Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
clima cu sunet ciudat

Baterie Externa Solara, Power Ban...

Am vazut odata un film...

Problema scurgere apa rama termop...
 Durata estimata de viata a unei i...

Identificare filet butelie r290

Sifon pe circuitul frigorific.

Vizibilitate Hard Disk nefolosit ...
 Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus

Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit
 Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...

Final Cut Camera

Z6III vs Z8
 

VW Golf vs Ford Focus

- - - - -
  • Please log in to reply
190 replies to this topic

#91
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,185
  • Înscris: 05.09.2007
eu ca amator in materie de cunostinte la masini cred ca un cuvant important in aceasta discutie il are si nr de vanzari pe piata. nu sunt fan VW dar golf e departe tare la vanzari fata de Ford in europa. asta spune mult mai mult decat orice analiza a unei publicatii sau emisiuni tv! un produs bun  e catalogat de piata nu de niste persoane. totusi parerea personala e ca nu e mare diferenta intre cele 2.

#92
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
da, poate fi important, dar nu primordial (si apoi nu stiu daca si aici la vanzari sunt diferente semnificative, uite nu am fost curios sa caut statistici pe ultimii 2 ani de exemplu).Honda Civic, Mazda 3 sau Toyota Corolla nu au probabil numarul de vanzari al Golfului si nu sunt mai proaste.
Uite pot da un exemplu de la noi de la romani.Am un coleg, chiar azi vorbeam cu el, ca in viitorul apropiat vrea sa-si aduca o masina de la nemti.Are o anumita suma programata, dar s-ar mai si intinde daca i-ar placea ceva.Spunea ca are in vedere clasicele variante...Golf, Ford (la Focus banuiesc ca se referea...sau eu stiu, poate Mondeo) si Astra.I-am spus in treacat ca si o Civic sau o Corolla ar putea fi o alegere foarte buna.A facut ochii mari, habar nu avea despre ce vorbesc.I-am spus "in ultima vreme Honda, mazda sau toyota cam bat topurile de fiabilitate". "Daaa...!!!!!!!???" a raspuns, si a coborat colturile gurii a mirare.Deci pur si simplu mai conteaza si popularitatea impamantenita in mintea oamenilor.El auzise de astea 3, si probabil in special de VW...restul nu contau, nu stia, nu a auzit.
Am un amic in Germania...roman deci...care vrea sa-si schimbe (il batea asa, gandul) Skoda 1.9TDI...nu stiu de ce, ca e foarte ok masina.In fine, cred ca-l batea gandul la ceva mai tare, cu mai multi cai.Se uita dupa Passat-ul 2.0 TDI de 170cp, dupa Audi, oricum nici nu tinea neaparat daca sa fie benzina sau diesel.I-am spus ca si o Accord 2.4 sau o Mazda 6 ar fi o alegere super-ok daca vrea o masina fiabila si cu veleitati sportive.Stiti ce mi-a raspuns?...:"mie nu-mi trebuie pungi de orez, ci ceva made in Deutschland".Iata cat habar avea cu ce se mananca masinile japoneze, sau alte marci in afara de masinile germane.Si daca ii pomeneam de Volvo ramanea nedumerit oarecum.

Edited by gege, 28 March 2008 - 13:33.


#93
DominatoR

DominatoR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 24.09.2006
:D  O intrebare rapida .. la Golf, pe benzina am inteles ca TSI de 1.4 e o alegere buna, dar pe diesel, ce motor recomandati? La VW golf ma refer !

#94
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,185
  • Înscris: 05.09.2007
uite dau si un alt exemplu de roman, eu: lucrat 2001-2002 dubai, avut masina de serviciu corolla( la firma erau 9 toyote din care 3 camry) si dupa ce am revenit in tara prima masina a fost opel! asta pentru ca un om nu se uita doar la fiabilitate cand cumpara o masina si apoi doar nu merge Toyota 500mii km iar VW doar 100! masinile asiatice cu exceptia celor de teren sufera la estetica(poate doar acord arata mai bine), asta face diferenta cred in europa la vanzari. nu poti spune ca milioane de oameni nu stiu sa aleaga un produs bun. si apropos de germania, lucrez acolo din 2003.

#95
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005

 csi1, on Mar 28 2008, 13:15, said:

eu ca amator in materie de cunostinte la masini cred ca un cuvant important in aceasta discutie il are si nr de vanzari pe piata. nu sunt fan VW dar golf e departe tare la vanzari fata de Ford in europa.
Iti bazezi afirmatia pe niste date ? Care ?
Mie imi iese 7% in plus, nu stiu daca asta inseamna pt tine "departe tare".

#96
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Am inteles, tu vezi insa, stiai ce e aia Toyota si ai ales dupa anumite criterii in cunostinta de cauza.In cele 2 cazuri aratate de mine insa, pentru unul japonezele erau o nebuloasa, iar pentru celalalt chinezarii.

@Dominato R...la diesel ai la ambele motorizari cam deopotriva, aceleasi performante obtinute de ambele masini, demaraj si top speed (Focusul e mai greu insa ca masina) si fiabilitatea e in regula la amandoua (deci cele de 2 litri de 140 respectiv 136cp....320Nm la Focus (respectiv 340 la overboost, la Golf nu stiu exact) ).Ca experienta proprie nu am la FF2, doar legata de FF1, 1.8 tdci 115cp, 300Nm.Pot spune ca motorul ala tragea foarte bine, dadea cat ii cereai, nu lag sau ceva de genul asta, reactie la pedala instant.Daca insa te duci pina la tsi, ar ramane alegerea principala probabil.E ceva mai iesit din standard, mai deosebit.In rest, la benzinare poti alege din oricare tabara, totul e cam echivalent.
Ma intreb daca si motorul de 2L benzinar de la Focus ar fi fost TI-VCT cam ce ar fi putut arata (tinand cont ca 2.0 16V are 145cp)....era ceva foarte interesant cred.

Edited by gege, 28 March 2008 - 14:21.


#97
DominatoR

DominatoR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 24.09.2006
Intreb caci in 5 minute plec la reprezentanta VW si vreau sa ma uit si la dieseluri .. nu numai la benzina .. intrebam ca sa stiu dupa ce sa ma uit

#98
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
diesel la VW pina in 15 mii (nou cred ca mai greu)...Focus din cate am vazut si eu doar varianta de 1.6 tdci e parca.Daca te-ai hotarat sa mergi mai sus...atunci e altceva.Oricum, asteptam noutati :)

#99
DominatoR

DominatoR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 24.09.2006
Am fost, am vazut si mi-a placut :D. Foarte faina masina, imi place interiorul , e ok,  spatiu este mai mult decat suficient si portbagajul la fel . Imi place si pozitia de condus, parca bordul era perea inalt si nu vedeam bine dar nu umblasem la scaun, va trebui sa il mai ridic. Scaunele mi se par foarte confortabile apropo ..
  Avand in vedere ca acum benzina e mai ieftina si de asemenea motorizarea in sine e mai ieftina decat cea diesel m-am decis asupra motorului TSI , 1.4 la 122 CP, urban ( zic ei ) cam 8 l/100 km . Pret final : 17.850 Euro :) - versiunea Comfortline . ( dotari are o gramada si exact ce trebuie pt nevoile mele)
  Zilele viitoare voi face contractul cred .. am inteles ca imi vine in 2 luni, maxim 2 luni jumate :( .

#100
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Sa nu uiti de cotiera si boxe in spate si climatronic. E cam tot ce trebuie la CL.

#101
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006

 DominatoR, on Mar 28 2008, 18:51, said:

Am fost, am vazut si mi-a placut :D. Foarte faina masina, imi place interiorul , e ok,  spatiu este mai mult decat suficient si portbagajul la fel . Imi place si pozitia de condus, parca bordul era perea inalt si nu vedeam bine dar nu umblasem la scaun, va trebui sa il mai ridic. Scaunele mi se par foarte confortabile apropo ..
  Avand in vedere ca acum benzina e mai ieftina si de asemenea motorizarea in sine e mai ieftina decat cea diesel m-am decis asupra motorului TSI , 1.4 la 122 CP, urban ( zic ei ) cam 8 l/100 km . Pret final : 17.850 Euro :) - versiunea Comfortline . ( dotari are o gramada si exact ce trebuie pt nevoile mele)
  Zilele viitoare voi face contractul cred .. am inteles ca imi vine in 2 luni, maxim 2 luni jumate :( .

Felicitari, sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea, sa nu ai parte de incidente neplacut...etc...etc..etc .. :clapping: :D

#102
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,045
  • Înscris: 02.07.2007
nu o sa ai consum de 8. Daca stai in oras aglomerat, urban o sa ai cam 11-12. Hmm 17850E e cam mult, parerea mea cel putin. Si la comfortline lipsesc si ceva dotari. Raport calitate pret as merge pe GT Sport. Oricum s-o stapanesti sanatos, atunci cand va veni:)

#103
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
nu ai boxe in spate  ? incredibil, ce rusine ... la focus vin in standard.. incredibil... ce saracie nene... bleah.,. ce masina naspa... bleah....  :devilred:

#104
DominatoR

DominatoR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 24.09.2006
Vi se pare  prea scumpa ? adica ma rog, e scump VW nou, dar credeti ca e exagerat ?

#105
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Nu stiu ce sa zic...la 18mii la Focus de exemplu ar intra versiunea GHIA, care e cam full options pentru 2.0i.Date tehnice orientative ar fi cam astea http://www.automarke...ecificatii.html , calculele mai exacte s-a putea face pe configurator pe site-ul Ford.Apropo, nu cred ca trebuie sa te iei dupa linkul de dotari de acolo petru ca sigur e ciuntit.Din cate cred cu toata convingerea, GHIA e impanat de airbaguri, ai TC, ESP si cam tot ce tine de siguranta, eu pe FF1, tot GHIA le am, ma foarte indoiesc ca nu ar fi valabil si dincoace.Apoi la confort ai full electric, incalzire in geamuri, in scaune, reglaje pe inaltime, radio cd cu boxe...nu le-am numarat :)...in fine...e dotat din plin.
@ Dar apopo...TSI versiunea de 140cp macar, nu o aveau?Ar fi fost diferenta mare de pret fata de cea de 122?

#106
DominatoR

DominatoR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 24.09.2006
e cu 700 de Euro mai mult vs de 140 CP

#107
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Aha..deci cca 18.500...putem probabil spune ca performantele ar fi echivalente (in versiunea de 140...nu le mai stiu exact pe ale golfului), in aceeasi zona, consumul cred ca ar fi ceva mai jos la TSI...si probabil mai comod la condus...cuplul pe plaja mai mare, desi si dincoace, e un motor de 2000 care trage bine si are si el destul cuplu.Diferenta "en gros" s-ar face la dotari.Daca ata te-a tras mai mult spre Golf, probabil spre el vei trage in continuare....dar pentru linistea sufleteasca, fa un test drive si cu "opozitia" :) ...si cum spun, ar fi bine sa gasesti versiunea Ghia.

#108
Ti-VCT

Ti-VCT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 24.04.2006
OK, uite ce oferta am primit eu de la Colina pentru un Ford FOCUS 1.8 TDCi 115CP.
In 17300 DDP (~ 14540 CIP) ai cam tot ce-ti trebuie, mai putin ESP. Asta daca te intereseaza diesel.
Cica masina e pe stoc si se livreaza in 5 zile...

Oricum, si ce ai ales tu mi se pare OK. Vezi la ce pret ajungi daca ii pui si chestiile de care a zis NetFlow.

P.S. Ghia n-are nici climatizare automata si nici ESP

Attached File  NoulFOCUS_TREND_1.8TDCi_115HP_4_DR.pdf   43.76K   117 downloads

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate