Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
2008 Renault Sandero Stepway
#145
Posted 05 August 2009 - 17:20
Basarab, on 5th August 2009, 18:10, said: Garantezi? Prețul pentru Dacia Stepway începe de la 8.200 euro Autor: CAPITAL Online Publicat: 15 Iunie 2009 Vizionari: 1663; Modelul Stepway produs de Dacia, care urmează să fie lansat miercuri pe piața românească, va costa minim de 8.200 de euro, scrie evz.ro, preluând o informație din preluată de automarket.ro. Stepway a fost prezentat în premieră, în luna mai, la Salonul Auto de la Barcelona. Modelul este o reinterpretare a hatchback-ului Sandero și, practic, aceeași mașină pe care grupul Renault o comericializează, începând de la finele anului trecut, în America de Sud sub numele Renault Sandero Stepway. Copmpania va prelua comenzi din România începând din această săptămână, însă primele mașini vor fi livrate abia în luna septembrie. Stepway vine cu un design mai robust decât modelul din care a fost derivat. Modificările au privit garda la sol, care a fost mărită (cu aproximativ 20 de milimetri), pragurile și barele de protecție, cărora li s-a dat o tușă cromată, barele de pavilion longitudinale și partea finală a eșapamentul, și ea împodobită cu crom strălucitor. Sandero Stepway va fi echipat cu un motor de benzină de 1.6 litri și 90 de cai-putere și unul pe motorină - 1.5 dCi, cu 70 CP. ca sa vezi , e mai inalta cu 2 CENTIMETRII si are putin crom. e TOTAL alta masina. si costa 8200 de euro. adica vreo 1500 de euro in PLUS pentru 10 lei de crom si 300 de grame de metal in plus la arcurile mai inalte. practic 8200 de euro pentru maxim 50 de lei per masina fata de un sandero normal. sa mi fie cu iertare (eu sustin loganu si sandero in limita bunului simt) dar Stepway e o masina in bataia de joc si de jegmaneala. e o masina cu crom , MULT mai scumpa , putin mai inalta , FARA 4x4 dar care se vrea mini SUV???? sa pacaleasca pe chinezi cu asa ceva , nu pe noi. PS: o masina se inalta cu maxim 7 milioane de lei. cromul e o porcarie de fatada. deci practic se plateste 1500 de euro in plus pentru 700 de lei daca ai avea un sandero normal si i ai pune arcuri mai mari. JEGMANEALA. |
#146
Posted 05 August 2009 - 17:24
1. are praguri arginiti.
2. E mult mai inalta 4. ARATA beton. 5. barele de pavilion longitudinale și partea finală a eșapamentul, și ea împodobită cu crom strălucitor. Te streseaza ideea evil? COMPARA-LE. Attached FilesEdited by Basarab, 05 August 2009 - 17:25. |
#147
Posted 05 August 2009 - 17:28
Basarab, on 5th August 2009, 18:24, said: 1. are praguri arginiti. 2. E mult mai inalta 4. ARATA beton. 5. barele de pavilion longitudinale și partea finală a eșapamentul, și ea împodobită cu crom strălucitor. Te streseaza ideea evil? COMPARA-LE. ma streseaza altceva. cu tine nu se poate discuta , eti un robot programat sa spuna X sau Y |
#148
Posted 05 August 2009 - 17:39
Basarab, on 5th August 2009, 17:24, said: 1. are praguri arginiti. 2. E mult mai inalta 4. ARATA beton. 5. barele de pavilion longitudinale și partea finală a eșapamentul, și ea împodobită cu crom strălucitor. Te streseaza ideea evil? COMPARA-LE. Comparatie mai jos, poze luate de pe site-ul Dacia. Presupun ca sunt relativ la aceeasi scara: Sandero_vs_Stepway.JPG 30.01K 29 downloads O mica privire pe site-ul oficial al marcii atat de venerate si vei vedea ca dimensiunile sunt identice. Garda la sol la Sandero normal nu e precizata (fain marketing), dar chiar tu spui ca Stepway e mai inalt cu 20mm. Ceea ce ma face sa cred ca Sandero are cam 153mm. Daca DOI CENTIMETRI ti se par ca fac masina MULT mai inalta, te poftesc la Sevres, in Franta, unde tin aia metrul etalon. |
#150
Posted 05 August 2009 - 18:04
Am vazut unul ieri in Iasi, pe Stefan cel Mare. Arata ok, dar griul il facea comun. Pacat ca nu exista alterntiva in afara rosului.
|
#151
Posted 05 August 2009 - 18:37
danX, on 5th August 2009, 17:56, said: exista un topic despre Dacia pe tot forumul asta unde nu iese cu balacareala si comparatii din ce in ce mai aberante? Sandero Stepway e o masina de clasa mica cu suspensie mai inalta. Si ATAT. Similar cu C3XTR, CrossPolo si cam atat. Sa nu comparam cu SX4 and co, alea sunt nitel mai sus, sunt miniSUV-uri. In viziunea mea ordinea la SUV-uri mici ar fi: 1. Masini mici cu suspensie inalta - Stepway, C3 XTR, CrossPolo 2. Minisuvuri: Panda SUV, SX4, Sedici, Jimny 3. Suv-uri Compacte: Kanjara, Koleos, Kuga, Tiguan, X1, etc Tu sigur te-ai urcat intr-un Sandero si intr-un panda suv sau sx4? pai sandero e MULT mai incapator decat panda suv si cu putin mai incapator decat Sx4. ca sunt ele mai dotate, ca au motorizari mai bune asta e altceva; dar ca spatiu sandero sta bine de tot. Nu mai faceti afirmatii din astea total aiurea, cand nu cunosti un subiect cred ca e mai bine sa te abtii ca vorba aia nu castigi nimic daca iti dai aiurea cu parerea. cu atat mai grav cand faci si o afirmatie total eronata; Iar despre faptul ca nu are 4x4 chiar nu vad o problema, si din punctul meu de vedere chiar nu vad rostul 4x4 la o masina de clasa asta.. cum de altfel nu prea vad rostul nici la sandero stepway. poate doar ca design care arata binisor, dar aia 2cm in plus sunt egali cu 0 parerea mea. in conditii normale de mers garda de la sandero normal e mai mult decat suficienta. chiar si pe drumuri proaste si fff proaste. Intr-adevar nu se pune problema de offroad, insa sincer daca vrei offroad iti iei masina adevarata nu te pacalesti cu prostii gen sx4. Parerea mea. |
#152
Posted 05 August 2009 - 18:45
Daca Stepway ar fi avut macar airbaguri laterale STANDARD si motor de 105 CP, ar fi fost o masina interesanta. Asa, e doar scumpa.
Dar, asta e marketingul. Renault nu vrea ca produsele sale sa se canibalizeze. Basarabe, iti bate lantzu'. Ma auzi ? Edited by kork, 05 August 2009 - 18:53. |
#153
Posted 05 August 2009 - 19:56
Basarab, on 5th August 2009, 18:00, said: Uite tomcat ce face Dacia pentru romani? Tu ce faci? Distrugi? Pai in vremurile astea ar fi trebuit sa-ti ofere macar un oral la achizitia variantei de baza si minim doua fecioare neprihanite pt. varianta de top. Asa da, tot rumanu' si-ar fi facut flota dar nuuu, ei tin coada sus, iti iau si banii si ti-o dau si la... ma rog, ati inteles ideea. |
#154
Posted 05 August 2009 - 20:54
|
#155
Posted 05 August 2009 - 23:22
bossake, on 5th August 2009, 19:37, said: Tu sigur te-ai urcat intr-un Sandero si intr-un panda suv sau sx4? pai sandero e MULT mai incapator decat panda suv si cu putin mai incapator decat SX4. ca sunt ele mai dotate, ca au motorizari mai bune asta e altceva; dar ca spatiu sandero sta bine de tot. Nu mai faceti afirmatii din astea total aiurea, cand nu cunosti un subiect cred ca e mai bine sa te abtii ca vorba aia nu castigi nimic daca iti dai aiurea cu parerea. cu atat mai grav cand faci si o afirmatie total eronata; bossake, ai dat cu mucii in fasole. Citeste inainte sa acuzi. FYI, nu era vorba de spatiu interior, ci de "cat de SUV" e Sandero. Un SUV are in general tractiune integrala, si mai nou, poate sa vina ca optiune. Stepway nu are asa ceva, e un crossover ca si ceilalti frati ai ei de care am alaturat-o. De unde si pana unde era vorba in postul meu de spatiu interior? Voi vedeti numai asta? Spatiu, spatiu si iar spatiu. Verifica-ti spatiul gol dintre urechi inainte sa citesti in diagonala un post si sa acuzi aiurea. |
#156
Posted 06 August 2009 - 00:02
Basarab, on 5th August 2009, 18:00, said: Esti sigur? Ai gandit tu asta mult? Esti samsar sau dealaer? Daca se vor vinde 4000 de masini primlele 4 luni? E superba. Uite tomcat ce face Dacia pentru romani? Tu ce faci? Distrugi? Exporturile Romaniei devin tot mai dependente de auto http://www.zf.ro/eveniment/ Problema e ca veniturile unora de pe aici scad daca merge industria auto din Romania. Cel putin asta e impresia mea. Unul de pe aici baga mai mereu preturi ale "ofertelor" pt. masini asiatice pe oriunde se discuta despre Dacia. Sa fie oare ceva "hobby"? Un lucru e clar: Sandero Stepway difera destul de mult fata de Sandero. fastcarjunkie, on 5th August 2009, 20:56, said: Ce face Dacia pt. romani cand alte marci au oferte mult mai avantajoase? Nu exista alte oferte mai avantajoase. Doar "oferte" de masini putrezite prin porturi de luni sau chiar ani. Pe urma costurile cu intretinerea si reviziile te rup. |
#157
Posted 06 August 2009 - 00:41
Esti coleg de munca cu stimatul nostru coforumist Basarab sau...?
Cat despre diferentele intre Stepway si Sandero... Pai cred ca tu esti un exemplu reprezentativ al targetului caruia i se adreseaza marketingul lor, adica pe gradul extrem de ridicat de informare al rumanului in materie de masini: tabla nene, in primul rand tabla tre' sa fie groasa ca in aia sta toata rezistenta masinii, are chestii lucioase deci automat se presupune ca-s metalice, spatiu pt. pork iarasi trebuie sa fie ca e scumpe porkbagajele suplimentare si garda la sol frate, pai cand ma duc la rude la tara sa iau porku' apai trebe garda nene ca la gip-uri. Tot ar fi bine daca ar fi accesibila romanilor dar se pare ca o echipare decenta low-cost e accesibila doar in tarile cu apa calda, la noi esti norocos daca reusesti sa-ti iei coaja, fara AC sau alte acareturi, cu pana-n 7000 eur. Adica a ajuns Mitsubishi Lancer-ul sa porneasca de la 14.000 cu TVA (na ca bag si eu preturi) cu tot felul de acareturi gen AC, ABS, radioCD cu MP3, multe airbaguri, geamuri electrice si Dacia isi permite sa oferteze modele ce trec bine de tot de 11-12.000 eur pai mi se pare o mare nesimtire sa ajunga la preturi comparabile cu o masina. A da, am mers zilele trecute cu i30 1,6 Diesel care m-a impresionat atat ca performante dinamice cat si ca aspect si spatiu interior (o da, spatiu!) si m-am uitat putin pe oferta si ce sa vezi: cam 11.000 cu TVA (~10.000 cu Rabla) pt. 1,4i 109 CP si 12.600 (~11.700 cu Rabla) pt. 1,6 CRDi 115 CP, toate preturile cu TVA. Nu-i asa ca incepe sa aiba sens intrebarea "de ce Dacia?" Nu vorbim acum de problema cu produsul romanesc, mi-am expus parerea personala mai demult, cei care au vrut sa inteleaga au inteles. Edit: cipaul, on 6th August 2009, 01:02, said: Nu exista alte oferte mai avantajoase. Doar "oferte" de masini putrezite prin porturi de luni sau chiar ani. Pe urma costurile cu intretinerea si reviziile te rup. Iar cu costurile de intretinere nu prea ai legatura, pe mine de exemplu ma costa o revizie de 15k cam 8-9 mil. si am o asiatica mai deosebita sa zicem. Bine, uleiul il schimb mai des (pe la 7,5-8k km) dar asta doar pt. ca am pitici pe creier. Edited by fastcarjunkie, 06 August 2009 - 00:50. |
#158
Posted 06 August 2009 - 11:39
LEGAT DE CULORI:
Dacia lansează săptămâna viitoare noua versiune Sandero botezată Stepway, un automobil de tip crossover, care are ca trăsături principale decorurile de tip off-road și o suspensie mai ridicată cu 2 centimetri față de versiunea de bază. Motoarele disponibile vor fi 1.6 MPI benzină, de 90 CP, și 1.5 dCi, diesel, de 70 CP. Acesta din urmă nu este cel mai puternic motor diesel din gama Sandero, începând de anul acesta fiind disponibil și varianta de 85 CP. Stepway va avea în standard trei culori, respective două nuanțe de gri și una de roșu. Are AFU+ABS+EBD in serie! http://www.daciagrou...n-23-iunie.html SPEWAY sponzorizeaza NATIONALA DE FOTBAL: Dacia si echipa nationala de fotbal http://www.daciagrou...-de-fotbal.html Edited by Basarab, 06 August 2009 - 11:42. |
#159
Posted 06 August 2009 - 11:50
Basarebe _ zi-mi ce nu stiu , ce ai spus tu s-a zis in presa iar ca fapt divers in capatul strazii unde stau eu , este Dealer Dacia , acolo am vazut prima oara minunea intruchipata .
Culorile sunt "Gris Platin" ; "Gris Comete" si "Rosu Toreador" , adica argintiu metalizat , gri antractit metalizat si visiniu metalizat , cel mai bine arata pe Visiniu , am vazut-o si pe strada , restul culorilor se confunda cu "body kit-ul" de pe ea si nu mai are farmec ... dar la pret mai bine imi iau SX-4 daca vreau masina mai inalta . |
|
#160
Posted 06 August 2009 - 11:52
dar la pret mai bine imi iau SX-4 daca vreau masina mai inalta .
PAI I-ATI DACA, tu o vinzi? Edited by Basarab, 06 August 2009 - 11:53. |
#161
Posted 06 August 2009 - 11:57
Basarab, on 6th August 2009, 12:52, said: dar la pret mai bine imi iau SX-4 daca vreau masina mai inalta . PAI I-ATI DACA, tu o vinzi? Da o vand , C2-ul , il cumperi ??? , am specificat si am sa mai specific si pentru tine , cu litere aldine : nu lucrez in domeniul vanzari auto , doar la un furnizor de echipamente pentru aceasta industrie . |
#162
Posted 06 August 2009 - 12:00
@Basarab: Da` tu esti? Ce dreaq lauzi atat inutilitatea asta de trocarici cu 3 plastice in plus si niste arcuri mai lungi? Auzi, motor de 70cp, diesel. De ce nu l-au pus pe ala de 85 direct? Oare pentru ca trebuiau sa mai vinda si din alea un pic si sa aiba posibilitatea sa mai salte pretul cand l-or baga pe ala de 85?
Edited by closchkutza, 06 August 2009 - 12:01. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users