Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu se mai gasesc e Bike de inchir...

Seat Leon 5F 2.0 184hp costuri in...

Dispar punctele de restaurare la ...

cum pot opri auto boost-ul pt i7 ...
 Achiziție telefon nou.

Picurare in AC?

Huawei GT4 46mm afisare altitudin...

Cine produce AC Tesla?
 Toyota CHR -modelul 2024

Recomandare lanterna frontala

Meciuri euro cu comentariu in eng...

Dop furtun evacuare condens combi...
 Ce poze faceti?

Durere penis

Sticker ciudat pe cutia aerului c...

lentile de contact vs ochelari d...
 

VW Golf vs Ford Focus

- - - - -
  • Please log in to reply
190 replies to this topic

#109
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
dintre golf si focus as alege focusul

fiabile sunt aman2,insa faceliftul la focus abia a iesit pe piata deci mai dureaza pana apare focus 3,insa golf VI apare la anul

la 17237e ddp iti iese focus 2 facelift 5usi 1.8motorina 115cp echipare trend + optionale airbag-uri perdea+pachet confort 3(ac automat,pilot automat,proiectoare,senzori ploaie/lumina,oglinda heliomata,volan imbracat piele) si iti iese la 17237e ddp si pe motorina si dotata binisor

alte optiuni mitsu lancer 1.8 143cp(dotata chiar f bine) / 2.0tdi 140cp,honda civic 1.8 140cp,mazda 3,seat leon

#110
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
intre motoarele de 120 si 140 cp, chiar daca pe hartie nu e diferenta chiar asa mare, in trafic compresorul face toti banii. ai cuplu mare la ORICE turatie. ala de 120 de cai, pana nu baga turbina (dai pic mai multa talpa) ai zvac mai mic chiar si decat la un aspirat de acelasi litraj. consumurile nu cred sa fie reale din cauza asta. diferenta dintre cele 2 motoare o sa ti se para mai mare de 20 de cai. unii zic ca cele 2 motoare, de 140 si 170 ar avea de fapt niste caluti in plus, nedeclarati ca sa nu para prea aproape de GTI.
daca te intereseaza, fiabilitatea unui motor turbo este mai mica decat cea a unui aspirat. iar cand tre sa bagi bani(nu prea des ce-i drept), nu bagi cu taraita, bagi serios.

#111
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View Postgege, on Mar 28 2008, 23:05, said:

Aha..deci cca 18.500...putem probabil spune ca performantele ar fi echivalente (in versiunea de 140...nu le mai stiu exact pe ale golfului), in aceeasi zona, consumul cred ca ar fi ceva mai jos la TSI...si probabil mai comod la condus...cuplul pe plaja mai mare, desi si dincoace, e un motor de 2000 care trage bine si are si el destul cuplu.Diferenta "en gros" s-ar face la dotari.Daca ata te-a tras mai mult spre Golf, probabil spre el vei trage in continuare....dar pentru linistea sufleteasca, fa un test drive si cu "opozitia" :) ...si cum spun, ar fi bine sa gasesti versiunea Ghia.
Imi pare rau sa te anunt dar gresesti . Ca performante motorul 2.0i de pe focus este comparabil cu cel de 122 de pe golf, ba pe deasupra o mai ia si in barba la capitolul cuplu si consum; doar la acceleratie 0-100 iese castigator (9.2 vs 9.4 s) dar dupa mine nesemnificativ.
@domniator: nu trebuie sa te iei neaparat dupa hartii pentru ca asa cum am mai spus si mai sus golful are multe chestii de detaliu pe care focusul nu le are , dar care nu sunt trecute la dotari.
Sunt de acord, insa ca ar trebui sa faci test-drive cu ambele modele , pentru ca e singura solutie sa alegi pe cea in care te simti cel mai bine.
Bafta!

#112
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,045
  • Înscris: 02.07.2007
in bani mai putini scoate dotari superioare (daca nu se pun ceva optionale pe Comfortline) si diesel de 1.8 care cu siguranta are cuplu mai mare ca tsi si consum mai mic. Si asta la 2 modele extrem de comparabile, asa cum am zis: golful bate la anumite capitole, focus-ul la altele. Eu as merge pe Focus mai ales ca imi place facelift-ul si la interior si la exterior. Insa un test-drive cu ambele modele (nu va gasi motorizarile care le cauta probabil) il va edifica.

#113
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View PostGenesis, on Mar 29 2008, 12:44, said:

in bani mai putini scoate dotari superioare (daca nu se pun ceva optionale pe Comfortline) si diesel de 1.8 care cu siguranta are cuplu mai mare ca tsi si consum mai mic.
Dar nici pe departe aceleasi performante . Totusi , 1.5 s 0-100 inseamna destul de mult . Daca vrei sa compari diesel cu tsi 122 ca performante, ia-l p-ala de 2.0 tdci.
PS: exact acum citeam despre consum 1.4 tsi 122 cai, pe vwforum ca este acolo un topic pe vreo 20 pag si sincer pare rezonabil; mai spunea unul din user ca s-a luat la o mica intrecere cu un golf 2.0 TDI 4 mottion si ca a castigat cu putin . Chiar nu stiu ce sa cred , numai ca mie unul prea imi face cu ochiul acest motor.

#114
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,045
  • Înscris: 02.07.2007
da vlad, dar am zis sa iasa in acelasi pret sau pe aproape de cei 17850E. Vad ca au publicat un test cei de la promotor cu facelift-ul, nu e detaliat insa: http://www.promotor....-focus-facelift

#115
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Aaa acum vedeam ca se compara 1.8tdci cu tsi-ul de 122cp....totusi niste specificatii pentru acel tsi unde se gasesc...asa, de curiozitate...nu am gasit decat pentru cel de putere maxima.Si eu vorbeam de 2.0i din acelasi motiv...cam acelasi pret.2.0 tdci e deja mai scump.

"Opțional, pentru motorizarea diesel se poate comanda transmisia automată cu șase trepte PowerShift, beneficiind de dublu ambreiaj, caz în care timpul de schimbare a treptelor de viteză este de numai 10 milisecunde."

Interesant, o fi chiar adevarat?

Edited by gege, 29 March 2008 - 16:22.


#116
DominatoR

DominatoR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 24.09.2006
Nu am apucat sa merg sap asta la showroom dar voi merge zilele viitoare sa vad Ford Focusul .. sunt in special interesat de interior , dupa asta voi lua o decizie .
Acum, avand in vedere ca e destuld e scump Golful nou, am inceput sa ma gandesc ca as putea sa cumpar si SH .. aveti sa=mi recomandati ceva site-uri serioase de vanzari auto SH sau eventual ceva targuri auto ? :)

#117
Ti-VCT

Ti-VCT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 24.04.2006
Sfatul meu (ca vorba aia... sfaturile sunt bune ca sa nu tii cont de ele) e sa-ti iei masina care-ti place cel mai mult, in care te simti bine si de care sa te bucuri de fiecare data cind te sui in ea.
Daca masina pe care o vrei e cu cateva sute de euro mai scumpa dacit cealalta, fa un efort si ia-o. Gandeste-te ca o iei pentru niste ani... Nu trebuie sa ai nici cea mai mica parere de rau cand pleci cu ea de la dealer. De fapt asta e cel mai important lucru... sa nu-ti para rau.

In ceea ce priveste second hand-ul eu te sfatuiesc sa nu iei. Eu sunt patit...
Masina second hand se ia la pont. Daca stii propietarul sau daca te pricepi foarte bine la chestia asta. Altfel te duci ca mielul la taiere.

#118
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
sau ideal, o iei de dincolo, din germania, de la neamt, nu de la turc si inainte mergi cu ea la TUV (aia nu sunt intelesi cu samsarii :) ).Din romania daca stii proprietarul si daca ai o persoana foarte foarte priceputa de ajutor.

Se vorbea mai devreme de valoarea de revanzare.Nu zic ca nu ar avea vw-urile valoare buna, dar multi si viseaza cai verzi...au o valorea de revanzare a lor, virtuala.Ieseam azi dimineata de la lucru si am vazut o masina parcata in prim plan, cu foaie de anunt in geam.Era un:

VW Polo 1.4 (80cp cred...)
An fabricatie 2002
AC, electrice, si inca o serie de dotari pe care nu le mai stiu exact (avea airbaguri fata si laterele).Jenti normale pe 14.
E clar ca avea tamburi pe spate si nu era vorba de sisteme gen ESP sau chestii de genul asta, nici nu stiu daca sunt constructori care pun asa ceva pe motorizare sub 100cp.

Pret de cerere 7350 euro.Poate sa-mi spuna careva cu mana pe inima ca ar da suma asta pentru o masina de acest gen, sau o suma cat de cat apropiata?Ma indoiesc.

Edited by gege, 30 March 2008 - 16:25.


#119
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006

View PostTi-VCT, on Mar 30 2008, 15:53, said:

In ceea ce priveste second hand-ul eu te sfatuiesc sa nu iei. Eu sunt patit...  :console: Nasol...
Eu mi-am luat masina din Germania si am scos-o la super-pret. Pana in ziua de astazi nu-mi pare rau :) si imi :heart: masina. Pentru mai multe detalii, uita-te pe Jurnalul meu de bord.
Nu cred ca as avea curaj sa cumpar o masina SH din Romania in afara cazului in care proprietarul mi-ar fi prieten sau cunostinta foarte buna. Din pacate, tara asta are o piata de SH distrusa de nenorocitii care cosmetizeaza epavele, care rejuvenesc o masina de 175.000 km la 75.000, sau care iti vand o masina ce-a facut taxi drept masina unchiului care a murit, "de aia e asa ieftina". Mai nou am vazut ca se practica lipirea in geam a unei embleme cu crucea rosie, cica aia ar fi "masina unui medic". De fapt, e un junghi alergat prin Franta si caruia, dupa ce i s-a reparat capota si aripile fata, i s-a dat kilometrajul inapoi cu 60% et voila, le chilipir. Din cauza asta, masinile SH bune, corect intretinute si ingrijite, sunt catalogate drept "extrem de scumpe".
Si urmatoarea mea masina tot SH din Germania va fi, atata doar ca aceea va ramane inmatriculata acolo, ca m-am saturat de taxe aberante. Insa, asta este o cu totul alta discutie...

#120
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006

View PostVlad_int1, on Mar 29 2008, 13:40, said:

Imi pare rau sa te anunt dar gresesti . Ca performante motorul 2.0i de pe focus este comparabil cu cel de 122 de pe golf, ba pe deasupra o mai ia si in barba la capitolul cuplu si consum; doar la acceleratie 0-100 iese castigator (9.2 vs 9.4 s) dar dupa mine nesemnificativ.

Revin cu intrebarea...exista vre-un link cu specificatii tehnice ale versiunii tsi de 122cp (respectiv 140?)...nu am gasit nicaieri...doar la cel de 170.Am spus si eu ca sunt sigur ca la consum TSI sta mai bine (e renumit intre benzinare pentru asta).M-ar interesa si top speed ...just curious

Parca ma indoiesc totusi ca sare de 200km/h, dar poate ma insel (cel de 122).

Acum am vazut si pdf-ul....ma rog, eu credeam ca are esp....pe FF1 este, pe Ghia.

Edited by gege, 30 March 2008 - 21:31.


#121
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Nu top speed conteaza aici, ci acceleratii/reprize.
Daca atinge macar 180 reali, e ok. (desi cred ca ating minim 190 reali).

#122
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006
Nu e vorba ca ar conta....eram doar curios, pentru ca pur si simplu nu le-am gasit pe nicaieri specificatiile.

#123
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
motoarele de 140 si 170 au puterea si cuplul identice de ralanti pana pe la vreo 4000 si ceva.
la cel de 140 panta de cuplu e aprox liniara.
cel de 170 de la acea turatie de care ziceam mai are o "cocoasa" la sfarsit dar pe o plaja nu prea mare.
cocoasa aia ii mai da cei 30 de cai. dar doar la turatii mari. in afara de sprinturi 0-100 cu schimbat din rosu in rosu sau la viteza maxima nu se simte nici o diferenta intre motoare. amandoua au compresor. doar motoarele cu compresorul la categoria asta reusesc sa te bage in scaun la 1500-2000 de ture (benzina). atat turbo cat si aspiratul sunt moarte la 1500-2000.
cel de 120 nu are compresor. la mers (foarte) linistit si acceleratii cuminti va consuma mai putin decat celelalte 2.
la mers mai hotarat consuma cel putin la fel daca nu mai mult.

LE: deci, cum am mai scris, intre cel de 140 si cel de 170 nu se simt chiar asa mult la condus normal cei 30 de cai diferenta.
dar in schimb cei 20 de cai diferenta intre cel de 120 si cel de 140 par in realitate mult mai multi. pana ajunge sa bage bine turbina, are putere/cuplu/forta mai slabe chiar si decat un 1.4 aspirat.

la ala de 140 treapta a 3-a e cutie automata pe cand la ala de 120 trebuie sa amesteci bine din facalet.

Edited by undercoverbrother, 31 March 2008 - 12:27.


#124
Ti-VCT

Ti-VCT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 24.04.2006
Gege,
Ia vezi aici
http://www.volkswage...detail.0.3.html

#125
Descartes

Descartes

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 24.09.2007
Cred ca fiecare masina este buna daca te comporti corect cu ea. Eu cunosc oameni care nu au grija de masinile lor(de firma) VW Golf5 TDI...bineinteles tot ei se plang apoi ca trebuie sa completeze cu ulei din cand in cand. Pe de alta parte , VW a recunoscut ca motorul lor TDI are aceasta magnifica caracteristica in ceea ce priveste uleiul.

#126
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Si la BMW si la Honda consuma ulei. Si nu putin. Asta e o aberatie "consuma ulei".
Asa functioneaza acele motoare. Cu 1L ulei la 5-10.000km. E aberat sa zici ca e un motor prost din cauza asta. Sau ca are o problema.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate