Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta 3D mai "moderna"

Folie anticondens

Hidroizolatie piscina

Am gasit un IPhone
 Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...
 Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...

ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara
 Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...
 

VW Golf vs Ford Focus

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
190 răspunsuri în acest subiect

#73
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.847
  • Înscris: 26.04.2007

 sasha_r0, on Mar 27 2008, 22:36, said:

daca tot vorbim de motoare, apreciez foarte mult motorul de pe Honda civic type r!
- 2.0 vtec aspirat 200 cai
- si l-am vazut in actiune!!! e fantastic!!!
Nu vorbim de motoare , vorbim de 2 masini , dar la care o foarte importanta componenta este motorul si drept urmare a fost putin adus in discutie. Ce ai spus tu este offtopic.

#74
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.336
  • Înscris: 01.12.2005
VW a castigat mare parte din premiile "motorul anului", de Ford n-am auzit in ultimul timp decat pe topic-urile despre cum se ajunge la faliment.

#75
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 513
  • Înscris: 15.02.2008

 Vlad_int1, on Mar 27 2008, 22:39, said:

Nu vorbim de motoare , vorbim de 2 masini , dar la care o foarte importanta componenta este motorul si drept urmare a fost putin adus in discutie. Ce ai spus tu este offtopic.
stiu ca este off topic! insa s-a ajuns destul de departe! de la a aduce cateva argumente pana aici e drum destul de lung!
- eu mi-am spus parerea! prefer vw!
- altii prefera ford
- nu am de ce sa contrazic pe nimeni ca VW e mai buna!
- pana la urma, alegerea o va face singur!
- noi suntem aici sa dam o idee, doua! nu sa-l bagam si mai rau in ceata :lol:

#76
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 351
  • Înscris: 14.03.2006

 Ti-VCT, on Mar 27 2008, 21:10, said:

Solutia castigatoare e VW GOLF V (ca tot iese din fabricatie in curand) cu motorul 1.9 TDI PD. Motor modern, silentios care nu consuma deloc ulei. Pacat ca prostii astia de la VAG vor sa-l scoata din fabricatie si sa bage si ei varianta CR.
Sau nu... mai bine cu motorul 1.6 MPI care e ultimul racnet in materie de benzinare si care cu ai sai 105 CP si 148 NM spulbera la orice ora un diesel de 115 CP si 300 NM (cu overboost).

Si in nici un caz nu trebuie luat un focus II model 2008 care e plin de plastice de kkt...

E ironie tot postul :)

 Mig VWFan, on Mar 27 2008, 22:39, said:

VW a castigat mare parte din premiile "motorul anului", de Ford n-am auzit in ultimul timp decat pe topic-urile despre cum se ajunge la faliment.

Altul care nu poate dormi de grija lui Ford...nu acuma, baieti, spuneti-mi si mie, ce se baga in carburant la Golf...ca vad ca pe unii ii afecteaza.N-am vazut atata orgoliu gresit (sa nu spun altcumva) nici la clasele mari, m-am uitat la versusuri cu Passat, se accepta foarte ok concurenta lui Mondeo (si de ce nu s-ar face-o, se poate discuta...), ei bine unii Golfisti (unii) sunt veri cu Hitler parca frate.Bineinteles ca Focus e o mizerie iar Golf e un zeu...ca asa spui tu...bineinteles ca primul e o trotineta, al doilea e elicopter Apache (la asta se referea si ironia din postul din quote, ca dupa fanatismul unora un motor de VW de 105cp si 143Nm bate un motor de Ford de 115cp si 300Nm), faptul ca NEMTII domne il pun pe picior de egalitate cu Golf, desi acesta e mult mai in mare masura masina de-a lor decat Focus, nu conteaza, Golf e un BMW deghizat pentru a nu-l dibui SRI-ul, e cu X+K clase deasupra...ok...asa e...fii fericit  :) .Daca eu as spune acum ca ce fel de firma e VW sa poata fi cumparata de alta mult mai mica (ea in sine, nu brand, nu derivat) care a facut numai masini sport o sa zici ca eu cauta baza.
Da, am spus, pina in segmentul hot-hatch la benzina Ford nu are ce pune in fata tsi-ului, dar atat...in rest totul e comparabil (si iarasi putem discuta).E suficient...ei si?...partea prioritara la Ford au fost sasiul si suspensiile, in rest, sincer si eu as astepta motorizari noi pe modelele ce va sa vina.Ce este pina la urma, fanatism sau complexe?

Editat de gege, 27 martie 2008 - 23:14.


#77
alexshelby427

alexshelby427

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.198
  • Înscris: 30.05.2006

 Mig VWFan, on Mar 27 2008, 22:39, said:

VW a castigat mare parte din premiile "motorul anului", de Ford n-am auzit in ultimul timp decat pe topic-urile despre cum se ajunge la faliment.

De Ford Europa nu am auzit lucruri rele (si DE si GB), chiar deloc. VW nu poate da faliment, dar daca da Porsche ? Sau va vinde Porsche VW indienilor asa cum a facut Ford cu Land si Jag ?  :coolspeak: Pentru ca VW este acum proprietatea cuiva...

Vorbesc aiurea, insa ce spui tu acolo sunt mici rautati,recunosti ?

#78
Ti-VCT

Ti-VCT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 49
  • Înscris: 24.04.2006

 Vlad_int1, on Mar 27 2008, 22:33, said:

Mai Turbo-VC , tu serios ai o problema ; inteleg sa te iei de o firma auto care nu are spre vanzare decat niste motoare necompetitive , in rest avand in vedere ca este o gama destul de variata , totul este dictat de un principiu de baza al economiei de piata : "cerere si oferta".
Oricum daca ai ceva de spus ,spune si incearca sa fi coerent ca prin ironii din astea ieftine nu o sa ti se dea prea mare atentie.

Prietene, nu ma iau de o anumita firma auto... Pentru linistea ta si a altora ca tine sa stii ca eu consider VW Golf o masina extraordinara. Motoarele TSI sunt printre cele mai bune benzinare (mai sunt si cei de la BMW) iar cutiile DSG sunt cu siguranta cele mai bune automate.
Ma iau de anumiti forumisti care din dorinta lor de a idolatriza masina pe care o au cad in penibil.
Oricum, se pare ca efectul a fost cel scontat...

#79
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18.293
  • Înscris: 02.04.2007
cel de 120 de cai cel putin este la fel de banal ca orice motor turbo de la orice alt producator.
sincer, as prefera un 1.8 aspirat in locul unui 1.4 turbo(simplu) de puteri similare. sau poate un 1.4 doar cu compresor mecanic chiar daca n-ar depasi 100 de cai

Editat de undercoverbrother, 27 martie 2008 - 23:04.


#80
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.336
  • Înscris: 01.12.2005

 MembruAnonimelby427, on Mar 27 2008, 22:47, said:

Vorbesc aiurea, insa ce spui tu acolo sunt mici rautati,recunosti ?
ba chiar mari rautati :)
N-as fi spus asta daca n-ar fi ras unii de motoarele VW. Si daca erau iubitori de BMW sau macar Honda ii mai intelegeam dar vorba reclamei in bulgareste... Ford...

#81
alexshelby427

alexshelby427

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.198
  • Înscris: 30.05.2006
Stiam eu de la inceput ce vrei tu sa zici acolo, insa cred ca diferenta dintre Focus si Golf ca game per total se masoara in o marime care incepe cu "nano"

#82
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.336
  • Înscris: 01.12.2005

 MembruAnonimelby427, on Mar 27 2008, 23:14, said:

diferenta dintre Focus si Golf ca game per total se masoara in o marime care incepe cu "nano"
nu cred ca per total, mai degraba pana la un punct, apoi diferenta se masoara in kiloGTI, mega R32 si in curand terraGolf W12

#83
alexshelby427

alexshelby427

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.198
  • Înscris: 30.05.2006
Este kiloST, va fi un giga RS iar terra GolfW12 este o peta-inutilitate. Crezi o yotta din ce am zis ?  :P

#84
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18.293
  • Înscris: 02.04.2007
ce nu fac unii pt a se mentine artificial celebra "valoare de revanzare" cat mai mare.
mai ales ca nici nu trebui sa inoate contra curentului pt asta.
din pacate curentul si-a mai pierdut din putere si nu le mai ies socotelile la unii "baeti".

#85
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 351
  • Înscris: 14.03.2006

 Mig VWFan, on Mar 27 2008, 23:42, said:

nu cred ca per total, mai degraba pana la un punct, apoi diferenta se masoara in kiloGTI, mega R32 si in curand terraGolf W12

Ai nu zau...ia uite aici ca nu-i chiar asa

http://www.fastestla...2=46767cd391964

http://www.fastestla...2=46767cd391964

Apoi:

http://www.fastestla...2=458d141445bc7

aici intr-adevar R32 bate "barelly" la punctaj si la timpii pe fiecare traseu...dar ia gandeste-te: 2litri in 4 cil si 212cp contra unui 3.2litri 4x4 si 250cp....nu ca ca micuta diferenta???As face pariu ca viitorul ST260 il va bate, nu mai vorbesc de RS MK2, care din 2.5 va avea peste 300cp stock...arata-mi cum masori tu acei "kilo" si "mega".

Cate "W12" bat Jaguar JX220???? ia cauta pe acolo si vezi.Asta de exemplu? http://www.fastestla...2=4700026a1789b   ok, e Bugatti, care e si un dopping experiment...dar fie, probabil ala bate tot de la Ford (inclusiv brand, inclusiv probabil motoarele de pe Saleen) cel putin ca motoare, deci daca masinile merg in linie dreapta...te incanta asa mult, vei avea in curand un Bugatti de te satisface gandul asta?Crezi ca Ford nu ar putea face motoare de peste 1000cp? Uite un exemplu http://www.caranddri...ure page-6.html  asta indiferent ca ar fi americanii sau europenii.De ce nu o fac?...Cum s-a spus si mai sus, citez, "peta-inutilitate".Cati la suta de mii ca procente din populatia globului le folosesc?E un non sens...e ca si cum as extinde problema si as intreba de ce VW nu sunt capabili sa faca motoare de Formula1...ori oricare brand al lor?

Editat de gege, 28 martie 2008 - 09:30.


#86
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.261
  • Înscris: 30.07.2005

Quote

din pacate curentul si-a mai pierdut din putere si nu le mai ies socotelile la unii "baeti".
Intr-adevar romanul a descoperit ca exista viata si dincolo de vw: Ford, asiaticele, etc....

edit:

Quote

Plus d-asta faptul ca VW inca comercializeaza motoare mpi se dadoreaza faptului ca inca sunt cerute (din nou din cauza benzinei de proasta calitate) , desi s-au prezentat alternative pentru doritori: FSI , TFSI,TSI ultimul fiind cel mai modern motor pe benzina existent .
Teoretic echivalentul FSI-ului la ford e ... TI-VCT (cel putin la 1.6). Din cate stiu asta nu e asa pretentios la benzina. Al cui e avansul tehnologic aici ?


Propun sa dam stingerea aici, ce ziceti ? Si daca initiatorul mai are intrebari sau impresii dupa vreun test-drive, sa ceara redeschiderea.

Editat de cornel001, 28 martie 2008 - 09:52.


#87
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 351
  • Înscris: 14.03.2006

 cornel001, on Mar 28 2008, 09:44, said:

Intr-adevar romanul a descoperit ca exista viata si dincolo de vw: Ford, asiaticele, etc....

edit:

Teoretic echivalentul FSI-ului la ford e ... TI-VCT (cel putin la 1.6). Din cate stiu asta nu e asa pretentios la benzina. Al cui e avansul tehnologic aici ?


Propun sa dam stingerea aici, ce ziceti ? Si daca initiatorul mai are intrebari sau impresii dupa vreun test-drive, sa ceara redeschiderea.

Este (echivalent).TI-VCT-urile sunt motoare complexe, cu distributie variabila, motoare cu randament bun si cu o plaja mare de cuplu.
Si eu as propune stingerea, ca s-a luat rau pe ulei.Mai putin si omul se ia de ganduri daca n-ar fi bine sa-si ia un W12.

#88
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.045
  • Înscris: 02.07.2007
ca vorbea un user, Mig VW Fan cred, despre faliment: stai tu linistitit ca Ford e pe plus overall. Iar inainte era pe minus din cauza marcilor englezesti & lincoln, pe care intre timp le-au si vandut, iar la lincoln au facut restructurari mari. In schimb VW e cumparata 30% de Porsche,  marca ce a anuntat ca in 2014 se va destrama, pt ca nu pot indeplini normele de poluare impuse din acel an. Si din prea mult zel evident, nedorind sa treaca la hibride sau motoare mult mai mici. Ma indoiesc totusi ca ar fi asa, dar se discuta de destramare la un actionar cu o cota parte mare din VW, un actionar care va cumpara VW si care incet si sigur va dizolva doctrina VW.

http://www.automarke...itie-10344.html

Asa ca hai sa nu dam in fanatisme aiurea: focus si golf sunt comparabile, dif intre ele e extrem de mica in avantajul unuia sau altuia, depinde de test. Cat priveste variantele sport...ai auzit de focus ST? Stii ca vine si un RS in curand? Ai citit macar ceva despre asta? Stii ca la performante o sa fie peste golf? Banuiesc ca nu, doar vb aiurea fara vreo baza. Dar sa iti spun o chestie: golf si focus nu sunt masini sport,asa ca faptul ca unul e putin mai rapid ca altul in var sport nu are vreo semnificatie prea importanta.

#89
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Pai asa e, dar ce sa-i faci cand se vorbeste de Golf si de Focus ca masini normale, dar umflam narile si pieptul cu mandrie: "stii ca exista un W12?Dar ca Golf e ruda cu Bugatti stiti?"Cam acelasi lucru, cum spuneam, cum ai merge pina in panzele albe cu divagatii gen "da stii ca Focus e ruda cu Jaguar-ul de Formula1?Sau cu fostul Ford-Benetton de Formula1?Ori cu Saleen sau XJ220? Sau cu GT-ul care si acum are un record de km parcursi /24 de ore la Le Mans?".Si uite asa incepe povestea lui ros-cocos.
@Si care era terra-Golf W12...ala cu motorul de pe Bentley   YouTube - VW Golf W12 in TopGear   :D :D :D...da...buna treaba...ala care lua bine curbele :D.Parca Fiat nu puteau pune pe Bravo motorul de Enzo daca vroiau neaparat....un kitsch functional presarat cu mult orgoliu.

Editat de gege, 28 martie 2008 - 13:08.


#90
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.713
  • Înscris: 15.12.2005
Foarte corect ai zis :)

La 15.000E cumpara focus.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate