Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?
 cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...
 DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)
 DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...
 

VW Golf vs Ford Focus

- - - - -
  • Please log in to reply
190 replies to this topic

#37
DavidNicole

DavidNicole

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 22.12.2007

View PostVlad_int1, on Mar 26 2008, 15:39, said:

@DominatoR : felicitari , consider ca ai facut alegerea corecta.
@Cornel: ziceai ceva de faptul ca multi nu isi argumenteaza alegerea , drept urmare uite parerea mea argumentata scrisa pe un alt topic: " m-am uitat cat se poate de atent si la finisaje si detalii , iar golful cred ca este peste majoritatea masinilor din clasa , iar ca exemplu dau focusul , cel mai apropiat concurent la care : nu imi place cum se inchide deschide usa pt ca o rafala de vant poate f usor sa o dea peste cap (la g sunt 3 puncte fixe de deschidere pe un princiu cu o rotita de forma unui pinion) , nu imi place cum se imbina pragurile se vad niste spatii mari pe la jumatatea usii plus niste suduri ( la g nu exista asa ceva) , nu imi place cum se deschide si stabilizeaza capota pe princiupiul Dacia 1300, nu imi plac duzele pentru spalat geamuri (iti arunca 2 scuipati de apa pe geam plus ca sunt situate pe capota si se infunda foarte usor , la g apa este aruncata sub forma de spray pe geam), nu imi place "eleronul" ala din plastic ieftin sub care se strang mai mereu mizerii , cheia de tip desfacator de bere , indicatoarele de bord ( asemanatoare cu logan) si muulte alte chestii de detaliu pe care golful le are si sunt trecute cu vederea pt ca nu sunt afisate ca dotari ; ca sa nu mai zic ca la golf nu exista frane pe tamburi ; cutia de viteze este mult superioara oricarei alte concurente atat ca etajare cat si ca felul in care schimba ; apoi ar mai fi chestii care tin de conforul direct al soferului cum ar fi pozitia in scaun (la FF2 deasemenea scaunele sunt asemanatoare cu cele de logan) , pedala de acc care pleaca din podea, accesul la instrumentele de bord. "

Acum Cornel astept si parerea ta la fel de argumentata in care sa spui de ce iti place focus mai mult ca golf .
Salutari.

Subscriu.  La mizerie FF2 arunca totul si pe geam in sus, cineva si-a cumparat obligat fortat acele aparatori (soarte) pt ca nu se mai putea, cum dadea intr-o balta cum mizeria era pe geam in sus.
La Golf sincer peste bandou rar trece ceva si nu am aparatori.

#38
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,641
  • Înscris: 07.10.2005

View Postcornel001, on Mar 26 2008, 16:18, said:

Prefer sa nu dau parere pentru ca nu am mers cu golf (exceptand generatia 3 si asta prea putin).
Domn profesor,daca nu ai mers cu Golful V de ce sustii ca este Focusul mai bun? :lol:

Sustin cele spuse de Vlad,se pot verifica toate acele diferente foarte usor punand una langa alta ambele masini.Eu am posibilitatea sa fac asta si desi la un moment dat Focusul mi se parea o alegere buna pentru mine am renuntat la el cand am vazut motivele pretului mai mic,sunt evidente.

#39
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Edit (ca sa nu ziceti ca sunt obraznic) : ca asa mi se pare mie....

Edited by cornel001, 26 March 2008 - 16:54.


#40
onyx

onyx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 12.10.2002
Avind ambele masini (G5 16 FSI si F2 16 101CP) parerea mea e ca:

- golful e mai bine insonorizat

- interiorul la golf e mai bine finisat, materiale sint mai bune...totusi ma deranjeaza culoarea albastra a bordului si nu imi plac indicatoarele

- ca tinuta de drum focusul e mult peste golf

- desi are mai putini cai, focusul e mai sprintem (probabil de la cutia de viteze)

- zgomotul de rulare e un pic cam mare la focus

- la dotari similare focusul e mai ieftin, consider ca golful e un pic cam scump pt ce ofera

#41
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View Postcornel001, on Mar 26 2008, 16:49, said:

Edit (ca sa nu ziceti ca sunt obraznic) : ca asa mi se pare mie....
Cam nefondata parerea , care e de forma : " io cred ca cichi-chan il bate pa brus-li " !

View Postonyx, on Mar 26 2008, 16:51, said:

Avind ambele masini (G5 16 FSI si F2 16 101CP) parerea mea e ca:
- ca tinuta de drum focusul e mult peste golf:
cred ca e cam exagerat aici

- desi are mai putini cai, focusul e mai sprintem (probabil de la cutia de viteze) :
da probabil pentru ca golful are cutie in 6 tr iar focusul in 5 , cuplu 150 f /155 g ambele la 4000 rpm... hai sa fim seriosi ; faptul ca asa ti se pare este cu totul altceva

Edited by Vlad_int1, 26 March 2008 - 17:21.


#42
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006

View Postcornel001, on Mar 26 2008, 13:48, said:

Asa doar ca informatie, se fac credite si pt masini SH.
...si leasing (vezi cazu' lu' subsemnatu') :)

#43
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,044
  • Înscris: 02.07.2007
Vlad, deja a venit focus-ul cu facelift. Mergi sa il vezi, o sa ai o surpriza in ce priveste materialele care oricum nu erau nici pe departe asa proaste cum zicea userul catalinmarinescu, dar erau sub golf. Insa golf-ul la interior e foarte anost, ergonomic dar deprimant, pt unii poate conta pt altii nu. La faza cu eleronul de acord,m dar costa 50 euro sa il pui din metal in culoarea caroseriei. Si ca sa scoti un Golf trendline sau comfortline in dotarile focus-ului, mai trebuie sa pui cateva optionale pe el. Sa nu mai mentionez ca cel care vorbea de golf diesel superior diesel-ului de pe Ford, nu stie ce vorbeste: mie personal mi se pare foarte scump tdi-ul de 1.9 luat nou si nu mentionez ca desi e fiabil, e complet depasit tehnologic. Dovada ca si VAG trece pe common-rail, cum ford-ul are deja. Golf-ul franeaza totusi mai bine ca focus-ul, nu e dif mare, dar e. Are materiale comparabile acum cu un plus la aspect pt focus o data cu noul model.

Cutia e si ea comparabila, tinuta de drum la fel, cu un avantaj pt focus, mai ales ca are optional pt 100 si ceva de euro suspensie auto-reglabila acum. De greierasi si etc nu are sens sa vorbim, ambele modele vor avea. Intr-un final, cele 2 masini sunt comparabile: la diesel eu totusi as merge pe focus-ul de 1.6 si 115 cai cu dpf decat pe 1.9 tdi de la vag. la 2.0 fordul a avut probleme la injectoare insa. La benzina 1.6 fara turbina, as merge pe focus: consum mai mic decat mpi-ul. Insa TSI-urile de la Vag sunt un mare pas inainte pt benzinare, insa din pacate au si un pret cam piperat, iar consumurile urbane sunt f departe de carte, un tsi de 122 cai ia intre 11 si 12 in bucuresti. Intr-adevar mai putin ca mpi-ul care sare pana in 15, insa are consum ~identic cu 1.6 de 115 cai benzina de pe focus. Insa tsi-ul e superior la cuplu. Sper ca am acoperit pe scurt cam tot. Astea 2 masini mie mi se pare f comparabile si ca fiabilitate si overall sunt peste restul clasei compacte, golful ceva mai scump, insa cred ca in final tine de care ti-a placut mai mult si in care te simti mai bine. In cazul meu ford-ul, chiar cred ca imi iau inca unul cu facelift.

Edited by Genesis, 26 March 2008 - 20:20.


#44
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006

View PostDavidNicole, on Mar 26 2008, 11:50, said:

Intr-un cuvant ... Golf

de ce ?!
pt ca ...

Am condus ambele masini, eu fiind posesor de Golf 1.6 MPI.
La Golf ceea ce tine de calitatea materialelor si tinuta de drum este clar superior;

Numai la tinuta de drum nu pot fi de acord cu tine...restul...se discuta.Focus are de multe generatii suspensii multilink superioare multor marci, care la fel...au demult astfel de tren de rulare.Golf abia cu 5-ul a inceput, si nu au ajuns la acelasi nivel.Printre altele a fost si parerea clara a Top Gear-ilor...al tanar, Hammond a facut filmul review, facand teste pe drum virajat si in special in conditii de ud.In orice review facut de oricare revista germana, indiferent care iese castigator din cele 2 (si se intampla si asa...si asa) la cap[itolul suspensii invariabil castiga Focus.Uita-te la review-urile care dau tabele cu punctaje.Deci la sasiu, suspensii si directie...nu.La motoare si fiabilitate e cum spuneam, cand-cum, de la publicatie la publicatie.Daca se compara dieselul, iarasi....impartit castigul de la revista la revista, daca comparam benzinare...aici cum spuneam, nu comentez nimic in fata TSI-ului, vorbind de masini normale, nu hot-hatch.
Poti spune deci ca Golf ar putea fi peste Focus la anumite capitole (mai ales daca preferi Golf), in nici un caz insa ca al doilea nu se compara cu primul.Amandoi sunt totusi lideri de clasa, chiar si dupa parerea fabricantilor lor, nemtii.
LE: sunt Focusuri cu discuri pe toate 4 rotile...depinde de versiune, si intepeneste si el la fel de bine in frane :)
@Uite Vlad, pot argumenta eu in anumite privinte.E drept ca nu am condus FF2...nu s-a nimerit, dar vorbind de tinuta de drum , nu cred eu ca e un regres fata e 1...sub nici o forma.Ei bine, am mers cu Passat, cu A4 (da, chiar si la el am observat chestia asta), Golf 4 si 5.Drumul meu catre lucru e numai bun, in sensul ca ai linie dreapta de vreo 2km (daca nu mai bine), iar aproape de destinatie ai o curba lunga.Drumul insa are denivelari (nu mai e chiar nou, materialele or fi fost cum au fost si s-au cam facut mici valurele), pe care atat pe Audi, cat si pe Passat, si pe Golf le simti (se inclina masina usor cand da de ele, testatnd pe la 140-150/h sa spunem.Invit pe oricare sa faca un drum pe focus pe acel drum si sa puna paharul cu apa plin pe bord si as avea curaj sa afirm ca nu prea versi din el :).Fiecare roata citeste drumul, in timp ce sasiul ramane pe linia lui.E un sentiment al naibii de placut, poti sta si la 170/h pe drumul respectiv fara stres cu o mana pe volan.N-am avut de comentat la superioritatea puterii Audiului A4, dar colegul, el a recunoscut ca la suspensii sta mai bine Focus.Un alt argument ar fi ca are un aer mai tineresc totusi, Golf il gasesc putin cam prea conservatorist.La motorizari pe benzina nu prea ma pronunt, la diesel insa Focus mi s-a parut mai dinamic in aceeasi zona de putere si mai lipsit de lag la acceleratie.Sunt unele aspecte...nu spun ca Focus e mai bun, doar ca are unele aspecte unde castiga, asa cum Golf are altele.
@ Cum spuneam, fara sa vorbim de hot-hatch, gen RS, ST vs GTI, deci de masini normale, la capitolul motorizari pe benzina, cu puteri intre 120 si 170cp, Focus intr-adevar nu are ce sa puna in adevaratul sens al cuvantului contra TSI-ului.

Edited by gege, 26 March 2008 - 22:26.


#45
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/lNCxBr_OAd0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  o mica mostra din review-ul de care spuneam...iata cam si ce spune pe la min 2.50....si este un pilot, nu un forumist :)

#46
DavidNicole

DavidNicole

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 22.12.2007
Daca e vorba de directia si usurinta in exploatare la minutul 2:50 , stau si ma intreb cu cat i-or fi platit astia de la Ford sa spuna treaba asta. Sa nu vorbesc si de cutia de viteze care nu mi-a placut deloc la FF2 cum "intra".
Pune mana pe volanul de Golf si spune-mi cum e servodirectia electromecanica si apoi spune-mi daca poti face virajele la fel de usor si cu focus.
La Focus a fost nevoie sa pun ambele maini pe volan mai ales cand luam curbe stranse, la golf poti conduce cu "2 degete" zeci de kilometri.
Scaunele mai bine profilate la Golf. In curbe ma sprijineam in usa in scaunul de focus.

Nu dau 2 lei pe ce spune unu ori altul. Cred numai ce vad si ce simt si asa ar trebui sa faca toti. Cel putin in ceea ce ma priveste nu am gresit prin alegerea facuta. Recomand tuturor sa se urce in ele si sa numere banii; merita ?! Pozele discutiile sunt irelevante in fata experientei proprii. Am avut de doua ori ocazia sa iau FF2 si cu dotari si motorizare mai bune si la un pret mai mic; n-am facut-o si nu regret.

Focus s-a impus initial prin designul nou New edge, prin suspensiile independente si intr`adevar a fost primul hatch cu comportament de drum ridicat in clasa sav, dar la generatia a doua au luat piciorul de pe acceleratie si Golf pe langa atuurile care deja le avea le-a adugat si pe acestea.
Nu stiu statistic cate masini a vandut unul si altul dar ma uit in parcare si numar 4 golfuri si un singur focus. Oare sa fim 4 in eroare si sa nu fi stiut ce pierdem?!

Uite si aici acelasi tren de rulare dar exploatat la maxim [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Jcy3nWlpMPg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si nu e condus de "hamsteri" sau circari ci de fost pilot castigator Le Mans 24h. De ce oare ?!

Mare atentie, urmeaza G6, cam la toamna. Optic este cam ce face FF2 cu noul design kinetic asa si VW aplica un retus. Un G5 acum asigura o valoare de revanzare buna si peste cativa ani in conditiile acestea.
http://www.auto-moto...11091_13987.hbs

Edited by DavidNicole, 26 March 2008 - 23:40.


#47
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Daca spuneau asta despre Golf, ei nu ar fi platit nimic, nu?Pot sa-ti pun si mostre Autozeitung...si aia sunt platiti?Tot ce nu ne convine e facatura...hmmm.Iarta-ma, dar nu-ti pt da tie intaietate, ca forumist in fata lui Top Gear, Autozeitung, Fifth Gear  etc.
Adu-mi si tu un singur link, unul, de unde vrei tu, care sa arate ca Golf e peste Focus...ca Focus nu se compara cu el.Unul singur.Nu unde iese castigator ca cateva puncte...asta se poate intampla, eu am zis ca sunt echivalenti si lideri de clasa.O singura publicatie care spune ca "Focus e departe de Golf".Promit sa o pun afis peste tot.
@ Sunt de acord cu review-ul lu Tiff Needle, si eu nu vin cu pretentia ca e facatura, dar uiata-te pe fastest laps si o sa vezi (in cifre exacte), cu timpi pe tur, ca ST-ul bate GTI-ul si e vorba de cel mai puternic GTI, edition 3.0, la celelelte diferenta e crunta...daca vrei sa intram si in domeniul acesta.Nu te uita dupa Focus RS (desi ala e vechi, antic si de demult) ca ala e si mai rapid http://www.fastestla...2=46767cd391964
  
http://www.fastestla...2=46767cd391964

View PostDavidNicole, on Mar 26 2008, 23:29, said:

Scaunele mai bine profilate la Golf. In curbe ma sprijineam in usa in scaunul de focus.

hai sa fim seriosi acuma....mana stanga pe asfalt nu o puneai cumva pentru sprijin :)
@ Cat despre directie , ea e putin mai rigida la Focus...dar...eu am curaj pe drum bun sa dau drumul volanului stiind ca sta drept (si-l tin atent sub supraveghere)...nu stiu cat ai curaj la golf sa faci asta...vorbind as...de vreo 120/h.Si da...virajele le iau fix cum vrei tu cu Focus :)

Nu ma leg de cate Forduri sau cate VW se vand, nu ma intereseaza...iar topul e unul personal, mai spusesem si in alt loc...daca marca ta e cap de lista, dar modelul tau are probleme nu te incalzeste.La fel, daca e mai in spate in top, dar cu masina ta proprie nu ai nici un fel de probleme, te doare in spate de acel top.Fraze de genul Focus nu se compara cu golf cad in banal.

Edited by gege, 27 March 2008 - 00:03.


#48
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
S-a pus vre-odata problema ca unul nu se compara si ca este departe de celalalt ?   :huh: , eu absolut niciodata nu am afirmat asa ceva ca sincer din cate stiu nu sunt dobitoc. Cineva zicea de dotari mai multe pe focus in acc bani si am dat exemple de lucruri de finete pe care golful le are si focusul nu. Cine crede ca poate cumpara aceeasi masina in bani mai putin in ziua de azi dupa mine e clar nerealist. Cand mi-am luat masina va spun sincer ca am configurat un focus cu motor diesel 115 cai cu ce imi doream eu (si lucruri pe care le aveam la golf) si am iesit mai scump ; in mod normal acest motor este peste tdi , numai ca la golf merge sa ii pui cutie in 6 trepte si s-a cam terminat jmekeria cu diferentele , ba din contra la 160 km/h focusul moare tii pedala apasata si aproape nimic urca incet rau spre viteza maxima , in timp ce la golf aveti cuv meu ca la 160 tr a 5 -a daca apas pedala inca se simte o usoara apasare in scaun si urca repede pana cand vitezometrul arata 180 si apoi la fel tr -6 a inca cativa km.
Intr-adevar focusul cu care am mers mi se parea ca sta mai bine in curbe decat golful meu numai ca avea si jante din aliaj pe 16 cu latime 205 , iar golf nu am apucat sa testez mai pe indelete cu jante mai mari de 15 si latime 195.
Dupa mine masinile astea sunt ff apropiate ca performante iar golful mi se pare superior ca stil ; pentru mine stilul la o masina este ce te face sa te simti bine in ea si sa conduci relaxat , ce te face sa ai senzatia de control total si siguranta ; sunt chestii pe care la golf le-am simtit din prima clipa in care m-am suit in timp ce in focus nimic de genu nici dupa mai multi km ; tin sa precizez ,si am mai spus asta,  ca in momentul in care mi-am luat golful mersesem mai multi km cu focus si astra , iar faptul ca m-am ales cu golf a fost pur noroc .

Edited by Vlad_int1, 27 March 2008 - 00:19.


#49
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
http://www.autozeitu...p?render=116706  iata si review-ul Autozeitung...nu mai stiam unde am pus linkul.E lung, am pus pe pagina finala.Diferenta finala e foarte mica in favoarea focusului si data taman de dinamica ...si chiar si la motor.Asta in cazul ca nu au fost si ei platiti de Ford...taman nemtii sa se tradeze pe ei.Ca sa nu fiu inteles gresit, la fel de ok era si o clasare inversa intre cele doua, nu era nimic de comentat.Cand o sa mi se arate insa un review similar, al oricui, in care sa vad Focusul la cateva sute de puncte in urma, am sa admit pareri aruncate ca din tramvai cu "Focus nu se compara sub nici o forma cu Golf".Si cum spuneam, pun si poza ca afis.
@ Vlad, tu nu ai spus asta....David insa da si inca "cu mana pe inima".Pardon, e vorba de Sasha...postul 18...David a venit cu tinuta de drum clar superioara...cum altfel...

Edited by gege, 27 March 2008 - 00:27.


#50
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View Postgege, on Mar 26 2008, 23:44, said:

hai sa fim seriosi acuma....mana stanga pe asfalt nu o puneai cumva pentru sprijin :)
@ Cat despre directie , ea e putin mai rigida la Focus...dar...eu am curaj pe drum bun sa dau drumul volanului stiind ca sta drept (si-l tin atent sub supraveghere)...nu stiu cat ai curaj la golf sa faci asta...vorbind as...de vreo 120/h.Si da...virajele le iau fix cum vrei tu cu Focus :)
Bun acum de ce nu admiti ca este adevarat faptul ca focusul are scaunde foarte prost profilate , dupa mine exact la fel ca cele de Logan ... nu ca ar fi proaste calitativ numai ca pur si simplu nu au sustinere laterala buna.
Sincer nu cred ca ai condus vre-un golf daca zici ca la 120 km pe ora nu ai curaj sa iei mana de pe volan ... la viteza aia se intareste foarte mult si nu mai merge sa ii misti asa usor ... ca daia se cheama servotronic (reglabil in fct de viteza).
LE: ca sa fie si un exemplu.

Attached Files

  • Attached File  foc.jpg   24.28K   96 downloads
  • Attached File  log.jpg   23.64K   96 downloads

Edited by Vlad_int1, 27 March 2008 - 00:29.


#51
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Am destule Golfuri prin jur (doar sunt si populare nu?)...am avut de unde sa conduc.Ideea e ca directia la Ford e mai rigida prin constructie, asa e facuta, conceputa, nu ca nu ar fi putut sa o faca altcumva.Si iarasi...nu de comparatia intre scaune m-am legat, da tie chiar iti suna bine faza cu sprijinitul ala de usa?
Referitor la (vad 1 ford la 4 golfuri prin parcari...apropo de vanzari)..nu stiu daca e cel mai solid criteriu neaparat pentru a pune in balanta 2 masini.Nu stiu daca nu cele mai multe acum sunt Loganurile, iar Hondele sunt destul de rare.In fine, am creat aici un versus, dar a fost cazul, pentru ca a pornit de la afirmatii prea radicale, fara acoperire.E liber fiecare sa considere mai bun pe care il considera, daca poate argumenta, si mai bine...faza cu x nu se compara sub nici o forma cu y nu tine.

Edited by gege, 27 March 2008 - 00:34.


#52
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View Postgege, on Mar 27 2008, 00:32, said:

da tie chiar iti suna bine faza cu sprijinitul ala de usa?
Nici eu nu sunt de acord cu cei ce zic ca sunt diferente radicale intre cele 2 , dar din pacate asta chiar e adevarata ! Incearca o curba la dreapta mai in viteza si o sa vezi ca asa este , vei fi nevoit sa te sprijini cu cotul in usa. Faptul ca directia , ambreajul si cutia sunt mai rigide la focus nu e o problema numai ca pur si simplu sunt mai placut de utilizat la golf (in mod specual cutia) :) , asta e un adevar care nu strica meritele unei masini ci doar evidentiaza niste calitati ale alteia.

View Postgege, on Mar 27 2008, 00:32, said:

Referitor la (vad 1 Ford la 4 golfuri prin parcari...apropo de vanzari)..nu stiu daca e cel mai solid criteriu neaparat pentru a pune in balanta 2 masini.Nu stiu daca nu cele mai multe acum sunt Loganurile, iar Hondele sunt destul de rare.In fine, am creat aici un versus, dar a fost cazul, pentru ca a pornit de la afirmatii prea radicale, fara acoperire.
Perfect de acord , numarul de masini de pe strada nu e un criteriu pentru a compara calitatile unei marci.

#53
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Hai ma Vlad, acuma tu chiar crezi ca nu s-au inventat pentru mine curbele luate tare? :) Am putut lua curbele poate mai tare decat cu masini ceva mai cu pretentii (vorbeam de acel Passat sau de A4-le respectiv (nu model nou...e din 2001) cu care am facut toti 3 posesorii test drive noaptea, in pauza la lucru)...nu stiu acuma daca din ergonomie sau din suspensie.In acea curba de care vorbesc, intr-adevar spre stanga o iei pe exterior, iar cand vii in sens invers, deci o iei spre dreapta, e mai stransa.Nu am simtit totusi ca plec de pe scaun, desi o iau frecvent cand plec de la lucru si cu peste 100km/h.Ok, nu au forma aceea profilata scaunele, ca in pozele tale, dar nici vorba de sprijinit in usa sau pus capul pe geam, ori mai stiu eu ce.Sunt de acord, pentru tine feelingul e mai potrivit cel de pe golf, ai testat, ai ales.La mine am simtit invers...ma crezi?Nu suntem toti la fel.Ideea e ca...de...eu ii cred pe cei care spun ca au condus si una si alta si au ales ce au ales (pentru ca le-a placut mai mult).Daca eu insa am simtit pe dos, si spun asta, inevitabil vine previzibila replica "aaaa, pai clar ca nu ai condus masina x, sa vezi cum e".Ce nu am condus din grupul VW, vorbind de masini cat de cat normale, este gama Seat...in rest, pina la A6 inclusiv...de care nu are rost sa ne legam, e cu totul si cu totul alta poveste.Chiar crezi ca la posesorii de Ford le-au fost bagate masinile pe gat, ei le-au ales fara sa le placa?

Edited by gege, 27 March 2008 - 00:59.


#54
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View Postgege, on Mar 27 2008, 00:58, said:

Chiar crezi ca la posesorii de Ford le-au fost bagate masinile pe gat, ei le-au ales fara sa le placa?
Normal ca nu :lol: ... multi au ales focus ca au vrut altceva (satui de acel stil golf de care ziceam). Iar ce am zis eu cu pusul cotului in usa nu inseamna ca iti pleaca corpul din scaun , pentru ca poti sa-l pui in timp ce tii mana pe volan.
Fiecare cu placerea lui ... acum noapte buna ... si mai lasati ma oameni buni forumu in pace ca maine va duceti la munca si iar o sa fiti obositi si fara chef :lol: !!
numai bine !

Edited by Vlad_int1, 27 March 2008 - 01:20.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate