rosiorii de Vede) - consumul la pompa 5,6 l/100 Km, CB arata 5,3 l/100 Km - pentru ultimii 190 Km (Rosiori - Bucuresti) consumul conform CB a fost 4,4 l/100 Km si tind sa cred ca e cel real intrucat a fost cea mai lunga si dreapta parte a traseului unde s-a putut merge constant cu 80-90 Km/h (in afara localitatilor) A aparut si primul greieras, din cauza drumurilor proaste, la parbriz, in coltul stanga jos. Pe drum neted, in oras nu se mai aude... Pe tot traseul drumuri proaste au fost: - pe la Ciungetu (langa Malaia - macadam), - Horezu - Baia de Fier (drum cu gropi, neasfaltat de mult), - Orsova - Svinita (se asfalteaza si se lateste drumul, sunt alternante de drum excelent cu macadam, am vrut sa mergem la Moldova Noua, dar n-am mai rezistat) - Mihailesti - Adunatii copaceni (10 Km de drum foarte prost cu cratere in asfalt, preferam pietrisul de la Svinita...) Am ajuns si la verificarea de 1000 Km (pe la 1600) s-a facut rapid, au testat si cutia de viteze dar n-au descoperit nimic in neregula (zic ei!) ODO: 1650 Km Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users